Ach als het daarbij blijft, dat is nog altijd beter dan een dagtaak maken van het zaaien van haat en het verspreiden van leugens over wie dan ook.quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:54 schreef OudFruit het volgende:
[..]
Check de COS, daar zijn een paar gasten die het serieus interessant vinden om DGK na te spelen, en er dan een 'joy' gevoel van krijgen als ze in de huis kruipen van iemand andersDat is gewoon serieus sneu, en die mensen moeten beschermd worden tegen zichzelf..
Bij mij heeft hij zèker geen voorrangspositie hoor! Ik vindt het gewoon een jongen met het hart op de juiste plaats! Die ook nog eens voor zijn zwakheden en fouten uitkomt! En daar kan meneer Brian nog een puntje aan zuigen wat mij betreftquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:56 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat is dan nou zo bijzonder aan Huub? Hoezo moet hij een voorrangspositie hebben?
Hij mag gerust online komen, ik moet toch zo slapen, morgen vroeg op.
Huub is boven en onder alles. Huub kan zijn mannetje wel staan, zijn bek was anders groot genoeg, en daar verontschuldigde hij zich niet voor. Laat die jongen toch!quote:
Die veer verdient hij gewoon. Dus dattequote:Op woensdag 18 juni 2008 00:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Eh, waar hebben we het dan al die tijd over..... Waar heeft Huub het al die tijd over, waarover praat men, wanneer hij weer een veer richting kontje krijgt.
Ik zeg toch ook dat de karaktereigenschappen van de deelnemers heel duidelijk waren? Ik zeg toch niet dat ze die aangemeten kregen? Daarbij vind ik, als je een spel speelt, dat je tot de uiterste grens mag gaan om zo je spel te spelen. Sylvia deed dat door simpelweg geen kut uit te voeren, Huub deed dat door op bepaalde momenten overal keihard tegenin te gaan, en zo verdeeldheid te zaaien. En ja, soms op een manier die niet iedereen kon waarderen thuis. Maar fuck it, je bent met een spel bezig, en zolang je binnen de regels blijft mag alles!quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je dan niet naar de antwoorden van huub hebt geluisterd die vertelde dat hij wel degelijk zichzelf was en hooguit z'n karakter wat uitvergrootte. Ik snap ook niet dat je niet beseft dat je, ondanks dat je in een spel zit, je je niet alles kunt permitteren.
Leg uit? (dat laatstequote:Op woensdag 18 juni 2008 00:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ach als het daarbij blijft, dat is nog altijd beter dan een dagtaak maken van het zaaien van haat en het verspreiden van leugens over wie dan ook.
Al helemaal als de persoon in kwestie dan ook nog eens een ander fora als ondersteuning gebruikt om smerige spelletjes te lanceren binnen het DGK subforum.
hou is op met die Huub vs Brian discussies.. Brian is geen referentiekader voor Huub zn gedrag en vice versa ook niet.. of zoals rapper Luc zou zeggen viza verzaquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:59 schreef Beer14 het volgende:
[..]
Bij mij heeft hij zèker geen voorrangspositie hoor! Ik vindt het gewoon een jongen met het hart op de juiste plaats! Die ook nog eens voor zijn zwakheden en fouten uitkomt! En daar kan meneer Brian nog een puntje aan zuigen wat mij betreft
Hij heeft toch ook een streepje voor......ik laat hem zoveel mogelijk met rust, terwijl ik eigenlijk best veel kritiek heb op z'n gedrag. Ik denk dat er veel meer zijn die hem absoluut niet mogen maar vanwege de lieve vrede niet "los gaan" op hem. Ik gun z'n fans dat pleziertje best wel.quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:58 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Hoe heet dit forum ook alweer?
Zou in een forum over het Nederlands Elftal Robin van Persie een voorrangspositie hebben?
Twee woorden: Clarence Seedorf.quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:58 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Hoe heet dit forum ook alweer?
Zou in een forum over het Nederlands Elftal Robin van Persie een voorrangspositie hebben?
Diegenen die zich aangesproken voelen weten precies waar het over gaat.quote:
Hart op de juiste plek? Hoe weet jij dat?quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:59 schreef Beer14 het volgende:
[..]
Bij mij heeft hij zèker geen voorrangspositie hoor! Ik vindt het gewoon een jongen met het hart op de juiste plaats! Die ook nog eens voor zijn zwakheden en fouten uitkomt! En daar kan meneer Brian nog een puntje aan zuigen wat mij betreft
Overdrijven is ook een vak he?quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:58 schreef Suikeroom het volgende:
whaha ik weet nog wel dat LS in het begin voor Ilona was.. en haar allemaal spelinformatie gaf in brieven.. mooie tijden waren dat
Ow een editquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:50 schreef Dementor het volgende:
[..]
Bring it on zou ik zeggen.
Dat de modjes het ook hier weer laten afweten zegt genoeg.
Ik heb in ieder geval mijn best gedaan maar dan straks niet gaanals Huub weg blijft en je naar het B en A forum moet voor aandacht.
Dat bedoel ik nou de hele tijd al...Laat die jongen toch ja...(in zijn waarde)quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:59 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Huub is boven en onder alles. Huub kan zijn mannetje wel staan, zijn bek was anders groot genoeg, en daar verontschuldigde hij zich niet voor. Laat die jongen toch!
Waren ze toen al aan het strepen met de marker stift?quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak he?![]()
Ik heb maar twee brieven gestuurd. (Waarvan één te laat aankwam, omdat ze toen al weg was) En heb er één terug gehad.
En ik heb haar op de meeting van 29 september gezien.
Ja, van mij mag het. Maar mensen mogen dan toch ook kritiek hebben op zijn invulling van het spel en z'n karakter dat hij liet zien. Ik zeg dan ook af en toe "Fuck it", zolang je binnen de Fok policy blijftquote:Op woensdag 18 juni 2008 01:01 schreef OudFruit het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook dat de karaktereigenschappen van de deelnemers heel duidelijk waren? Ik zeg toch niet dat ze die aangemeten kregen? Daarbij vind ik, als je een spel speelt, dat je tot de uiterste grens mag gaan om zo je spel te spelen. Sylvia deed dat door simpelweg geen kut uit te voeren, Huub deed dat door op bepaalde momenten overal keihard tegenin te gaan, en zo verdeeldheid te zaaien. En ja, soms op een manier die niet iedereen kon waarderen thuis. Maar fuck it, je bent met een spel bezig, en zolang je binnen de regels blijft mag alles!
Nee zo zit ik niet in elkaar in tegenstelling tot andere users die de boel zo bespelen dat iemand snachts doorflipt en de volgende dag een ban in zijn of haar mailbox vind.quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ow een edit![]()
Als je mij en ban wwil aaansmeren, is dat wel een beetje laat, vind je niet
Laat HUUB er wat aan doenquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ach als het daarbij blijft, dat is nog altijd beter dan een dagtaak maken van het zaaien van haat en het verspreiden van leugens over wie dan ook.
Al helemaal als de persoon in kwestie dan ook nog eens een ander fora als ondersteuning gebruikt om smerige spelletjes te lanceren binnen het DGK subforum.
whaha dan is dat wel die ene brief die ik me nog kan herinneren.. die las ze beneden op bed voor met Eveline Nena en Brian.. over dat Bart en Nathanael niet te vertrouwen waren en dat Brian maar meer bij hun moest blijvenquote:Op woensdag 18 juni 2008 01:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak he?![]()
Ik heb maar twee brieven gestuurd. (Waarvan één te laat aankwam, omdat ze toen al weg was) En heb er één terug gehad.
En ik heb haar op de meeting van 29 september gezien.
Als je lang (en goed) de streams hebt gevolgd, moet je weten dat hij inderdaad het hart op de juiste plek heeft volgens mijquote:Op woensdag 18 juni 2008 01:03 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hart op de juiste plek? Hoe weet jij dat?
Hij MOET wel uitkomen voor zijn gedrag, hij kan het niet onder stoelen of banken verschuilen.
Een ding moet ik hem nageven. Hij is niet stom. Hij weet vaak wat hij wel en niet moet doen, en als hij toch doet wat hij niet zou moeten doen, dan weet hij hoe hij dat weer recht breit.
Een man die mij de huid volscheldt en later zegt, sorry, omdat ik het allemaal gehoord heb, is voor mij een sneak.
Een slimme, maar toch een sneak.
Volgens mij niet, want er stond gewoon in dat ze de hele brief had gehad. Maar dat was ook aan het begin he?quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:05 schreef Dementor het volgende:
[..]
Waren ze toen al aan het strepen met de marker stift?
Ach, een kinderhand is gauw gevuld.quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:00 schreef Beer14 het volgende:
[..]
Die veer verdient hij gewoon. Dus datte
Je mag het beestje bij de naam noemen hoor, ik vermoed dat je het nu over Tipsch hebt? Die heb ik namelijk zien knippen en plakken vanuit een ander forum hierquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat is dus de brief die ze niet heeft gehad, want toen stapte ze net op.quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:07 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
whaha dan is dat wel die ene brief die ik me nog kan herinneren.. die las ze beneden op bed voor met Eveline Nena en Brian.. over dat Bart en Nathanael niet te vertrouwen waren en dat Brian maar meer bij hun moest blijven
In het begin kwam er inderdaad wel meer binnenquote:Op woensdag 18 juni 2008 01:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Volgens mij niet, want er stond gewoon in dat ze de hele brief had gehad. Maar dat was ook aan het begin he?
En dat zeg je omdat....? waar blinkt hij daarin uit?quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:07 schreef Beer14 het volgende:
[..]
Als je lang (en goed) de streams hebt gevolgd, moet je weten dat hij inderdaad het hart op de juiste plek heeft volgens mij
Fokkin niet normaal, al heb ik geen idee waar je het over hebquote:Op woensdag 18 juni 2008 01:06 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee zo zit ik niet in elkaar in tegenstelling tot andere users die de boel zo bespelen dat iemand snachts doorflipt en de volgende dag een ban in zijn of haar mailbox vind.
Ja, maar dat is heel wat andersquote:Op woensdag 18 juni 2008 01:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, van mij mag het. Maar mensen mogen dan toch ook kritiek hebben op zijn invulling van het spel en z'n karakter dat hij liet zien. Ik zeg dan ook af en toe "Fuck it", zolang je binnen de Fok policy blijft
Welke regels? Kennen wij die? De regels om geen fysiek geweld toe te passen?quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:01 schreef OudFruit het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook dat de karaktereigenschappen van de deelnemers heel duidelijk waren? Ik zeg toch niet dat ze die aangemeten kregen? Daarbij vind ik, als je een spel speelt, dat je tot de uiterste grens mag gaan om zo je spel te spelen. Sylvia deed dat door simpelweg geen kut uit te voeren, Huub deed dat door op bepaalde momenten overal keihard tegenin te gaan, en zo verdeeldheid te zaaien. En ja, soms op een manier die niet iedereen kon waarderen thuis. Maar fuck it, je bent met een spel bezig, en zolang je binnen de regels blijft mag alles!
wie Tanja?quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
Misschien komt er zo nog wel een ex-miljonair even meekletsen
Hij blinkte uit in zijn goede spel op de eerste plaats, en ten tweede omdat hij altijd de eerste en enige was die zijn fouten toegaf! En dat in tegenstelling tot Brian die altijd en eeuwig probeerde om toch een ander de schuld te blijven geven. Maar zo heb IK het ervaren hoor!quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:08 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
En dat zeg je omdat....? waar blinkt hij daarin uit?
Nah, we kunnen het volgende stellenquote:Op woensdag 18 juni 2008 01:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
Misschien komt er zo nog wel een ex-miljonair even meekletsen
Wat ik zeg: het is een spel wat zich afspeelt in een televisieprogramma. Hierin zijn regels opgesteld waar wij grotendeels niet van op de hoogte waren. Huub heeft er tot het einde ingezeten, en is dus niet in zoverre over de schreef gegaan, dat hij het spel moest verlaten. Dus ja, dan mag je jezelf te buiten gaan aan verbaal geweld zoals je het zelf zegtquote:Op woensdag 18 juni 2008 01:11 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Welke regels? Kennen wij die? De regels om geen fysiek geweld toe te passen?
Mag je daarom je daarom jezelf te buiten gaan aan verbaal geweld (OVER de grens) en nog de ideale schoonzoon willen uithangen?
en weer ga je door met Huub vs Brian... neem Jaap nou is een keer.. of Claire.. of Nadia desnoods...quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:13 schreef Beer14 het volgende:
[..]
Hij blinkte uit in zijn goede spel op de eerste plaats, en ten tweede omdat hij altijd de eerste en enige was die zijn fouten toegaf! En dat in tegenstelling tot Brian die altijd en eeuwig probeerde om toch een ander de schuld te blijven geven. Maar zo heb IK het ervaren hoor!
Juist, en veel is de waarde niet. Dat is zijn eigen keuze geweest.quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:05 schreef Beer14 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nou de hele tijd al...Laat die jongen toch ja...(in zijn waarde)
k ben helemaal klaar voor terrorquote:
Dat fysieke geweld heeft Brian zich ook schuldig aangemaakt hoor!Maar daar hoor ik nooit iemand over?quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:11 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Mag je daarom je daarom jezelf te buiten gaan aan verbaal geweld (OVER de grens) en nog de ideale schoonzoon willen uithangen?
ja maar helaas opgesnoven aan de cocaine ( zij was van die 300 kilo lading in 32 koffers van Mikey)quote:
Dat is inderdaad nog nooit naar voren gekomen hier op FOK!,..frapant!quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:16 schreef Beer14 het volgende:
[..]
Dat fysieke geweld heeft Brian zich ook schuldig aangemaakt hoor!Maar daar hoor ik nooit iemand over?
Ik heb niet de indruk dat Huub ooit de ideale schoonzoon heeft uitgehangen, ik zou hem zelf ook zeker niet als schoonzoon/zwager willen. Ik heb overigens andere "miljonairs" vergelijkbaar wangedrag zien vertonen en wel de ideale schoonzoon uit zien hangen, maar dat terzijde.quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:11 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
GEWELDIGquote:Op woensdag 18 juni 2008 01:16 schreef Beer14 het volgende:
[..]
Dat fysieke geweld heeft Brian zich ook schuldig aangemaakt hoor!Maar daar hoor ik nooit iemand over?
Voor mij meer waarde dan de rest van die kooizooiquote:Op woensdag 18 juni 2008 01:15 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Juist, en veel is de waarde niet. Dat is zijn eigen keuze geweest.
en weer Brianquote:Op woensdag 18 juni 2008 01:16 schreef Beer14 het volgende:
[..]
Tuurlijk, alles mag, maar dan kan ik hem toch een klootzak vinden? Ik mag toch vinden dat hij het spel op een minne manier gespeeld heeft? Ik zie het probleem niet.quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:14 schreef OudFruit het volgende:
[..]
Wat ik zeg: het is een spel wat zich afspeelt in een televisieprogramma. Hierin zijn regels opgesteld waar wij grotendeels niet van op de hoogte waren. Huub heeft er tot het einde ingezeten, en is dus niet in zoverre over de schreef gegaan, dat hij het spel moest verlaten. Dus ja, dan mag je jezelf te buiten gaan aan verbaal geweld zoals je het zelf zegt
dit topic gaat over huub niet over brianquote:Op woensdag 18 juni 2008 01:16 schreef Beer14 het volgende:
[..]
Laten we het bij Huub houden, want dit is Huub zijn itempje.... wel ontopic blijven...quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:18 schreef Beer14 het volgende:
[..]
Klopt dat niet dan?Of is zijn naam hier verboden te noemen?
Dat zegt iets over jou. Okay, maar voor mij ligt dat anders.....gelukkig.quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:17 schreef Beer14 het volgende:
[..]
Voor mij meer waarde dan de rest van die kooizooi
ik krijg echt jeuk van domme mensen.. tuurlijk is die naam niet verboden.. maar ik heb al in 3 posts uitgelegd.. dat jij steeds het gedrag van Huub goed praat of vergelijkt met dat van Brian... en die Huub vs Brian discussies zijn er genoeg geweest en te vaak op een dusdanig niveau gevoerd dat ik jou daar nu op aanspreek.. start een eigen topic reeks over Brian en als je het niet eens bent met de dingen die over Huub worden geschreven haal dan niet Brian erbijquote:Op woensdag 18 juni 2008 01:18 schreef Beer14 het volgende:
[..]
Klopt dat niet dan?Of is zijn naam hier verboden te noemen?
Dus, nu heb je het over Huub in de Gouden Kooi. Waar hij een spel speelde.. Tuurlijk heb je een mening over de wijze waarop, maar dat is niet relevant in het punt wat ik wilde makenquote:Op woensdag 18 juni 2008 01:18 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Tuurlijk, alles mag, maar dan kan ik hem toch een klootzak vinden? Ik mag toch vinden dat hij het spel op een minne manier gespeeld heeft? Ik zie het probleem niet.
Het gaat er niet om wat niet ver genoeg ging voor het programma, het gaat erom hoever hij bereid was te gaan, die aardige goedopgevoede jongen, uit die keurige familie, me die keurige fan, die zo afgeven om de andere spelers.
De reden daarvoor is, dat juist die 2 altijd het meest opvielen door hun fysieke geweld bij mij! En niet te vergeten Natasia natuurlijk, maar die is er al een hele tijd eerder uitgegaan toch/quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:14 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
en weer ga je door met Huub vs Brian... neem Jaap nou is een keer.. of Claire.. of Nadia desnoods...
Naar mijn weten zit zij er nog in.quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:22 schreef Beer14 het volgende:
[..]
De reden daarvoor is, dat juist die 2 altijd het meest opvielen door hun fysieke geweld bij mij! En niet te vergeten Natasia natuurlijk, maar die is er al een hele tijd eerder uitgegaan toch/
Ten eerste weer jij niet of ik dom ben, en ten tweede ben ik pro Huub en jij antie huub dus hebben we ook verschillende meningen!En ten derde wordt ik nooit persoonlijk ...tegen niemand en heb ik liever ook niet dat jij tegen mij persoonlijk wordt als ik niet teveel vraag tenminste.....Bedankt alvast!!!quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:21 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ik krijg echt jeuk van domme mensen.. tuurlijk is die naam niet verboden.. maar ik heb al in 3 posts uitgelegd.. dat jij steeds het gedrag van Huub goed praat of vergelijkt met dat van Brian... en die Huub vs Brian discussies zijn er genoeg geweest en te vaak op een dusdanig niveau gevoerd dat ik jou daar nu op aanspreek.. start een eigen topic reeks over Brian en als je het niet eens bent met de dingen die over Huub worden geschreven haal dan niet Brian erbij
is het nu duidelijk? mooi...
Die gast vult in zijn eentje binnen een uur een heel topic met berichtenquote:Op woensdag 18 juni 2008 01:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als Jaap hier zou komen dan zwijgen jullie toch allemaal
Ik vind hem ook niet de ideale schoonzoon, maar zo wordt hij wel een beetje gezien/behandeld.quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:17 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Ik heb niet de indruk dat Huub ooit de ideale schoonzoon heeft uitgehangen, ik zou hem zelf ook zeker niet als schoonzoon/zwager willen. Ik heb overigens andere "miljonairs" vergelijkbaar wangedrag zien vertonen en wel de ideale schoonzoon uit zien hangen, maar dat terzijde.
Zijn wangedrag kun je Huub aanrekenen, maar ik heb hem daar ook vaker zijn verantwoording voor zien nemen. Je kunt het Huub echter niet aanrekenen dat Talpa alle regels aan de laars gelap heeft om de beoogde finalisten maar in het spel te houden. Het is mijns inziens in eerste instantie aan hen te wijten dat het programma zodanig uit de hand is gelopen dat op een gegeven moment om de tien minuten een streamlock nodig was.
idd als de koning spreekt zwijgt het volkquote:Op woensdag 18 juni 2008 01:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
LTS zwakstroom + LOI cursus Nederlands kan nog verbazingwekkende resultaten opleveren..quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:26 schreef Beer14 het volgende:
[..]
Ten eerste weer jij niet of ik dom ben, en ten tweede ben ik pro Huub en jij antie huub dus hebben we ook verschillende meningen!En ten derde wordt ik nooit persoonlijk ...tegen niemand en heb ik liever ook niet dat jij tegen mij persoonlijk wordt als ik niet teveel vraag tenminste.....Bedankt alvast!!!
Nounou, Lieke heeft behoorlijk veel geweld van Huubje moeten incasseren.quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:22 schreef Beer14 het volgende:
[..]
De reden daarvoor is, dat juist die 2 altijd het meest opvielen door hun fysieke geweld bij mij! En niet te vergeten Natasia natuurlijk, maar die is er al een hele tijd eerder uitgegaan toch/
Ik mag de naam niet noemen in dit topic, maar in elk wangedrag van Huub is die persoon hem voorgegaan, toch was hij zichzelf nooit van enig kwaad bewust en werd hij in menig tv-uitzending als de grote messias neergezet.quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:27 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik vind hem ook niet de ideale schoonzoon, maar zo wordt hij wel een beetje gezien/behandeld.
Vergelijkbaar gedrag bij de andere miljonairs, ik dacht het niet. Huub grossierde in verbaal en fysiek geweld, evenals in manipuleren, etc.
Ik zou niet weten wie anders zich als ideale schoonzoon neerzette. niet gezien. What you saw is what you got.
hoe kom je erbij dat ik anti Huub benquote:Op woensdag 18 juni 2008 01:26 schreef Beer14 het volgende:
[..]
Ten eerste weer jij niet of ik dom ben, en ten tweede ben ik pro Huub en jij antie huub dus hebben we ook verschillende meningen!En ten derde wordt ik nooit persoonlijk ...tegen niemand en heb ik liever ook niet dat jij tegen mij persoonlijk wordt als ik niet teveel vraag tenminste.....Bedankt alvast!!!
We zouden de voeten kussen van de kingquote:Op woensdag 18 juni 2008 01:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ja lekker handig om dat nu te zeggenquote:Op woensdag 18 juni 2008 01:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
even ter info:
Als er zo iemand zich voordoet als Jaap, dan is Jaap dat ook echt, hij is nu een accont aan het aanmaken
Even GOED lezen wat ik bedoel misschien?quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:29 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nounou, Lieke heeft behoorlijk veel geweld van Huubje moeten incasseren.
Fatsoen verloochent zich niet. Spel of niet. Hij was in staat om zich zo neer te zetten. Je moet het maar kunnen. Waarom gingen anderen niet zo ver?quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:21 schreef OudFruit het volgende:
[..]
Dus, nu heb je het over Huub in de Gouden Kooi. Waar hij een spel speelde.. Tuurlijk heb je een mening over de wijze waarop, maar dat is niet relevant in het punt wat ik wilde maken
waarom noem je hem ex-miljonair danquote:Op woensdag 18 juni 2008 01:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
even ter info:
Als er zo iemand zich voordoet als Jaap, dan is Jaap dat ook echt, hij is nu een accont aan het aanmaken
K heb gelezen, en dit was mijn reaktie daarop.quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:31 schreef Beer14 het volgende:
[..]
Even GOED lezen wat ik bedoel misschien?
quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:26 schreef Beer14 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:47 schreef Beer14 het volgende:
[..]
ik heb wel de indruk dat je hier inderdaad niet alle mensen serieus moet nemen geloof ik![]()
Omdat zij een andere manier van spelen hadden? Of het zat niet in hun karakter om zich zo neer te kunnen zetten?quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:31 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Fatsoen verloochent zich niet. Spel of niet. Hij was in staat om zich zo neer te zetten. Je moet het maar kunnen. Waarom gingen anderen niet zo ver?
quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:29 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Ik mag de naam niet noemen in dit topic, maar in elk wangedrag van Huub is die persoon hem voorgegaan, toch was hij zichzelf nooit van enig kwaad bewust en werd hij in menig tv-uitzending als de grote messias neergezet.
all the girls standing in the line for the bathroomquote:Op woensdag 18 juni 2008 01:32 schreef johan13 het volgende:
kan me best voorstellen dat lieke niet reageerd op jouw smsjes. het is bij jouw altijd wijzen naar een ander en nooit eens kijken wat voor streken jij allemaal heb uitgehaald bij lieke en dan een beetje het zielige kleine kind uithangen.
* met opzet een vrouw bang maken dmv verbaal geweld en een slaande beweging maken richting een vrouw.
* allemaal persoonlijke verhalen van lieke de wereld in brengen met als doel iemand kapot te maken.(zelfs toen ze al uit de kooi was)
* de zieke moeder bij het spel betrekken.
lieke heeft zat vrienden en zit echt niet op jou te wachten
Door Sjoerd? Kan Jaap dat zelf niet dan?quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
burgerkingjaap is de echte Jaap, account wordt nu aangemaakt door Sjoerd
Klopt niet.Dingen roepen, deed ons Huubje ook graag, in de hoop dat niemand hem onder de tafel kon lullen en hem kon ontmaskeren. Oja, als hij ontmaskerd werd, dan gaf hij toe, wat hij anders zou ontkennen, al zou de dood erop volgen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:29 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Ik mag de naam niet noemen in dit topic, maar in elk wangedrag van Huub is die persoon hem voorgegaan, toch was hij zichzelf nooit van enig kwaad bewust en werd hij in menig tv-uitzending als de grote messias neergezet.
Jaap heeft vette vingers van het eten of hij is nog aan de spareribs.....quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:35 schreef chelsepels het volgende:
[..]
Door Sjoerd? Kan Jaap dat zelf niet dan?
Durft Huub niet meer?quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jaap heeft vette vingers van het eten of hij is nog aan de spareribs.....
ja, HOE DAN???quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dus als ik zeg dat die 2 ( Huub en Brian) voor mij het meest fysiek gehandeld hebben, krijg ik als antwoord: nou nou...en Lieke heeft ook genoeg moeten incasseren van Huub? Mmmm volgens mij begreep je mij toch echt verkeerd hoor.quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:31 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
K heb gelezen, en dit was mijn reaktie daarop.
Wromquote:Op woensdag 18 juni 2008 01:36 schreef OudFruit het volgende:
Jaap mag me bellen om het te verifiëren
Ik kan me dat ook voorstellen. Het zou me zo tegenvallen als zij dat WEL zou doen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:32 schreef johan13 het volgende:
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:52 schreef Huubdgk het volgende:
ik werd er helemaal misselijk van, Amanda en Lieke hand in hand door de tuin, blegh
ik mocht haar al die fokking maanden opvangen, mijn vriendschap met Eric in de kooi kwam nog meer onder druk te staan doordat ik echt voor Lieke koos. Mag je drie maal raden met wie ik nu nog steeds vrienden ben en wie mijn (2) sms jes niet heeft beantwoord,
ach ja, iedereen krijgt de vrienden die hij of zij verdiend...........
kan me best voorstellen dat lieke niet reageerd op jouw smsjes. het is bij jouw altijd wijzen naar een ander en nooit eens kijken wat voor streken jij allemaal heb uitgehaald bij lieke en dan een beetje het zielige kleine kind uithangen.
* met opzet een vrouw bang maken dmv verbaal geweld en een slaande beweging maken richting een vrouw.
* allemaal persoonlijke verhalen van lieke de wereld in brengen met als doel iemand kapot te maken.(zelfs toen ze al uit de kooi was)
* de zieke moeder bij het spel betrekken.
lieke heeft zat vrienden en zit echt niet op jou te wachten
Wat klopt er niet aan dan?quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:35 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Klopt niet.Dingen roepen, deed ons Huubje ook graag, in de hoop dat niemand hem onder de tafel kon lullen en hem kon ontmaskeren. Oja, als hij ontmaskerd werd, dan gaf hij toe, wat hij anders zou ontkennen, al zou de dood erop volgen.
Oooh ja, dat ik daar niet aan gedacht hebquote:Op woensdag 18 juni 2008 01:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
WromAls we hem hier horen boeren weten we toch dat hij het is.....
inderdaad en wie daar moeite mee heeft, jammer danquote:Op woensdag 18 juni 2008 01:38 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik kan me dat ook voorstellen. Het zou me zo tegenvallen als zij dat WEL zou doen.
LIEKE rulezzzz.....
om in kooitermen te blijven: loop maar weer wegquote:Op woensdag 18 juni 2008 01:38 schreef Beer14 het volgende:
[..]
Eerder geen zin meer in dat negetieve sfeertje hier denk ik....
so what.. Brian is idd een debiel who gives a fuck? HET GAAT HIER NIET OM HEM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:38 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Wat klopt er niet aan dan?
Wie was de eerste die met kanker begon te schelden in de kooi?
Wie was de eerste die met drank begon te gooien naar anderen?
Wie was de eerste die zijn vriendin uitschold voor kankerhoer?
Wie was de eerste die de villa kort en klein sloeg?
Wie was de eerste en gelukkig enige die zijn vriendin in haar gezicht spuugde?
Wie was de eerste en gelukkig enige die adresinformatie van familieleden/relaties van miljonairs ging verspreiden?
Wie was de enige die een nacht in een hotel moest slapen omdat hij anders niet te handhaven was?
En toch lag het altijd aan anderen en kwam er nooit eens een moment van: "Sorry jongens, ik ben veel te ver gegaan en ik heb er spijt van".
Ik weet het , ik weet hetquote:Op woensdag 18 juni 2008 01:38 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Wat klopt er niet aan dan?
Wie was de eerste die met kanker begon te schelden in de kooi?
Wie was de eerste die met drank begon te gooien naar anderen?
Wie was de eerste die zijn vriendin uitschold voor kankerhoer?
Wie was de eerste die de villa kort en klein sloeg?
Wie was de eerste en gelukkig enige die zijn vriendin in haar gezicht spuugde?
Wie was de eerste en gelukkig enige die adresinformatie van familieleden/relaties van miljonairs ging verspreiden?
Wie was de enige die een nacht in een hotel moest slapen omdat hij anders niet te handhaven was?
En toch lag het altijd aan anderen en kwam er nooit eens een moment van: "Sorry jongens, ik ben veel te ver gegaan en ik heb er spijt van".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |