Maar das toch nie anders dan normaal ??quote:Op maandag 16 juni 2008 10:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
uhm laat naar bed, vroeg weer op ? [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Geen reet te doen op je werk deel 242v
dan is het goed!quote:Op maandag 16 juni 2008 10:50 schreef Bellerophon het volgende:
@WL, ja erg he?
@Draakje, haha ja zelfs dan
Maandag = brakdag?quote:Op maandag 16 juni 2008 10:44 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
hoe kan het (behalve de maandag blue's ) dat jullie allemaal zo gaar zijn ???
dus dat betekent niet dat je uitgerust begint , althans ik niet. ik ben de opa hier heh, wordt ook een dagje ouderquote:Op maandag 16 juni 2008 10:48 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Fipo
[..]
Maar das toch nie anders dan normaal ??![]()
quote:
hihi was dus wel gezelligquote:Op maandag 16 juni 2008 10:57 schreef lynda het volgende:
Ik hoef lekker maar tot twaalf uur te werkenstond me moeder opeens op het werk schrik.. Maar wel weer gelijk een uur verder.
Nog even en WL gaat aan kinderen werkenquote:Op maandag 16 juni 2008 10:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dus dat betekent niet dat je uitgerust begint , althans ik niet. ik ben de opa hier heh, wordt ook een dagje ouder
een beker warme chocmelk heeft me ook wel geholpen samen met dat dekentjequote:Op maandag 16 juni 2008 10:58 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
draculettetje al weer een beetje opgewarmd ?
ik vind kinderen niet vervelend hoor!quote:Op maandag 16 juni 2008 10:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nog even en WL gaat aan kinderen werken
Dat klinkt niet verkeerd, nog een uurtje doorgapenquote:Op maandag 16 juni 2008 10:57 schreef lynda het volgende:
Ik hoef lekker maar tot twaalf uur te werkenstond me moeder opeens op het werk schrik.. Maar wel weer gelijk een uur verder.
Als hij kinderen krijgt, eet ik me schoenen opquote:Op maandag 16 juni 2008 10:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
* Sm0keZ bestelt een klein negertje bij het Liliane-fonds en geeft die aan WL.quote:Op maandag 16 juni 2008 11:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als hij kinderen krijgt, eet ik me schoenen op
hoef ik niet meer te doenquote:Op maandag 16 juni 2008 10:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
zou maar wat extra geld overmaken als ik jou was ]quote:Op maandag 16 juni 2008 11:06 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
* Sm0keZ bestelt een klein negertje bij het Liliane-fonds en geeft die aan WL.
Eetse Droxz!
ik moest lachen!quote:Op maandag 16 juni 2008 11:06 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Eetse Droxz!
jij bestelt wat af zo hehquote:Op maandag 16 juni 2008 11:06 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Eetse Droxz!
Weet je wie ik nog meer besteld heb he?quote:Op maandag 16 juni 2008 11:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jij bestelt wat af zo hehkrijgt je er airmiles bij ofzo ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ha haquote:Op maandag 16 juni 2008 11:07 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
hoef ik niet meer te doen![]()
heb al zo'n kleine dreumus rond rennen
(ze had een mooie button voor pappa gemaakt voor vaderdag)
mocht hem alleen niet hebben na dat ik hem uitgepakt had
quote:Op maandag 16 juni 2008 11:10 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Weet je wie ik nog meer besteld heb he?jij houdt geen geld meer over aan het einde vd maand, met al die bestellingen van je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
quote:Op maandag 16 juni 2008 11:06 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Eetse Droxz!
Bij je moeder, daar krijg je pas airmailesquote:Op maandag 16 juni 2008 11:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jij bestelt wat af zo hehkrijgt je er airmiles bij ofzo ?
quote:Op maandag 16 juni 2008 11:11 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha
hou oud is ze ook al weer?
ik ben alleen maar trotse tante! aan mijn zus d'r kant maar liefst 5 maal
en bij zijn kant nu nog 1 maar de tweede is op komst!
dat bedoelde smokez dus ook! hier jij hebt nog wat koffie nodig!quote:Op maandag 16 juni 2008 11:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Bij je moeder, daar krijg je pas airmailes![]()
Godver, ik heb echt geen zin meer....
Zekersquote:Op maandag 16 juni 2008 11:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Was weer gezellig van het weekend, "je moederen" ging heerlijk
ha ha en nu allemaal brak op het werk!quote:Op maandag 16 juni 2008 11:39 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zekers
Beetje jammer alleen dat ik nu nogal verrot ben... Sinds t begin van die verjaardag hebben we nog t/m zondagavond 8 uur door zitten zuipen
tering zeg! hoeveel liter bier is dat wel niet ?quote:Op maandag 16 juni 2008 11:39 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zekers
Beetje jammer alleen dat ik nu nogal verrot ben... Sinds t begin van die verjaardag hebben we nog t/m zondagavond 8 uur door zitten zuipen
quote:Op maandag 16 juni 2008 11:42 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha en nu allemaal brak op het werk!
Dacht je dat ik dat had onthouden?quote:Op maandag 16 juni 2008 11:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
tering zeg! hoeveel liter bier is dat wel niet ?
eigelijk wel jaquote:
Thx dude, heb ik zeker wel nodig... als ik vanavond thuis ben ga ik gelijk KOquote:Op maandag 16 juni 2008 11:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat bedoelde smokez dus ook! hier jij hebt nog wat koffie nodig!
Het is maandag, dan mag hetquote:Op maandag 16 juni 2008 11:39 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zekers
Neehoor, ik ben het niet dit keerquote:Op maandag 16 juni 2008 13:02 schreef WhiteLightning het volgende:
Almelo een gijzeling! jij weer smokez ??
Lekker hoor! Zo maar even bijslapen?quote:Op maandag 16 juni 2008 13:05 schreef lynda het volgende:
Zo.. THUIS!
Pff ja, moet alleen weer ergens op wachten grrrrrrrrrquote:Op maandag 16 juni 2008 13:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Lekker hoor! Zo maar even bijslapen?(dubbele punt "7"
)
Slapen is ook "wachten"quote:Op maandag 16 juni 2008 13:43 schreef lynda het volgende:
[..]
Pff ja, moet alleen weer ergens op wachten grrrrrrrrr
maarja nog even volhouden![]()
dubbele punt apostrof haakje sluiten
O ps.. Nee hoor![]()
Kijken of jij hem vat
heb nog geen zin gehad vandaag ...quote:
Nee da's eigenlijk ook weer zoquote:Op maandag 16 juni 2008 13:57 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
heb nog geen zin gehad vandaag ...
idd gewoon op vrijdag beginnenquote:Op maandag 16 juni 2008 13:59 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nee da's eigenlijk ook weer zo
Gewoon afschaffen die maandag!
quote:
pwnd indeedquote:Op maandag 16 juni 2008 14:02 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Man kidnapt ex voor huishoudelijk werk
pwnd
quote:
Bij iemand in z'n oogkas rammen en dan een liter of wat bier in z'n kop jagen?quote:
Endorfinequote:Op maandag 16 juni 2008 15:01 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
naja zit in een ziekenhuis dus verzin maar wat
i can nuke ppl
ziet er goed uit droxz... ik doe het je niet naquote:Op maandag 16 juni 2008 15:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
Oja gisteren had ik niets te doen () en ben wat gaan klooien met Maya
(ik gebruik pas een paar weken Maya, dus ben zwaar Noob *YO*)
[ afbeelding ]
Begint al wel wat te worden toch?
Thx! Door die kutpols kan ik niet gamen, dus ben maar met Maya begonnenquote:Op maandag 16 juni 2008 15:19 schreef tripack het volgende:
[..]
ziet er goed uit droxz... ik doe het je niet na
Gebruik maya net pas een paar weekjes, maar ik vind het verslavendquote:Op maandag 16 juni 2008 15:51 schreef Sgele het volgende:
Ziet er netjes uit Droxz, als je jezelf al n00b noemt.. .wil ik niet weten wat er uit je computer komt als je een pro bent
Tenk ju!quote:Op maandag 16 juni 2008 16:19 schreef Sgele het volgende:
Ziet er al met al netjes uit Droxz![]()
Ik heb geen hyves, dus dat haalt voor mij niks uit
quote:Op maandag 16 juni 2008 16:23 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
mijne wel maar we zitten te lullen over de mafia
Sgele, fijna avond.... en bedankt voor je inzet! *dubbele punt grote W*quote:Op maandag 16 juni 2008 16:26 schreef Sgele het volgende:
[..]ook een manier van je tijd doorkomen
Maaruh..ik ga naar huis![]()
Fijne avond allemaal!![]()
Je zit wel eng dichtbij mij danquote:Op maandag 16 juni 2008 18:16 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Aangekomen op castricum wtf moet ik hier ....... Ik woon in zaandam ffs
Sowwy, ben niet 1 van de meest wakkere personen vandaagquote:Op maandag 16 juni 2008 17:59 schreef lynda het volgende:
Zo van drie tot net geslapen![]()
En Droxz, ga maar hard nadenken
Ga jij normaal toevallig langs sloterdijk?quote:Op maandag 16 juni 2008 18:16 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Aangekomen op castricum wtf moet ik hier ....... Ik woon in zaandam ffs
quote:Op maandag 16 juni 2008 19:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ga jij normaal toevallig langs sloterdijk?
Ik kom (helaas) 2 x per dag langs Zaadndam
verklaar u naderquote:
Dan kom ik je niet tegen denk, ik stap op bij Sloterdijk... en moet een paar haltes verder dan Zaandam weer uit.quote:Op maandag 16 juni 2008 19:43 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ja ik ga elke dag 2x langs sloterdijk en stop of bij Amstel of Duivendrecht en neem dan de metro naar holendrecht
Amstel.. Serieus ik ben daar een half jaar lang bijna dagelijks geweestquote:Op maandag 16 juni 2008 19:43 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ja ik ga elke dag 2x langs sloterdijk en stop of bij Amstel of Duivendrecht en neem dan de metro naar holendrecht
nopesquote:Op maandag 16 juni 2008 19:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dan kom ik je niet tegen denk, ik stap op bij Sloterdijk... en moet een paar haltes verder dan Zaandam weer uit.
schrikquote:
Waar alles begonquote:
* Dr.Droxz pleurt van zijn stoel af....quote:
ik weet genoegquote:
Vertraging? Ik weet van nietsquote:Op maandag 16 juni 2008 19:56 schreef lynda het volgende:
[..]
Amstel.. Serieus ik ben daar een half jaar lang bijna dagelijks geweestVanaf daar bus naar Diemen
Ook nog Sloterdijk en een enkele keer Zaandam (Iets met sneeuw op Sloterdijk, meer dan uur vertraging hebben enzo)
heey hoe gaat het met onze meid uit 't westlandquote:
Nee hoor, mensen weten nooit genoegquote:
ik ken het verhaal welquote:
Dat dan weer wel, maar hoe het verhaaltje zal aflopen....quote:
en je hebt vast genoten van het uitzicht?quote:Op maandag 16 juni 2008 20:06 schreef tripack het volgende:
[..]
heey hoe gaat het met onze meid uit 't westland
vanavond nog doorheen geraced
nee dat is voor iedereen een vraagquote:Op maandag 16 juni 2008 20:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat dan weer wel, maar hoe het verhaaltje zal aflopen....
station x verhaal koude handen etc.quote:
ja en van de frisse lucht.... ze hadden het gras gemaaitquote:Op maandag 16 juni 2008 20:13 schreef Leanne het volgende:
[..]
en je hebt vast genoten van het uitzicht?![]()
het gaat goed met mij! en met jou? nog meer geweldige dingen gedaan zoals door het westland racen?
euj wat jullie in je vrije tijd doen hoef ik niet te weten hoorquote:Op maandag 16 juni 2008 20:18 schreef lynda het volgende:
[..]
Euh die is ook algemeen bekend hoor![]()
Daar hebben wij het heul niet over
Geen station "X" meerquote:Op maandag 16 juni 2008 20:19 schreef tripack het volgende:
[..]
euj wat jullie in je vrije tijd doen hoef ik niet te weten hoorwhehehe
Zin in Zaterdagquote:Op maandag 16 juni 2008 20:18 schreef lynda het volgende:
[..]
Euh die is ook algemeen bekend hoor![]()
Daar hebben wij het heul niet over
quote:(uit vorige delen van) GRTDOJW:
- Waar Dylan te dronken was om te typen
- Droxz het bed met Lynda deelt
- WL geweldige massages geeft/gaf
- Friday inboedel is geworden, en standaard pas om 12 uur zijn bed uit komt rollen ...
- De kat is weggelopen
- Zelfs in het weekend gepost wordt
- Seventees het nog maar net bij kan benen
- Het topic waardoor werkgevers fok blokkeren
- Men spierpijn heeft van de Wii
- Bellerophon zegt het topic niet te volgen in het weekend
- Dylanesque gewoon bijna de hele week aanwezig is
- Waar WL door het koude weer moet fietsen en dit in 10 minuten probeert te doen?
- Waar Droxz en Lynda nog steeds geen kamer huren
- Waar diertjuh op Station X allerlei rare truckjes in een balletpakje gaat uitvoeren
- Waar Dr.Droxz opeens zakken wiet in z'n bureaulade vindt!
- Waar Sm0keZ nog steeds wacht om z'n Fipo-De-Clown award in ontvangst te nemen...
- Waar WhiteLightning pimpt met z'n nieuwe Auto Suck Masturbator
- Waar Crazy-M om aandacht smeekt
- Waar tussen 12:00 en 13:00 minimaal gepost wordt
- Waar Bellerophon in topic 100 een FIPO wist te maken!
quote:Heilig
Whitle Lightning, frightening, flits als de bliksem
Sgele, die schele, he won't know what hit him
Droxz en Lynda zitten in een tree
Seventees mikt ze eruit met een cup o'mango-tea
Crazy-M, nieuw maar aanwezig,
en zelfs Smokez is met het rijmen bezig
Bellerophon, lastig, ik noem 'm maar Bello,
en tegen Diertjuh bij deze een vrolijke Hello!
Elke dag is Friday als het aan Friday ligt
en DavyE heeft deze reeks gesticht
Draculatettje praat met je ook al zit ze aan de muffins
Kuno zit in Zweden en praat Noors, Zweeds en Fins
DeToXiC komt ook even kijken zodra het hem uitkomt
En Dylanesque maakt dit alleen zodat hij in de OP komt.
wow Lyn, je photoshop/paint skils zijn er wel op vooruit gegaanquote:Op maandag 16 juni 2008 20:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
Als we het dan toch over het begin van dit topic hebben, kent iemand deze nog?
(mede mogelijk gemaakt door Lynda)
[ afbeelding ]
Vergeet je zomaar mijn stukje voor jouquote:
quote:Droxz' hommage aan Lynda (zo goed schat )
Lynda!
Wat moet ik tegenwoordig nou zonder jou!
Samen gezellig op station "x" in de kou!
Ik zal het missen, je koude handen onder mijn trui
Zo gezellig samen buiten, in een regenbui
Het maakte niet uit, toch waren we samen!
Daar gezellig buiten toen we klaa (uh .)
Denk dat het verstandig is, deze niet af te maken hahahaha
quote:Droxz' hommage aan Lynda (zo goed schat )
Lynda! Wat moet ik tegenwoordig nou zonder jou!
Samen gezellig op station "x" in de kou!
Ik zal het missen, je koude handen onder mijn trui
Zo gezellig samen buiten, in een regenbui
Het maakte niet uit, toch waren we samen!
Daar gezellig buiten toen we klaa.... (uh.....)
Denk dat het verstandig is, deze niet af te maken hahahaha
Zij liet deze net zien, weet niet of ze die zelf heeft gemaakt eigenlijk...quote:Op maandag 16 juni 2008 20:33 schreef tripack het volgende:
[..]
wow Lyn, je photoshop/paint skils zijn er wel op vooruit gegaan
Gelukkig is de link door mij gevonden en de Op niet door mij gemaaktquote:Op maandag 16 juni 2008 20:33 schreef tripack het volgende:
[..]
wow Lyn, je photoshop/paint skils zijn er wel op vooruit gegaan
quote:
mijn god. ben blij dat ik hierna pas ben begonnen met postenquote:Op maandag 16 juni 2008 20:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vergeet je zomaar mijn stukje voor jou![]()
[..]
Ik ben niet alleen in Maya creactief hoorquote:Op maandag 16 juni 2008 20:36 schreef tripack het volgende:
[..]
[..]
mijn god. ben blij dat ik hierna pas ben begonnen met postendit is wel erg hoor
lmaoquote:
Van?...quote:Op maandag 16 juni 2008 20:35 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
que ?
whahah dan is het goedquote:Op maandag 16 juni 2008 20:35 schreef lynda het volgende:
[..]
Gelukkig is de link door mij gevonden en de Op niet door mij gemaakt
Was het allereerste deel van GRTDOJW waar ik in poste![]()
192 topics geleden![]()
Of je heb gewoon een hoop gemistquote:Op maandag 16 juni 2008 20:36 schreef tripack het volgende:
[..]
[..]
mijn god. ben blij dat ik hierna pas ben begonnen met postendit is wel erg hoor
Daar komt verandering inquote:
ben blij dat ik het dan allemaal mee ga makenquote:
hoort ineens muziek op de achtergrondquote:
* tripack zet zender overquote:Love is in the air
Everywhere I look around
Love is in the air
Every sight and every sound
* Dr.Droxz zet zender terug!quote:Op maandag 16 juni 2008 20:47 schreef tripack het volgende:
[..]
hoort ineens muziek op de achtergrond
[..]
* tripack zet zender over
zo das beter
Je moet minder denkenquote:Op maandag 16 juni 2008 20:47 schreef tripack het volgende:
[..]
hoort ineens muziek op de achtergrond
[..]
* tripack zet zender over
zo das beter
.... maar gewoon doenquote:
maar dan zet je em juist weer terug op de liefdeszenderquote:
Laat mij ook eens blijzijn ofzoquote:Op maandag 16 juni 2008 20:52 schreef tripack het volgende:
[..]
maar dan zet je em juist weer terug op de liefdeszender
Seven!!!!!!!!!quote:Op maandag 16 juni 2008 20:53 schreef Seventees het volgende:
WELPIEEEEEEEE!!!
Is weer half/half aanwezig
Droxz!!!quote:
Lekkerquote:* Dr.Droxz zet mango-ijsthee neer!
Na omstandighedenquote:Alles goed met Seven?
Ik mis alleen die kat nogquote:Zijn we samen dus helemaal aanwezig
Iemand beld me... nummer begint met +66.... (welk land is dat nou weer?!) heb ik daar ookal vrienden?quote:Op maandag 16 juni 2008 20:57 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
hoop dat ik het nog lang mee mag maken hier![]()
* _F.U.B.A.R_ vind ut erg gezellig en dr komen leuke mensjes
Toch kennen we elkaar hier wel een beetje zullen we maar zeggenquote:Op maandag 16 juni 2008 20:57 schreef Seventees het volgende:
[..]
Droxz!!!
[..]
LekkerToevallig heb ik dat nu ook echt naast me staan.
[..]
Na omstandigheden
Thanks for asking! Hoe is het met jou?
[..]
Ik mis alleen die kat nog
quote:Op maandag 16 juni 2008 20:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Iemand beld me... nummer begint met +66.... (welk land is dat nou weer?!) heb ik daar ookal vrienden?![]()
Het is hier altijd gezellig!
WTF....quote:
Iets voor jou, nou is de verrassing er afquote:
Snijdt het mes dan weer aan 2 kanten?quote:
Dat valt te trainen hoorquote:Op maandag 16 juni 2008 21:15 schreef lynda het volgende:
neeeeeeeeeeeeeee dat heb ik je net uitgelegd!
Een mes heeft 1 snijkant.. De andere kant werkt niet zo goed
Ik weet niet of jij dat wilt weten.quote:Op maandag 16 juni 2008 21:25 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
wil ik het weten waar jullie het over hebben o.O
dat is te betwijfellen.....quote:Op maandag 16 juni 2008 21:25 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
hoi Fubber!quote:Op maandag 16 juni 2008 21:25 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
quote:Op maandag 16 juni 2008 21:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij dat wilt weten.
Wat ik wel weet is dat ik mezelf een kick onder mijn ass geef zodat ik ergens op mijn bed terecht kom...
Truste allemaal, en bedankt voor jullie inzet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
sweet dreams Droxz.... al heb ik het gevoel dat dat wel goed komtquote:Op maandag 16 juni 2008 21:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij dat wilt weten.
Wat ik wel weet is dat ik mezelf een kick onder mijn ass geef zodat ik ergens op mijn bed terecht kom...
Truste allemaal, en bedankt voor jullie inzet!
Ik zal het zien zaterdagquote:
oow doe je dat zoohoow.. whehehe heb al echt zin in morgenquote:Op maandag 16 juni 2008 21:57 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
ik ook hoor
en zo meteen nog minder![]()
maar kijk af en toe wel even
en dan post ik wel weer
jah ik had je verhaal gelezenquote:Op maandag 16 juni 2008 22:06 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
heb helemaal nergens zin in maar dat gebeurt wel vaker
momenteel komt ut door de geweldige NS
dat is wel een enorm groot verschil... maja op zich vind ik treinen niet erg... lekker relaxed... ff lezen of met de NDS spelenquote:Op maandag 16 juni 2008 22:17 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
heb er normaal ook nooit last van ben zo'n 45min onderweg als het goed gaat
vandaag dus op de terug weg zo'n 3 uur ....
ahum.... tjah beter laat dan nooit zeggen we maarquote:Op maandag 16 juni 2008 22:24 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
ik ook niet behalve als je dingen te doen hebt .....
mn pa moest naar het ziekenhuis vandaag (heeft vocht in zn ogen)
en daar krijg hij injecties voor (ja in zijn oog)
echter had ie niet opgelet toen hem wat gevraagd werd over oog druppels
resultaat hij had 2 typen nodig en had maar 1 type gekregen
gelukkig moest ie naar het zelfde ziekenhuis als waar ik werk
dus kon ik dat recept regelen en dan bij hun langs brengen echter alleen met 2 uur vertraging dus ...
uit eindelijk toch gelukt met het recept
avondquote:Op maandag 16 juni 2008 22:44 schreef draculettetje het volgende:
goede avond!
hier alles zn gangetjequote:
jah hier ookquote:Op maandag 16 juni 2008 22:50 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hier alles zn gangetje
en met jou?
avond fubar wat een omreis heb je gemaakt maar wel voor het goede doel!
idd maar had het liever niet gedaan :Squote:Op maandag 16 juni 2008 22:50 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hier alles zn gangetje
en met jou?
avond fubar wat een omreis heb je gemaakt maar wel voor het goede doel!
ben benieuwd!quote:Op maandag 16 juni 2008 22:53 schreef tripack het volgende:
[..]
jah hier ooken al begonnen met klussen... de foto's volgen nog
misschien volgende week ofzo
weet je die oranje wand in de woonkamer?? die is niet meer zo oranjequote:
ha ha hier nog wel hoorquote:Op maandag 16 juni 2008 22:59 schreef tripack het volgende:
[..]
weet je die oranje wand in de woonkamer?? die is niet meer zo oranje
Fubberquote:Op maandag 16 juni 2008 21:31 schreef Leanne het volgende:
[..]
hoi Fubber!![]()
excu ik zag je berichtje net niet * zit niet op te letten
even nog lekker bijkomen en dan lekker snurkenquote:Op maandag 16 juni 2008 22:53 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
idd maar had het liever niet gedaan :S
ben nu gewoon echt gaar
quote:Op maandag 16 juni 2008 23:05 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Fubberwhahaha dat heb ik nog nooit gehoord
ow had deze trouwens jou berichtje ook gemist ...![]()
das idd wel de planningquote:Op maandag 16 juni 2008 23:07 schreef draculettetje het volgende:
[..]
even nog lekker bijkomen en dan lekker snurken
welke saaie film ?quote:Op maandag 16 juni 2008 23:11 schreef Leanne het volgende:
[..]
![]()
* Leanne is ook weer wakker geworden na een saaie film en gezellig bezoek
gutenabend mensen
quote:
Die ene over die gekke sport op dat ijs met die bezems en die schijven ja diequote:Op maandag 16 juni 2008 23:13 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
welke saaie film ?
ach het bezoek was wel gezellig dus dat viel weer mee
ah ok nee heb die andere gekeken Miss congenialityquote:Op maandag 16 juni 2008 23:18 schreef Leanne het volgende:
[..]
Die ene over die gekke sport op dat ijs met die bezems en die schijven ja die
Maar me visite was laat en onverwacht en welkom, dus dat is altijd leuk![]()
Maarre: ik ga lekker slapen, ik wens jullie een goede nacht dames/heren![]()
quote:
was de 1e x en mja het smaakte niet naar meerquote:Op maandag 16 juni 2008 23:24 schreef draculettetje het volgende:
miss congeniality net iets te vaak gezien
nou Holland speelt!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 07:09 schreef Bellerophon het volgende:
Mogguh WL![]()
En hoe kan het dat jij er vandaag zin in hebt?
Inderdaad! Ik denk dat Nederland gewoon gaat winnen hoorquote:Op dinsdag 17 juni 2008 07:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou Holland speelt!![]()
heb er al enorm zin in
![]()
![]()
tis al mooi weer, en dat is een voorbode!
Inderdaadquote:Op dinsdag 17 juni 2008 07:16 schreef WhiteLightning het volgende:
idd dat denk ik ook!
eerste goal van de visserszoon uit katwijk
de Jong, Ooijer staan sowieso niet opgesteld.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 07:24 schreef WhiteLightning het volgende:
ja ik vraag me wel af wat de opstelling wordt, ene kant zeg mn verstand spaar bepaalde spelers, maar mn hart wil gewoon dezelfde 11 weer zien [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Nou dat zou mij logisch lijken als hij van der Sar ook rust gund... sowieso staan de Jong en Ooijer niet opgesteld.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 07:33 schreef WhiteLightning het volgende:
wtf vd sar ??? nou dat worden dan tegendoelpunten
waarom ? vindt je dat vd sar overdreven veel werk heeft moeten verzetten ?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 07:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nou dat zou mij logisch lijken als hij van der Sar ook rust gund... sowieso staan de Jong en Ooijer niet opgesteld.
Wat een pannenkoek die Vinkquote:Op dinsdag 17 juni 2008 07:42 schreef WhiteLightning het volgende:
nee deze mongool dan
Vink wil zich in oranje hijsen
ZURICH - EK-scheidsrechter Pieter Vink profileert zich op zijn eigen weblog op de KNVB-website nogal plotseling als een vurige supporter van Oranje. Daarmee lijkt de 41-jarige arbiter gehoor te geven aan de kritiek die hij de laatste weken kreeg op een twijfelachtige uitspraak van hem vlak voor het begin van het EK.
Pieter Vink
Vink liet toen in een onbewaakt ogenblik weten dat hij hoopte dat Oranje de kwartfinales niet zou halen, omdat hij dan anders naar huis moest. Onder anderen Guus Hiddink, de bondscoach van Rusland, hekelde die opmerking. „Je bent tenslotte niet meer dan een dienende diender”, sprak hij geïrriteerd.
Nee maar draai het plaatje is om, straks gebeurd er iets met vd Sar deze wedstrijdquote:Op dinsdag 17 juni 2008 07:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
waarom ? vindt je dat vd sar overdreven veel werk heeft moeten verzetten ?
dat is wel zo, maar dan kan je net zo goed meer spelers wisselenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 07:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee maar draai het plaatje is om, straks gebeurd er iets met vd Sar deze wedstrijd
Hoop in ieder geval dat ze geen blessures eraan overhoudenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 07:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat is wel zo, maar dan kan je net zo goed meer spelers wisselenwat te denken als schneider geblesseerd raakt, of vd vaart
Inderdaad!quote:
whaha, ramen en deuren gesloten houden hehquote:Op dinsdag 17 juni 2008 07:57 schreef TommyGun het volgende:
Goede morgen allen! Ze zijn hier zo'n luchtalarm geval op het gebouw aan het plaatsen. Zal een leuke tyfusherrie worden
Vrouwen en kinderen eerst!!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 07:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whaha, ramen en deuren gesloten houden heh
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 07:57 schreef TommyGun het volgende:
Goede morgen allen! Ze zijn hier zo'n luchtalarm geval op het gebouw aan het plaatsen. Zal een leuke tyfusherrie worden
Hahaha ongekendquote:Op dinsdag 17 juni 2008 08:35 schreef WhiteLightning het volgende:
LAUSANNE - Marco van Basten husselt zijn elftal vandaag voor de groepswedstrijd tegen Roemenië flink door elkaar. Hoewel hij naar alle waarschijnlijkheid negen nieuwe spelers opstelt, hoeven de Fransen en Italianen niet te vrezen voor een ongeïnspireerd spelend Oranje. De reserves zijn gretig.
Van het succeselftal blijven alleen Edwin van der Sar en Orlando Engelaar staan. Khalid Boulahrouz, Joris Mathijsen, Giovanni van Bronckhorst, Dirk Kuyt, Rafael van der Vaart, Wesley Sneijder en Ruud van Nistelrooy worden gespaard.
Nigel de Jong en André Ooijer hebben een gele kaart op zak en blijven uit voorzorg aan de kant.
ja idd, ik denk toch dat het 2-0 wordtquote:Op dinsdag 17 juni 2008 08:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hahaha ongekendNajah we gaan het zien vanavond WL. Bedoel de mensen die nu in de basis staan zijn net zo gretig als de eerdere 11
Ja daaromquote:Op dinsdag 17 juni 2008 08:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja idd, ik denk toch dat het 2-0 wordt
mogguh dracu![]()
als je het weer fout hebt , scheer jij je kop kaal ? afgesproken ?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 08:45 schreef tripack het volgende:
morgen iedereen![]()
ik denk dat het best een beschamende wedstrijd kan worden (lees onaantrekkelijk).... met een nipte zege voor Nederland 1-0.
dat denk ik, maar ik had het bij Nederland - Frankrijk ook mis
mogguh op deze bijna stemloze dag .....quote:Op dinsdag 17 juni 2008 08:38 schreef draculettetje het volgende:
mogguh
en de roemeense trainer maar denken dat oranje ze zal laten winnen!
Je pols? Wat heb je gedaan??quote:Op maandag 16 juni 2008 21:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Toch kennen we elkaar hier wel een beetje zullen we maar zeggen![]()
Goed, en goed kut![]()
Pols naar de *PIEP*, krijg een operatie (zelf voor gekozen) zonder garantie, maar wel met 7 tot 9 maanden revalidatie...
De kat?
Bwehehe zeg dan maar niksquote:Op dinsdag 17 juni 2008 08:45 schreef tripack het volgende:
morgen iedereen![]()
ik denk dat het best een beschamende wedstrijd kan worden (lees onaantrekkelijk).... met een nipte zege voor Nederland 1-0.
Is die alquote:Op dinsdag 17 juni 2008 08:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als je het weer fout hebt , scheer jij je kop kaal ? afgesproken ?
Mogguh Sevenquote:
nou ok, rephrase "Als jij het fout hebt, laat je je haar groeien! afgesproken ?quote:
Nederland - Roemenie 4-0quote:Op dinsdag 17 juni 2008 08:45 schreef tripack het volgende:
morgen iedereen![]()
Bwahahahaquote:Op dinsdag 17 juni 2008 08:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou ok, rephrase "Als jij het fout hebt, laat je je haar groeien! afgesproken ?"
Eeey Gringo! Donde esta?quote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 08:51 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nederland - Roemenie 4-0
4x geel en 2x rood.
Wordt een vreselijke schoppartij denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
hey sevenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 08:48 schreef Seventees het volgende:
[..]
Je pols? Wat heb je gedaan??
Hoop dat het je schrijfhand niet is. Dan ben je ver van huis. Schrijven, snijden..
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 08:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ze blijven leuk
#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 08:56 schreef draculettetje het volgende:
ow en hoi sgele!
welke foto's heb jij gezienquote:
Deal!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 08:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou ok, rephrase "Als jij het fout hebt, laat je je haar groeien! afgesproken ?"
nee beller lang haar, en jij je kop kaal!quote:
y Trabajo (donde esta is waar ben jequote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 08:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]Pfff.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
Ik had het over mijzelfquote:Op dinsdag 17 juni 2008 08:59 schreef tripack het volgende:
[..]
welke foto's heb jij gezien![]()
[..]
Deal!
en realidad erres una gillipoliasquote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:01 schreef Sgele het volgende:
[..]
y Trabajo (donde esta is waar ben je)
Que Tal?
Como esta danquote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:01 schreef Sgele het volgende:
[..]
y Trabajo (donde esta is waar ben je)
Que Tal?
Haai mevrouwquote:
Turkquote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Como esta danJij je zin
Trabajar
Geen ideequote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:06 schreef draculettetje het volgende:
moeten er nog mensen vergaderen vandaag?
Schijt een beer in het bos?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:06 schreef draculettetje het volgende:
moeten er nog mensen vergaderen vandaag?
Ik weet niet? hebben wij hier beren in het bos?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Schijt een beer in het bos?
Heb er alweer 2 in mijn agenda staan
quote:
Ik kan wel een "bruine beer" los laten in het bos... Alleen is het dan wat anders...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:11 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik weet niet? hebben wij hier beren in het bos?
whahahquote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]Mij een Turk noemen is net zoiets als die huis-tuin en keuken turk die hier een tijdje zat een leuke gebruiker noemen
ah daar had ik overheen gelezenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee beller lang haar, en jij je kop kaal!
Mijn haarlengte is ongeveer 3MMquote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:16 schreef tripack het volgende:
[..]
ah daar had ik overheen gelezen
mag het ook bijna kaal?
Cabaret he WLquote:
volgens mn moeder prikkelt het al aardigquote:
Bwahahahaquote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
volgens mn moeder prikkelt het al aardig
okee, nee moet wel echt met accountview gebeuren, wil namelijk de usability (of het gebrek aan) ervan testen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:30 schreef Bellerophon het volgende:
@Draakje, succes!
@Tripack, moet het wel bijhouden maar niet met accountview
mja oranje speelt, en ik heb er zin in zullen we maar zeggen.quote:
drie keer raden wie morgen schor isquote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja oranje speelt, en ik heb er zin in zullen we maar zeggen.
[ afbeelding ]
Z'n moeder? Omdat ik die vanavond alles bij elkaar laat schreeuwen?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
kut , kwas net te laatquote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Z'n moeder? Omdat ik die vanavond alles bij elkaar laat kreunen?
* Sgele schreeuwt ookquote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Z'n moeder? Omdat ik die vanavond alles bij elkaar laat schreeuwen?
Haha sorryquote:
Ik heb ook gewoon heerlijk geslapen!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:47 schreef lynda het volgende:
Zo weer 10 uur geslapen heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk!!
* lynda gaat draakje volgen en ook naar de dokter
* Bellerophon Geeft nieuw bekertje water aan Sgelequote:
bij mn moeder past alles wel. je weetschtquote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha sorry
Had even van kreunen -> schreeuwen gemaakt... Vond dat beter passen
Mogguh WL! Waar was je gisteren nou weer?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
bij mn moeder past alles wel. je weetscht![]()
meuning droxz
huh ?! wat bedoel je ? ik was er gisteren gewoon hoor!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mogguh WL! Waar was je gisteren nou weer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |