als t belangrijker geweest was tandarts ofzo was m gewoon gegaan.. alhoewel tandartsquote:
Ik ook over 10 minuutjesquote:Op donderdag 19 juni 2008 11:17 schreef Mikkie het volgende:
Kut. Heb het lang uitgesteld, maar moet nu toch echt weer aan m'n studie..
waar ben je za avondquote:Op donderdag 19 juni 2008 11:17 schreef Mikkie het volgende:
Kut. Heb het lang uitgesteld, maar moet nu toch echt weer aan m'n studie..
Waarschijnlijk met een paar vrienden in de stadquote:
Ik ben juist bezig met mezelf enigszins in een structuur te schoppen qua eten, omdat ik al twee jaar enorm ongezond en ongestructureerd eet. Regelmatig pas avondeten na negen of tien uur 's avonds. Dus ontbijt anderhalf uur nadat ik opsta is noodzaak, al is 't maar om de spijsvertering op gang te krijgenquote:Op donderdag 19 juni 2008 11:19 schreef swarmahoer het volgende:
als je nog n paar uur wacht is t al tijd om warm te eten
Einstein die je bentquote:Op donderdag 19 juni 2008 11:36 schreef swarmahoer het volgende:
varkenslever en vleesdus t lever gedeelte snap ik
with what?quote:
Er zijn nu nog steeds mensen die denken dat dat van een haas komt hoorquote:Op donderdag 19 juni 2008 11:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik vond het vroeger ook altijd al zo zielig als mijn vader biefstuk van de haas nam
ik snap m welquote:Op donderdag 19 juni 2008 11:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Er zijn nu nog steeds mensen die denken dat dat van een haas komt hoor
en nu wachten op de einstein die het niet snapt
beetje jammer dit stoephoerquote:Op donderdag 19 juni 2008 11:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik gok dat het begint met een S en eindigt op hoer..
ga jij jezelf maar vermaken jahquote:Op donderdag 19 juni 2008 11:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Naja ik ga mezelf weer vermaen met Van Gog/Nederweert
nee die sloeg ik over anders kon ik mijn grap niet makenquote:
Het scheelt dat het dan ook een hele goede grap was.quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:55 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nee die sloeg ik over anders kon ik mijn grap niet maken
pwndquote:Op donderdag 19 juni 2008 11:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het scheelt dat het dan ook een hele goede grap was.
quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het scheelt dat het dan ook een hele goede grap was.
hoort er ook bij hequote:Op donderdag 19 juni 2008 11:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
slet, stoephoer, draadjes spannen, sterf, aids
Ik zie een negatieve trend vanaf #122.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |