Maar dan kun je weer debatteren over de definitie van seks. Is seksen ook meteen neuken, of valt een beetje tieten voelen en friemelen ook al onder seks?quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
neuh.. ik heb nog nooit sex buiten een relatie gehad![]()
Ik zal de interessante quotes verzamelen en dan posten in een topic met tieten in de tt, gegarandeerd dat heel fok het leestquote:Op woensdag 18 juni 2008 23:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Doe maar nietHoe minder mensen dit topic gaan lezen hoe beter
Dat heb ik een tijdje terug al opgegeven. Ik ben er tegenwoordig wat minder dan eerst, en aan bijlezen begin ik meestal ook maar nietquote:Op woensdag 18 juni 2008 23:44 schreef Aibmi het volgende:
bohh wat gaan deze topics hard, ik zal proberen deze te volgen
Goed planquote:Op woensdag 18 juni 2008 23:47 schreef Aibmi het volgende:
[..]
Ik zal de interessante quotes verzamelen en dan posten in een topic met tieten in de tt, gegarandeerd dat heel fok het leest
Jah dan is het inderdaad weer een ander verhaalquote:Op woensdag 18 juni 2008 23:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar dan kun je weer debatteren over de definitie van seks. Is seksen ook meteen neuken, of valt een beetje tieten voelen en friemelen ook al onder seks?
Dat dacht ik al.quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Jah dan is het inderdaad weer een ander verhaal
Jij hebt ook geen doel in je leven hè?quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:50 schreef swarmahoer het volgende:
ik hou alle topics bijen ik had al een quotelistje maar mn laptop is kapot dus (mn andere) en nu heb ik m nie meer
jij hebt ook geen doel in je leven hequote:Op woensdag 18 juni 2008 23:51 schreef Mikkie het volgende:
Ik trek nog een biertje los, verhuis naar de bank en ga daarna pitten. Fijne avond nog allemaal
Nee das mijn huisgenootjequote:Op woensdag 18 juni 2008 23:53 schreef swarmahoer het volgende:
dat is het zusje van of niet ?
en k kan de tegenkrabbels niet lezen helaas
in t begin was die vast nog hogerquote:Op woensdag 18 juni 2008 23:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
2.48 posts per minuut - Nijmegen #123 Waar Pietje weer jammerlijk faalt
naja die zakt morgen wel weer maar goed
8.700 precies netquote:Op woensdag 18 juni 2008 23:59 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb geen idee hoeveel ik er heb nog geen 10k iig
8701 van Usherquote:Op donderdag 19 juni 2008 00:05 schreef swarmahoer het volgende:
ow dan nu 8701 dan je voor t opzoeken en deze post wijd ik speciaal aan jou
Pijnlijk idd! Ik hoop dat het verder niets betekentquote:Op woensdag 18 juni 2008 19:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jij altijd.
Nee maar je post 't wel, posten = aandacht, LR FL wil aandacht, missie geslaagd. Morgen heb je er weer een.
Ja ik had nog nagevraagd en voor je gepost hier.. net naast de Fabriek moest je zijn haha, the Doctor.. de Fabriek ziet er wel mooi uit he? Is net nieuw, aardige mensen.. maar omdat er niet gerookt mag worden komt er nog geen hond.quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:25 schreef Doodkapje het volgende:
Ooh wat was het saai in Wageningen tijdens de wedstrijd zeg... de Dikke Draak was rustig, toen maar naar De Fabriek gegaan...
quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wie was jij ook alweer?
Die man die zondags het vlees kwam opeten ?
trainbankje?quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Welke ransaap heeft kauwgom op een trainbankje gesmeerd![]()
. M'n jas plakte gewoon aan m'n broek
![]()
.
![]()
![]()
nee want mn andere laptop is wegquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]![]()
![]()
Hield er nog iemand een quotelijst bij?
Ja, krijg die ranzige takkezooi er nog niet af ookquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:14 schreef swarmahoer het volgende:
trainbankje?
quote:
ik hoorde iets met in de vriezer leggen ofzo dan krijg je kouwgom erafquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, krijg die ranzige takkezooi er nog niet af ook.
trein dus, alweeeeeeer een typo![]()
als je echt ziek bent kan je ook niet posten op fokquote:
En waarom zou m'n broek dan niet in de hens vliegenquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:28 schreef swarmahoer het volgende:
wasbenzine en een aansteker werken ook goed om de kouwgom weg te krijgen
hij heeft je onder de duim gelukkigquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:30 schreef motorbloempje het volgende:
moest vooral even een presentatie afmaken en naar docent mailen... die had ik dus vandaag.. en ik háát smoezen en ziek zijn op presentatiedagen of tentamendagen, ga áltijd, maar zelfs René zei: jij gaat de deur niet uit vandaag
ja dat is dus het minpuntje je bent niet alleen de kouwgom kwijtquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En waarom zou m'n broek dan niet in de hens vliegen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |