ja dat is dus het minpuntje je bent niet alleen de kouwgom kwijtquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En waarom zou m'n broek dan niet in de hens vliegen?
quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:31 schreef swarmahoer het volgende:
ja dat is dus het minpuntje je bent niet alleen de kouwgom kwijt
t is echt vroeg voor je hequote:Op donderdag 19 juni 2008 09:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh wacht, ik ben wat vergeten.
naamtopic
de vriezer schijnt echt te werken...quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
, heb je nog meer van dit soort hendige tips
?
waar hebben ze t over? iets met voetbal en n vergunning ofzoquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Peter Heerschop op 538 nu, echt leuk iedere dag.
Ik dacht... doe eens gek, ik ga 's nachts slapen... ben je toch zo weer een topic verderquote:
had je bij moeten zijnquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:11 schreef Dupje het volgende:
Goeiemorgen
Wat een diepgaande gesprekken waren het hier weer
Efficient market hypothesis, maar dat boeit verder nietquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:21 schreef swarmahoer het volgende:
emh is ?
Nieuws is enkelvoud. We zeggen in NL toch ook het nieuws, en niet de nieuwzen?quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
News in the EMH is defined as.......
News in the EMH are defined as......
*doorhalen wat niet van toepassing is aub
Dat dacht ik dus ook, heeft begeleider 't doorgestreept en er "are" van gemaakt.quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:22 schreef Mikkie het volgende:
Nieuws is enkelvoud. We zeggen in NL toch ook het nieuws, en niet de nieuwzen?
Dat is wel apartquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, heeft begeleider 't doorgestreept en er "are" van gemaakt.
das t buro van mn collega moet ze zelf doenquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Werk die kabels eens netjes weg joh.
gewonnen op fok, werd net bezorgdquote:
Hossel dan even een hor bij elkaar ofzoquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:33 schreef swarmahoer het volgende:
score vannacht was trouwens muggen 8-2 swarmahoer
ja dan vinden ze wel weer n andere weg.. ik ben toch altijd de lulquote:Op donderdag 19 juni 2008 11:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Hossel dan even een hor bij elkaar ofzoJeweetzzz
gingen ze niet vanuit denk ikquote:Op donderdag 19 juni 2008 11:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Lekker op tijdvoor hetzelfde geldt hadden ze er al uitgelegen
we hebben geen spiegel en k ga niet vragen of een van de collegas m wil makenquote:
Ik en mijn vader ook altijd.. Maar mijn vader altijd net iets erger gelukkig dus die is dan meer de lulquote:Op donderdag 19 juni 2008 11:02 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja dan vinden ze wel weer n andere weg.. ik ben toch altijd de lul
Ooit wel eens over nagedacht dat je de telefoon om kan draaien?quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:03 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
we hebben geen spiegel en k ga niet vragen of een van de collegas m wil maken
en dan nog zou ik m niet posten
dan kan ik toch niet op t knopje drukkenquote:Op donderdag 19 juni 2008 11:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ooit wel eens over nagedacht dat je de telefoon om kan draaien?
Omfgquote:Op donderdag 19 juni 2008 11:04 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dan kan ik toch niet op t knopje drukkenen de afstand is te kort gok ik
en daarom kan ik t dus nietquote:Op donderdag 19 juni 2008 11:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
OmfgIedere mongool kan toch een foto van zichzelf maken
ik ben er zaquote:Op donderdag 19 juni 2008 11:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar even, zaterdag is dus 100% zeker? want dan moet ik maandagochtend even een afspraak in Druten verzetten
nog een zon opmerking en je krijgt te maken met ''revenche of the haarknijper''quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |