ik krijg echt jeuk van domme mensen.. tuurlijk is die naam niet verboden.. maar ik heb al in 3 posts uitgelegd.. dat jij steeds het gedrag van Huub goed praat of vergelijkt met dat van Brian... en die Huub vs Brian discussies zijn er genoeg geweest en te vaak op een dusdanig niveau gevoerd dat ik jou daar nu op aanspreek.. start een eigen topic reeks over Brian en als je het niet eens bent met de dingen die over Huub worden geschreven haal dan niet Brian erbijquote:Op woensdag 18 juni 2008 01:18 schreef Beer14 het volgende:
[..]
Klopt dat niet dan?Of is zijn naam hier verboden te noemen?
Dus, nu heb je het over Huub in de Gouden Kooi. Waar hij een spel speelde.. Tuurlijk heb je een mening over de wijze waarop, maar dat is niet relevant in het punt wat ik wilde makenquote:Op woensdag 18 juni 2008 01:18 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Tuurlijk, alles mag, maar dan kan ik hem toch een klootzak vinden? Ik mag toch vinden dat hij het spel op een minne manier gespeeld heeft? Ik zie het probleem niet.
Het gaat er niet om wat niet ver genoeg ging voor het programma, het gaat erom hoever hij bereid was te gaan, die aardige goedopgevoede jongen, uit die keurige familie, me die keurige fan, die zo afgeven om de andere spelers.
De reden daarvoor is, dat juist die 2 altijd het meest opvielen door hun fysieke geweld bij mij! En niet te vergeten Natasia natuurlijk, maar die is er al een hele tijd eerder uitgegaan toch/quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:14 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
en weer ga je door met Huub vs Brian... neem Jaap nou is een keer.. of Claire.. of Nadia desnoods...
Naar mijn weten zit zij er nog in.quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:22 schreef Beer14 het volgende:
[..]
De reden daarvoor is, dat juist die 2 altijd het meest opvielen door hun fysieke geweld bij mij! En niet te vergeten Natasia natuurlijk, maar die is er al een hele tijd eerder uitgegaan toch/
Ten eerste weer jij niet of ik dom ben, en ten tweede ben ik pro Huub en jij antie huub dus hebben we ook verschillende meningen!En ten derde wordt ik nooit persoonlijk ...tegen niemand en heb ik liever ook niet dat jij tegen mij persoonlijk wordt als ik niet teveel vraag tenminste.....Bedankt alvast!!!quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:21 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ik krijg echt jeuk van domme mensen.. tuurlijk is die naam niet verboden.. maar ik heb al in 3 posts uitgelegd.. dat jij steeds het gedrag van Huub goed praat of vergelijkt met dat van Brian... en die Huub vs Brian discussies zijn er genoeg geweest en te vaak op een dusdanig niveau gevoerd dat ik jou daar nu op aanspreek.. start een eigen topic reeks over Brian en als je het niet eens bent met de dingen die over Huub worden geschreven haal dan niet Brian erbij
is het nu duidelijk? mooi...
Die gast vult in zijn eentje binnen een uur een heel topic met berichtenquote:Op woensdag 18 juni 2008 01:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als Jaap hier zou komen dan zwijgen jullie toch allemaal
Ik vind hem ook niet de ideale schoonzoon, maar zo wordt hij wel een beetje gezien/behandeld.quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:17 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Ik heb niet de indruk dat Huub ooit de ideale schoonzoon heeft uitgehangen, ik zou hem zelf ook zeker niet als schoonzoon/zwager willen. Ik heb overigens andere "miljonairs" vergelijkbaar wangedrag zien vertonen en wel de ideale schoonzoon uit zien hangen, maar dat terzijde.
Zijn wangedrag kun je Huub aanrekenen, maar ik heb hem daar ook vaker zijn verantwoording voor zien nemen. Je kunt het Huub echter niet aanrekenen dat Talpa alle regels aan de laars gelap heeft om de beoogde finalisten maar in het spel te houden. Het is mijns inziens in eerste instantie aan hen te wijten dat het programma zodanig uit de hand is gelopen dat op een gegeven moment om de tien minuten een streamlock nodig was.
idd als de koning spreekt zwijgt het volkquote:Op woensdag 18 juni 2008 01:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
LTS zwakstroom + LOI cursus Nederlands kan nog verbazingwekkende resultaten opleveren..quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:26 schreef Beer14 het volgende:
[..]
Ten eerste weer jij niet of ik dom ben, en ten tweede ben ik pro Huub en jij antie huub dus hebben we ook verschillende meningen!En ten derde wordt ik nooit persoonlijk ...tegen niemand en heb ik liever ook niet dat jij tegen mij persoonlijk wordt als ik niet teveel vraag tenminste.....Bedankt alvast!!!
Nounou, Lieke heeft behoorlijk veel geweld van Huubje moeten incasseren.quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:22 schreef Beer14 het volgende:
[..]
De reden daarvoor is, dat juist die 2 altijd het meest opvielen door hun fysieke geweld bij mij! En niet te vergeten Natasia natuurlijk, maar die is er al een hele tijd eerder uitgegaan toch/
Ik mag de naam niet noemen in dit topic, maar in elk wangedrag van Huub is die persoon hem voorgegaan, toch was hij zichzelf nooit van enig kwaad bewust en werd hij in menig tv-uitzending als de grote messias neergezet.quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:27 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik vind hem ook niet de ideale schoonzoon, maar zo wordt hij wel een beetje gezien/behandeld.
Vergelijkbaar gedrag bij de andere miljonairs, ik dacht het niet. Huub grossierde in verbaal en fysiek geweld, evenals in manipuleren, etc.
Ik zou niet weten wie anders zich als ideale schoonzoon neerzette. niet gezien. What you saw is what you got.
hoe kom je erbij dat ik anti Huub benquote:Op woensdag 18 juni 2008 01:26 schreef Beer14 het volgende:
[..]
Ten eerste weer jij niet of ik dom ben, en ten tweede ben ik pro Huub en jij antie huub dus hebben we ook verschillende meningen!En ten derde wordt ik nooit persoonlijk ...tegen niemand en heb ik liever ook niet dat jij tegen mij persoonlijk wordt als ik niet teveel vraag tenminste.....Bedankt alvast!!!
We zouden de voeten kussen van de kingquote:Op woensdag 18 juni 2008 01:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ja lekker handig om dat nu te zeggenquote:Op woensdag 18 juni 2008 01:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
even ter info:
Als er zo iemand zich voordoet als Jaap, dan is Jaap dat ook echt, hij is nu een accont aan het aanmaken
Even GOED lezen wat ik bedoel misschien?quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:29 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nounou, Lieke heeft behoorlijk veel geweld van Huubje moeten incasseren.
Fatsoen verloochent zich niet. Spel of niet. Hij was in staat om zich zo neer te zetten. Je moet het maar kunnen. Waarom gingen anderen niet zo ver?quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:21 schreef OudFruit het volgende:
[..]
Dus, nu heb je het over Huub in de Gouden Kooi. Waar hij een spel speelde.. Tuurlijk heb je een mening over de wijze waarop, maar dat is niet relevant in het punt wat ik wilde maken
waarom noem je hem ex-miljonair danquote:Op woensdag 18 juni 2008 01:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
even ter info:
Als er zo iemand zich voordoet als Jaap, dan is Jaap dat ook echt, hij is nu een accont aan het aanmaken
K heb gelezen, en dit was mijn reaktie daarop.quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:31 schreef Beer14 het volgende:
[..]
Even GOED lezen wat ik bedoel misschien?
quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:26 schreef Beer14 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:47 schreef Beer14 het volgende:
[..]
ik heb wel de indruk dat je hier inderdaad niet alle mensen serieus moet nemen geloof ik![]()
Omdat zij een andere manier van spelen hadden? Of het zat niet in hun karakter om zich zo neer te kunnen zetten?quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:31 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Fatsoen verloochent zich niet. Spel of niet. Hij was in staat om zich zo neer te zetten. Je moet het maar kunnen. Waarom gingen anderen niet zo ver?
quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:29 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Ik mag de naam niet noemen in dit topic, maar in elk wangedrag van Huub is die persoon hem voorgegaan, toch was hij zichzelf nooit van enig kwaad bewust en werd hij in menig tv-uitzending als de grote messias neergezet.
all the girls standing in the line for the bathroomquote:Op woensdag 18 juni 2008 01:32 schreef johan13 het volgende:
kan me best voorstellen dat lieke niet reageerd op jouw smsjes. het is bij jouw altijd wijzen naar een ander en nooit eens kijken wat voor streken jij allemaal heb uitgehaald bij lieke en dan een beetje het zielige kleine kind uithangen.
* met opzet een vrouw bang maken dmv verbaal geweld en een slaande beweging maken richting een vrouw.
* allemaal persoonlijke verhalen van lieke de wereld in brengen met als doel iemand kapot te maken.(zelfs toen ze al uit de kooi was)
* de zieke moeder bij het spel betrekken.
lieke heeft zat vrienden en zit echt niet op jou te wachten
Door Sjoerd? Kan Jaap dat zelf niet dan?quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
burgerkingjaap is de echte Jaap, account wordt nu aangemaakt door Sjoerd
Klopt niet.Dingen roepen, deed ons Huubje ook graag, in de hoop dat niemand hem onder de tafel kon lullen en hem kon ontmaskeren. Oja, als hij ontmaskerd werd, dan gaf hij toe, wat hij anders zou ontkennen, al zou de dood erop volgen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:29 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Ik mag de naam niet noemen in dit topic, maar in elk wangedrag van Huub is die persoon hem voorgegaan, toch was hij zichzelf nooit van enig kwaad bewust en werd hij in menig tv-uitzending als de grote messias neergezet.
Jaap heeft vette vingers van het eten of hij is nog aan de spareribs.....quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:35 schreef chelsepels het volgende:
[..]
Door Sjoerd? Kan Jaap dat zelf niet dan?
Durft Huub niet meer?quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jaap heeft vette vingers van het eten of hij is nog aan de spareribs.....
ja, HOE DAN???quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dus als ik zeg dat die 2 ( Huub en Brian) voor mij het meest fysiek gehandeld hebben, krijg ik als antwoord: nou nou...en Lieke heeft ook genoeg moeten incasseren van Huub? Mmmm volgens mij begreep je mij toch echt verkeerd hoor.quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:31 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
K heb gelezen, en dit was mijn reaktie daarop.
Wromquote:Op woensdag 18 juni 2008 01:36 schreef OudFruit het volgende:
Jaap mag me bellen om het te verifiëren
Ik kan me dat ook voorstellen. Het zou me zo tegenvallen als zij dat WEL zou doen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:32 schreef johan13 het volgende:
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:52 schreef Huubdgk het volgende:
ik werd er helemaal misselijk van, Amanda en Lieke hand in hand door de tuin, blegh
ik mocht haar al die fokking maanden opvangen, mijn vriendschap met Eric in de kooi kwam nog meer onder druk te staan doordat ik echt voor Lieke koos. Mag je drie maal raden met wie ik nu nog steeds vrienden ben en wie mijn (2) sms jes niet heeft beantwoord,
ach ja, iedereen krijgt de vrienden die hij of zij verdiend...........
kan me best voorstellen dat lieke niet reageerd op jouw smsjes. het is bij jouw altijd wijzen naar een ander en nooit eens kijken wat voor streken jij allemaal heb uitgehaald bij lieke en dan een beetje het zielige kleine kind uithangen.
* met opzet een vrouw bang maken dmv verbaal geweld en een slaande beweging maken richting een vrouw.
* allemaal persoonlijke verhalen van lieke de wereld in brengen met als doel iemand kapot te maken.(zelfs toen ze al uit de kooi was)
* de zieke moeder bij het spel betrekken.
lieke heeft zat vrienden en zit echt niet op jou te wachten
Wat klopt er niet aan dan?quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:35 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Klopt niet.Dingen roepen, deed ons Huubje ook graag, in de hoop dat niemand hem onder de tafel kon lullen en hem kon ontmaskeren. Oja, als hij ontmaskerd werd, dan gaf hij toe, wat hij anders zou ontkennen, al zou de dood erop volgen.
Oooh ja, dat ik daar niet aan gedacht hebquote:Op woensdag 18 juni 2008 01:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
WromAls we hem hier horen boeren weten we toch dat hij het is.....
inderdaad en wie daar moeite mee heeft, jammer danquote:Op woensdag 18 juni 2008 01:38 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik kan me dat ook voorstellen. Het zou me zo tegenvallen als zij dat WEL zou doen.
LIEKE rulezzzz.....
om in kooitermen te blijven: loop maar weer wegquote:Op woensdag 18 juni 2008 01:38 schreef Beer14 het volgende:
[..]
Eerder geen zin meer in dat negetieve sfeertje hier denk ik....
so what.. Brian is idd een debiel who gives a fuck? HET GAAT HIER NIET OM HEM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:38 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Wat klopt er niet aan dan?
Wie was de eerste die met kanker begon te schelden in de kooi?
Wie was de eerste die met drank begon te gooien naar anderen?
Wie was de eerste die zijn vriendin uitschold voor kankerhoer?
Wie was de eerste die de villa kort en klein sloeg?
Wie was de eerste en gelukkig enige die zijn vriendin in haar gezicht spuugde?
Wie was de eerste en gelukkig enige die adresinformatie van familieleden/relaties van miljonairs ging verspreiden?
Wie was de enige die een nacht in een hotel moest slapen omdat hij anders niet te handhaven was?
En toch lag het altijd aan anderen en kwam er nooit eens een moment van: "Sorry jongens, ik ben veel te ver gegaan en ik heb er spijt van".
Ik weet het , ik weet hetquote:Op woensdag 18 juni 2008 01:38 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Wat klopt er niet aan dan?
Wie was de eerste die met kanker begon te schelden in de kooi?
Wie was de eerste die met drank begon te gooien naar anderen?
Wie was de eerste die zijn vriendin uitschold voor kankerhoer?
Wie was de eerste die de villa kort en klein sloeg?
Wie was de eerste en gelukkig enige die zijn vriendin in haar gezicht spuugde?
Wie was de eerste en gelukkig enige die adresinformatie van familieleden/relaties van miljonairs ging verspreiden?
Wie was de enige die een nacht in een hotel moest slapen omdat hij anders niet te handhaven was?
En toch lag het altijd aan anderen en kwam er nooit eens een moment van: "Sorry jongens, ik ben veel te ver gegaan en ik heb er spijt van".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |