Ik keek ook al 2 keerquote:Op woensdag 18 juni 2008 02:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
[..]
Commotie om huub, het meeste is nog ontopic ook, de eerste zinnige post die ik je zie maken
Ik weiger, totdat hij kingjaap.nl gewoon ff zelf hier komt promotenquote:Op woensdag 18 juni 2008 02:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het was een impulsieve ingeving tussen Sjoerd, Jaap en mij.
Maar Jaap heeft zo zijn bedenkingen en hij denkt aan zijn toekomst. Daar is niets mis mee.
Nastuurlijk vind ik het jammer dat hij niet ff kwam. Dus gewoon weer www.kingjaap.nl in de gstern houden.
Dit is een Huubtopic, optiefen met die vieze vetklepquote:Op woensdag 18 juni 2008 02:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik weiger, totdat hij kingjaap.nl gewoon ff zelf hier komt promoten
LS, echt een kul argument van Jaap. Als het hem niet bevalt kan hij morgen weer weg zijn. Z'n toekomst valt of staat niet met een paar postings hier op het forum.quote:Op woensdag 18 juni 2008 02:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het was een impulsieve ingeving tussen Sjoerd, Jaap en mij.
Maar Jaap heeft zo zijn bedenkingen en hij denkt aan zijn toekomst. Daar is niets mis mee.
Nastuurlijk vind ik het jammer dat hij niet ff kwam. Dus gewoon weer www.kingjaap.nl in de gstern houden.
huh? nee hoor. overdags heeft huub vast genoeg energie te verspillen voor dit soort leuks.quote:Op woensdag 18 juni 2008 02:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zag het al eerder, maar wil je huub nu van een teer zieltje beschuldigen ofzo, of is het het offtopic gedeelte waar je je aan stoort
geef het voorbeeld en talk dirty, groupiequote:Op woensdag 18 juni 2008 02:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dit is een Huubtopic, optiefen met die vieze vetklep
groupie me?quote:Op woensdag 18 juni 2008 02:26 schreef avonne het volgende:
[..]
geef het voorbeeld en talk dirty, groupie
Bedankt..ik vind wc eend ook wel zinnig..en met schoonmaken ook heel on topicquote:Op woensdag 18 juni 2008 02:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
[..]
Commotie om huub, het meeste is nog ontopic ook, de eerste zinnige post die ik je zie maken
Its all in the eye of the BEERholderquote:Op woensdag 18 juni 2008 02:26 schreef miesy het volgende:
[..]
huh? nee hoor. overdags heeft huub vast genoeg energie te verspillen voor dit soort leuks.
ken me alleen maar al te goed voorstellen dat je niet je nacht af wilt sluiten met 90% van dit soort negativiteit. da's alles wat ik zei. owkeeytje?
Z'n vaste ritueel, voetbalwedstrijd, shoarmaboer, plaatselijke disco, trammelant, claire huilen. Geen tijd voor Fok.....quote:
Had jij verwacht dat hij met een dronken kop na een voetbalwedstrijd naar huis zou rijden?quote:
vind het een beetje moeilijk om positief te reageren als het om negatieve reacties gaat.quote:Op woensdag 18 juni 2008 02:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Its all in the eye of the BEERholder
Ik persoonlijk vind dat jij zelf nogal negatief in je subjectieve vibe blijft hangen![]()
En het niet zo goed kan hebben dat er negatief over huub geluld wordMaar ja, dat zit een beetje besloten in het woord commotie he
Eigenlijk wel, jij niet?quote:Op woensdag 18 juni 2008 02:42 schreef APK het volgende:
[..]
Had jij verwacht dat hij met een dronken kop na een voetbalwedstrijd naar huis zou rijden?
En jij zit natuurlijk niet in een tunnelvisie...quote:Op woensdag 18 juni 2008 02:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Its all in the eye of the BEERholder
Ik persoonlijk vind dat jij zelf nogal negatief in je subjectieve vibe blijft hangen![]()
En het niet zo goed kan hebben dat er negatief over huub geluld wordMaar ja, dat zit een beetje besloten in het woord commotie he
Ik dacht dat mister polygamie zich bekeerd had tot monogamie omdat hij daar een persoonlijk chaffeuse aan over zou houdenquote:Op woensdag 18 juni 2008 02:42 schreef APK het volgende:
[..]
Had jij verwacht dat hij met een dronken kop na een voetbalwedstrijd naar huis zou rijden?
Dat is eigenlijk pure onderdrukking, je vrouw dwingen om nuchter te blijven omdat jij zelf wilt drinken.quote:Op woensdag 18 juni 2008 02:54 schreef PC eend het volgende:
Ik dacht dat mister polygamie zich bekeerd had tot monogamie omdat hij daar een persoonlijk chaffeuse aan over zou houden
Ik hou niet zo van narrowmindednessquote:Op woensdag 18 juni 2008 02:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En jij zit natuurlijk niet in een tunnelvisie...
Doe niet zo negatiefquote:Op woensdag 18 juni 2008 02:56 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk pure onderdrukking, je vrouw dwingen om nuchter te blijven omdat jij zelf wilt drinken.
psstt..en zeg ff dat het chauffeusse isquote:Op woensdag 18 juni 2008 02:56 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk pure onderdrukking, je vrouw dwingen om nuchter te blijven omdat jij zelf wilt drinken.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 02:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van narrowmindedness![]()
Daarom gebruik ik ook zoveel geestverruimende drugs![]()
Ga ik weer op zo een offtopic reactie van jou in
Ik had het idd als vraag moeten omkleden.quote:
Kijk nou eens wat je aangericht hebt, Huub.quote:Op woensdag 18 juni 2008 03:02 schreef mooiiiiii het volgende:
[quote]Op woensdag 18 juni 2008 02:13 schreef Suikeroom het volgende:
mensen ik ga pitten.. jullie ook een fijne nacht toegewenst.. het moet voor jullie toch enorm goed voelen om van al die rijkdom aan wijsheid te genieten die ik hier deze avond/nacht met jullie gedeeld heb.. het valt soms ook niet mee om geniaal te zijn, maar als je bezig bent met je kunst dan is alles een gift..
LS doe Jaap de groeten!!
later
[/quote
Huub has feed our heads,en soms ook niet, lijkt wel een mens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |