abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59478421
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 01:56 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Miesy
Attentionwhores, leven bij de gratie van negatieve aandacht, geen Huub te bekennen, en maar posten als een idioot
tis een beetje zielig.
HEY Lobasco!
het is trouwens wel een gewoonte "hier" dat de meer gezellige mensen wat vroeger
afsluiten en de zeurpieten nog wat langer doorzeuren. some things never change
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_59478431
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 01:53 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik zou het niet weten.
Vanwege zijn veelvuldige gescheld met kanker werd Brian door een radiodj benaderd om zijn snor te laten staan voor een actie tegen kanker, helaas schoor hij hem meteen af toen hij een publiek optreden kreeg.
quote:
Wie was er het eerste in huis... en o o o wat errug....
Erg genoeg om aanleiding te zijn voor een verandering van de regels, vanaf dat moment stond op het moment van het gooien van drank naar een medebewoner een exit. Omdat Amanda de nieuwe regels niet gelezen zou hebben mocht zij blijven, maar dit was de directe reden dat bij alle volgende overtredingen geen exits meer gegeven konden worden maar in plaats daarvan de boetes werden ingevoerd, dus ja, dit heeft zeker gevolgen gehad.
quote:
Sla je nu niet een beetje door?
Hoe wil je het los gaan van Brian op de private room dan noemen?
quote:
Ik kan daar wel inkomen dat hij walgde van haar op dat moment, ze moest gewoon wegblijven. Ik keur het niet goed, maar ik begrijp de emotie wel. Lieke kan er ook van meepraten, en op een bewustere manier ten uitvoer gebracht.
Dan houdt hij er een vreemde moraal op na, hij mocht wel rotzooien met de danseres van de soa-boys, maar Amanda moet van anderen afblijven.
quote:
In meervoud nog wel. Toemaar.... Beetje stom, maar heeft dat ook nooit meer gedaan, en heeft spijt betuigd.
Wat een spijt, hij vertelde vol trots over zijn actie tegen Natasia en Amanda, want hij vond het maar wat slim van zichzelf, hij zei nog: "En dan noemen ze mij brainless"
quote:
Voor hetzelfde geld was het Huub geweest die naar een hotel ging, het ging er nl om dat ze bij elkaar weg moesten blijven. Ik snap dat eeuwige gezeik hierover niet. Huub was die avond de meest agressieve.
Kennelijk dachten ze daar bij Talpa toch anders over, anders hadden ze Huub wel uit de villa gehaald.
pi_59478432
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 01:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
Slecht nieuws...
Jaap mag hier niet posten
Cora's wil is wet

als het Cora niet is, is het te triest voor woorden. Zelf politiek correcte gemeenplaatsen niet?
  woensdag 18 juni 2008 @ 02:02:45 #229
2018 PC eend
relativist
pi_59478433
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 01:59 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

ja... als het maar duidelijk is toch. volgende keer zoek ik het wel uit, hoe het precies werkt. vind het al mooi om het zo te kunnen doen.
Ik ben bezopen en ik volg het al moeilijk en het duurde ff voor ik het door had
Let maar ff niet o- mij
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_59478450
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 02:01 schreef miesy het volgende:

[..]

tis een beetje zielig.
HEY Lobasco!
het is trouwens wel een gewoonte "hier" dat de meer gezellige mensen wat vroeger
afsluiten en de zeurpieten nog wat langer doorzeuren. some things never change
Als je dat maar doorziet Topic is vol, zonder een post van Huub, hoezowwwwwwwwww
Jij bent iig niet veranderd!
Dolf is de baas
Insaantje
pi_59478452
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 02:02 schreef avonne het volgende:

[..]

Cora's wil is wet

als het Cora niet is, is het te triest voor woorden. Zelf politiek correcte gemeenplaatsen niet?
Kan het zijn dat Jaap niet weet om te gaan met het feit dat hij nu een ip-waarschuwing krijgt?
Account door Sjoerd elders aangemaakt, krijgt hij bij Cora die mededeling voor z'n kanis?
pi_59478458
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 01:58 schreef PC eend het volgende:

[..]

Van wie njiet?
Ik heet geen Tanja.
Dus ik ga hier geen MSN-geschiedenis neerzetten.
Maar ik begrijp zijn beslissing wel, ook al vind ik het heel jammer. Want Jaap was wel in voor een relletje.
Maar Jaap moet ook aan zijn toekomst denken. En dat doet hij goed. Ik was ff kwaad op hem, maar na enige uitleg begreep ik hem 100%.
pi_59478474
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 02:05 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Ik heet geen Tanja.
Maar ik begrijp zijn beslissing wel, ook al vind ik het heel jammer. Want Jaap was wel in voor een relletje.
Maar Jaap moet ook aan zijn toekomst denken. En dat doet hij goed. Ik was ff kwaad op hem, maar na enige uitleg begreep ik hem 100%.
hij wil niet in het huub topic
  woensdag 18 juni 2008 @ 02:08:31 #234
2018 PC eend
relativist
pi_59478477
quote:

[..]

Ik heet geen Tanja.
Dat is een koning onwaardig, die laat zich niks verbieden, en hij is de komende 40 jaar financieel onafhankelijk oid zei hij, dus ik vind het maar zwak

En dsat is jouw schuld omdat jij ons lekker maakte, maar ja, jij hebt dan ook een ruputatie waar te maken
pi_59478488
quote:

[..]

Ik heet geen Tanja.
Wat een gelul zeg,eerst mag hij niet en nu heeft hij zelf die beslissing gemaakt.Ja je toekomst gaat echt kapot als je op Fok post.Het is gewoon weer laf Jaap dus.
  woensdag 18 juni 2008 @ 02:11:16 #236
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_59478505
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 02:02 schreef humberto.tan het volgende:

[..]

Vanwege zijn veelvuldige gescheld met kanker werd Brian door een radiodj benaderd om zijn snor te laten staan voor een actie tegen kanker, helaas schoor hij hem meteen af toen hij een publiek optreden kreeg.
[..]

Erg genoeg om aanleiding te zijn voor een verandering van de regels, vanaf dat moment stond op het moment van het gooien van drank naar een medebewoner een exit. Omdat Amanda de nieuwe regels niet gelezen zou hebben mocht zij blijven, maar dit was de directe reden dat bij alle volgende overtredingen geen exits meer gegeven konden worden maar in plaats daarvan de boetes werden ingevoerd, dus ja, dit heeft zeker gevolgen gehad.
[..]

Hoe wil je het los gaan van Brian op de private room dan noemen?
[..]

Dan houdt hij er een vreemde moraal op na, hij mocht wel rotzooien met de danseres van de soa-boys, maar Amanda moet van anderen afblijven.
[..]

Wat een spijt, hij vertelde vol trots over zijn actie tegen Natasia en Amanda, want hij vond het maar wat slim van zichzelf, hij zei nog: "En dan noemen ze mij brainless"
[..]

Kennelijk dachten ze daar bij Talpa toch anders over, anders hadden ze Huub wel uit de villa gehaald.
Tsja, en hem nog belonen ook. Kun je je nog herinneren dat hij niet eens meer luisterde naar aanwijzingen van de regie? Hij was totaal van God los.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_59478516
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 02:09 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Wat een gelul zeg,eerst mag hij niet en nu heeft hij zelf die beslissing gemaakt.Ja je toekomst gaat echt kapot als je op Fok post.Het is gewoon weer laf Jaap dus.
Verbaast me ook eigenlijk niet, moet ergens toch een beetje spontaniteit in je zitten als je op FOK! wilt meeposten, en tja spontaan iets ondernemen heb ik Jaap nooit zien doen.
pi_59478517
quote:

[..]

Ik heet geen Tanja.
Pleurt op, wat voor toekomst Hij heeft z'n pocket vol met geld, en over tien jaar issie dood met dat eetgedrag.

Jaap, kom op, posten kreng!!!
  woensdag 18 juni 2008 @ 02:13:11 #239
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_59478523
mensen ik ga pitten.. jullie ook een fijne nacht toegewenst.. het moet voor jullie toch enorm goed voelen om van al die rijkdom aan wijsheid te genieten die ik hier deze avond/nacht met jullie gedeeld heb.. het valt soms ook niet mee om geniaal te zijn, maar als je bezig bent met je kunst dan is alles een gift..

LS doe Jaap de groeten!!

later
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
  woensdag 18 juni 2008 @ 02:13:22 #240
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_59478526
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 02:04 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Als je dat maar doorziet Topic is vol, zonder een post van Huub, hoezowwwwwwwwww
Hij durft misschien niet. Laat zijn soppers de kastanjes voor hem uit het vuur halen. En gelijk heeft ie.
Hij kan tevoorschijn komen, want ik ga.
Het zal wel morgen worden ofzo.
  woensdag 18 juni 2008 @ 02:14:59 #241
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_59478540
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 02:02 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ik ben bezopen en ik volg het al moeilijk en het duurde ff voor ik het door had
Let maar ff niet o- mij
Geeft niet, it's all in the game.
pi_59478550
quote:

[..]

dito!
en ik zou het ook wel weten, hoor.
kom je thuis van een gezellig uitje en log je in voor een leuke gesprek,
tref je dit zootje aan. ik zou 'em ook meteen weer uitzetten!
ga zelf ook liever met een goed gevoel naar bed.

zoals nu! weltrusten "lieve mensen" en voor de nachtuiltjes een hele goede nacht gewenst
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
  woensdag 18 juni 2008 @ 02:18:27 #243
2018 PC eend
relativist
pi_59478568
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 02:15 schreef miesy het volgende:

[..]

dito!

zoals nu! weltrusten "lieve mensen" en voor de nachtuiltjes een hele goede nacht gewenst
Ik zag het al eerder, maar wil je huub nu van een teer zieltje beschuldigen ofzo, of is het het offtopic gedeelte waar je je aan stoort
pi_59478569
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 01:38 schreef humberto.tan het volgende:

[..]

Wat klopt er niet aan dan?
Wie was de eerste die met kanker begon te schelden in de kooi?
Wie was de eerste die met drank begon te gooien naar anderen?
Wie was de eerste die zijn vriendin uitschold voor kankerhoer?
Wie was de eerste die de villa kort en klein sloeg?
Wie was de eerste en gelukkig enige die zijn vriendin in haar gezicht spuugde?
Wie was de eerste en gelukkig enige die adresinformatie van familieleden/relaties van miljonairs ging verspreiden?
Wie was de enige die een nacht in een hotel moest slapen omdat hij anders niet te handhaven was?

En toch lag het altijd aan anderen en kwam er nooit eens een moment van: "Sorry jongens, ik ben veel te ver gegaan en ik heb er spijt van".
Duidelijk, dat was Brian. Voor z'n uitspraken heeft ie zeker wel excuses aangeboden. Of die oprecht gemeend waren kan ik niet beoordelen, er keken erg veel streamers mee.

Andere uitspraken van Brian "ik ben blij dat we deze soep in huis hebben"
Voor een goeie nachtrust mag je mij wakker maken, want ik slaap nogal slecht....
pi_59478574
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 02:15 schreef miesy het volgende:

[..]

dito!

Trustels lekker wief
Het gaat hier toch al nergens meer over...
Dolf is de baas
Insaantje
  woensdag 18 juni 2008 @ 02:19:37 #246
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_59478575
quote:

[..]

Krijgt Huubtoch maar mooi voor elkaar ..MOOIIIIII[/quote]
[quote]
Huub heeft het altijd gedaan,ook al heeft ie het niet gedaan.Vergeet dat nooit! :-)
  woensdag 18 juni 2008 @ 02:19:41 #247
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_59478577
Welterusten lieve mensen, het heeft langer geduurd dan de bedoeling was. Moet kunnen toch.

Pittige discussies, maar van mijn kant zeker niet persoonlijk.

Sweet dreams... en als Huubje toch nog zijn neus laat zien, doe hem de groeten van mij.
  woensdag 18 juni 2008 @ 02:20:50 #248
2018 PC eend
relativist
pi_59478594
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 02:19 schreef mooiiiiii het volgende:

[..]

Krijgt Huubtoch maar mooi voor elkaar ..MOOIIIIII
quote:
Commotie om huub, het meeste is nog ontopic ook, de eerste zinnige post die ik je zie maken
pi_59478604
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 02:18 schreef Hanekrooi het volgende:

[..]

Duidelijk, dat was Brian. Voor z'n uitspraken heeft ie zeker wel excuses aangeboden. Of die oprecht gemeend waren kan ik niet beoordelen, er keken erg veel streamers mee.

Andere uitspraken van Brian "ik ben blij dat we deze soep in huis hebben"
Andere uitspraken van Brian Kubatz: " Wij zijn niet zoals ' hun' , maar eerlijk en oprecht, Huubhuubhuubhuubhuub"

Maak van die kleuterschoolopmerkingen een rap en je hebt een nr. 1 hit
Dolf is de baas
Insaantje
pi_59478605
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 02:08 schreef PC eend het volgende:

[..]

Dat is een koning onwaardig, die laat zich niks verbieden, en hij is de komende 40 jaar financieel onafhankelijk oid zei hij, dus ik vind het maar zwak

En dsat is jouw schuld omdat jij ons lekker maakte, maar ja, jij hebt dan ook een ruputatie waar te maken
Het was een impulsieve ingeving tussen Sjoerd, Jaap en mij.
Maar Jaap heeft zo zijn bedenkingen en hij denkt aan zijn toekomst. Daar is niets mis mee.

Nastuurlijk vind ik het jammer dat hij niet ff kwam. Dus gewoon weer www.kingjaap.nl in de gaten houden.
pi_59478614
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 02:20 schreef PC eend het volgende:

[..]

[..]

Commotie om huub, het meeste is nog ontopic ook, de eerste zinnige post die ik je zie maken
Ik keek ook al 2 keer
Dolf is de baas
Insaantje
  woensdag 18 juni 2008 @ 02:23:32 #252
2018 PC eend
relativist
pi_59478616
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 02:22 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Maar Jaap heeft zo zijn bedenkingen en hij denkt aan zijn toekomst. Daar is niets mis mee.

Nastuurlijk vind ik het jammer dat hij niet ff kwam. Dus gewoon weer www.kingjaap.nl in de gstern houden.
Ik weiger, totdat hij kingjaap.nl gewoon ff zelf hier komt promoten
pi_59478633
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 02:23 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ik weiger, totdat hij kingjaap.nl gewoon ff zelf hier komt promoten
Dit is een Huubtopic, optiefen met die vieze vetklep
Dolf is de baas
Insaantje
pi_59478643
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 02:22 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Nastuurlijk vind ik het jammer dat hij niet ff kwam. Dus gewoon weer www.kingjaap.nl in de gstern houden.
LS, echt een kul argument van Jaap. Als het hem niet bevalt kan hij morgen weer weg zijn. Z'n toekomst valt of staat niet met een paar postings hier op het forum.

Nou ja, hij moet het zelf weten, maar jammer is het wel.
pi_59478644
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 02:18 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ik zag het al eerder, maar wil je huub nu van een teer zieltje beschuldigen ofzo, of is het het offtopic gedeelte waar je je aan stoort
huh? nee hoor. overdags heeft huub vast genoeg energie te verspillen voor dit soort leuks.
ken me alleen maar al te goed voorstellen dat je niet je nacht af wilt sluiten met 90% van dit soort negativiteit. da's alles wat ik zei. owkeeytje?
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_59478645
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 02:24 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Dit is een Huubtopic, optiefen met die vieze vetklep
geef het voorbeeld en talk dirty, groupie
pi_59478656
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 02:26 schreef avonne het volgende:

[..]

geef het voorbeeld en talk dirty, groupie
groupie me? ik ben een narcist
Dolf is de baas
Insaantje
  woensdag 18 juni 2008 @ 02:28:11 #258
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_59478657
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 02:20 schreef PC eend het volgende:

[..]

[..]

Bedankt..ik vind wc eend ook wel zinnig..en met schoonmaken ook heel on topic

Huubbie ,kom op ik wil eff een afzakkertje ..
Huub heeft het altijd gedaan,ook al heeft ie het niet gedaan.Vergeet dat nooit! :-)
  woensdag 18 juni 2008 @ 02:36:51 #259
2018 PC eend
relativist
pi_59478712
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 02:26 schreef miesy het volgende:

[..]

huh? nee hoor. overdags heeft huub vast genoeg energie te verspillen voor dit soort leuks.
ken me alleen maar al te goed voorstellen dat je niet je nacht af wilt sluiten met 90% van dit soort negativiteit. da's alles wat ik zei. owkeeytje?
Its all in the eye of the BEERholder
Ik persoonlijk vind dat jij zelf nogal negatief in je subjectieve vibe blijft hangen
En het niet zo goed kan hebben dat er negatief over huub geluld word Maar ja, dat zit een beetje besloten in het woord commotie he
  woensdag 18 juni 2008 @ 02:37:03 #260
217051 Brons_Juweel
I'm not going home.
pi_59478713
Huubje, waar blijf je nou?
Gangstarr
pi_59478728
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 02:37 schreef Brons_Juweel het volgende:
Z'n vaste ritueel, voetbalwedstrijd, shoarmaboer, plaatselijke disco, trammelant, claire huilen. Geen tijd voor Fok.....
  woensdag 18 juni 2008 @ 02:42:49 #262
6941 APK
Factual, I think.
pi_59478735
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 02:37 schreef Brons_Juweel het volgende:

Had jij verwacht dat hij met een dronken kop na een voetbalwedstrijd naar huis zou rijden?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_59478754
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 02:36 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ik persoonlijk vind dat jij zelf nogal negatief in je subjectieve vibe blijft hangen
En het niet zo goed kan hebben dat er negatief over huub geluld word Maar ja, dat zit een beetje besloten in het woord commotie he
vind het een beetje moeilijk om positief te reageren als het om negatieve reacties gaat.
maar dat ben ik. en nee, als ik vind dat iets onterecht is, naar mijn mening, dan kan ik dat
idd niet goed hebben. dat ben ik ook, en altijd zo geweest.

ben nu echt weg!
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_59478767
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 02:42 schreef APK het volgende:

[..]

Had jij verwacht dat hij met een dronken kop na een voetbalwedstrijd naar huis zou rijden?
Eigenlijk wel, jij niet?
pi_59478771
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 02:36 schreef PC eend het volgende:

[..]

En jij zit natuurlijk niet in een tunnelvisie...
Dolf is de baas
Insaantje
  woensdag 18 juni 2008 @ 02:54:15 #266
2018 PC eend
relativist
pi_59478783
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 02:42 schreef APK het volgende:

[..]

Ik dacht dat mister polygamie zich bekeerd had tot monogamie omdat hij daar een persoonlijk chaffeuse aan over zou houden
  woensdag 18 juni 2008 @ 02:56:07 #267
6941 APK
Factual, I think.
pi_59478794
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 02:54 schreef PC eend het volgende:

Ik dacht dat mister polygamie zich bekeerd had tot monogamie omdat hij daar een persoonlijk chaffeuse aan over zou houden
Dat is eigenlijk pure onderdrukking, je vrouw dwingen om nuchter te blijven omdat jij zelf wilt drinken.
  woensdag 18 juni 2008 @ 02:56:50 #268
2018 PC eend
relativist
pi_59478801
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 02:51 schreef Lobasca het volgende:

[..]

En jij zit natuurlijk niet in een tunnelvisie...
Ik hou niet zo van narrowmindedness
Daarom gebruik ik ook zoveel geestverruimende drugs

Ga ik weer op zo een offtopic reactie van jou in
  woensdag 18 juni 2008 @ 02:57:47 #269
2018 PC eend
relativist
pi_59478804
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 02:56 schreef APK het volgende:

[..]

Dat is eigenlijk pure onderdrukking, je vrouw dwingen om nuchter te blijven omdat jij zelf wilt drinken.
Doe niet zo negatief
pi_59478807
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 02:56 schreef APK het volgende:

[..]

psstt..en zeg ff dat het chauffeusse is
Dolf is de baas
Insaantje
pi_59478809
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 02:56 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ik hou niet zo van narrowmindedness
Daarom gebruik ik ook zoveel geestverruimende drugs

Ga ik weer op zo een offtopic reactie van jou in
Dolf is de baas
Insaantje
  woensdag 18 juni 2008 @ 03:00:29 #272
6941 APK
Factual, I think.
pi_59478817
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 02:57 schreef PC eend het volgende:

Doe niet zo negatief
Ik had het idd als vraag moeten omkleden.
Maar misschien komt Claire hier binnenkort ook posten.

Of hebben ze geen internet in een 'Blijf van mijn lijf' huis.
  woensdag 18 juni 2008 @ 03:00:55 #273
6941 APK
Factual, I think.
pi_59478818
Disclaimer: dat was een grapje.
  woensdag 18 juni 2008 @ 03:02:15 #274
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_59478821
[quote]Op woensdag 18 juni 2008 02:13 schreef Suikeroom het volgende:
mensen ik ga pitten.. jullie ook een fijne nacht toegewenst.. het moet voor jullie toch enorm goed voelen om van al die rijkdom aan wijsheid te genieten die ik hier deze avond/nacht met jullie gedeeld heb.. het valt soms ook niet mee om geniaal te zijn, maar als je bezig bent met je kunst dan is alles een gift..

LS doe Jaap de groeten!!

later
[/quote

Huub has feed our heads,en soms ook niet, lijkt wel een mens
  woensdag 18 juni 2008 @ 03:13:50 #275
6941 APK
Factual, I think.
pi_59478856
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 03:02 schreef mooiiiiii het volgende:

LS doe Jaap de groeten!!

later
[/quote

Kijk nou eens wat je aangericht hebt, Huub.
  woensdag 18 juni 2008 @ 06:47:52 #276
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_59479252
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 03:02 schreef mooiiiiii het volgende:

LS doe Jaap de groeten!!

later
[/quote

Tja is moeilijk bescheiden te blijven
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
  † In Memoriam † woensdag 18 juni 2008 @ 07:33:16 #277
135486 Manu82
How you doin'?
pi_59479420
quote:

[..]

Ik heet geen Tanja.
Ach, tis toch de laatste dag, dus kun je wel doen lijkt me, bannetje meer of minder zal toch ook geen probleem zijn
Some memories are best forgotten
Room 23
  Admin woensdag 18 juni 2008 @ 08:04:54 #278
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_59479623
Latetvp
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_59479869
Ja, ik doe mee.
Vandaag heb ik geen zin in die eeuwige discussies, die zijn nl al zo oud als de kont van Palma.
Vind je Huub niks? Jammer! Kijk eens rond op Fok! of er een topic is van iemand die je wel leuk vindt.
Ik zou het tof vinden voor de mensen die Huub wel leuk vinden, de gelegenheid hebben om gewoon met hem te posten, mocht die nog komen vandaag.

Ik geef alvast wat voorschotjes:
Pamela? Pamela kreeg rol in 'Baywatch' omdat ze geen bh droeg.
Amy? Amy Winehouse : Back to black, back to rehab
Wouter? Wouter Bos bij zijn vrouw weg ?
Klaas Jan? Klaas Jan Huntelaar #1 (die waren ze trouwens vergeten mee te nemen, heel zielig!)
Huntelaar vergeten na training

Dus...dat..!
Go hard or go home
pi_59480059
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 08:28 schreef noekje het volgende:
Ja, ik doe mee.
Vandaag heb ik geen zin in die eeuwige discussies, die zijn nl al zo oud als de kont van Palma.
Vind je Huub niks? Jammer! Kijk eens rond op Fok! of er een topic is van iemand die je wel leuk vindt.
Ik zou het tof vinden voor de mensen die Huub wel leuk vinden, de gelegenheid hebben om gewoon met hem te posten, mocht die nog komen vandaag.

Ik geef alvast wat voorschotjes:
Pamela? Pamela kreeg rol in 'Baywatch' omdat ze geen bh droeg.
Amy? Amy Winehouse : Back to black, back to rehab
Wouter? Wouter Bos bij zijn vrouw weg ?
Klaas Jan? Klaas Jan Huntelaar #1 (die waren ze trouwens vergeten mee te nemen, heel zielig!)
Huntelaar vergeten na training

Dus...dat..!
verander TT dan even naar "Dweephoekje voor Huub fans" dan is daar meteen duidelijkheid over
pi_59480082
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 08:45 schreef avonne het volgende:

[..]

verander TT dan even naar "Dweephoekje voor Huub fans" dan is daar meteen duidelijkheid over
Niks geen dweephoekje. Gewoon normaal kunnen praten, lijkt me al heel wat.
Go hard or go home
pi_59480088
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 08:45 schreef avonne het volgende:

[..]

Goed idee! Meld ik me meteen daar aan!
pi_59480102
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 08:46 schreef noekje het volgende:

[..]

Niks geen dweephoekje. Gewoon normaal kunnen praten, lijkt me al heel wat.
Je vraagt het onmogelijke
pi_59480118
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 08:47 schreef cindy10 het volgende:

[..]

Je vraagt het onmogelijke
Ik vraag niks. Ik vind iets en deel het mee.
Go hard or go home
pi_59480131
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 08:48 schreef noekje het volgende:

[..]

Ook daar komt weerstand op
pi_59480462
quote:

[..]

Ik vind oude koeien uit de sloot halen, telkens Brian (of Lieke) erbij halen, en andere users voor triest uitmaken NIET normaal posten. En dat zie ik toch voor 99% uit de hoek van de dwepers komen.

Huubhaters zijn er niet, dat is ook weer zo'n etiket die opgeplakt wordt door mensen die geen tegengeluid kunnen verdragen.

Ja, dat vind ik.

En het verdere niveau?
"Huub waar ben je?" vind ik dieptriest om te lezen.
Dat is nog net een treetje erger dan ""Wat draagt Claire vandaag?"

FOK, wat blijft er van je over

Goddank voor de grapjassen die zich er niets van aan trekken en een eigenzinnig geluid laten horen.

Dus: verander de TT en delete er lustig op los om "de sfeer goed te houden" dan weet iedereen waar die aan toe is.
Dan hoef je ook geen vage mededelingen te doen waarvan men zich af vraagt of het een officiele waarschuwing is.
pi_59480502
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 09:11 schreef avonne het volgende:

[..]

Ik vind oude koeien uit de sloot halen, telkens Brian (of Lieke) erbij halen, en andere users voor triest uitmaken NIET normaal posten. En dat zie ik toch voor 99% uit de hoek van de dwepers komen.

Huubhaters zijn er niet, dat is ook weer zo'n etiket die opgeplakt wordt door mensen die geen tegengeluid kan verdragen.

Ja, dat vind ik.

En het verdere niveau?
Nog net een treetje erger dan ""Wat draagt Claire vandaag?"

Goddank voor de grapjassen die zich er niets van aan trekken en een eigenzinnig geluid laten horen.
Ja, het is verschrikkelijk. Misschien is het gewoon aardig dat er gewoon vragen aan hem kunnen worden gesteld die wel relevant zijn, dan?
Nee, Huubhaters zijn er niet maar wel dwepers. Fok! is groot, om dat nu af te rekenen om wat users, nah.
Go hard or go home
pi_59480559
gut, is dat geruzie de hele nacht doorgegaan? en Huub is niet eens even langsgeweest?

Huub dacht natuurlijk ook, ja dáááág..........

maar goed we gaan dus gewoon weer vrolijk verder zie ik,

gezellig.........
pi_59480802
Jeetje wat leuk al die commotie om Huub! Heerlijk om bij te lezen er zijn dus soppers en haters! Volgens mij zijn er en geen soppers en geen haters maar gewoon mensen die de voor en tegens van Huub zoals hij in de kooi was uitspreken. En mensen die er gewoon op uit zijn om te rellen. Alleen zijn er mensen bij die vergeten dat de Huub uit de kooi deels niet de echte Huub is! Hoe de echte Huub is zal me me reet roesten, het is een mens net zoals jij en ik. En ook jij en ik maken fouten! Heel veel fouten dus wat is er zo verschrikkelijk aan Huub.

Maar het meest lachen van dit topic is dat iedereen zit te zeiken en af te geven opelkaar en Huub zijn gezicht niet laat zien. En ik moet zeggen dat ik dat heel verstandig vind van Huub. En nog ff op Jaap terug te komen. Jaap is en blijft een LAFJAAP.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_59480821
  woensdag 18 juni 2008 @ 09:29:10 #291
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_59480847
(Iedereen welkom)
VOL -DGK-forum sloot 10 dagen geleden, enkele komen nu in dit Huub-topic en een paar Fok-posters
die eerder nog weinig kwamen posten , schijnen zich in de reeks- Huub-commotie-topics best te vermaken.

Ik vind dat het allemaal een beetje uitgekakt wordt, tijd voor een frisse wind ?

Vandaag sluit dit sub-forum en is men welkom elders op dit forum bij Show, puntje nog iets.
pi_59480924
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 09:11 schreef avonne het volgende:

[..]

Huub waar ben je nu, thuisgekomen of in Oldenzaal gebleven na de voetbal wedstrijd.
oja en wat draagt Claire vandaag
Goedemorgen :W
  † In Memoriam † woensdag 18 juni 2008 @ 09:40:35 #293
135305 beequeen
Lost.
pi_59481078
Dit topic is naar de tering geholpen door gasten die ik nog nooit gezien heb in het subforum van DGK en dat er VOLlers tussen zitten zal best. Misselijkmakend en tenenkrommend dit, bah.

Ook goedemorgen.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_59481169
quote:

[..]

† In Memoriam † woensdag 18 juni 2008 @ 09:46:58 #295
135305 beequeen
Lost.
pi_59481194
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 09:32 schreef blomst het volgende:

Huub waar ben je nu, thuisgekomen of in Oldenzaal gebleven na de voetbal wedstrijd.
oja en wat draagt Claire vandaag
Kijk, dat zijn tenminste goeie vragen.

Goedemorgen Blommeke.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_59481227
Waar is Huub nou? Wat zou Claire eigenlijk dragen vandaag?

Moggu

Hebben Hupert en Clarissa de jurering van de fotopielwedstrijd nog gedaan?
pi_59481351
HUUB waar ben je??
Wat dragen Claire en jij vandaag?

Wat fijn dat jij hier wel durft te komen posten Huub. Dat zie ik lafbek Brian en kotsJaap niet doen. Stomme Lieke trouwens ook niet. Want dat betreft is er maar 1 die dat durft! En dat ben JIJ Huub! SUPERHUUB.

Hup met Huub! Hoeraaa Huub! En mijn welgemeende complimenten aan Huub en Claire! Ik wens jullie een fijne dag vandaag! Met rozen erbij!

Ik vind het best jammer dat er hier users en nicks zitten met het doel om te stangen. Dat deden ze in de tijd van BB en dat doen ze overal waar iemand iets aardig wil zeggen tegen iemand anders. Dat is de negatieve vorm van aandacht zoeken. Vaak al vroeg in de jeugd ontstaan. Geen liefhebbende papa of mama gehad? Niemand met een positief woordje? Dus hebben ze geleerd te teren op het anderen zieken. En daar mogen mensen die iets positief willen zeggen tegen, of over iemand best de dupe van worden. Want dat zijn dan de users waar zij ook aandacht van willen hebben. Dus als er hier iemand aardig doet tegen Huub dan is dat een open uitnodiging om aandacht vragerij van enkele ziekers. Zo zielig eigenlijk, dat positieve aandachtstekort. Die schreeuw om liefgevonden te worden.
pi_59481545
quote:
[b]Op woensdag 18 juni 2008 09:11

Dat is nog net een treetje erger dan ""Wat draagt Claire vandaag?"

† In Memoriam † woensdag 18 juni 2008 @ 10:07:57 #299
135486 Manu82
How you doin'?
pi_59481653
Huub, wat gaat Claire vandaag voor je koken?
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_59481800
Ja Claire, wat eten we vandaag?

Jaap durft hier niet te komen posten Huub. Zullen we met zijn allen meegaan naar de BBQ bij Jaap?
Kom jij even laten weten wanneer dat is? En aan Brian vragen of hij het adres even doorgeeft hier op het enge en bedreigende FOK. Dat we heel lief zullen doen tegen de tere ziel van Rat. Dan kom ik ook gezellig mee eten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')