abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 juni 2008 @ 18:13:42 #1
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_59466346
quote:
Pamela Anderson kreeg een rol in 'Baywatch' omdat ze tijdens de auditie geen bh droeg. Dat gaf de 40-jarige schoonheid toe in de Britse talkshow 'The Sunday Night Project'. "Ik herinner me dat er ook een zwemtest was en dat je vooral heel goed moest kunnen lopen in 'slow motion'. En bovendien wist ik hoe een defibrillator werkt. Maar vooral mijn borsten waren dus het geheim voor het succes", aldus Pamela. Nu ja, geheim... Daar hadden we zelf ook nog achter kunnen komen.

Anderson liet ook weten dat ze haar beroemde rode badpak nog af en toe draagt in de slaapkamer. De geluksvogel is haar ex-man Tommy Lee, met wie ze sinds kort weer een relatie heeft. "Ik gebruik het om mijn liefje op te hitsen. En ja, soms pas ik er ook eens mond-op-mondbehandeling mee toe op een stel vrienden. Het is gewoon de beste job van de wereld, ik kan er maar geen afscheid van nemen."
Ja, het is komkommertijd.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_59466763
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 18:13 schreef static het volgende:

[..]

Precies, open er dan ook vooral een topic over.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_59466866
Pamela (vroeger iig)
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
  dinsdag 17 juni 2008 @ 18:49:54 #4
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_59467184
Ik vond d'r vroeger al niet veel bijzonders, en sindsdien is het alleen maar bergafwaarts gegaan
pi_59469402
..maar wel een slipje
  dinsdag 17 juni 2008 @ 21:18:59 #6
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59470978
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 18:13 schreef static het volgende:

Over Tomkommers gesproken:
quote:
Pamela terug bij ex Tommy Lee
Uitgegeven: 13 juni 2008 14:31

AMSTERDAM - Pamela Anderson is terug bij haar ex-man Tommy Lee. "Pamela en de kinderen zijn weer bij me ingetrokken", vertelt de Mötley Crüe-drummer in het Amerikaanse tijdschrift Rolling Stone. "Het is geweldig, man."
Wenn

De 45-jarige Lee en de 40-jarige Anderson gingen in 1998 na een huwelijk van drie jaar uit elkaar. Sindsdien heeft het duo een knipperlichtrelatie.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 17 juni 2008 @ 21:20:23 #7
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59471030
Oh wacht ... dat stond in de tweede alinea .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')