Dus swarma heeft gewoon aan jouw tieten gezetenquote:Op woensdag 18 juni 2008 23:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Hij heeft er gister tot 2 keer toe een klem opgezet![]()
Nou het was de klem.. anders had swarma nu geen handen meer gehadquote:Op woensdag 18 juni 2008 23:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dus swarma heeft gewoon aan jouw tieten gezeten!
ik den dat ze voorbehoed bedoeltquote:
Dat kan ik zo 1,2,3 niet bedenkenquote:
Dat zijn geen halve maatregelenquote:Op woensdag 18 juni 2008 23:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nou het was de klem.. anders had swarma nu geen handen meer gehad
quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:34 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik den dat ze voorbehoed bedoeltdat t veilig moet
maarja met ariane 45 ofzo
is yasha wel veilig
nej veiligquote:Op woensdag 18 juni 2008 23:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat zijn geen halve maatregelen!
Zijn ze zo heilig?
Nee maar hoe makkelijk ben ik als ik gewoon ff iemand aan mijn borsten laat zittenquote:Op woensdag 18 juni 2008 23:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat zijn geen halve maatregelen!
Zijn ze zo heilig?
idd je moet wel een beetje prioriteiten stellen.. over benen aaien mag gewoon natuurlijkquote:Op woensdag 18 juni 2008 23:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nee maar hoe makkelijk ben ik als ik gewoon ff iemand aan mijn borsten laat zitten
Zelfs ik niet?quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nee maar hoe makkelijk ben ik als ik gewoon ff iemand aan mijn borsten laat zitten
Als jij benen en borsten gelijk stelt moet je toch wel even over je prioriteiten nadenkenquote:Op woensdag 18 juni 2008 23:35 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
idd je moet wel een beetje prioriteiten stellen.. over benen aaien mag gewoon natuurlijk
ja was de bedoelingquote:
Praat eens niet in codetaalquote:Op woensdag 18 juni 2008 23:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ga je daar weer overik was met die webcam bezig
Ik weet nog steeds niet wat je nu bedoelde gister en of je serieus was jah of nee
jij hebt zelfquote:
Ik dacht trouwens dat jij zo vrij was op het gebied van seks? Of heb je er alleen een grote bek over?quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Wie was jij ook alweer?
Die man die zondags het vlees kwam opeten ?
[..]
Wie was jij ook alweer?
dat blijkt.. had ze eindelijk 2 mannen mee naar huisquote:Op woensdag 18 juni 2008 23:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik dacht trouwens dat jij zo vrij was op het gebied van seks? Of heb je er alleen een grote bek over?
De sletquote:Op woensdag 18 juni 2008 23:38 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dat blijkt.. had ze eindelijk 2 mannen mee naar huis
Ik wil niet als slet bekend staanquote:Op woensdag 18 juni 2008 23:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik dacht trouwens dat jij zo vrij was op het gebied van seks? Of heb je er alleen een grote bek over?
als je t doet doe t dan goedquote:
Maar ondertussen ben je het wel... of wat wil je nou zeggen?quote:
neuh.. ik heb nog nooit sex buiten een relatie gehadquote:Op woensdag 18 juni 2008 23:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar ondertussen ben je het wel... of wat wil je nou zeggen?
Maar dan kun je weer debatteren over de definitie van seks. Is seksen ook meteen neuken, of valt een beetje tieten voelen en friemelen ook al onder seks?quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
neuh.. ik heb nog nooit sex buiten een relatie gehad![]()
Ik zal de interessante quotes verzamelen en dan posten in een topic met tieten in de tt, gegarandeerd dat heel fok het leestquote:Op woensdag 18 juni 2008 23:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Doe maar nietHoe minder mensen dit topic gaan lezen hoe beter
Dat heb ik een tijdje terug al opgegeven. Ik ben er tegenwoordig wat minder dan eerst, en aan bijlezen begin ik meestal ook maar nietquote:Op woensdag 18 juni 2008 23:44 schreef Aibmi het volgende:
bohh wat gaan deze topics hard, ik zal proberen deze te volgen
Goed planquote:Op woensdag 18 juni 2008 23:47 schreef Aibmi het volgende:
[..]
Ik zal de interessante quotes verzamelen en dan posten in een topic met tieten in de tt, gegarandeerd dat heel fok het leest
Jah dan is het inderdaad weer een ander verhaalquote:Op woensdag 18 juni 2008 23:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar dan kun je weer debatteren over de definitie van seks. Is seksen ook meteen neuken, of valt een beetje tieten voelen en friemelen ook al onder seks?
Dat dacht ik al.quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Jah dan is het inderdaad weer een ander verhaal
Jij hebt ook geen doel in je leven hè?quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:50 schreef swarmahoer het volgende:
ik hou alle topics bijen ik had al een quotelistje maar mn laptop is kapot dus (mn andere) en nu heb ik m nie meer
jij hebt ook geen doel in je leven hequote:Op woensdag 18 juni 2008 23:51 schreef Mikkie het volgende:
Ik trek nog een biertje los, verhuis naar de bank en ga daarna pitten. Fijne avond nog allemaal
Nee das mijn huisgenootjequote:Op woensdag 18 juni 2008 23:53 schreef swarmahoer het volgende:
dat is het zusje van of niet ?
en k kan de tegenkrabbels niet lezen helaas
in t begin was die vast nog hogerquote:Op woensdag 18 juni 2008 23:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
2.48 posts per minuut - Nijmegen #123 Waar Pietje weer jammerlijk faalt
naja die zakt morgen wel weer maar goed
8.700 precies netquote:Op woensdag 18 juni 2008 23:59 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb geen idee hoeveel ik er heb nog geen 10k iig
8701 van Usherquote:Op donderdag 19 juni 2008 00:05 schreef swarmahoer het volgende:
ow dan nu 8701 dan je voor t opzoeken en deze post wijd ik speciaal aan jou
Pijnlijk idd! Ik hoop dat het verder niets betekentquote:Op woensdag 18 juni 2008 19:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jij altijd.
Nee maar je post 't wel, posten = aandacht, LR FL wil aandacht, missie geslaagd. Morgen heb je er weer een.
Ja ik had nog nagevraagd en voor je gepost hier.. net naast de Fabriek moest je zijn haha, the Doctor.. de Fabriek ziet er wel mooi uit he? Is net nieuw, aardige mensen.. maar omdat er niet gerookt mag worden komt er nog geen hond.quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:25 schreef Doodkapje het volgende:
Ooh wat was het saai in Wageningen tijdens de wedstrijd zeg... de Dikke Draak was rustig, toen maar naar De Fabriek gegaan...
Wie was jij ook alweer?
trainbankje?quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Welke ransaap heeft kauwgom op een trainbankje gesmeerd![]()
. M'n jas plakte gewoon aan m'n broek
![]()
.
![]()
![]()
nee want mn andere laptop is wegquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]![]()
![]()
Hield er nog iemand een quotelijst bij?
Ja, krijg die ranzige takkezooi er nog niet af ookquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:14 schreef swarmahoer het volgende:
trainbankje?
quote:
ik hoorde iets met in de vriezer leggen ofzo dan krijg je kouwgom erafquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, krijg die ranzige takkezooi er nog niet af ook.
trein dus, alweeeeeeer een typo![]()
als je echt ziek bent kan je ook niet posten op fokquote:
En waarom zou m'n broek dan niet in de hens vliegenquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:28 schreef swarmahoer het volgende:
wasbenzine en een aansteker werken ook goed om de kouwgom weg te krijgen
hij heeft je onder de duim gelukkigquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:30 schreef motorbloempje het volgende:
moest vooral even een presentatie afmaken en naar docent mailen... die had ik dus vandaag.. en ik háát smoezen en ziek zijn op presentatiedagen of tentamendagen, ga áltijd, maar zelfs René zei: jij gaat de deur niet uit vandaag
ja dat is dus het minpuntje je bent niet alleen de kouwgom kwijtquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En waarom zou m'n broek dan niet in de hens vliegen?
quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:31 schreef swarmahoer het volgende:
ja dat is dus het minpuntje je bent niet alleen de kouwgom kwijt
t is echt vroeg voor je hequote:Op donderdag 19 juni 2008 09:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh wacht, ik ben wat vergeten.
naamtopic
de vriezer schijnt echt te werken...quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
, heb je nog meer van dit soort hendige tips
?
waar hebben ze t over? iets met voetbal en n vergunning ofzoquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Peter Heerschop op 538 nu, echt leuk iedere dag.
Ik dacht... doe eens gek, ik ga 's nachts slapen... ben je toch zo weer een topic verderquote:
had je bij moeten zijnquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:11 schreef Dupje het volgende:
Goeiemorgen
Wat een diepgaande gesprekken waren het hier weer
Efficient market hypothesis, maar dat boeit verder nietquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:21 schreef swarmahoer het volgende:
emh is ?
Nieuws is enkelvoud. We zeggen in NL toch ook het nieuws, en niet de nieuwzen?quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
News in the EMH is defined as.......
News in the EMH are defined as......
*doorhalen wat niet van toepassing is aub
Dat dacht ik dus ook, heeft begeleider 't doorgestreept en er "are" van gemaakt.quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:22 schreef Mikkie het volgende:
Nieuws is enkelvoud. We zeggen in NL toch ook het nieuws, en niet de nieuwzen?
Dat is wel apartquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, heeft begeleider 't doorgestreept en er "are" van gemaakt.
das t buro van mn collega moet ze zelf doenquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Werk die kabels eens netjes weg joh.
gewonnen op fok, werd net bezorgdquote:
Hossel dan even een hor bij elkaar ofzoquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:33 schreef swarmahoer het volgende:
score vannacht was trouwens muggen 8-2 swarmahoer
ja dan vinden ze wel weer n andere weg.. ik ben toch altijd de lulquote:Op donderdag 19 juni 2008 11:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Hossel dan even een hor bij elkaar ofzoJeweetzzz
gingen ze niet vanuit denk ikquote:Op donderdag 19 juni 2008 11:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Lekker op tijdvoor hetzelfde geldt hadden ze er al uitgelegen
we hebben geen spiegel en k ga niet vragen of een van de collegas m wil makenquote:
Ik en mijn vader ook altijd.. Maar mijn vader altijd net iets erger gelukkig dus die is dan meer de lulquote:Op donderdag 19 juni 2008 11:02 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja dan vinden ze wel weer n andere weg.. ik ben toch altijd de lul
Ooit wel eens over nagedacht dat je de telefoon om kan draaien?quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:03 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
we hebben geen spiegel en k ga niet vragen of een van de collegas m wil maken
en dan nog zou ik m niet posten
dan kan ik toch niet op t knopje drukkenquote:Op donderdag 19 juni 2008 11:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ooit wel eens over nagedacht dat je de telefoon om kan draaien?
Omfgquote:Op donderdag 19 juni 2008 11:04 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dan kan ik toch niet op t knopje drukkenen de afstand is te kort gok ik
en daarom kan ik t dus nietquote:Op donderdag 19 juni 2008 11:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
OmfgIedere mongool kan toch een foto van zichzelf maken
ik ben er zaquote:Op donderdag 19 juni 2008 11:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar even, zaterdag is dus 100% zeker? want dan moet ik maandagochtend even een afspraak in Druten verzetten
nog een zon opmerking en je krijgt te maken met ''revenche of the haarknijper''quote:
Bite mequote:Op donderdag 19 juni 2008 11:07 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nog een zon opmerking en je krijgt te maken met ''revenche of the haarknijper''
Zondag naar huis kost geldquote:Op donderdag 19 juni 2008 11:08 schreef swarmahoer het volgende:
je kan mandagochtend om half 10 toch wel in druten zijn? of zondag naar huis
als t belangrijker geweest was tandarts ofzo was m gewoon gegaan.. alhoewel tandartsquote:
Ik ook over 10 minuutjesquote:Op donderdag 19 juni 2008 11:17 schreef Mikkie het volgende:
Kut. Heb het lang uitgesteld, maar moet nu toch echt weer aan m'n studie..
waar ben je za avondquote:Op donderdag 19 juni 2008 11:17 schreef Mikkie het volgende:
Kut. Heb het lang uitgesteld, maar moet nu toch echt weer aan m'n studie..
Waarschijnlijk met een paar vrienden in de stadquote:
Ik ben juist bezig met mezelf enigszins in een structuur te schoppen qua eten, omdat ik al twee jaar enorm ongezond en ongestructureerd eet. Regelmatig pas avondeten na negen of tien uur 's avonds. Dus ontbijt anderhalf uur nadat ik opsta is noodzaak, al is 't maar om de spijsvertering op gang te krijgenquote:Op donderdag 19 juni 2008 11:19 schreef swarmahoer het volgende:
als je nog n paar uur wacht is t al tijd om warm te eten
Einstein die je bentquote:Op donderdag 19 juni 2008 11:36 schreef swarmahoer het volgende:
varkenslever en vleesdus t lever gedeelte snap ik
with what?quote:
Er zijn nu nog steeds mensen die denken dat dat van een haas komt hoorquote:Op donderdag 19 juni 2008 11:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik vond het vroeger ook altijd al zo zielig als mijn vader biefstuk van de haas nam
ik snap m welquote:Op donderdag 19 juni 2008 11:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Er zijn nu nog steeds mensen die denken dat dat van een haas komt hoor
en nu wachten op de einstein die het niet snapt
beetje jammer dit stoephoerquote:Op donderdag 19 juni 2008 11:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik gok dat het begint met een S en eindigt op hoer..
ga jij jezelf maar vermaken jahquote:Op donderdag 19 juni 2008 11:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Naja ik ga mezelf weer vermaen met Van Gog/Nederweert
nee die sloeg ik over anders kon ik mijn grap niet makenquote:
Het scheelt dat het dan ook een hele goede grap was.quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:55 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nee die sloeg ik over anders kon ik mijn grap niet maken
pwndquote:Op donderdag 19 juni 2008 11:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het scheelt dat het dan ook een hele goede grap was.
quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het scheelt dat het dan ook een hele goede grap was.
hoort er ook bij hequote:Op donderdag 19 juni 2008 11:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
slet, stoephoer, draadjes spannen, sterf, aids
Ik zie een negatieve trend vanaf #122.
houniet leest ook eens n topic door hoorquote:
WIld3 heM jullieiiie noet onthoudenquote:Op donderdag 19 juni 2008 13:46 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
houniet leest ook eens n topic door hoor
Even quotenquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Daar heb je helemaal gelijk in, ik zal er vanaf nu op gaan letten en het toepassen.
Ik heb het wel alleen maar over hoofdletters en interpunctie, aan spellingsfouten ga ik mijzelf niet wagenquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Even quoten.
Ik wens je succes, ik hoop dat swarma je voorbeeld volgt.
quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar, ik heb weer genoeg studieontwijkend gedrag vertoond. Ik zet mijzelf weer aan de studie.
Adieu!
quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik wens je succes, ik hoop dat je swarmas voorbeeld volgt.
Ja, verdomme iemand in het rechten topic zit me weer helemaal in de war te brengen nadat ik eindelijk het antwoord gevonden had. Dus nu zit ik een beetje te f5en om te kijken of er iemand antwoord die het wel weetquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je bent over 5min weer terug, dus ik ga je echt niet iedere keer uitzwaaien.
quote:
je begint doorzichtig te worden yasquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je bent over 5min weer terug, dus ik ga je echt niet iedere keer uitzwaaien.
over 3 minuten zijn dat er nog 5quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Begint? Volgens mij was ik dat al lang.
Maar goed het is voor mij opgehelderd dus ik probeer mininmaal tot kwart voor 3 weg te blijven
Niet veelquote:
Geen ideequote:Op donderdag 19 juni 2008 15:42 schreef swarmahoer het volgende:
wat was de orginele tekst daar eigelijk ?
Ik ook, kutkauwgomquote:Op donderdag 19 juni 2008 15:43 schreef LastRequest het volgende:
Ik vind vandaag echt een kutdag, geen idee waarom.
Ik wist ook gewoon dat er nog iets kuts zou gebeuren..quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:43 schreef LastRequest het volgende:
Ik vind vandaag echt een kutdag, geen idee waarom.
dan moet je iemand anders t in laten leverenquote:Op donderdag 19 juni 2008 15:59 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik wist ook gewoon dat er nog iets kuts zou gebeuren..
Net een mail van de docenten dat ze iets verkeerd hebben gedaan
We hebben maar 5 dagen om iets af te maken ipv ruim drie weken.. stelletje eikels.
En het moet ook ineens op papier ingeleverd wat me weer twee uur reizen kost voor niks
quote:
Alles met meer dan 2 FOK!'ers en van tevoren afgesproken hiero is een meetquote:Op donderdag 19 juni 2008 16:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jah het gaat nu wel heel snel met die meets
Alhoewel je eigenlijk afgelope dinsdag niet echt als meet kan bestempelen
toch wel n nieuw iemand erbijquote:Op donderdag 19 juni 2008 16:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jah het gaat nu wel heel snel met die meets
Alhoewel je eigenlijk afgelope dinsdag niet echt als meet kan bestempelen
naja 3, want alle sexdates van mij en yasha tellen we niet meequote:Op donderdag 19 juni 2008 16:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Alles met meer dan 2 FOK!'ers en van tevoren afgesproken hiero is een meet.
quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:30 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
naja 3, want alle sexdates van mij en yasha tellen we niet mee
Anders lees je nog een keerquote:Op donderdag 19 juni 2008 16:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dus als ik hier nu een of andere sexdate met een willekeurige nijmegenaarfokker afspreek,
dan is dat een meet?
mij viel t ook al opquote:Op donderdag 19 juni 2008 16:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]Ik vind het eng dat we hetzelfde dachten
.
huilliequote:Op donderdag 19 juni 2008 16:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Anders lees je nog een keer. Jij ook swarma
.
Nee swarma heeft inderdaad niet goed gelezen, maar ik wel: ik zeg nog duidelijk en dat hier afgesproken hebquote:Op donderdag 19 juni 2008 16:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Anders lees je nog een keer. Jij ook swarma
.
Jij ook niet, of doe je trio sexdatesquote:Op donderdag 19 juni 2008 16:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nee swarma heeft inderdaad niet goed gelezen, maar ik wel: ik zeg nog duidelijk en dat hier afgesproken heb.
Waarom denk jij dat CP én Swarma hier op mijn kamer warenquote:Op donderdag 19 juni 2008 16:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jij ook niet, of doe je trio sexdates? Je zegt nu toch ja, om je hachie te redden
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |