Even quotenquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Daar heb je helemaal gelijk in, ik zal er vanaf nu op gaan letten en het toepassen.
Ik heb het wel alleen maar over hoofdletters en interpunctie, aan spellingsfouten ga ik mijzelf niet wagenquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Even quoten.
Ik wens je succes, ik hoop dat swarma je voorbeeld volgt.
quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar, ik heb weer genoeg studieontwijkend gedrag vertoond. Ik zet mijzelf weer aan de studie.
Adieu!
quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik wens je succes, ik hoop dat je swarmas voorbeeld volgt.
Ja, verdomme iemand in het rechten topic zit me weer helemaal in de war te brengen nadat ik eindelijk het antwoord gevonden had. Dus nu zit ik een beetje te f5en om te kijken of er iemand antwoord die het wel weetquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je bent over 5min weer terug, dus ik ga je echt niet iedere keer uitzwaaien.
quote:
je begint doorzichtig te worden yasquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je bent over 5min weer terug, dus ik ga je echt niet iedere keer uitzwaaien.
over 3 minuten zijn dat er nog 5quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Begint? Volgens mij was ik dat al lang.
Maar goed het is voor mij opgehelderd dus ik probeer mininmaal tot kwart voor 3 weg te blijven
Niet veelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |