Vrouwen kunnen dat. Wees blij. Niet haatdragend of in en inslecht. Het viel allemaal dus wel mee achteraf.quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:07 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nee, dat is geen modder gooien, dat is zijn grenzenloze verbazing uitspreken over het feit dat hij ineens de twee opponenten hand in hand ziiet lopen.
Terwijl hij vertelde dat Lieke dagen heeft liggen huilen 's avonds in bed omdat ze niet over dat 6-2 heen kon komen.
hee jij,meld je eens in mijn bedquote:
De Nederlandse wet geldt ook voor mensen die op tv komen hoor, dus als jij vindt dat iemand uit eenreal life soap achter de tralies thuishoort kun je gewoon aangifte doen. Zo niet dan ook niet dom praten.quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:13 schreef ThunderBitch het volgende:
Meest spraakmakend? Dan zeker niet in de positieve zin. Zo ken ik nog een paar die spraakmakend genoemd kunnen worden. Je hoeft maar naar het nieuws te luisteren, alleen verdwijnen die achter de tralies, want ze kunnen zich niet verschuilen achter een script.
+1quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:15 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
De Nederlandse wet geldt ook voor mensen die op tv komen hoor, dus als jij vindt dat iemand uit eenreal life soap achter de tralies thuishoort kun je gewoon aangifte doen. Zo niet dan ook niet dom praten.
Behalve in Huub dan lijkt wel.quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:10 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen dat. Wees blij. Niet haatdragend of in en inslecht. Het viel allemaal dus wel mee achteraf.
Men had liever iets anders gezien. Ik niet, ik zie liever het goede in de mens.
en vooral die laatste zinquote:Op maandag 16 juni 2008 18:15 schreef Huubdgk het volgende:
Lieke en Huub hebben dat opgeblazen? Blurk ben je wel goed bij je hoofd? Heb zelf de foto's gemaakt van de blauwe plekker waar Lieke onderzat daarna, Brian die mij aanvalt terwijl ik wordt vastgehouden door Jaap, daarna toen Jaap mij losliet en ik Lieke wilde redden Brian die mij pootje haakt zodat ik over dat tafeltje heen kletter met allemaal glas?
Ga mij nu niet vertellen dat wij dat opgeblazen hebben, gasten mogen blij zijn dat ik ze niet allemaal in hun slaap vermoord heb, mooie mafkees
ja nu jaquote:
Zeg, wil jij even normaal doen?quote:
weet ik veel, ik keek bij active topics zag je naam staan en reageerdequote:
hoezo? omdat ik op basis van aan de ene kant argumenten en aan de andere kant humor, zelfspot, en een inventiviteit wat nooit eerder vertoond is altijd discussies win?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:39 schreef MargrietV het volgende:
Suikeroom.... zo als altijd ben je weer irritant en om te kotsen!
je voelt je nogal aangesproken he, ik quote huub zijn mooie woorden over de andere exbewoners als jij je daar door aangesproken voeltquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:19 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Zeg, wil jij even normaal doen?
Dat hele berichtje was niet voor mij bedoeld hoor.
Huub zag mij voor de verkeerde aan.
Maar geeft niet hoor, als jij dit leuk vindt, so be it.
Hoezo? Mij heeft hij niets gedaan. Waarom zou ik? Haalt niet weg dat hij alles goedpraat, onder het mom van "ik doe alles voor het spel". Snappie.....quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:15 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
De Nederlandse wet geldt ook voor mensen die op tv komen hoor, dus als jij vindt dat iemand uit eenreal life soap achter de tralies thuishoort kun je gewoon aangifte doen. Zo niet dan ook niet dom praten.
whatever..wordt hier zoveel onzin geschreven, we vallen niet eens opquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
weet ik veel, ik keek bij active topics zag je naam staan en reageerde_!
ik heb geen zin om het overnieuw te typen dus maar zo maar even dan, stond op de laatste pagina van de laatste cosquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:21 schreef persoon het volgende:
[..]
je voelt je nogal aangesproken he, ik quote huub zijn mooie woorden over de andere exbewoners als jij je daar door aangesproken voelt
dan kunnen we beter gaan neukenquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
whatever..wordt hier zoveel onzin geschreven, we vallen niet eens op
dat is toch HUMOR van de bovenste plank als Huub dat zegt? Woehahaha ik kom echt niet meer bij! En dat neem jij nog serieus ookquote:
amen dat bedoel ik juist, je mag wel kritiek op een ander geven maar niet terug werpenquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat ik nog steeds niet snap als ik van een dag deze reeks teruglees, dat er nog steeds users zijn die Huub woorden in de mond willen leggen.
Over sommige onderwerpen heeft hij al 10x uitleg gegeven en toch blijven ze doorzeuren.... ja maar.....
Lees eens een keer wat hij voor antwoorden geef en probeer iets minder je mening op te dringen aan hem, als hij een antwoord geeft die niet in je straatje past.
Ik ken ook iemand met een eigen radioprogramma, die dat ook zo graag mag doen. Woorden in de mond leggen en de boel te verdraaien.
Huub was mijn favoriet niet, maar ik waardeer wel zijn inbreng op zijn reeks hier op FOK!.
Wat ik wel jammer vind is dat hij niet echt goed tegen kritiek kan. Suikeroom heeft altijd hele goede statements en daar weet hij dan geen antwoord op en dan is hij (suikeroom) om te kotsen. Terwijl hij zelf zegt recalsitrant te zijn en van discussie houdt.
Dat is dan weer jammer van hem. Toch weer een bewijs dat hij zijn eigen ego enorm streelt. En niet goed met kritiek om kan gaan.
door drinken danquote:
overruled!quote:
Nee, dit soort dingen moeten we alleen serieus nemen als anderen het zeggen of doen. Yep....quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:28 schreef Beer14 het volgende:
[..]
dat is toch HUMOR van de bovenste plank als Huub dat zegt? Woehahaha ik kom echt niet meer bij! En dat neem jij nog serieus ook![]()
als je sowiezo al de woorden in de mond neemt om iemand te vermoorden dan heb je al een probleem, dat is een teken van onzekerheid en proberen de boel te domineren. Maar goed als jij het normaal vind om mensen doodt te wensen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:28 schreef Beer14 het volgende:
[..]
dat is toch HUMOR van de bovenste plank als Huub dat zegt? Woehahaha ik kom echt niet meer bij! En dat neem jij nog serieus ook![]()
Spraakmakend is niet per definitie een positief woord. Dus of je hem nou haat of houdt van zijn stijl, dat maakt hem niet minder spraakmakend vind ikquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:13 schreef ThunderBitch het volgende:
Meest spraakmakend? Dan zeker niet in de positieve zin. Zo ken ik nog een paar die spraakmakend genoemd kunnen worden. Je hoeft maar naar het nieuws te luisteren, alleen verdwijnen die achter de tralies, want ze kunnen zich niet verschuilen achter een script.
Huub heeft ervoor gekozen (bewust) om als lijer te werk te gaan. Dat schreeuwde hij van de daken, om het tot een cult te verheffen. Hele kuddes stonden te applaudisseren en heil Huub te roepen, want het was toch zo'n lieve deugniet waar je zo om kunt lachen. NOT.quote:
quote:
mijn top 3 meest spraakmakende miljonairs was altijd (in willekeurige volgorde)quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:30 schreef OudFruit het volgende:
[..]
Spraakmakend is niet per definitie een positief woord. Dus of je hem nou haat of houdt van zijn stijl, dat maakt hem niet minder spraakmakend vind ik
Hij krijgt genoeg veren in zijn derriere, zodra dat niet meer gebeurt, is hij weg.quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:33 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
als je met 6 man in gaat hakken op ééntje gaat die ene terugschoppen, vrij normaal lijkt me.
om eerlijk te zijn verbaasd het me iedere keer weer dat ie hier terugkomt, ik had allang gedacht, zak maar in de stront.........
Wordquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:34 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
mijn top 3 meest spraakmakende miljonairs was altijd (in willekeurige volgorde)
- Natasia
- Jaap
- Huub
Eindelijk ontmaskerd, jij bent Cruijff.quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:20 schreef Suikeroom het volgende:
en een inventiviteit wat nooit eerder vertoond is altijd discussies win?
Ach schei nou toch uit ....dat bedoel ik nou met serieus nemen...Nam je Brian ook zo serieus toen hij zei met die "wedstrijd" met Huub dat het een mooie gelegenheid was om Huub "legaal" eens heel goed te raken? Nee zeker?Dat was een geintje natuurlijk...quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:30 schreef persoon het volgende:
[..]
als je sowiezo al de woorden in de mond neemt om iemand te vermoorden dan heb je al een probleem, dat is een teken van onzekerheid en proberen de boel te domineren. Maar goed als jij het normaal vind om mensen doodt te wensen.
Natasia was top, heeft het ventje regelmatig op zijn plek gezet.quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:34 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
- Natasia
- Jaap
- Huub
mja jij bent ook zoquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
en nu kappen, ik krijg weer de schuld
En ze heeft haar kinderen ook regelmatig op hun plek gezet, en dat was geen beste plek.quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:36 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Natasia was top, heeft het ventje regelmatig op zijn plek gezet.
is dat niet een beetje overdrevenquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:32 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Huub heeft ervoor gekozen (bewust) om als lijer te werk te gaan. Dat schreeuwde hij van de daken, om het tot een cult te verheffen. Hele kuddes stonden te applaudisseren en heil Huub te roepen, want het was toch zo'n lieve deugniet waar je zo om kunt lachen. NOT.
Die van mij waren :quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:34 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
- Natasia
- Jaap
- Huub
Vreemde dromen heb jij zeg....quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:32 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Huub heeft ervoor gekozen (bewust) om als lijer te werk te gaan. Dat schreeuwde hij van de daken, om het tot een cult te verheffen. Hele kuddes stonden te applaudisseren en heil Huub te roepen, want het was toch zo'n lieve deugniet waar je zo om kunt lachen. NOT.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:35 schreef Beer14 het volgende:
[..]
Ach schei nou toch uit ....dat bedoel ik nou met serieus nemen...Nam je Brian ook zo serieus toen hij zei met die "wedstrijd" met Huub dat het een mooie gelegenheid was om Huub "legaal" eens heel goed te raken? Nee zeker?Dat was een geintje natuurlijk...
Schijnbaar haalt hij nog genoeg voldoening uit contact met mensen hier die hem op handen dragen. Anders zou hij niet komen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:33 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
als je met 6 man in gaat hakken op ééntje gaat die ene terugschoppen, vrij normaal lijkt me.
om eerlijk te zijn verbaasd het me iedere keer weer dat ie hier terugkomt, ik had allang gedacht, zak maar in de stront.........
Nee hoor, ik kan niet warm of koud worden van dat mannetje.quote:
En zo is het maar net!!!!quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:36 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
En ze heeft haar kinderen ook regelmatig op hun plek gezet, en dat was geen beste plek.
Nee, kan niet want dan was zijn nick geweest: Ikbeneenoomvansuikeromdatpeperenzoutnietinéénvaatjepassenquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:35 schreef APK het volgende:
[..]
Eindelijk ontmaskerd, jij bent Cruijff.
Whehehe.
Zeker en vast...quote:
Ik kon wél om Huub lachen, maar vond ook sommige dingen die hij deed of zei niet goed.quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:32 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Er bestaat een groot verschil tussen Iemand op een gepaste manier de wind van voren geven en wat zich in de kooi heeft afgespeeld laten rusten of systematisch bashen met als doel fans over de zeik te krijgen en Huub mogelijk weg te jagen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Schijnbaar haalt hij nog genoeg voldoening uit contact met mensen hier die hem op handen dragen. Anders zou hij niet komen.
Afijn, dat was het punt niet. Ik vind dat hij, en zo ook andere users, niet alleen maar halleluja kunnen verwachten als hij hier op het forum komt. Hoge bomen vangen veel wind, hij heeft z'n nek ver genoeg uitgestoken (en niet altijd even positief) om ook wind tegen te krijgen. Daar lijkt mij helemaal niets mis mee
Daar gaat het ook niet om. Maar, in dit geval is het niet positief, dus of men daar blij mee zou moeten zijn?!quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:30 schreef OudFruit het volgende:
[..]
Spraakmakend is niet per definitie een positief woord. Dus of je hem nou haat of houdt van zijn stijl, dat maakt hem niet minder spraakmakend vind ik
En het gaat nog steeds goed; er wordt hier nog volop over hem gesprokenquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:30 schreef OudFruit het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook zo, maar vooralsnog is Huub wel de enige die ook open staat voor die kritiek. Brian heeft vaker beweerd dat hij voor de gouden kooi bezoeker van fok was, maar we hebben hem hier nog niet kunnen aantreffen na de gouden kooi. Hetzelfde geldt voor de overige finalisten. Polo (dgk_redactie) heeft hier een aantal vragen van streamers beantwoord, maar liet niets meer van zich horen toen hij zwaar onder vuur kwam te liggen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Schijnbaar haalt hij nog genoeg voldoening uit contact met mensen hier die hem op handen dragen. Anders zou hij niet komen.
Afijn, dat was het punt niet. Ik vind dat hij, en zo ook andere users, niet alleen maar halleluja kunnen verwachten als hij hier op het forum komt. Hoge bomen vangen veel wind, hij heeft z'n nek ver genoeg uitgestoken (en niet altijd even positief) om ook wind tegen te krijgen. Daar lijkt mij helemaal niets mis mee
Mmmmm ik heb er mijn eigen idee over hoor....Neem nou een Brian, daar kan IK dus niet warm of koud van worden.Dus ga ik ook niet op een forum zitten waar er over hem gepraat wordt En zèker niet als hij er zelf ook nog eens regelmatig komt BRRRR moet er niet aan denken zeg! Dat wil dus weer zeggen hoe verschillend mensen zijn hè!quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:38 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kan niet warm of koud worden van dat mannetje.
Huub kan zijn mannetje toch wel staan? Een beetje meer respect voor zijn incasseringsvermogen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:41 schreef Dementor het volgende:
[..]
Er bestaat een groot verschil tussen Iemand op een gepaste manier de wind van voren geven en wat zich in de kooi heeft afgespeeld laten rusten of systematisch bashen met als doel fans over de zeik te krijgen en Huub mogelijk weg te jagen.
Stuur hem een mooie brief als je hem zo graag de les wilt lezen.
In dit geval ook kleine tuinkaboutersquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij kan heel goed zijn mannetje staan, maar is dat een vrijbrief om dan maar hier te gaan bashen?quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:43 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Huub kan zijn mannetje toch wel staan? Een beetje meer respect voor zijn incasseringsvermogen.
Ik zit daar niet mee. Ik heb een mening over zaken, en dan maakt het niet uit wie of wat.quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:43 schreef Beer14 het volgende:
[..]
Mmmmm ik heb er mijn eigen idee over hoor....Neem nou een Brian, daar kan IK dus niet warm of koud van worden.Dus ga ik ook niet op een forum zitten waar er over hem gepraat wordt En zèker niet als hij er zelf ook nog eens regelmatig komt BRRRR moet er niet aan denken zeg! Dat wil dus weer zeggen hoe verschillend mensen zijn hè!
Ja duh, stuur hem kaarten, vliegtuigen, honkballen of ook een brief als je hem zo graag op een voetstuk wil zetten.quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:41 schreef Dementor het volgende:
[..]
Er bestaat een groot verschil tussen Iemand op een gepaste manier de wind van voren geven en wat zich in de kooi heeft afgespeeld laten rusten of systematisch bashen met als doel fans over de zeik te krijgen en Huub mogelijk weg te jagen.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:20 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
hoezo? omdat ik op basis van aan de ene kant argumenten en aan de andere kant humor, zelfspot, en een inventiviteit wat nooit eerder vertoond is altijd discussies win?
of zijn het de afwijkende stellingen die ik (bewust) inneem die jij niet kan weerleggen? dan heb ik nieuws voor je.. ik kan niks doen aan jouw domheid, val mij er dan ook niet mee lastig.. ok?
neem een voorbeeld aan Huub die een poging doet om daar inhoudelijk op te reageren.. altijd komt met een paar leuke oneliners.. waar zn fans dan ook hartelijk om moeten lachen..
ik moet ineens denken aan Mikey.. die het altijd had over de rijbewijsstelling van Amanda.. dat gevoel wat Huub altijd had als Mikey iets wou toevoegen aan de discussie heb ik nu een beetje bij jou (no offence)
Ja dat vind ik ook totaal niet kunnenquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hij kan heel goed zijn mannetje staan, maar is dat een vrijbrief om dan maar hier te gaan bashen?
Nee, dat is totaal ongepast en toont een gebrek aan manieren aan bij een aantal users die het niet kunnen laten.
Laat het spel eens rusten en vraag hem naar zijn ervaringen zonder direct met uitspraken aan te komen die totaal uit de context gerukt en opgeblazen worden.
Interesseert het je geen moer wat Huub's ervaringen zijn met DGK blijf dan lekker weg.
Nou is die k*tkooi afgelopen en ik betrap mezelf erop dat ik me er nog steeds druk over loop te maken!Ik kap er mee mensen want Huub kan dat inderdaad vèèl beter dan ik!quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:43 schreef Beer14 het volgende:
[..]
Mmmmm ik heb er mijn eigen idee over hoor....Neem nou een Brian, daar kan IK dus niet warm of koud van worden.Dus ga ik ook niet op een forum zitten waar er over hem gepraat wordt En zèker niet als hij er zelf ook nog eens regelmatig komt BRRRR moet er niet aan denken zeg! Dat wil dus weer zeggen hoe verschillend mensen zijn hè!
nou gezelligquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
![]()
Ik ben bezopen en lig helemaal in een deuk hier![]()
Goerd topicze zouden dit furum open moeten houden
ik vind dat eeuwige terugkomen op zn gedrag/uitspraken in de kooi, en al die Huub vs Brian en Huub vs Lieke discussies nu ook niet meer relevant.. hij heeft zn zegje daar ook wel over gedaan.. over dingen die nu spelen en onbeantwoorde vraagstukken in dgk, dan wel de complot theorieen mag wat mij betreft gewoon doorgeluld wordenquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:41 schreef Dementor het volgende:
[..]
Mén, als ik Brian was zou ik hier ook niet komen. Die is zo'n 30 keer per dag het graf ingeschreven. Wat zou hij hier in vredesnaam moeten doen tussen mensen die ik er van verdenk dat ze hem echt hatenquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:42 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook zo, maar vooralsnog is Huub wel de enige die ook open staat voor die kritiek. Brian heeft vaker beweerd dat hij voor de gouden kooi bezoeker van fok was, maar we hebben hem hier nog niet kunnen aantreffen na de gouden kooi. Hetzelfde geldt voor de overige finalisten. Polo (dgk_redactie) heeft hier een aantal vragen van streamers beantwoord, maar liet niets meer van zich horen toen hij zwaar onder vuur kwam te liggen.
hij kon vaak onuitstaanbaar zijn, maar vaak ook erg lief, en vooral leuk.quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:32 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Huub en manieren. Ja, dat hebben we gezien. Nogmaals, hij is niet van gemalen poppenstront gemaakt.quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hij kan heel goed zijn mannetje staan, maar is dat een vrijbrief om dan maar hier te gaan bashen?
Nee, dat is totaal ongepast en toont een gebrek aan manieren aan bij een aantal users die het niet kunnen laten.
Laat het spel eens rusten en vraag hem naar zijn ervaringen zonder direct met uitspraken aan te komen die totaal uit de context gerukt en opgeblazen worden.
Interesseert het je geen moer wat Huub's ervaringen zijn met DGK blijf dan lekker weg.
En wàt voor zaken...de kooi is al afgelopen hoor! Dus dattequote:Op woensdag 18 juni 2008 00:44 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik zit daar niet mee. Ik heb een mening over zaken, en dan maakt het niet uit wie of wat.
ThunderBitch was hier eerder dan Huub.quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:43 schreef Beer14 het volgende:
Goed dat je het even meldtquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:46 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nou gezellig![]()
ik ga effe wat leukers doen
succes allemaal
Ja zeker maar laten we het dan ook op dat niveau houden, ipv van constant te bashen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:47 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ik vind dat eeuwige terugkomen op zn gedrag/uitspraken in de kooi, en al die Huub vs Brian en Huub vs Lieke discussies nu ook niet meer relevant.. hij heeft zn zegje daar ook wel over gedaan.. over dingen die nu spelen en onbeantwoorde vraagstukken in dgk, dan wel de complot theorieen mag wat mij betreft gewoon doorgeluld worden![]()
dat ik een wat andere stijl daarin aanneem en niet zoals 3e erg diep in zn hol kruip is alleen maar positief lijkt mij..
Eh, waar hebben we het dan al die tijd over..... Waar heeft Huub het al die tijd over, waarover praat men, wanneer hij weer een veer richting kontje krijgt.quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:47 schreef Beer14 het volgende:
[..]
En wàt voor zaken...de kooi is al afgelopen hoor! Dus datte
En er zitten hier volgens mij ook een paar die Huub echt haten, maar dat is niet waar het om ging, het ging erom dat Huub vooralsnog de enige uit de gouden kooi is die ook de discussie aangaat met mensen die negatief over hem denken.quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mén, als ik Brian was zou ik hier ook niet komen. Die is zo'n 30 keer per dag het graf ingeschreven. Wat zou hij hier in vredesnaam moeten doen tussen mensen die ik er van verdenk dat ze hem echt haten
Jij vraagt er wel een beetje om met je domme uitspraken de hele tijdquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:48 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja zeker maar laten we het dan ook op dat niveau houden, ipv van constant te bashen.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij vraagt er wel een beetje om met je domme uitspraken de hele tijd
Bashen is iemand uitschelden en uitmaken voor alles wat vies en vuil is (ik blijf een beetje in de Huubsfeer).quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:48 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja zeker maar laten we het dan ook op dat niveau houden, ipv van constant te bashen.
Hij is inderdaad niet van "poppenstront"gemaakt...maar niemand wil graag alle shit over zich heen hebben! dat heeft ie allemaal al meegemaakt en daar heeft ie trouwens ons niet voor nodig om te vertellen wat hij goed of fout heeft gedaan toch?quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:47 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Huub en manieren. Ja, dat hebben we gezien. Nogmaals, hij is niet van gemalen poppenstront gemaakt.
Give the guy some credit. Dat is een van de weinige dingen die ik hem nageef en kan waarderen op zekere hoogte.
Ook al zouden ze er een sticky van maken op dit forum dan zijn er nog altijd malloten die dit niet kunnen bevatten.quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:49 schreef OudFruit het volgende:
Ik snap niet dat veel van jullie DGK niet als een spel zien? Ten tweede is het een televisieprogramma, en ten derde waren er verhaallijnen in het spel. Er moest televisie worden gemaakt op bepaalde momenten, en de deelnemers kregen steeds beter door wanneer dit 'het' moment was, wat later vast en zeker werd gebruikt in de uitzending.
Zo had iedereen een bepaald herkenbaar, sterk en duidelijk karakter. Dit werd weer op een bepaalde manier naar voren gebracht op televisie. Op de streams was het een heel ander verhaal. Daar zat je een groot gedeelte van de tijd te kijken naar een paard. Anyway, het punt wat ik wil maken is: Brian, Huub, Amanda, Jaap of Ilona zijn geen malloten die geen normen en waarden hebben, het was een spel...
Ben ik niet mee eens. Een gesprek is een gesprek. Censuur omdat Huubje anders zo zielig is, vind ik iewat misplaatst voor het orakel uit Oldenzaal.quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:50 schreef Beer14 het volgende:
[..]
Hij is inderdaad niet van "poppenstront"gemaakt...maar niemand wil graag alle shit over zich heen hebben! dat heeft ie allemaal al meegemaakt en daar heeft ie trouwens ons niet voor nodig om te vertellen wat hij goed of fout heeft gedaan toch?
Check de COS, daar zijn een paar gasten die het serieus interessant vinden om DGK na te spelen, en er dan een 'joy' gevoel van krijgen als ze in de huis kruipen van iemand andersquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:52 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ook al zouden ze er een sticky van maken op dit forum dan zijn er nog altijd malloten die dit niet kunnen bevatten.
Dus komt Huub hier de huiskamer van oa ThunderBitch binnenvallen en mag zij rustig haar mening ventileren.quote:
WAT NOU?!?!?!?!quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:49 schreef OudFruit het volgende:
Ik snap niet dat veel van jullie DGK niet als een spel zien? Ten tweede is het een televisieprogramma, en ten derde waren er verhaallijnen in het spel. Er moest televisie worden gemaakt op bepaalde momenten, en de deelnemers kregen steeds beter door wanneer dit 'het' moment was, wat later vast en zeker werd gebruikt in de uitzending.
Zo had iedereen een bepaald herkenbaar, sterk en duidelijk karakter. Dit werd weer op een bepaalde manier naar voren gebracht op televisie. Op de streams was het een heel ander verhaal. Daar zat je een groot gedeelte van de tijd te kijken naar een paard. Anyway, het punt wat ik wil maken is: Brian, Huub, Amanda, Jaap of Ilona zijn geen malloten die geen normen en waarden hebben, het was een spel...
wat doet Ilona in dat rijtje? merkwaardig gezich zo vind je niet?quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:49 schreef OudFruit het volgende:
Brian, Huub, Amanda, Jaap of Ilona zijn geen...
Wat is dan nou zo bijzonder aan Huub? Hoezo moet hij een voorrangspositie hebben?quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:50 schreef Dementor het volgende:
[..]
Bring it on zou ik zeggen.
Dat de modjes het ook hier weer laten afweten zegt genoeg.
Ik heb in ieder geval mijn best gedaan maar dan straks niet gaanals Huub weg blijft en je naar het B en A forum moet voor aandacht.
Ik snap niet dat je dan niet naar de antwoorden van huub hebt geluisterd die vertelde dat hij wel degelijk zichzelf was en hooguit z'n karakter wat uitvergrootte. Ik snap ook niet dat je niet beseft dat je, ondanks dat je in een spel zit, je je niet alles kunt permitteren.quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:49 schreef OudFruit het volgende:
Dan xou ik hem nu toch maar gaan troosten....echt zielig voor Brian hoor!quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mén, als ik Brian was zou ik hier ook niet komen. Die is zo'n 30 keer per dag het graf ingeschreven. Wat zou hij hier in vredesnaam moeten doen tussen mensen die ik er van verdenk dat ze hem echt haten
Hoe heet dit forum ook alweer?quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:56 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat is dan nou zo bijzonder aan Huub? Hoezo moet hij een voorrangspositie hebben?
Hij mag gerust online komen, ik moet toch zo slapen, morgen vroeg op.
Ach als het daarbij blijft, dat is nog altijd beter dan een dagtaak maken van het zaaien van haat en het verspreiden van leugens over wie dan ook.quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:54 schreef OudFruit het volgende:
[..]
Check de COS, daar zijn een paar gasten die het serieus interessant vinden om DGK na te spelen, en er dan een 'joy' gevoel van krijgen als ze in de huis kruipen van iemand andersDat is gewoon serieus sneu, en die mensen moeten beschermd worden tegen zichzelf..
Bij mij heeft hij zèker geen voorrangspositie hoor! Ik vindt het gewoon een jongen met het hart op de juiste plaats! Die ook nog eens voor zijn zwakheden en fouten uitkomt! En daar kan meneer Brian nog een puntje aan zuigen wat mij betreftquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:56 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat is dan nou zo bijzonder aan Huub? Hoezo moet hij een voorrangspositie hebben?
Hij mag gerust online komen, ik moet toch zo slapen, morgen vroeg op.
Huub is boven en onder alles. Huub kan zijn mannetje wel staan, zijn bek was anders groot genoeg, en daar verontschuldigde hij zich niet voor. Laat die jongen toch!quote:
Die veer verdient hij gewoon. Dus dattequote:Op woensdag 18 juni 2008 00:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Eh, waar hebben we het dan al die tijd over..... Waar heeft Huub het al die tijd over, waarover praat men, wanneer hij weer een veer richting kontje krijgt.
Ik zeg toch ook dat de karaktereigenschappen van de deelnemers heel duidelijk waren? Ik zeg toch niet dat ze die aangemeten kregen? Daarbij vind ik, als je een spel speelt, dat je tot de uiterste grens mag gaan om zo je spel te spelen. Sylvia deed dat door simpelweg geen kut uit te voeren, Huub deed dat door op bepaalde momenten overal keihard tegenin te gaan, en zo verdeeldheid te zaaien. En ja, soms op een manier die niet iedereen kon waarderen thuis. Maar fuck it, je bent met een spel bezig, en zolang je binnen de regels blijft mag alles!quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je dan niet naar de antwoorden van huub hebt geluisterd die vertelde dat hij wel degelijk zichzelf was en hooguit z'n karakter wat uitvergrootte. Ik snap ook niet dat je niet beseft dat je, ondanks dat je in een spel zit, je je niet alles kunt permitteren.
Leg uit? (dat laatstequote:Op woensdag 18 juni 2008 00:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ach als het daarbij blijft, dat is nog altijd beter dan een dagtaak maken van het zaaien van haat en het verspreiden van leugens over wie dan ook.
Al helemaal als de persoon in kwestie dan ook nog eens een ander fora als ondersteuning gebruikt om smerige spelletjes te lanceren binnen het DGK subforum.
hou is op met die Huub vs Brian discussies.. Brian is geen referentiekader voor Huub zn gedrag en vice versa ook niet.. of zoals rapper Luc zou zeggen viza verzaquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:59 schreef Beer14 het volgende:
[..]
Bij mij heeft hij zèker geen voorrangspositie hoor! Ik vindt het gewoon een jongen met het hart op de juiste plaats! Die ook nog eens voor zijn zwakheden en fouten uitkomt! En daar kan meneer Brian nog een puntje aan zuigen wat mij betreft
Hij heeft toch ook een streepje voor......ik laat hem zoveel mogelijk met rust, terwijl ik eigenlijk best veel kritiek heb op z'n gedrag. Ik denk dat er veel meer zijn die hem absoluut niet mogen maar vanwege de lieve vrede niet "los gaan" op hem. Ik gun z'n fans dat pleziertje best wel.quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:58 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Hoe heet dit forum ook alweer?
Zou in een forum over het Nederlands Elftal Robin van Persie een voorrangspositie hebben?
Twee woorden: Clarence Seedorf.quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:58 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Hoe heet dit forum ook alweer?
Zou in een forum over het Nederlands Elftal Robin van Persie een voorrangspositie hebben?
Diegenen die zich aangesproken voelen weten precies waar het over gaat.quote:
Hart op de juiste plek? Hoe weet jij dat?quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:59 schreef Beer14 het volgende:
[..]
Bij mij heeft hij zèker geen voorrangspositie hoor! Ik vindt het gewoon een jongen met het hart op de juiste plaats! Die ook nog eens voor zijn zwakheden en fouten uitkomt! En daar kan meneer Brian nog een puntje aan zuigen wat mij betreft
Overdrijven is ook een vak he?quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:58 schreef Suikeroom het volgende:
whaha ik weet nog wel dat LS in het begin voor Ilona was.. en haar allemaal spelinformatie gaf in brieven.. mooie tijden waren dat
Ow een editquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:50 schreef Dementor het volgende:
[..]
Bring it on zou ik zeggen.
Dat de modjes het ook hier weer laten afweten zegt genoeg.
Ik heb in ieder geval mijn best gedaan maar dan straks niet gaanals Huub weg blijft en je naar het B en A forum moet voor aandacht.
Dat bedoel ik nou de hele tijd al...Laat die jongen toch ja...(in zijn waarde)quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:59 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Huub is boven en onder alles. Huub kan zijn mannetje wel staan, zijn bek was anders groot genoeg, en daar verontschuldigde hij zich niet voor. Laat die jongen toch!
Waren ze toen al aan het strepen met de marker stift?quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak he?![]()
Ik heb maar twee brieven gestuurd. (Waarvan één te laat aankwam, omdat ze toen al weg was) En heb er één terug gehad.
En ik heb haar op de meeting van 29 september gezien.
Ja, van mij mag het. Maar mensen mogen dan toch ook kritiek hebben op zijn invulling van het spel en z'n karakter dat hij liet zien. Ik zeg dan ook af en toe "Fuck it", zolang je binnen de Fok policy blijftquote:Op woensdag 18 juni 2008 01:01 schreef OudFruit het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook dat de karaktereigenschappen van de deelnemers heel duidelijk waren? Ik zeg toch niet dat ze die aangemeten kregen? Daarbij vind ik, als je een spel speelt, dat je tot de uiterste grens mag gaan om zo je spel te spelen. Sylvia deed dat door simpelweg geen kut uit te voeren, Huub deed dat door op bepaalde momenten overal keihard tegenin te gaan, en zo verdeeldheid te zaaien. En ja, soms op een manier die niet iedereen kon waarderen thuis. Maar fuck it, je bent met een spel bezig, en zolang je binnen de regels blijft mag alles!
Nee zo zit ik niet in elkaar in tegenstelling tot andere users die de boel zo bespelen dat iemand snachts doorflipt en de volgende dag een ban in zijn of haar mailbox vind.quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ow een edit![]()
Als je mij en ban wwil aaansmeren, is dat wel een beetje laat, vind je niet
Laat HUUB er wat aan doenquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ach als het daarbij blijft, dat is nog altijd beter dan een dagtaak maken van het zaaien van haat en het verspreiden van leugens over wie dan ook.
Al helemaal als de persoon in kwestie dan ook nog eens een ander fora als ondersteuning gebruikt om smerige spelletjes te lanceren binnen het DGK subforum.
whaha dan is dat wel die ene brief die ik me nog kan herinneren.. die las ze beneden op bed voor met Eveline Nena en Brian.. over dat Bart en Nathanael niet te vertrouwen waren en dat Brian maar meer bij hun moest blijvenquote:Op woensdag 18 juni 2008 01:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak he?![]()
Ik heb maar twee brieven gestuurd. (Waarvan één te laat aankwam, omdat ze toen al weg was) En heb er één terug gehad.
En ik heb haar op de meeting van 29 september gezien.
Als je lang (en goed) de streams hebt gevolgd, moet je weten dat hij inderdaad het hart op de juiste plek heeft volgens mijquote:Op woensdag 18 juni 2008 01:03 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hart op de juiste plek? Hoe weet jij dat?
Hij MOET wel uitkomen voor zijn gedrag, hij kan het niet onder stoelen of banken verschuilen.
Een ding moet ik hem nageven. Hij is niet stom. Hij weet vaak wat hij wel en niet moet doen, en als hij toch doet wat hij niet zou moeten doen, dan weet hij hoe hij dat weer recht breit.
Een man die mij de huid volscheldt en later zegt, sorry, omdat ik het allemaal gehoord heb, is voor mij een sneak.
Een slimme, maar toch een sneak.
Volgens mij niet, want er stond gewoon in dat ze de hele brief had gehad. Maar dat was ook aan het begin he?quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:05 schreef Dementor het volgende:
[..]
Waren ze toen al aan het strepen met de marker stift?
Ach, een kinderhand is gauw gevuld.quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:00 schreef Beer14 het volgende:
[..]
Die veer verdient hij gewoon. Dus datte
Je mag het beestje bij de naam noemen hoor, ik vermoed dat je het nu over Tipsch hebt? Die heb ik namelijk zien knippen en plakken vanuit een ander forum hierquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat is dus de brief die ze niet heeft gehad, want toen stapte ze net op.quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:07 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
whaha dan is dat wel die ene brief die ik me nog kan herinneren.. die las ze beneden op bed voor met Eveline Nena en Brian.. over dat Bart en Nathanael niet te vertrouwen waren en dat Brian maar meer bij hun moest blijven
In het begin kwam er inderdaad wel meer binnenquote:Op woensdag 18 juni 2008 01:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Volgens mij niet, want er stond gewoon in dat ze de hele brief had gehad. Maar dat was ook aan het begin he?
En dat zeg je omdat....? waar blinkt hij daarin uit?quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:07 schreef Beer14 het volgende:
[..]
Als je lang (en goed) de streams hebt gevolgd, moet je weten dat hij inderdaad het hart op de juiste plek heeft volgens mij
Fokkin niet normaal, al heb ik geen idee waar je het over hebquote:Op woensdag 18 juni 2008 01:06 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee zo zit ik niet in elkaar in tegenstelling tot andere users die de boel zo bespelen dat iemand snachts doorflipt en de volgende dag een ban in zijn of haar mailbox vind.
Ja, maar dat is heel wat andersquote:Op woensdag 18 juni 2008 01:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, van mij mag het. Maar mensen mogen dan toch ook kritiek hebben op zijn invulling van het spel en z'n karakter dat hij liet zien. Ik zeg dan ook af en toe "Fuck it", zolang je binnen de Fok policy blijft
Welke regels? Kennen wij die? De regels om geen fysiek geweld toe te passen?quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:01 schreef OudFruit het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook dat de karaktereigenschappen van de deelnemers heel duidelijk waren? Ik zeg toch niet dat ze die aangemeten kregen? Daarbij vind ik, als je een spel speelt, dat je tot de uiterste grens mag gaan om zo je spel te spelen. Sylvia deed dat door simpelweg geen kut uit te voeren, Huub deed dat door op bepaalde momenten overal keihard tegenin te gaan, en zo verdeeldheid te zaaien. En ja, soms op een manier die niet iedereen kon waarderen thuis. Maar fuck it, je bent met een spel bezig, en zolang je binnen de regels blijft mag alles!
wie Tanja?quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
Misschien komt er zo nog wel een ex-miljonair even meekletsen
Hij blinkte uit in zijn goede spel op de eerste plaats, en ten tweede omdat hij altijd de eerste en enige was die zijn fouten toegaf! En dat in tegenstelling tot Brian die altijd en eeuwig probeerde om toch een ander de schuld te blijven geven. Maar zo heb IK het ervaren hoor!quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:08 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
En dat zeg je omdat....? waar blinkt hij daarin uit?
Nah, we kunnen het volgende stellenquote:Op woensdag 18 juni 2008 01:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
Misschien komt er zo nog wel een ex-miljonair even meekletsen
Wat ik zeg: het is een spel wat zich afspeelt in een televisieprogramma. Hierin zijn regels opgesteld waar wij grotendeels niet van op de hoogte waren. Huub heeft er tot het einde ingezeten, en is dus niet in zoverre over de schreef gegaan, dat hij het spel moest verlaten. Dus ja, dan mag je jezelf te buiten gaan aan verbaal geweld zoals je het zelf zegtquote:Op woensdag 18 juni 2008 01:11 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Welke regels? Kennen wij die? De regels om geen fysiek geweld toe te passen?
Mag je daarom je daarom jezelf te buiten gaan aan verbaal geweld (OVER de grens) en nog de ideale schoonzoon willen uithangen?
en weer ga je door met Huub vs Brian... neem Jaap nou is een keer.. of Claire.. of Nadia desnoods...quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:13 schreef Beer14 het volgende:
[..]
Hij blinkte uit in zijn goede spel op de eerste plaats, en ten tweede omdat hij altijd de eerste en enige was die zijn fouten toegaf! En dat in tegenstelling tot Brian die altijd en eeuwig probeerde om toch een ander de schuld te blijven geven. Maar zo heb IK het ervaren hoor!
Juist, en veel is de waarde niet. Dat is zijn eigen keuze geweest.quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:05 schreef Beer14 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nou de hele tijd al...Laat die jongen toch ja...(in zijn waarde)
k ben helemaal klaar voor terrorquote:
Dat fysieke geweld heeft Brian zich ook schuldig aangemaakt hoor!Maar daar hoor ik nooit iemand over?quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:11 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Mag je daarom je daarom jezelf te buiten gaan aan verbaal geweld (OVER de grens) en nog de ideale schoonzoon willen uithangen?
ja maar helaas opgesnoven aan de cocaine ( zij was van die 300 kilo lading in 32 koffers van Mikey)quote:
Dat is inderdaad nog nooit naar voren gekomen hier op FOK!,..frapant!quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:16 schreef Beer14 het volgende:
[..]
Dat fysieke geweld heeft Brian zich ook schuldig aangemaakt hoor!Maar daar hoor ik nooit iemand over?
Ik heb niet de indruk dat Huub ooit de ideale schoonzoon heeft uitgehangen, ik zou hem zelf ook zeker niet als schoonzoon/zwager willen. Ik heb overigens andere "miljonairs" vergelijkbaar wangedrag zien vertonen en wel de ideale schoonzoon uit zien hangen, maar dat terzijde.quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:11 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
GEWELDIGquote:Op woensdag 18 juni 2008 01:16 schreef Beer14 het volgende:
[..]
Dat fysieke geweld heeft Brian zich ook schuldig aangemaakt hoor!Maar daar hoor ik nooit iemand over?
Voor mij meer waarde dan de rest van die kooizooiquote:Op woensdag 18 juni 2008 01:15 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Juist, en veel is de waarde niet. Dat is zijn eigen keuze geweest.
en weer Brianquote:Op woensdag 18 juni 2008 01:16 schreef Beer14 het volgende:
[..]
Tuurlijk, alles mag, maar dan kan ik hem toch een klootzak vinden? Ik mag toch vinden dat hij het spel op een minne manier gespeeld heeft? Ik zie het probleem niet.quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:14 schreef OudFruit het volgende:
[..]
Wat ik zeg: het is een spel wat zich afspeelt in een televisieprogramma. Hierin zijn regels opgesteld waar wij grotendeels niet van op de hoogte waren. Huub heeft er tot het einde ingezeten, en is dus niet in zoverre over de schreef gegaan, dat hij het spel moest verlaten. Dus ja, dan mag je jezelf te buiten gaan aan verbaal geweld zoals je het zelf zegt
dit topic gaat over huub niet over brianquote:Op woensdag 18 juni 2008 01:16 schreef Beer14 het volgende:
[..]
Laten we het bij Huub houden, want dit is Huub zijn itempje.... wel ontopic blijven...quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:18 schreef Beer14 het volgende:
[..]
Klopt dat niet dan?Of is zijn naam hier verboden te noemen?
Dat zegt iets over jou. Okay, maar voor mij ligt dat anders.....gelukkig.quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:17 schreef Beer14 het volgende:
[..]
Voor mij meer waarde dan de rest van die kooizooi
ik krijg echt jeuk van domme mensen.. tuurlijk is die naam niet verboden.. maar ik heb al in 3 posts uitgelegd.. dat jij steeds het gedrag van Huub goed praat of vergelijkt met dat van Brian... en die Huub vs Brian discussies zijn er genoeg geweest en te vaak op een dusdanig niveau gevoerd dat ik jou daar nu op aanspreek.. start een eigen topic reeks over Brian en als je het niet eens bent met de dingen die over Huub worden geschreven haal dan niet Brian erbijquote:Op woensdag 18 juni 2008 01:18 schreef Beer14 het volgende:
[..]
Klopt dat niet dan?Of is zijn naam hier verboden te noemen?
Dus, nu heb je het over Huub in de Gouden Kooi. Waar hij een spel speelde.. Tuurlijk heb je een mening over de wijze waarop, maar dat is niet relevant in het punt wat ik wilde makenquote:Op woensdag 18 juni 2008 01:18 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Tuurlijk, alles mag, maar dan kan ik hem toch een klootzak vinden? Ik mag toch vinden dat hij het spel op een minne manier gespeeld heeft? Ik zie het probleem niet.
Het gaat er niet om wat niet ver genoeg ging voor het programma, het gaat erom hoever hij bereid was te gaan, die aardige goedopgevoede jongen, uit die keurige familie, me die keurige fan, die zo afgeven om de andere spelers.
De reden daarvoor is, dat juist die 2 altijd het meest opvielen door hun fysieke geweld bij mij! En niet te vergeten Natasia natuurlijk, maar die is er al een hele tijd eerder uitgegaan toch/quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:14 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
en weer ga je door met Huub vs Brian... neem Jaap nou is een keer.. of Claire.. of Nadia desnoods...
Naar mijn weten zit zij er nog in.quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:22 schreef Beer14 het volgende:
[..]
De reden daarvoor is, dat juist die 2 altijd het meest opvielen door hun fysieke geweld bij mij! En niet te vergeten Natasia natuurlijk, maar die is er al een hele tijd eerder uitgegaan toch/
Ten eerste weer jij niet of ik dom ben, en ten tweede ben ik pro Huub en jij antie huub dus hebben we ook verschillende meningen!En ten derde wordt ik nooit persoonlijk ...tegen niemand en heb ik liever ook niet dat jij tegen mij persoonlijk wordt als ik niet teveel vraag tenminste.....Bedankt alvast!!!quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:21 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ik krijg echt jeuk van domme mensen.. tuurlijk is die naam niet verboden.. maar ik heb al in 3 posts uitgelegd.. dat jij steeds het gedrag van Huub goed praat of vergelijkt met dat van Brian... en die Huub vs Brian discussies zijn er genoeg geweest en te vaak op een dusdanig niveau gevoerd dat ik jou daar nu op aanspreek.. start een eigen topic reeks over Brian en als je het niet eens bent met de dingen die over Huub worden geschreven haal dan niet Brian erbij
is het nu duidelijk? mooi...
Die gast vult in zijn eentje binnen een uur een heel topic met berichtenquote:Op woensdag 18 juni 2008 01:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als Jaap hier zou komen dan zwijgen jullie toch allemaal
Ik vind hem ook niet de ideale schoonzoon, maar zo wordt hij wel een beetje gezien/behandeld.quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:17 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Ik heb niet de indruk dat Huub ooit de ideale schoonzoon heeft uitgehangen, ik zou hem zelf ook zeker niet als schoonzoon/zwager willen. Ik heb overigens andere "miljonairs" vergelijkbaar wangedrag zien vertonen en wel de ideale schoonzoon uit zien hangen, maar dat terzijde.
Zijn wangedrag kun je Huub aanrekenen, maar ik heb hem daar ook vaker zijn verantwoording voor zien nemen. Je kunt het Huub echter niet aanrekenen dat Talpa alle regels aan de laars gelap heeft om de beoogde finalisten maar in het spel te houden. Het is mijns inziens in eerste instantie aan hen te wijten dat het programma zodanig uit de hand is gelopen dat op een gegeven moment om de tien minuten een streamlock nodig was.
idd als de koning spreekt zwijgt het volkquote:Op woensdag 18 juni 2008 01:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
LTS zwakstroom + LOI cursus Nederlands kan nog verbazingwekkende resultaten opleveren..quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:26 schreef Beer14 het volgende:
[..]
Ten eerste weer jij niet of ik dom ben, en ten tweede ben ik pro Huub en jij antie huub dus hebben we ook verschillende meningen!En ten derde wordt ik nooit persoonlijk ...tegen niemand en heb ik liever ook niet dat jij tegen mij persoonlijk wordt als ik niet teveel vraag tenminste.....Bedankt alvast!!!
Nounou, Lieke heeft behoorlijk veel geweld van Huubje moeten incasseren.quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:22 schreef Beer14 het volgende:
[..]
De reden daarvoor is, dat juist die 2 altijd het meest opvielen door hun fysieke geweld bij mij! En niet te vergeten Natasia natuurlijk, maar die is er al een hele tijd eerder uitgegaan toch/
Ik mag de naam niet noemen in dit topic, maar in elk wangedrag van Huub is die persoon hem voorgegaan, toch was hij zichzelf nooit van enig kwaad bewust en werd hij in menig tv-uitzending als de grote messias neergezet.quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:27 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik vind hem ook niet de ideale schoonzoon, maar zo wordt hij wel een beetje gezien/behandeld.
Vergelijkbaar gedrag bij de andere miljonairs, ik dacht het niet. Huub grossierde in verbaal en fysiek geweld, evenals in manipuleren, etc.
Ik zou niet weten wie anders zich als ideale schoonzoon neerzette. niet gezien. What you saw is what you got.
hoe kom je erbij dat ik anti Huub benquote:Op woensdag 18 juni 2008 01:26 schreef Beer14 het volgende:
[..]
Ten eerste weer jij niet of ik dom ben, en ten tweede ben ik pro Huub en jij antie huub dus hebben we ook verschillende meningen!En ten derde wordt ik nooit persoonlijk ...tegen niemand en heb ik liever ook niet dat jij tegen mij persoonlijk wordt als ik niet teveel vraag tenminste.....Bedankt alvast!!!
We zouden de voeten kussen van de kingquote:Op woensdag 18 juni 2008 01:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ja lekker handig om dat nu te zeggenquote:Op woensdag 18 juni 2008 01:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
even ter info:
Als er zo iemand zich voordoet als Jaap, dan is Jaap dat ook echt, hij is nu een accont aan het aanmaken
Even GOED lezen wat ik bedoel misschien?quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:29 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nounou, Lieke heeft behoorlijk veel geweld van Huubje moeten incasseren.
Fatsoen verloochent zich niet. Spel of niet. Hij was in staat om zich zo neer te zetten. Je moet het maar kunnen. Waarom gingen anderen niet zo ver?quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:21 schreef OudFruit het volgende:
[..]
Dus, nu heb je het over Huub in de Gouden Kooi. Waar hij een spel speelde.. Tuurlijk heb je een mening over de wijze waarop, maar dat is niet relevant in het punt wat ik wilde maken
waarom noem je hem ex-miljonair danquote:Op woensdag 18 juni 2008 01:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
even ter info:
Als er zo iemand zich voordoet als Jaap, dan is Jaap dat ook echt, hij is nu een accont aan het aanmaken
K heb gelezen, en dit was mijn reaktie daarop.quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:31 schreef Beer14 het volgende:
[..]
Even GOED lezen wat ik bedoel misschien?
quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:26 schreef Beer14 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:47 schreef Beer14 het volgende:
[..]
ik heb wel de indruk dat je hier inderdaad niet alle mensen serieus moet nemen geloof ik![]()
Omdat zij een andere manier van spelen hadden? Of het zat niet in hun karakter om zich zo neer te kunnen zetten?quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:31 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Fatsoen verloochent zich niet. Spel of niet. Hij was in staat om zich zo neer te zetten. Je moet het maar kunnen. Waarom gingen anderen niet zo ver?
quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:29 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Ik mag de naam niet noemen in dit topic, maar in elk wangedrag van Huub is die persoon hem voorgegaan, toch was hij zichzelf nooit van enig kwaad bewust en werd hij in menig tv-uitzending als de grote messias neergezet.
all the girls standing in the line for the bathroomquote:Op woensdag 18 juni 2008 01:32 schreef johan13 het volgende:
kan me best voorstellen dat lieke niet reageerd op jouw smsjes. het is bij jouw altijd wijzen naar een ander en nooit eens kijken wat voor streken jij allemaal heb uitgehaald bij lieke en dan een beetje het zielige kleine kind uithangen.
* met opzet een vrouw bang maken dmv verbaal geweld en een slaande beweging maken richting een vrouw.
* allemaal persoonlijke verhalen van lieke de wereld in brengen met als doel iemand kapot te maken.(zelfs toen ze al uit de kooi was)
* de zieke moeder bij het spel betrekken.
lieke heeft zat vrienden en zit echt niet op jou te wachten
Door Sjoerd? Kan Jaap dat zelf niet dan?quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
burgerkingjaap is de echte Jaap, account wordt nu aangemaakt door Sjoerd
Klopt niet.Dingen roepen, deed ons Huubje ook graag, in de hoop dat niemand hem onder de tafel kon lullen en hem kon ontmaskeren. Oja, als hij ontmaskerd werd, dan gaf hij toe, wat hij anders zou ontkennen, al zou de dood erop volgen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:29 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Ik mag de naam niet noemen in dit topic, maar in elk wangedrag van Huub is die persoon hem voorgegaan, toch was hij zichzelf nooit van enig kwaad bewust en werd hij in menig tv-uitzending als de grote messias neergezet.
Jaap heeft vette vingers van het eten of hij is nog aan de spareribs.....quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:35 schreef chelsepels het volgende:
[..]
Door Sjoerd? Kan Jaap dat zelf niet dan?
Durft Huub niet meer?quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jaap heeft vette vingers van het eten of hij is nog aan de spareribs.....
ja, HOE DAN???quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dus als ik zeg dat die 2 ( Huub en Brian) voor mij het meest fysiek gehandeld hebben, krijg ik als antwoord: nou nou...en Lieke heeft ook genoeg moeten incasseren van Huub? Mmmm volgens mij begreep je mij toch echt verkeerd hoor.quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:31 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
K heb gelezen, en dit was mijn reaktie daarop.
Wromquote:Op woensdag 18 juni 2008 01:36 schreef OudFruit het volgende:
Jaap mag me bellen om het te verifiëren
Ik kan me dat ook voorstellen. Het zou me zo tegenvallen als zij dat WEL zou doen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:32 schreef johan13 het volgende:
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:52 schreef Huubdgk het volgende:
ik werd er helemaal misselijk van, Amanda en Lieke hand in hand door de tuin, blegh
ik mocht haar al die fokking maanden opvangen, mijn vriendschap met Eric in de kooi kwam nog meer onder druk te staan doordat ik echt voor Lieke koos. Mag je drie maal raden met wie ik nu nog steeds vrienden ben en wie mijn (2) sms jes niet heeft beantwoord,
ach ja, iedereen krijgt de vrienden die hij of zij verdiend...........
kan me best voorstellen dat lieke niet reageerd op jouw smsjes. het is bij jouw altijd wijzen naar een ander en nooit eens kijken wat voor streken jij allemaal heb uitgehaald bij lieke en dan een beetje het zielige kleine kind uithangen.
* met opzet een vrouw bang maken dmv verbaal geweld en een slaande beweging maken richting een vrouw.
* allemaal persoonlijke verhalen van lieke de wereld in brengen met als doel iemand kapot te maken.(zelfs toen ze al uit de kooi was)
* de zieke moeder bij het spel betrekken.
lieke heeft zat vrienden en zit echt niet op jou te wachten
Wat klopt er niet aan dan?quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:35 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Klopt niet.Dingen roepen, deed ons Huubje ook graag, in de hoop dat niemand hem onder de tafel kon lullen en hem kon ontmaskeren. Oja, als hij ontmaskerd werd, dan gaf hij toe, wat hij anders zou ontkennen, al zou de dood erop volgen.
Oooh ja, dat ik daar niet aan gedacht hebquote:Op woensdag 18 juni 2008 01:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
WromAls we hem hier horen boeren weten we toch dat hij het is.....
inderdaad en wie daar moeite mee heeft, jammer danquote:Op woensdag 18 juni 2008 01:38 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik kan me dat ook voorstellen. Het zou me zo tegenvallen als zij dat WEL zou doen.
LIEKE rulezzzz.....
om in kooitermen te blijven: loop maar weer wegquote:Op woensdag 18 juni 2008 01:38 schreef Beer14 het volgende:
[..]
Eerder geen zin meer in dat negetieve sfeertje hier denk ik....
so what.. Brian is idd een debiel who gives a fuck? HET GAAT HIER NIET OM HEM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:38 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Wat klopt er niet aan dan?
Wie was de eerste die met kanker begon te schelden in de kooi?
Wie was de eerste die met drank begon te gooien naar anderen?
Wie was de eerste die zijn vriendin uitschold voor kankerhoer?
Wie was de eerste die de villa kort en klein sloeg?
Wie was de eerste en gelukkig enige die zijn vriendin in haar gezicht spuugde?
Wie was de eerste en gelukkig enige die adresinformatie van familieleden/relaties van miljonairs ging verspreiden?
Wie was de enige die een nacht in een hotel moest slapen omdat hij anders niet te handhaven was?
En toch lag het altijd aan anderen en kwam er nooit eens een moment van: "Sorry jongens, ik ben veel te ver gegaan en ik heb er spijt van".
Ik weet het , ik weet hetquote:Op woensdag 18 juni 2008 01:38 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Wie was de eerste en gelukkig enige die adresinformatie van familieleden/relaties van miljonairs ging verspreiden?
Wie was de enige die een nacht in een hotel moest slapen omdat hij anders niet te handhaven was?
En toch lag het altijd aan anderen en kwam er nooit eens een moment van: "Sorry jongens, ik ben veel te ver gegaan en ik heb er spijt van".
Zal ik ff geheimpje vertellen? Jaap heeft de ballen verstand van internet.quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:36 schreef avonne het volgende:
[..]
ja, HOE DAN???
Kan hij zelf de knopjes niet vinden?
Dat is mijn tekstquote:Op woensdag 18 juni 2008 01:36 schreef OudFruit het volgende:
Jaap mag me bellen om het te verifiëren
Ik houd van lijstjesquote:Op woensdag 18 juni 2008 01:38 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:39 schreef avonne het volgende:
jongens, dat nakauwen van wat is geweest. Moet dat nou?
Gaat het leven niet verder met nieuwe belevenissen en avonduren?
(spelfout intended)
En gelijk heeft ie!! Ik zou ook mijn leven niet laten vergallen door een forum...quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:40 schreef johan13 het volgende:
[..]
om in kooitermen te blijven: loop maar weer weg
dat was huub niet dat was de schuld van het hokjequote:Op woensdag 18 juni 2008 01:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik weet het , ik weet het![]()
![]()
![]()
Het was Huub![]()
idd die ellenlange eeuwige herhalingsdiscussies zijn echt dodelijk vermoeiend..quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:39 schreef avonne het volgende:
jongens, dat nakauwen van wat is geweest. Moet dat nou?
Gaat het leven niet verder met nieuwe belevenissen en avonduren?
(spelfout intended)
Er tegen zijn, totdat je een besluit neemt en ervoor bent....quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:42 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
idd die ellenlange eeuwige herhalingsdiscussies zijn echt dodelijk vermoeiend..maar ja steeds meer mensen ontdekken dit topic en kunnen het blijkbaar toch niet laten om keer op keer hun gal te spuwen.. echt tenenkrommend ja.. maar wat doe je eraan?
Commotie om Jaap #1quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zal ik ff geheimpje vertellen? Jaap heeft de ballen verstand van internet.
Hij kan een schaakprogramma openen, maar voor de rest weet hij totaal niets van internet.
Daarom heeft hij Sjoerd ook.
Maar dat mogen jullie zelf aan hem vragen of het zo is.
ja of om Johan te quoten "vaak heeft iets in het leven waarschijnlijk een noodzaak"quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er tegen zijn, totdat je een besluit neemt en ervoor bent....
Wat dacht je van jezelf?quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:46 schreef avonne het volgende:
[..]
Commotie om Jaap #1
OudFruit is zo vriendelijk er éé'n te openen.
Wie achten we betrouwbaar om te bellen?
Ik herken hierin, Brian Kubatz, wifebeater, paardenrukker, HBO-bij een pakje boterquote:Op woensdag 18 juni 2008 01:38 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
ik weet van niksquote:Op woensdag 18 juni 2008 01:51 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ja of om Johan te quoten "vaak heeft iets in het leven waarschijnlijk een noodzaak"
Ik zou het niet weten.quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:38 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Wie was de eerste die met kanker begon te schelden in de kooi
Wie was er het eerste in huis... en o o o wat errug....quote:Wie was de eerste die met drank begon te gooien naar anderen?
Wie zat er als eerste in de kooi? Wie is het bij herhaling blijven doen, en met grote overtuiging, zonder berouw.quote:Wie was de eerste die zijn vriendin uitschold voor kankerhoer?
Sla je nu niet een beetje door?quote:Wie was de eerste die de villa kort en klein sloeg?
Ik kan daar wel inkomen dat hij walgde van haar op dat moment, ze moest gewoon wegblijven. Ik keur het niet goed, maar ik begrijp de emotie wel. Lieke kan er ook van meepraten, en op een bewustere manier ten uitvoer gebracht.quote:Wie was de eerste en gelukkig enige die zijn vriendin in haar gezicht spuugde?
In meervoud nog wel. Toemaar.... Beetje stom, maar heeft dat ook nooit meer gedaan, en heeft spijt betuigd.quote:Wie was de eerste en gelukkig enige die adresinformatie van familieleden/relaties van miljonairs ging verspreiden?
Voor hetzelfde geld was het Huub geweest die naar een hotel ging, het ging er nl om dat ze bij elkaar weg moesten blijven. Ik snap dat eeuwige gezeik hierover niet. Huub was die avond de meest agressieve.quote:Wie was de enige die een nacht in een hotel moest slapen omdat hij anders niet te handhaven was?
Hij bleef niet aan de gang.quote:En toch lag het altijd aan anderen en kwam er nooit eens een moment van: "Sorry jongens, ik ben veel te ver gegaan en ik heb er spijt van".
voor de gezelligheid hoef je hier idd niet te komen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:42 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
idd die ellenlange eeuwige herhalingsdiscussies zijn echt dodelijk vermoeiend..maar ja steeds meer mensen ontdekken dit topic en kunnen het blijkbaar toch niet laten om keer op keer hun gal te spuwen.. echt tenenkrommend ja.. maar wat doe je eraan?
ik vind dat niet zo'n gek ideequote:Op woensdag 18 juni 2008 01:54 schreef miesy het volgende:
[..]
voor de gezelligheid hoef je hier idd niet te komen.
wat een K-sfeertje hierzo!
dat je de jongen geen veren in de reet wilt steken is begrijpelijk,
maar om er dan maar een dennetak in te douwen vind ik dan ook weer onnodig.
Miesyquote:Op woensdag 18 juni 2008 01:54 schreef miesy het volgende:
[..]
voor de gezelligheid hoef je hier idd niet te komen.
wat een K-sfeertje hierzo!
dat je de jongen geen veren in de reet wilt steken is begrijpelijk,
maar om er dan maar een dennetak in te douwen vind ik dan ook weer onnodig.
Van wie njiet?quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
Slecht nieuws...
Jaap mag hier niet posten
ja... als het maar duidelijk is toch. volgende keer zoek ik het wel uit, hoe het precies werkt. vind het al mooi om het zo te kunnen doen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:56 schreef PC eend het volgende:
Fucking helll nu gaan ze ook nog omgekeerd quoten
Kut Cora....quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
Slecht nieuws...
ga jij op zijn account dan.. gewoon voor de vormquote:Op woensdag 18 juni 2008 01:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
Slecht nieuws...
tis een beetje zielig.quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Miesy![]()
Attentionwhores, leven bij de gratie van negatieve aandacht, geen Huub te bekennen, en maar posten als een idioot
Vanwege zijn veelvuldige gescheld met kanker werd Brian door een radiodj benaderd om zijn snor te laten staan voor een actie tegen kanker, helaas schoor hij hem meteen af toen hij een publiek optreden kreeg.quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:53 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik zou het niet weten.
Erg genoeg om aanleiding te zijn voor een verandering van de regels, vanaf dat moment stond op het moment van het gooien van drank naar een medebewoner een exit. Omdat Amanda de nieuwe regels niet gelezen zou hebben mocht zij blijven, maar dit was de directe reden dat bij alle volgende overtredingen geen exits meer gegeven konden worden maar in plaats daarvan de boetes werden ingevoerd, dus ja, dit heeft zeker gevolgen gehad.quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:53 schreef ThunderBitch het volgende:
Wie was er het eerste in huis... en o o o wat errug....
Hoe wil je het los gaan van Brian op de private room dan noemen?quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:53 schreef ThunderBitch het volgende:
Sla je nu niet een beetje door?
Dan houdt hij er een vreemde moraal op na, hij mocht wel rotzooien met de danseres van de soa-boys, maar Amanda moet van anderen afblijven.quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:53 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik kan daar wel inkomen dat hij walgde van haar op dat moment, ze moest gewoon wegblijven. Ik keur het niet goed, maar ik begrijp de emotie wel. Lieke kan er ook van meepraten, en op een bewustere manier ten uitvoer gebracht.
Wat een spijt, hij vertelde vol trots over zijn actie tegen Natasia en Amanda, want hij vond het maar wat slim van zichzelf, hij zei nog: "En dan noemen ze mij brainless"quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:53 schreef ThunderBitch het volgende:
In meervoud nog wel. Toemaar.... Beetje stom, maar heeft dat ook nooit meer gedaan, en heeft spijt betuigd.
Kennelijk dachten ze daar bij Talpa toch anders over, anders hadden ze Huub wel uit de villa gehaald.quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:53 schreef ThunderBitch het volgende:
Voor hetzelfde geld was het Huub geweest die naar een hotel ging, het ging er nl om dat ze bij elkaar weg moesten blijven. Ik snap dat eeuwige gezeik hierover niet. Huub was die avond de meest agressieve.
Cora's wil is wetquote:Op woensdag 18 juni 2008 01:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
Slecht nieuws...
Ik ben bezopen en ik volg het al moeilijk en het duurde ff voor ik het door hadquote:Op woensdag 18 juni 2008 01:59 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
ja... als het maar duidelijk is toch. volgende keer zoek ik het wel uit, hoe het precies werkt. vind het al mooi om het zo te kunnen doen.
Als je dat maar doorzietquote:Op woensdag 18 juni 2008 02:01 schreef miesy het volgende:
[..]
tis een beetje zielig.
HEY Lobasco!![]()
het is trouwens wel een gewoonte "hier" dat de meer gezellige mensen wat vroeger
afsluiten en de zeurpieten nog wat langer doorzeuren. some things never change
Kan het zijn dat Jaap niet weet om te gaan met het feit dat hij nu een ip-waarschuwing krijgt?quote:Op woensdag 18 juni 2008 02:02 schreef avonne het volgende:
[..]
Cora's wil is wet
als het Cora niet is, is het te triest voor woorden. Zelf politiek correcte gemeenplaatsen niet?
Ik heet geen Tanja.quote:
hij wil niet in het huub topicquote:Op woensdag 18 juni 2008 02:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heet geen Tanja.
Dus ik ga hier geen MSN-geschiedenis neerzetten.
Maar ik begrijp zijn beslissing wel, ook al vind ik het heel jammer. Want Jaap was wel in voor een relletje.
Maar Jaap moet ook aan zijn toekomst denken. En dat doet hij goed. Ik was ff kwaad op hem, maar na enige uitleg begreep ik hem 100%.
Dat is een koning onwaardig, die laat zich niks verbieden, en hij is de komende 40 jaar financieel onafhankelijk oid zei hij, dus ik vind het maar zwakquote:Op woensdag 18 juni 2008 02:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heet geen Tanja.
Maar ik begrijp zijn beslissing wel, ook al vind ik het heel jammer. Want Jaap was wel in voor een relletje.
Maar Jaap moet ook aan zijn toekomst denken. En dat doet hij goed. Ik was ff kwaad op hem, maar na enige uitleg begreep ik hem 100%.
Wat een gelul zeg,eerst mag hij niet en nu heeft hij zelf die beslissing gemaakt.Ja je toekomst gaat echt kapot als je op Fok post.Het is gewoon weer laf Jaap dus.quote:Op woensdag 18 juni 2008 02:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heet geen Tanja.
Tsja, en hem nog belonen ook. Kun je je nog herinneren dat hij niet eens meer luisterde naar aanwijzingen van de regie? Hij was totaal van God los.quote:Op woensdag 18 juni 2008 02:02 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Vanwege zijn veelvuldige gescheld met kanker werd Brian door een radiodj benaderd om zijn snor te laten staan voor een actie tegen kanker, helaas schoor hij hem meteen af toen hij een publiek optreden kreeg.
[..]
Erg genoeg om aanleiding te zijn voor een verandering van de regels, vanaf dat moment stond op het moment van het gooien van drank naar een medebewoner een exit. Omdat Amanda de nieuwe regels niet gelezen zou hebben mocht zij blijven, maar dit was de directe reden dat bij alle volgende overtredingen geen exits meer gegeven konden worden maar in plaats daarvan de boetes werden ingevoerd, dus ja, dit heeft zeker gevolgen gehad.
[..]
Hoe wil je het los gaan van Brian op de private room dan noemen?
[..]
Dan houdt hij er een vreemde moraal op na, hij mocht wel rotzooien met de danseres van de soa-boys, maar Amanda moet van anderen afblijven.
[..]
Wat een spijt, hij vertelde vol trots over zijn actie tegen Natasia en Amanda, want hij vond het maar wat slim van zichzelf, hij zei nog: "En dan noemen ze mij brainless"
[..]
Kennelijk dachten ze daar bij Talpa toch anders over, anders hadden ze Huub wel uit de villa gehaald.
Verbaast me ook eigenlijk niet, moet ergens toch een beetje spontaniteit in je zitten als je op FOK! wilt meeposten, en tja spontaan iets ondernemen heb ik Jaap nooit zien doen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 02:09 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wat een gelul zeg,eerst mag hij niet en nu heeft hij zelf die beslissing gemaakt.Ja je toekomst gaat echt kapot als je op Fok post.Het is gewoon weer laf Jaap dus.![]()
Pleurt op, wat voor toekomstquote:Op woensdag 18 juni 2008 02:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heet geen Tanja.
Hij durft misschien niet. Laat zijn soppers de kastanjes voor hem uit het vuur halen. En gelijk heeft ie.quote:Op woensdag 18 juni 2008 02:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als je dat maar doorzietTopic is vol, zonder een post van Huub, hoezowwwwwwwwww
![]()
Jij bent iig niet veranderd!
Geeft niet, it's all in the game.quote:Op woensdag 18 juni 2008 02:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben bezopen en ik volg het al moeilijk en het duurde ff voor ik het door had
Let maar ff niet o- mij
dito!quote:Op woensdag 18 juni 2008 02:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
Ik zag het al eerder, maar wil je huub nu van een teer zieltje beschuldigen ofzo, of is het het offtopic gedeelte waar je je aan stoortquote:Op woensdag 18 juni 2008 02:15 schreef miesy het volgende:
[..]
dito!![]()
![]()
en ik zou het ook wel weten, hoor.
kom je thuis van een gezellig uitje en log je in voor een leuke gesprek,
tref je dit zootje aan. ik zou 'em ook meteen weer uitzetten!
ga zelf ook liever met een goed gevoel naar bed.
zoals nu! weltrusten "lieve mensen" en voor de nachtuiltjes een hele goede nacht gewenst
Duidelijk, dat was Brian. Voor z'n uitspraken heeft ie zeker wel excuses aangeboden. Of die oprecht gemeend waren kan ik niet beoordelen, er keken erg veel streamers mee.quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:38 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Trustels lekker wiefquote:Op woensdag 18 juni 2008 02:15 schreef miesy het volgende:
[..]
dito!![]()
![]()
en ik zou het ook wel weten, hoor.
kom je thuis van een gezellig uitje en log je in voor een leuke gesprek,
tref je dit zootje aan. ik zou 'em ook meteen weer uitzetten!
ga zelf ook liever met een goed gevoel naar bed.
zoals nu! weltrusten "lieve mensen" en voor de nachtuiltjes een hele goede nacht gewenst
Krijgt Huubtoch maar mooi voor elkaar ..MOOIIIIII[/quote]quote:Op woensdag 18 juni 2008 02:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 18 juni 2008 02:19 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Krijgt Huubtoch maar mooi voor elkaar ..MOOIIIIII
Commotie om huub, het meeste is nog ontopic ook, de eerste zinnige post die ik je zie makenquote:
Andere uitspraken van Brian Kubatz: " Wij zijn niet zoals ' hun' , maar eerlijk en oprecht, Huubhuubhuubhuubhuub"quote:Op woensdag 18 juni 2008 02:18 schreef Hanekrooi het volgende:
[..]
Duidelijk, dat was Brian. Voor z'n uitspraken heeft ie zeker wel excuses aangeboden. Of die oprecht gemeend waren kan ik niet beoordelen, er keken erg veel streamers mee.
Andere uitspraken van Brian "ik ben blij dat we deze soep in huis hebben"
Het was een impulsieve ingeving tussen Sjoerd, Jaap en mij.quote:Op woensdag 18 juni 2008 02:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat is een koning onwaardig, die laat zich niks verbieden, en hij is de komende 40 jaar financieel onafhankelijk oid zei hij, dus ik vind het maar zwak
En dsat is jouw schuld omdat jij ons lekker maakte, maar ja, jij hebt dan ook een ruputatie waar te maken
Ik keek ook al 2 keerquote:Op woensdag 18 juni 2008 02:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
[..]
Commotie om huub, het meeste is nog ontopic ook, de eerste zinnige post die ik je zie maken
Ik weiger, totdat hij kingjaap.nl gewoon ff zelf hier komt promotenquote:Op woensdag 18 juni 2008 02:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het was een impulsieve ingeving tussen Sjoerd, Jaap en mij.
Maar Jaap heeft zo zijn bedenkingen en hij denkt aan zijn toekomst. Daar is niets mis mee.
Nastuurlijk vind ik het jammer dat hij niet ff kwam. Dus gewoon weer www.kingjaap.nl in de gstern houden.
Dit is een Huubtopic, optiefen met die vieze vetklepquote:Op woensdag 18 juni 2008 02:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik weiger, totdat hij kingjaap.nl gewoon ff zelf hier komt promoten
LS, echt een kul argument van Jaap. Als het hem niet bevalt kan hij morgen weer weg zijn. Z'n toekomst valt of staat niet met een paar postings hier op het forum.quote:Op woensdag 18 juni 2008 02:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het was een impulsieve ingeving tussen Sjoerd, Jaap en mij.
Maar Jaap heeft zo zijn bedenkingen en hij denkt aan zijn toekomst. Daar is niets mis mee.
Nastuurlijk vind ik het jammer dat hij niet ff kwam. Dus gewoon weer www.kingjaap.nl in de gstern houden.
huh? nee hoor. overdags heeft huub vast genoeg energie te verspillen voor dit soort leuks.quote:Op woensdag 18 juni 2008 02:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zag het al eerder, maar wil je huub nu van een teer zieltje beschuldigen ofzo, of is het het offtopic gedeelte waar je je aan stoort
geef het voorbeeld en talk dirty, groupiequote:Op woensdag 18 juni 2008 02:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dit is een Huubtopic, optiefen met die vieze vetklep
groupie me?quote:Op woensdag 18 juni 2008 02:26 schreef avonne het volgende:
[..]
geef het voorbeeld en talk dirty, groupie
Bedankt..ik vind wc eend ook wel zinnig..en met schoonmaken ook heel on topicquote:Op woensdag 18 juni 2008 02:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
[..]
Commotie om huub, het meeste is nog ontopic ook, de eerste zinnige post die ik je zie maken
Its all in the eye of the BEERholderquote:Op woensdag 18 juni 2008 02:26 schreef miesy het volgende:
[..]
huh? nee hoor. overdags heeft huub vast genoeg energie te verspillen voor dit soort leuks.
ken me alleen maar al te goed voorstellen dat je niet je nacht af wilt sluiten met 90% van dit soort negativiteit. da's alles wat ik zei. owkeeytje?
Z'n vaste ritueel, voetbalwedstrijd, shoarmaboer, plaatselijke disco, trammelant, claire huilen. Geen tijd voor Fok.....quote:
Had jij verwacht dat hij met een dronken kop na een voetbalwedstrijd naar huis zou rijden?quote:
vind het een beetje moeilijk om positief te reageren als het om negatieve reacties gaat.quote:Op woensdag 18 juni 2008 02:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Its all in the eye of the BEERholder
Ik persoonlijk vind dat jij zelf nogal negatief in je subjectieve vibe blijft hangen![]()
En het niet zo goed kan hebben dat er negatief over huub geluld wordMaar ja, dat zit een beetje besloten in het woord commotie he
Eigenlijk wel, jij niet?quote:Op woensdag 18 juni 2008 02:42 schreef APK het volgende:
[..]
Had jij verwacht dat hij met een dronken kop na een voetbalwedstrijd naar huis zou rijden?
En jij zit natuurlijk niet in een tunnelvisie...quote:Op woensdag 18 juni 2008 02:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Its all in the eye of the BEERholder
Ik persoonlijk vind dat jij zelf nogal negatief in je subjectieve vibe blijft hangen![]()
En het niet zo goed kan hebben dat er negatief over huub geluld wordMaar ja, dat zit een beetje besloten in het woord commotie he
Ik dacht dat mister polygamie zich bekeerd had tot monogamie omdat hij daar een persoonlijk chaffeuse aan over zou houdenquote:Op woensdag 18 juni 2008 02:42 schreef APK het volgende:
[..]
Had jij verwacht dat hij met een dronken kop na een voetbalwedstrijd naar huis zou rijden?
Dat is eigenlijk pure onderdrukking, je vrouw dwingen om nuchter te blijven omdat jij zelf wilt drinken.quote:Op woensdag 18 juni 2008 02:54 schreef PC eend het volgende:
Ik dacht dat mister polygamie zich bekeerd had tot monogamie omdat hij daar een persoonlijk chaffeuse aan over zou houden
Ik hou niet zo van narrowmindednessquote:Op woensdag 18 juni 2008 02:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En jij zit natuurlijk niet in een tunnelvisie...
Doe niet zo negatiefquote:Op woensdag 18 juni 2008 02:56 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk pure onderdrukking, je vrouw dwingen om nuchter te blijven omdat jij zelf wilt drinken.
psstt..en zeg ff dat het chauffeusse isquote:Op woensdag 18 juni 2008 02:56 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk pure onderdrukking, je vrouw dwingen om nuchter te blijven omdat jij zelf wilt drinken.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 02:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van narrowmindedness![]()
Daarom gebruik ik ook zoveel geestverruimende drugs![]()
Ga ik weer op zo een offtopic reactie van jou in
Ik had het idd als vraag moeten omkleden.quote:
Kijk nou eens wat je aangericht hebt, Huub.quote:Op woensdag 18 juni 2008 03:02 schreef mooiiiiii het volgende:
[quote]Op woensdag 18 juni 2008 02:13 schreef Suikeroom het volgende:
mensen ik ga pitten.. jullie ook een fijne nacht toegewenst.. het moet voor jullie toch enorm goed voelen om van al die rijkdom aan wijsheid te genieten die ik hier deze avond/nacht met jullie gedeeld heb.. het valt soms ook niet mee om geniaal te zijn, maar als je bezig bent met je kunst dan is alles een gift..
LS doe Jaap de groeten!!
later
[/quote
Huub has feed our heads,en soms ook niet, lijkt wel een mens
Tja is moeilijk bescheiden te blijvenquote:Op woensdag 18 juni 2008 03:02 schreef mooiiiiii het volgende:
[quote]Op woensdag 18 juni 2008 02:13 schreef Suikeroom het volgende:
mensen ik ga pitten.. jullie ook een fijne nacht toegewenst.. het moet voor jullie toch enorm goed voelen om van al die rijkdom aan wijsheid te genieten die ik hier deze avond/nacht met jullie gedeeld heb.. het valt soms ook niet mee om geniaal te zijn, maar als je bezig bent met je kunst dan is alles een gift..
LS doe Jaap de groeten!!
later
[/quote
Huub has feed our heads,en soms ook niet, lijkt wel een mens
Ach, tis toch de laatste dag, dus kun je wel doen lijkt me, bannetje meer of minder zal toch ook geen probleem zijnquote:Op woensdag 18 juni 2008 02:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heet geen Tanja.
verander TT dan even naar "Dweephoekje voor Huub fans" dan is daar meteen duidelijkheid overquote:Op woensdag 18 juni 2008 08:28 schreef noekje het volgende:
Ja, ik doe mee.
Vandaag heb ik geen zin in die eeuwige discussies, die zijn nl al zo oud als de kont van Palma.
Vind je Huub niks? Jammer! Kijk eens rond op Fok! of er een topic is van iemand die je wel leuk vindt.
Ik zou het tof vinden voor de mensen die Huub wel leuk vinden, de gelegenheid hebben om gewoon met hem te posten, mocht die nog komen vandaag.
Ik geef alvast wat voorschotjes:
Pamela? Pamela kreeg rol in 'Baywatch' omdat ze geen bh droeg.
Amy? Amy Winehouse : Back to black, back to rehab
Wouter? Wouter Bos bij zijn vrouw weg ?
Klaas Jan? Klaas Jan Huntelaar #1 (die waren ze trouwens vergeten mee te nemen, heel zielig!)
Huntelaar vergeten na training![]()
Dus...dat..!
Niks geen dweephoekje. Gewoon normaal kunnen praten, lijkt me al heel wat.quote:Op woensdag 18 juni 2008 08:45 schreef avonne het volgende:
[..]
verander TT dan even naar "Dweephoekje voor Huub fans" dan is daar meteen duidelijkheid over
Goed idee! Meld ik me meteen daar aan!quote:Op woensdag 18 juni 2008 08:45 schreef avonne het volgende:
[..]
verander TT dan even naar "Dweephoekje voor Huub fans" dan is daar meteen duidelijkheid over
Je vraagt het onmogelijkequote:Op woensdag 18 juni 2008 08:46 schreef noekje het volgende:
[..]
Niks geen dweephoekje. Gewoon normaal kunnen praten, lijkt me al heel wat.
Ook daar komt weerstand opquote:Op woensdag 18 juni 2008 08:48 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik vraag niks. Ik vind iets en deel het mee.
Ik vind oude koeien uit de sloot halen, telkens Brian (of Lieke) erbij halen, en andere users voor triest uitmaken NIET normaal posten. En dat zie ik toch voor 99% uit de hoek van de dwepers komen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 08:48 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, het is verschrikkelijk. Misschien is het gewoon aardig dat er gewoon vragen aan hem kunnen worden gesteld die wel relevant zijn, dan?quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:11 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik vind oude koeien uit de sloot halen, telkens Brian (of Lieke) erbij halen, en andere users voor triest uitmaken NIET normaal posten. En dat zie ik toch voor 99% uit de hoek van de dwepers komen.
Huubhaters zijn er niet, dat is ook weer zo'n etiket die opgeplakt wordt door mensen die geen tegengeluid kan verdragen.
Ja, dat vind ik.
En het verdere niveau?
"Huub waar ben je?" vind ik dieptriest om te lezen.
Nog net een treetje erger dan ""Wat draagt Claire vandaag?"
FOK, wat blijft er van je over![]()
Goddank voor de grapjassen die zich er niets van aan trekken en een eigenzinnig geluid laten horen.
Huub waar ben je nu, thuisgekomen of in Oldenzaal gebleven na de voetbal wedstrijd.quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:11 schreef avonne het volgende:
[..]
Goddank voor de grapjassen die zich er niets van aan trekken en een eigenzinnig geluid laten horen.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 08:48 schreef noekje het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn tenminste goeie vragen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:32 schreef blomst het volgende:
Huub waar ben je nu, thuisgekomen of in Oldenzaal gebleven na de voetbal wedstrijd.
oja en wat draagt Claire vandaag
quote:[b]Op woensdag 18 juni 2008 09:11
"Huub waar ben je?" vind ik dieptriest om te lezen.
Dat is nog net een treetje erger dan ""Wat draagt Claire vandaag?"
FOK, wat blijft er van je over![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |