Zal ik ff geheimpje vertellen? Jaap heeft de ballen verstand van internet.quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:36 schreef avonne het volgende:
[..]
ja, HOE DAN???
Kan hij zelf de knopjes niet vinden?
Dat is mijn tekstquote:Op woensdag 18 juni 2008 01:36 schreef OudFruit het volgende:
Jaap mag me bellen om het te verifiëren
Ik houd van lijstjesquote:Op woensdag 18 juni 2008 01:38 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Wat klopt er niet aan dan?
Wie was de eerste die met kanker begon te schelden in de kooi?
Wie was de eerste die met drank begon te gooien naar anderen?
Wie was de eerste die zijn vriendin uitschold voor kankerhoer?
Wie was de eerste die de villa kort en klein sloeg?
Wie was de eerste en gelukkig enige die zijn vriendin in haar gezicht spuugde?
Wie was de eerste en gelukkig enige die adresinformatie van familieleden/relaties van miljonairs ging verspreiden?
Wie was de enige die een nacht in een hotel moest slapen omdat hij anders niet te handhaven was?
En toch lag het altijd aan anderen en kwam er nooit eens een moment van: "Sorry jongens, ik ben veel te ver gegaan en ik heb er spijt van".
quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:39 schreef avonne het volgende:
jongens, dat nakauwen van wat is geweest. Moet dat nou?
Gaat het leven niet verder met nieuwe belevenissen en avonduren?
(spelfout intended)
En gelijk heeft ie!! Ik zou ook mijn leven niet laten vergallen door een forum...quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:40 schreef johan13 het volgende:
[..]
om in kooitermen te blijven: loop maar weer weg
dat was huub niet dat was de schuld van het hokjequote:Op woensdag 18 juni 2008 01:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik weet het , ik weet het![]()
![]()
![]()
Het was Huub![]()
idd die ellenlange eeuwige herhalingsdiscussies zijn echt dodelijk vermoeiend..quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:39 schreef avonne het volgende:
jongens, dat nakauwen van wat is geweest. Moet dat nou?
Gaat het leven niet verder met nieuwe belevenissen en avonduren?
(spelfout intended)
Er tegen zijn, totdat je een besluit neemt en ervoor bent....quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:42 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
idd die ellenlange eeuwige herhalingsdiscussies zijn echt dodelijk vermoeiend..maar ja steeds meer mensen ontdekken dit topic en kunnen het blijkbaar toch niet laten om keer op keer hun gal te spuwen.. echt tenenkrommend ja.. maar wat doe je eraan?
Commotie om Jaap #1quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zal ik ff geheimpje vertellen? Jaap heeft de ballen verstand van internet.
Hij kan een schaakprogramma openen, maar voor de rest weet hij totaal niets van internet.
Daarom heeft hij Sjoerd ook.
Maar dat mogen jullie zelf aan hem vragen of het zo is.
ja of om Johan te quoten "vaak heeft iets in het leven waarschijnlijk een noodzaak"quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er tegen zijn, totdat je een besluit neemt en ervoor bent....
Wat dacht je van jezelf?quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:46 schreef avonne het volgende:
[..]
Commotie om Jaap #1
OudFruit is zo vriendelijk er éé'n te openen.
Wie achten we betrouwbaar om te bellen?
Ik herken hierin, Brian Kubatz, wifebeater, paardenrukker, HBO-bij een pakje boterquote:Op woensdag 18 juni 2008 01:38 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Wie was de eerste die met kanker begon te schelden in de kooi?
Wie was de eerste die met drank begon te gooien naar anderen?
Wie was de eerste die zijn vriendin uitschold voor kankerhoer?
Wie was de eerste die de villa kort en klein sloeg?
Wie was de eerste en gelukkig enige die zijn vriendin in haar gezicht spuugde?
Wie was de eerste en gelukkig enige die adresinformatie van familieleden/relaties van miljonairs ging verspreiden?
Wie was de enige die een nacht in een hotel moest slapen omdat hij anders niet te handhaven was?
En toch lag het altijd aan anderen en kwam er nooit eens een moment van: "Sorry jongens, ik ben veel te ver gegaan en ik heb er spijt van".
ik weet van niksquote:Op woensdag 18 juni 2008 01:51 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ja of om Johan te quoten "vaak heeft iets in het leven waarschijnlijk een noodzaak"
Ik zou het niet weten.quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:38 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Wie was de eerste die met kanker begon te schelden in de kooi
Wie was er het eerste in huis... en o o o wat errug....quote:Wie was de eerste die met drank begon te gooien naar anderen?
Wie zat er als eerste in de kooi? Wie is het bij herhaling blijven doen, en met grote overtuiging, zonder berouw.quote:Wie was de eerste die zijn vriendin uitschold voor kankerhoer?
Sla je nu niet een beetje door?quote:Wie was de eerste die de villa kort en klein sloeg?
Ik kan daar wel inkomen dat hij walgde van haar op dat moment, ze moest gewoon wegblijven. Ik keur het niet goed, maar ik begrijp de emotie wel. Lieke kan er ook van meepraten, en op een bewustere manier ten uitvoer gebracht.quote:Wie was de eerste en gelukkig enige die zijn vriendin in haar gezicht spuugde?
In meervoud nog wel. Toemaar.... Beetje stom, maar heeft dat ook nooit meer gedaan, en heeft spijt betuigd.quote:Wie was de eerste en gelukkig enige die adresinformatie van familieleden/relaties van miljonairs ging verspreiden?
Voor hetzelfde geld was het Huub geweest die naar een hotel ging, het ging er nl om dat ze bij elkaar weg moesten blijven. Ik snap dat eeuwige gezeik hierover niet. Huub was die avond de meest agressieve.quote:Wie was de enige die een nacht in een hotel moest slapen omdat hij anders niet te handhaven was?
Hij bleef niet aan de gang.quote:En toch lag het altijd aan anderen en kwam er nooit eens een moment van: "Sorry jongens, ik ben veel te ver gegaan en ik heb er spijt van".
voor de gezelligheid hoef je hier idd niet te komen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:42 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
idd die ellenlange eeuwige herhalingsdiscussies zijn echt dodelijk vermoeiend..maar ja steeds meer mensen ontdekken dit topic en kunnen het blijkbaar toch niet laten om keer op keer hun gal te spuwen.. echt tenenkrommend ja.. maar wat doe je eraan?
ik vind dat niet zo'n gek ideequote:Op woensdag 18 juni 2008 01:54 schreef miesy het volgende:
[..]
voor de gezelligheid hoef je hier idd niet te komen.
wat een K-sfeertje hierzo!
dat je de jongen geen veren in de reet wilt steken is begrijpelijk,
maar om er dan maar een dennetak in te douwen vind ik dan ook weer onnodig.
Miesyquote:Op woensdag 18 juni 2008 01:54 schreef miesy het volgende:
[..]
voor de gezelligheid hoef je hier idd niet te komen.
wat een K-sfeertje hierzo!
dat je de jongen geen veren in de reet wilt steken is begrijpelijk,
maar om er dan maar een dennetak in te douwen vind ik dan ook weer onnodig.
Van wie njiet?quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
Slecht nieuws...
Jaap mag hier niet posten
ja... als het maar duidelijk is toch. volgende keer zoek ik het wel uit, hoe het precies werkt. vind het al mooi om het zo te kunnen doen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:56 schreef PC eend het volgende:
Fucking helll nu gaan ze ook nog omgekeerd quoten
Kut Cora....quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
Slecht nieuws...
ga jij op zijn account dan.. gewoon voor de vormquote:Op woensdag 18 juni 2008 01:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
Slecht nieuws...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |