abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59477583
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 00:54 schreef OudFruit het volgende:

[..]

Check de COS, daar zijn een paar gasten die het serieus interessant vinden om DGK na te spelen, en er dan een 'joy' gevoel van krijgen als ze in de huis kruipen van iemand anders Dat is gewoon serieus sneu, en die mensen moeten beschermd worden tegen zichzelf..
Ach als het daarbij blijft, dat is nog altijd beter dan een dagtaak maken van het zaaien van haat en het verspreiden van leugens over wie dan ook.
Al helemaal als de persoon in kwestie dan ook nog eens een ander fora als ondersteuning gebruikt om smerige spelletjes te lanceren binnen het DGK subforum.
pi_59477585
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 00:56 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Wat is dan nou zo bijzonder aan Huub? Hoezo moet hij een voorrangspositie hebben?
Hij mag gerust online komen, ik moet toch zo slapen, morgen vroeg op.
Bij mij heeft hij zèker geen voorrangspositie hoor! Ik vindt het gewoon een jongen met het hart op de juiste plaats! Die ook nog eens voor zijn zwakheden en fouten uitkomt! En daar kan meneer Brian nog een puntje aan zuigen wat mij betreft
  woensdag 18 juni 2008 @ 00:59:58 #103
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_59477592
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 00:52 schreef Beer14 het volgende:

[..]

Dusss????
Huub is boven en onder alles. Huub kan zijn mannetje wel staan, zijn bek was anders groot genoeg, en daar verontschuldigde hij zich niet voor. Laat die jongen toch!
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_59477603
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 00:49 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Eh, waar hebben we het dan al die tijd over..... Waar heeft Huub het al die tijd over, waarover praat men, wanneer hij weer een veer richting kontje krijgt.
Die veer verdient hij gewoon. Dus datte
  woensdag 18 juni 2008 @ 01:01:15 #105
174612 OudFruit
Sommige mensen..
pi_59477613
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 00:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ik snap niet dat je dan niet naar de antwoorden van huub hebt geluisterd die vertelde dat hij wel degelijk zichzelf was en hooguit z'n karakter wat uitvergrootte. Ik snap ook niet dat je niet beseft dat je, ondanks dat je in een spel zit, je je niet alles kunt permitteren.
Ik zeg toch ook dat de karaktereigenschappen van de deelnemers heel duidelijk waren? Ik zeg toch niet dat ze die aangemeten kregen? Daarbij vind ik, als je een spel speelt, dat je tot de uiterste grens mag gaan om zo je spel te spelen. Sylvia deed dat door simpelweg geen kut uit te voeren, Huub deed dat door op bepaalde momenten overal keihard tegenin te gaan, en zo verdeeldheid te zaaien. En ja, soms op een manier die niet iedereen kon waarderen thuis. Maar fuck it, je bent met een spel bezig, en zolang je binnen de regels blijft mag alles!
  woensdag 18 juni 2008 @ 01:01:59 #106
174612 OudFruit
Sommige mensen..
pi_59477618
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 00:59 schreef Dementor het volgende:

[..]

Ach als het daarbij blijft, dat is nog altijd beter dan een dagtaak maken van het zaaien van haat en het verspreiden van leugens over wie dan ook.
Al helemaal als de persoon in kwestie dan ook nog eens een ander fora als ondersteuning gebruikt om smerige spelletjes te lanceren binnen het DGK subforum.
Leg uit? (dat laatste )
  woensdag 18 juni 2008 @ 01:02:27 #107
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_59477623
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 00:59 schreef Beer14 het volgende:

[..]

Bij mij heeft hij zèker geen voorrangspositie hoor! Ik vindt het gewoon een jongen met het hart op de juiste plaats! Die ook nog eens voor zijn zwakheden en fouten uitkomt! En daar kan meneer Brian nog een puntje aan zuigen wat mij betreft
hou is op met die Huub vs Brian discussies.. Brian is geen referentiekader voor Huub zn gedrag en vice versa ook niet.. of zoals rapper Luc zou zeggen viza verza
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_59477626
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 00:58 schreef humberto.tan het volgende:

[..]

Hoe heet dit forum ook alweer?
Zou in een forum over het Nederlands Elftal Robin van Persie een voorrangspositie hebben?
Hij heeft toch ook een streepje voor......ik laat hem zoveel mogelijk met rust, terwijl ik eigenlijk best veel kritiek heb op z'n gedrag. Ik denk dat er veel meer zijn die hem absoluut niet mogen maar vanwege de lieve vrede niet "los gaan" op hem. Ik gun z'n fans dat pleziertje best wel.
  woensdag 18 juni 2008 @ 01:02:40 #109
6941 APK
Factual, I think.
pi_59477627
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 00:58 schreef humberto.tan het volgende:

[..]

Hoe heet dit forum ook alweer?
Zou in een forum over het Nederlands Elftal Robin van Persie een voorrangspositie hebben?
Twee woorden: Clarence Seedorf.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_59477640
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 01:01 schreef OudFruit het volgende:

[..]

Leg uit? (dat laatste )
Diegenen die zich aangesproken voelen weten precies waar het over gaat.
En daar laat ik het mooi bij.
  woensdag 18 juni 2008 @ 01:03:52 #111
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_59477641
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 00:59 schreef Beer14 het volgende:

[..]

Hart op de juiste plek? Hoe weet jij dat?
Hij MOET wel uitkomen voor zijn gedrag, hij kan het niet onder stoelen of banken verschuilen.
Een ding moet ik hem nageven. Hij is niet stom. Hij weet vaak wat hij wel en niet moet doen, en als hij toch doet wat hij niet zou moeten doen, dan weet hij hoe hij dat weer recht breit.
Een man die mij de huid volscheldt en later zegt, sorry, omdat ik het allemaal gehoord heb, is voor mij een sneak.
Een slimme, maar toch een sneak.
pi_59477646
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 00:58 schreef Suikeroom het volgende:
whaha ik weet nog wel dat LS in het begin voor Ilona was.. en haar allemaal spelinformatie gaf in brieven.. mooie tijden waren dat
Overdrijven is ook een vak he?
Ik heb maar twee brieven gestuurd. (Waarvan één te laat aankwam, omdat ze toen al weg was) En heb er één terug gehad.
En ik heb haar op de meeting van 29 september gezien.
  woensdag 18 juni 2008 @ 01:04:49 #113
2018 PC eend
relativist
pi_59477654
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 00:50 schreef Dementor het volgende:

[..]

Bring it on zou ik zeggen.
Dat de modjes het ook hier weer laten afweten zegt genoeg.
Ik heb in ieder geval mijn best gedaan maar dan straks niet gaan als Huub weg blijft en je naar het B en A forum moet voor aandacht.
Ow een edit
Als je mij en ban wwil aaansmeren, is dat wel een beetje laat, vind je niet
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_59477657
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 00:59 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Huub is boven en onder alles. Huub kan zijn mannetje wel staan, zijn bek was anders groot genoeg, en daar verontschuldigde hij zich niet voor. Laat die jongen toch!
Dat bedoel ik nou de hele tijd al...Laat die jongen toch ja...(in zijn waarde)
pi_59477660
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 01:04 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Ik heb maar twee brieven gestuurd. (Waarvan één te laat aankwam, omdat ze toen al weg was) En heb er één terug gehad.
Waren ze toen al aan het strepen met de marker stift?
pi_59477666
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 01:01 schreef OudFruit het volgende:

[..]

Ik zeg toch ook dat de karaktereigenschappen van de deelnemers heel duidelijk waren? Ik zeg toch niet dat ze die aangemeten kregen? Daarbij vind ik, als je een spel speelt, dat je tot de uiterste grens mag gaan om zo je spel te spelen. Sylvia deed dat door simpelweg geen kut uit te voeren, Huub deed dat door op bepaalde momenten overal keihard tegenin te gaan, en zo verdeeldheid te zaaien. En ja, soms op een manier die niet iedereen kon waarderen thuis. Maar fuck it, je bent met een spel bezig, en zolang je binnen de regels blijft mag alles!
Ja, van mij mag het. Maar mensen mogen dan toch ook kritiek hebben op zijn invulling van het spel en z'n karakter dat hij liet zien. Ik zeg dan ook af en toe "Fuck it", zolang je binnen de Fok policy blijft
pi_59477677
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 01:04 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ow een edit
Als je mij en ban wwil aaansmeren, is dat wel een beetje laat, vind je niet
Nee zo zit ik niet in elkaar in tegenstelling tot andere users die de boel zo bespelen dat iemand snachts doorflipt en de volgende dag een ban in zijn of haar mailbox vind.
  woensdag 18 juni 2008 @ 01:06:31 #118
2018 PC eend
relativist
pi_59477681
quote:

[..]

Laat HUUB er wat aan doen
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  woensdag 18 juni 2008 @ 01:07:06 #119
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_59477688
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 01:04 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

whaha dan is dat wel die ene brief die ik me nog kan herinneren.. die las ze beneden op bed voor met Eveline Nena en Brian.. over dat Bart en Nathanael niet te vertrouwen waren en dat Brian maar meer bij hun moest blijven
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_59477689
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 01:03 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Hart op de juiste plek? Hoe weet jij dat?
Hij MOET wel uitkomen voor zijn gedrag, hij kan het niet onder stoelen of banken verschuilen.
Een ding moet ik hem nageven. Hij is niet stom. Hij weet vaak wat hij wel en niet moet doen, en als hij toch doet wat hij niet zou moeten doen, dan weet hij hoe hij dat weer recht breit.
Een man die mij de huid volscheldt en later zegt, sorry, omdat ik het allemaal gehoord heb, is voor mij een sneak.
Een slimme, maar toch een sneak.
Als je lang (en goed) de streams hebt gevolgd, moet je weten dat hij inderdaad het hart op de juiste plek heeft volgens mij
pi_59477690
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 01:05 schreef Dementor het volgende:

[..]

Waren ze toen al aan het strepen met de marker stift?
Volgens mij niet, want er stond gewoon in dat ze de hele brief had gehad. Maar dat was ook aan het begin he?
  woensdag 18 juni 2008 @ 01:07:49 #122
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_59477695
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 01:00 schreef Beer14 het volgende:

[..]

Die veer verdient hij gewoon. Dus datte
Ach, een kinderhand is gauw gevuld.
pi_59477704
quote:

[..]

Je mag het beestje bij de naam noemen hoor, ik vermoed dat je het nu over Tipsch hebt? Die heb ik namelijk zien knippen en plakken vanuit een ander forum hier
pi_59477705
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 01:07 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

whaha dan is dat wel die ene brief die ik me nog kan herinneren.. die las ze beneden op bed voor met Eveline Nena en Brian.. over dat Bart en Nathanael niet te vertrouwen waren en dat Brian maar meer bij hun moest blijven
Dat is dus de brief die ze niet heeft gehad, want toen stapte ze net op.
pi_59477706
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 01:07 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Volgens mij niet, want er stond gewoon in dat ze de hele brief had gehad. Maar dat was ook aan het begin he?
In het begin kwam er inderdaad wel meer binnen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')