Tja is moeilijk bescheiden te blijvenquote:Op woensdag 18 juni 2008 03:02 schreef mooiiiiii het volgende:
[quote]Op woensdag 18 juni 2008 02:13 schreef Suikeroom het volgende:
mensen ik ga pitten.. jullie ook een fijne nacht toegewenst.. het moet voor jullie toch enorm goed voelen om van al die rijkdom aan wijsheid te genieten die ik hier deze avond/nacht met jullie gedeeld heb.. het valt soms ook niet mee om geniaal te zijn, maar als je bezig bent met je kunst dan is alles een gift..
LS doe Jaap de groeten!!
later
[/quote
Huub has feed our heads,en soms ook niet, lijkt wel een mens
Ach, tis toch de laatste dag, dus kun je wel doen lijkt me, bannetje meer of minder zal toch ook geen probleem zijnquote:Op woensdag 18 juni 2008 02:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heet geen Tanja.
Dus ik ga hier geen MSN-geschiedenis neerzetten.
verander TT dan even naar "Dweephoekje voor Huub fans" dan is daar meteen duidelijkheid overquote:Op woensdag 18 juni 2008 08:28 schreef noekje het volgende:
Ja, ik doe mee.
Vandaag heb ik geen zin in die eeuwige discussies, die zijn nl al zo oud als de kont van Palma.
Vind je Huub niks? Jammer! Kijk eens rond op Fok! of er een topic is van iemand die je wel leuk vindt.
Ik zou het tof vinden voor de mensen die Huub wel leuk vinden, de gelegenheid hebben om gewoon met hem te posten, mocht die nog komen vandaag.
Ik geef alvast wat voorschotjes:
Pamela? Pamela kreeg rol in 'Baywatch' omdat ze geen bh droeg.
Amy? Amy Winehouse : Back to black, back to rehab
Wouter? Wouter Bos bij zijn vrouw weg ?
Klaas Jan? Klaas Jan Huntelaar #1 (die waren ze trouwens vergeten mee te nemen, heel zielig!)
Huntelaar vergeten na training![]()
Dus...dat..!
Niks geen dweephoekje. Gewoon normaal kunnen praten, lijkt me al heel wat.quote:Op woensdag 18 juni 2008 08:45 schreef avonne het volgende:
[..]
verander TT dan even naar "Dweephoekje voor Huub fans" dan is daar meteen duidelijkheid over
Goed idee! Meld ik me meteen daar aan!quote:Op woensdag 18 juni 2008 08:45 schreef avonne het volgende:
[..]
verander TT dan even naar "Dweephoekje voor Huub fans" dan is daar meteen duidelijkheid over
Je vraagt het onmogelijkequote:Op woensdag 18 juni 2008 08:46 schreef noekje het volgende:
[..]
Niks geen dweephoekje. Gewoon normaal kunnen praten, lijkt me al heel wat.
Ook daar komt weerstand opquote:Op woensdag 18 juni 2008 08:48 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik vraag niks. Ik vind iets en deel het mee.
Ik vind oude koeien uit de sloot halen, telkens Brian (of Lieke) erbij halen, en andere users voor triest uitmaken NIET normaal posten. En dat zie ik toch voor 99% uit de hoek van de dwepers komen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 08:48 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, het is verschrikkelijk. Misschien is het gewoon aardig dat er gewoon vragen aan hem kunnen worden gesteld die wel relevant zijn, dan?quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:11 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik vind oude koeien uit de sloot halen, telkens Brian (of Lieke) erbij halen, en andere users voor triest uitmaken NIET normaal posten. En dat zie ik toch voor 99% uit de hoek van de dwepers komen.
Huubhaters zijn er niet, dat is ook weer zo'n etiket die opgeplakt wordt door mensen die geen tegengeluid kan verdragen.
Ja, dat vind ik.
En het verdere niveau?
"Huub waar ben je?" vind ik dieptriest om te lezen.
Nog net een treetje erger dan ""Wat draagt Claire vandaag?"
FOK, wat blijft er van je over![]()
Goddank voor de grapjassen die zich er niets van aan trekken en een eigenzinnig geluid laten horen.
Huub waar ben je nu, thuisgekomen of in Oldenzaal gebleven na de voetbal wedstrijd.quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:11 schreef avonne het volgende:
[..]
Goddank voor de grapjassen die zich er niets van aan trekken en een eigenzinnig geluid laten horen.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 08:48 schreef noekje het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn tenminste goeie vragen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:32 schreef blomst het volgende:
Huub waar ben je nu, thuisgekomen of in Oldenzaal gebleven na de voetbal wedstrijd.
oja en wat draagt Claire vandaag
quote:[b]Op woensdag 18 juni 2008 09:11
"Huub waar ben je?" vind ik dieptriest om te lezen.
Dat is nog net een treetje erger dan ""Wat draagt Claire vandaag?"
FOK, wat blijft er van je over![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |