WTF....quote:
Iets voor jou, nou is de verrassing er afquote:
Snijdt het mes dan weer aan 2 kanten?quote:
Dat valt te trainen hoorquote:Op maandag 16 juni 2008 21:15 schreef lynda het volgende:
neeeeeeeeeeeeeee dat heb ik je net uitgelegd!
Een mes heeft 1 snijkant.. De andere kant werkt niet zo goed
Ik weet niet of jij dat wilt weten.quote:Op maandag 16 juni 2008 21:25 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
wil ik het weten waar jullie het over hebben o.O
dat is te betwijfellen.....quote:Op maandag 16 juni 2008 21:25 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
hoi Fubber!quote:Op maandag 16 juni 2008 21:25 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
quote:Op maandag 16 juni 2008 21:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij dat wilt weten.
Wat ik wel weet is dat ik mezelf een kick onder mijn ass geef zodat ik ergens op mijn bed terecht kom...
Truste allemaal, en bedankt voor jullie inzet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
sweet dreams Droxz.... al heb ik het gevoel dat dat wel goed komtquote:Op maandag 16 juni 2008 21:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij dat wilt weten.
Wat ik wel weet is dat ik mezelf een kick onder mijn ass geef zodat ik ergens op mijn bed terecht kom...
Truste allemaal, en bedankt voor jullie inzet!
Ik zal het zien zaterdagquote:
oow doe je dat zoohoow.. whehehe heb al echt zin in morgenquote:Op maandag 16 juni 2008 21:57 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
ik ook hoor
en zo meteen nog minder![]()
maar kijk af en toe wel even
en dan post ik wel weer
jah ik had je verhaal gelezenquote:Op maandag 16 juni 2008 22:06 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
heb helemaal nergens zin in maar dat gebeurt wel vaker
momenteel komt ut door de geweldige NS
dat is wel een enorm groot verschil... maja op zich vind ik treinen niet erg... lekker relaxed... ff lezen of met de NDS spelenquote:Op maandag 16 juni 2008 22:17 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
heb er normaal ook nooit last van ben zo'n 45min onderweg als het goed gaat
vandaag dus op de terug weg zo'n 3 uur ....
ahum.... tjah beter laat dan nooit zeggen we maarquote:Op maandag 16 juni 2008 22:24 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
ik ook niet behalve als je dingen te doen hebt .....
mn pa moest naar het ziekenhuis vandaag (heeft vocht in zn ogen)
en daar krijg hij injecties voor (ja in zijn oog)
echter had ie niet opgelet toen hem wat gevraagd werd over oog druppels
resultaat hij had 2 typen nodig en had maar 1 type gekregen
gelukkig moest ie naar het zelfde ziekenhuis als waar ik werk
dus kon ik dat recept regelen en dan bij hun langs brengen echter alleen met 2 uur vertraging dus ...
uit eindelijk toch gelukt met het recept
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |