tis een beetje zielig.quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Miesy![]()
Attentionwhores, leven bij de gratie van negatieve aandacht, geen Huub te bekennen, en maar posten als een idioot
Vanwege zijn veelvuldige gescheld met kanker werd Brian door een radiodj benaderd om zijn snor te laten staan voor een actie tegen kanker, helaas schoor hij hem meteen af toen hij een publiek optreden kreeg.quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:53 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik zou het niet weten.
Erg genoeg om aanleiding te zijn voor een verandering van de regels, vanaf dat moment stond op het moment van het gooien van drank naar een medebewoner een exit. Omdat Amanda de nieuwe regels niet gelezen zou hebben mocht zij blijven, maar dit was de directe reden dat bij alle volgende overtredingen geen exits meer gegeven konden worden maar in plaats daarvan de boetes werden ingevoerd, dus ja, dit heeft zeker gevolgen gehad.quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:53 schreef ThunderBitch het volgende:
Wie was er het eerste in huis... en o o o wat errug....
Hoe wil je het los gaan van Brian op de private room dan noemen?quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:53 schreef ThunderBitch het volgende:
Sla je nu niet een beetje door?
Dan houdt hij er een vreemde moraal op na, hij mocht wel rotzooien met de danseres van de soa-boys, maar Amanda moet van anderen afblijven.quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:53 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik kan daar wel inkomen dat hij walgde van haar op dat moment, ze moest gewoon wegblijven. Ik keur het niet goed, maar ik begrijp de emotie wel. Lieke kan er ook van meepraten, en op een bewustere manier ten uitvoer gebracht.
Wat een spijt, hij vertelde vol trots over zijn actie tegen Natasia en Amanda, want hij vond het maar wat slim van zichzelf, hij zei nog: "En dan noemen ze mij brainless"quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:53 schreef ThunderBitch het volgende:
In meervoud nog wel. Toemaar.... Beetje stom, maar heeft dat ook nooit meer gedaan, en heeft spijt betuigd.
Kennelijk dachten ze daar bij Talpa toch anders over, anders hadden ze Huub wel uit de villa gehaald.quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:53 schreef ThunderBitch het volgende:
Voor hetzelfde geld was het Huub geweest die naar een hotel ging, het ging er nl om dat ze bij elkaar weg moesten blijven. Ik snap dat eeuwige gezeik hierover niet. Huub was die avond de meest agressieve.
Cora's wil is wetquote:Op woensdag 18 juni 2008 01:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
Slecht nieuws...
Jaap mag hier niet posten
Ik ben bezopen en ik volg het al moeilijk en het duurde ff voor ik het door hadquote:Op woensdag 18 juni 2008 01:59 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
ja... als het maar duidelijk is toch. volgende keer zoek ik het wel uit, hoe het precies werkt. vind het al mooi om het zo te kunnen doen.
Als je dat maar doorzietquote:Op woensdag 18 juni 2008 02:01 schreef miesy het volgende:
[..]
tis een beetje zielig.
HEY Lobasco!![]()
het is trouwens wel een gewoonte "hier" dat de meer gezellige mensen wat vroeger
afsluiten en de zeurpieten nog wat langer doorzeuren. some things never change
Kan het zijn dat Jaap niet weet om te gaan met het feit dat hij nu een ip-waarschuwing krijgt?quote:Op woensdag 18 juni 2008 02:02 schreef avonne het volgende:
[..]
Cora's wil is wet
als het Cora niet is, is het te triest voor woorden. Zelf politiek correcte gemeenplaatsen niet?
Ik heet geen Tanja.quote:
hij wil niet in het huub topicquote:Op woensdag 18 juni 2008 02:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heet geen Tanja.
Dus ik ga hier geen MSN-geschiedenis neerzetten.
Maar ik begrijp zijn beslissing wel, ook al vind ik het heel jammer. Want Jaap was wel in voor een relletje.
Maar Jaap moet ook aan zijn toekomst denken. En dat doet hij goed. Ik was ff kwaad op hem, maar na enige uitleg begreep ik hem 100%.
Dat is een koning onwaardig, die laat zich niks verbieden, en hij is de komende 40 jaar financieel onafhankelijk oid zei hij, dus ik vind het maar zwakquote:Op woensdag 18 juni 2008 02:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heet geen Tanja.
Maar ik begrijp zijn beslissing wel, ook al vind ik het heel jammer. Want Jaap was wel in voor een relletje.
Maar Jaap moet ook aan zijn toekomst denken. En dat doet hij goed. Ik was ff kwaad op hem, maar na enige uitleg begreep ik hem 100%.
Wat een gelul zeg,eerst mag hij niet en nu heeft hij zelf die beslissing gemaakt.Ja je toekomst gaat echt kapot als je op Fok post.Het is gewoon weer laf Jaap dus.quote:Op woensdag 18 juni 2008 02:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heet geen Tanja.
Tsja, en hem nog belonen ook. Kun je je nog herinneren dat hij niet eens meer luisterde naar aanwijzingen van de regie? Hij was totaal van God los.quote:Op woensdag 18 juni 2008 02:02 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Vanwege zijn veelvuldige gescheld met kanker werd Brian door een radiodj benaderd om zijn snor te laten staan voor een actie tegen kanker, helaas schoor hij hem meteen af toen hij een publiek optreden kreeg.
[..]
Erg genoeg om aanleiding te zijn voor een verandering van de regels, vanaf dat moment stond op het moment van het gooien van drank naar een medebewoner een exit. Omdat Amanda de nieuwe regels niet gelezen zou hebben mocht zij blijven, maar dit was de directe reden dat bij alle volgende overtredingen geen exits meer gegeven konden worden maar in plaats daarvan de boetes werden ingevoerd, dus ja, dit heeft zeker gevolgen gehad.
[..]
Hoe wil je het los gaan van Brian op de private room dan noemen?
[..]
Dan houdt hij er een vreemde moraal op na, hij mocht wel rotzooien met de danseres van de soa-boys, maar Amanda moet van anderen afblijven.
[..]
Wat een spijt, hij vertelde vol trots over zijn actie tegen Natasia en Amanda, want hij vond het maar wat slim van zichzelf, hij zei nog: "En dan noemen ze mij brainless"
[..]
Kennelijk dachten ze daar bij Talpa toch anders over, anders hadden ze Huub wel uit de villa gehaald.
Verbaast me ook eigenlijk niet, moet ergens toch een beetje spontaniteit in je zitten als je op FOK! wilt meeposten, en tja spontaan iets ondernemen heb ik Jaap nooit zien doen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 02:09 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wat een gelul zeg,eerst mag hij niet en nu heeft hij zelf die beslissing gemaakt.Ja je toekomst gaat echt kapot als je op Fok post.Het is gewoon weer laf Jaap dus.![]()
Pleurt op, wat voor toekomstquote:Op woensdag 18 juni 2008 02:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heet geen Tanja.
Hij durft misschien niet. Laat zijn soppers de kastanjes voor hem uit het vuur halen. En gelijk heeft ie.quote:Op woensdag 18 juni 2008 02:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als je dat maar doorzietTopic is vol, zonder een post van Huub, hoezowwwwwwwwww
![]()
Jij bent iig niet veranderd!
Geeft niet, it's all in the game.quote:Op woensdag 18 juni 2008 02:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben bezopen en ik volg het al moeilijk en het duurde ff voor ik het door had
Let maar ff niet o- mij
dito!quote:Op woensdag 18 juni 2008 02:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
Ik zag het al eerder, maar wil je huub nu van een teer zieltje beschuldigen ofzo, of is het het offtopic gedeelte waar je je aan stoortquote:Op woensdag 18 juni 2008 02:15 schreef miesy het volgende:
[..]
dito!![]()
![]()
en ik zou het ook wel weten, hoor.
kom je thuis van een gezellig uitje en log je in voor een leuke gesprek,
tref je dit zootje aan. ik zou 'em ook meteen weer uitzetten!
ga zelf ook liever met een goed gevoel naar bed.
zoals nu! weltrusten "lieve mensen" en voor de nachtuiltjes een hele goede nacht gewenst
Duidelijk, dat was Brian. Voor z'n uitspraken heeft ie zeker wel excuses aangeboden. Of die oprecht gemeend waren kan ik niet beoordelen, er keken erg veel streamers mee.quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:38 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Wat klopt er niet aan dan?
Wie was de eerste die met kanker begon te schelden in de kooi?
Wie was de eerste die met drank begon te gooien naar anderen?
Wie was de eerste die zijn vriendin uitschold voor kankerhoer?
Wie was de eerste die de villa kort en klein sloeg?
Wie was de eerste en gelukkig enige die zijn vriendin in haar gezicht spuugde?
Wie was de eerste en gelukkig enige die adresinformatie van familieleden/relaties van miljonairs ging verspreiden?
Wie was de enige die een nacht in een hotel moest slapen omdat hij anders niet te handhaven was?
En toch lag het altijd aan anderen en kwam er nooit eens een moment van: "Sorry jongens, ik ben veel te ver gegaan en ik heb er spijt van".
Trustels lekker wiefquote:Op woensdag 18 juni 2008 02:15 schreef miesy het volgende:
[..]
dito!![]()
![]()
en ik zou het ook wel weten, hoor.
kom je thuis van een gezellig uitje en log je in voor een leuke gesprek,
tref je dit zootje aan. ik zou 'em ook meteen weer uitzetten!
ga zelf ook liever met een goed gevoel naar bed.
zoals nu! weltrusten "lieve mensen" en voor de nachtuiltjes een hele goede nacht gewenst
Krijgt Huubtoch maar mooi voor elkaar ..MOOIIIIII[/quote]quote:Op woensdag 18 juni 2008 02:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 18 juni 2008 02:19 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Krijgt Huubtoch maar mooi voor elkaar ..MOOIIIIII
Commotie om huub, het meeste is nog ontopic ook, de eerste zinnige post die ik je zie makenquote:
Andere uitspraken van Brian Kubatz: " Wij zijn niet zoals ' hun' , maar eerlijk en oprecht, Huubhuubhuubhuubhuub"quote:Op woensdag 18 juni 2008 02:18 schreef Hanekrooi het volgende:
[..]
Duidelijk, dat was Brian. Voor z'n uitspraken heeft ie zeker wel excuses aangeboden. Of die oprecht gemeend waren kan ik niet beoordelen, er keken erg veel streamers mee.
Andere uitspraken van Brian "ik ben blij dat we deze soep in huis hebben"
Het was een impulsieve ingeving tussen Sjoerd, Jaap en mij.quote:Op woensdag 18 juni 2008 02:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat is een koning onwaardig, die laat zich niks verbieden, en hij is de komende 40 jaar financieel onafhankelijk oid zei hij, dus ik vind het maar zwak
En dsat is jouw schuld omdat jij ons lekker maakte, maar ja, jij hebt dan ook een ruputatie waar te maken
Ik keek ook al 2 keerquote:Op woensdag 18 juni 2008 02:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
[..]
Commotie om huub, het meeste is nog ontopic ook, de eerste zinnige post die ik je zie maken
Ik weiger, totdat hij kingjaap.nl gewoon ff zelf hier komt promotenquote:Op woensdag 18 juni 2008 02:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het was een impulsieve ingeving tussen Sjoerd, Jaap en mij.
Maar Jaap heeft zo zijn bedenkingen en hij denkt aan zijn toekomst. Daar is niets mis mee.
Nastuurlijk vind ik het jammer dat hij niet ff kwam. Dus gewoon weer www.kingjaap.nl in de gstern houden.
Dit is een Huubtopic, optiefen met die vieze vetklepquote:Op woensdag 18 juni 2008 02:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik weiger, totdat hij kingjaap.nl gewoon ff zelf hier komt promoten
LS, echt een kul argument van Jaap. Als het hem niet bevalt kan hij morgen weer weg zijn. Z'n toekomst valt of staat niet met een paar postings hier op het forum.quote:Op woensdag 18 juni 2008 02:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het was een impulsieve ingeving tussen Sjoerd, Jaap en mij.
Maar Jaap heeft zo zijn bedenkingen en hij denkt aan zijn toekomst. Daar is niets mis mee.
Nastuurlijk vind ik het jammer dat hij niet ff kwam. Dus gewoon weer www.kingjaap.nl in de gstern houden.
huh? nee hoor. overdags heeft huub vast genoeg energie te verspillen voor dit soort leuks.quote:Op woensdag 18 juni 2008 02:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zag het al eerder, maar wil je huub nu van een teer zieltje beschuldigen ofzo, of is het het offtopic gedeelte waar je je aan stoort
geef het voorbeeld en talk dirty, groupiequote:Op woensdag 18 juni 2008 02:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dit is een Huubtopic, optiefen met die vieze vetklep
groupie me?quote:Op woensdag 18 juni 2008 02:26 schreef avonne het volgende:
[..]
geef het voorbeeld en talk dirty, groupie
Bedankt..ik vind wc eend ook wel zinnig..en met schoonmaken ook heel on topicquote:Op woensdag 18 juni 2008 02:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
[..]
Commotie om huub, het meeste is nog ontopic ook, de eerste zinnige post die ik je zie maken
Its all in the eye of the BEERholderquote:Op woensdag 18 juni 2008 02:26 schreef miesy het volgende:
[..]
huh? nee hoor. overdags heeft huub vast genoeg energie te verspillen voor dit soort leuks.
ken me alleen maar al te goed voorstellen dat je niet je nacht af wilt sluiten met 90% van dit soort negativiteit. da's alles wat ik zei. owkeeytje?
Z'n vaste ritueel, voetbalwedstrijd, shoarmaboer, plaatselijke disco, trammelant, claire huilen. Geen tijd voor Fok.....quote:
Had jij verwacht dat hij met een dronken kop na een voetbalwedstrijd naar huis zou rijden?quote:
vind het een beetje moeilijk om positief te reageren als het om negatieve reacties gaat.quote:Op woensdag 18 juni 2008 02:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Its all in the eye of the BEERholder
Ik persoonlijk vind dat jij zelf nogal negatief in je subjectieve vibe blijft hangen![]()
En het niet zo goed kan hebben dat er negatief over huub geluld wordMaar ja, dat zit een beetje besloten in het woord commotie he
Eigenlijk wel, jij niet?quote:Op woensdag 18 juni 2008 02:42 schreef APK het volgende:
[..]
Had jij verwacht dat hij met een dronken kop na een voetbalwedstrijd naar huis zou rijden?
En jij zit natuurlijk niet in een tunnelvisie...quote:Op woensdag 18 juni 2008 02:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Its all in the eye of the BEERholder
Ik persoonlijk vind dat jij zelf nogal negatief in je subjectieve vibe blijft hangen![]()
En het niet zo goed kan hebben dat er negatief over huub geluld wordMaar ja, dat zit een beetje besloten in het woord commotie he
Ik dacht dat mister polygamie zich bekeerd had tot monogamie omdat hij daar een persoonlijk chaffeuse aan over zou houdenquote:Op woensdag 18 juni 2008 02:42 schreef APK het volgende:
[..]
Had jij verwacht dat hij met een dronken kop na een voetbalwedstrijd naar huis zou rijden?
Dat is eigenlijk pure onderdrukking, je vrouw dwingen om nuchter te blijven omdat jij zelf wilt drinken.quote:Op woensdag 18 juni 2008 02:54 schreef PC eend het volgende:
Ik dacht dat mister polygamie zich bekeerd had tot monogamie omdat hij daar een persoonlijk chaffeuse aan over zou houden
Ik hou niet zo van narrowmindednessquote:Op woensdag 18 juni 2008 02:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En jij zit natuurlijk niet in een tunnelvisie...
Doe niet zo negatiefquote:Op woensdag 18 juni 2008 02:56 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk pure onderdrukking, je vrouw dwingen om nuchter te blijven omdat jij zelf wilt drinken.
psstt..en zeg ff dat het chauffeusse isquote:Op woensdag 18 juni 2008 02:56 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk pure onderdrukking, je vrouw dwingen om nuchter te blijven omdat jij zelf wilt drinken.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 02:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van narrowmindedness![]()
Daarom gebruik ik ook zoveel geestverruimende drugs![]()
Ga ik weer op zo een offtopic reactie van jou in
Ik had het idd als vraag moeten omkleden.quote:
Kijk nou eens wat je aangericht hebt, Huub.quote:Op woensdag 18 juni 2008 03:02 schreef mooiiiiii het volgende:
[quote]Op woensdag 18 juni 2008 02:13 schreef Suikeroom het volgende:
mensen ik ga pitten.. jullie ook een fijne nacht toegewenst.. het moet voor jullie toch enorm goed voelen om van al die rijkdom aan wijsheid te genieten die ik hier deze avond/nacht met jullie gedeeld heb.. het valt soms ook niet mee om geniaal te zijn, maar als je bezig bent met je kunst dan is alles een gift..
LS doe Jaap de groeten!!
later
[/quote
Huub has feed our heads,en soms ook niet, lijkt wel een mens
Tja is moeilijk bescheiden te blijvenquote:Op woensdag 18 juni 2008 03:02 schreef mooiiiiii het volgende:
[quote]Op woensdag 18 juni 2008 02:13 schreef Suikeroom het volgende:
mensen ik ga pitten.. jullie ook een fijne nacht toegewenst.. het moet voor jullie toch enorm goed voelen om van al die rijkdom aan wijsheid te genieten die ik hier deze avond/nacht met jullie gedeeld heb.. het valt soms ook niet mee om geniaal te zijn, maar als je bezig bent met je kunst dan is alles een gift..
LS doe Jaap de groeten!!
later
[/quote
Huub has feed our heads,en soms ook niet, lijkt wel een mens
Ach, tis toch de laatste dag, dus kun je wel doen lijkt me, bannetje meer of minder zal toch ook geen probleem zijnquote:Op woensdag 18 juni 2008 02:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heet geen Tanja.
verander TT dan even naar "Dweephoekje voor Huub fans" dan is daar meteen duidelijkheid overquote:Op woensdag 18 juni 2008 08:28 schreef noekje het volgende:
Ja, ik doe mee.
Vandaag heb ik geen zin in die eeuwige discussies, die zijn nl al zo oud als de kont van Palma.
Vind je Huub niks? Jammer! Kijk eens rond op Fok! of er een topic is van iemand die je wel leuk vindt.
Ik zou het tof vinden voor de mensen die Huub wel leuk vinden, de gelegenheid hebben om gewoon met hem te posten, mocht die nog komen vandaag.
Ik geef alvast wat voorschotjes:
Pamela? Pamela kreeg rol in 'Baywatch' omdat ze geen bh droeg.
Amy? Amy Winehouse : Back to black, back to rehab
Wouter? Wouter Bos bij zijn vrouw weg ?
Klaas Jan? Klaas Jan Huntelaar #1 (die waren ze trouwens vergeten mee te nemen, heel zielig!)
Huntelaar vergeten na training![]()
Dus...dat..!
Niks geen dweephoekje. Gewoon normaal kunnen praten, lijkt me al heel wat.quote:Op woensdag 18 juni 2008 08:45 schreef avonne het volgende:
[..]
verander TT dan even naar "Dweephoekje voor Huub fans" dan is daar meteen duidelijkheid over
Goed idee! Meld ik me meteen daar aan!quote:Op woensdag 18 juni 2008 08:45 schreef avonne het volgende:
[..]
verander TT dan even naar "Dweephoekje voor Huub fans" dan is daar meteen duidelijkheid over
Je vraagt het onmogelijkequote:Op woensdag 18 juni 2008 08:46 schreef noekje het volgende:
[..]
Niks geen dweephoekje. Gewoon normaal kunnen praten, lijkt me al heel wat.
Ook daar komt weerstand opquote:Op woensdag 18 juni 2008 08:48 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik vraag niks. Ik vind iets en deel het mee.
Ik vind oude koeien uit de sloot halen, telkens Brian (of Lieke) erbij halen, en andere users voor triest uitmaken NIET normaal posten. En dat zie ik toch voor 99% uit de hoek van de dwepers komen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 08:48 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, het is verschrikkelijk. Misschien is het gewoon aardig dat er gewoon vragen aan hem kunnen worden gesteld die wel relevant zijn, dan?quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:11 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik vind oude koeien uit de sloot halen, telkens Brian (of Lieke) erbij halen, en andere users voor triest uitmaken NIET normaal posten. En dat zie ik toch voor 99% uit de hoek van de dwepers komen.
Huubhaters zijn er niet, dat is ook weer zo'n etiket die opgeplakt wordt door mensen die geen tegengeluid kan verdragen.
Ja, dat vind ik.
En het verdere niveau?
"Huub waar ben je?" vind ik dieptriest om te lezen.
Nog net een treetje erger dan ""Wat draagt Claire vandaag?"
FOK, wat blijft er van je over![]()
Goddank voor de grapjassen die zich er niets van aan trekken en een eigenzinnig geluid laten horen.
Huub waar ben je nu, thuisgekomen of in Oldenzaal gebleven na de voetbal wedstrijd.quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:11 schreef avonne het volgende:
[..]
Goddank voor de grapjassen die zich er niets van aan trekken en een eigenzinnig geluid laten horen.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 08:48 schreef noekje het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn tenminste goeie vragen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:32 schreef blomst het volgende:
Huub waar ben je nu, thuisgekomen of in Oldenzaal gebleven na de voetbal wedstrijd.
oja en wat draagt Claire vandaag
quote:[b]Op woensdag 18 juni 2008 09:11
"Huub waar ben je?" vind ik dieptriest om te lezen.
Dat is nog net een treetje erger dan ""Wat draagt Claire vandaag?"
FOK, wat blijft er van je over![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |