Maar das toch nie anders dan normaal ??quote:Op maandag 16 juni 2008 10:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
uhm laat naar bed, vroeg weer op ? [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Geen reet te doen op je werk deel 242v
dan is het goed!quote:Op maandag 16 juni 2008 10:50 schreef Bellerophon het volgende:
@WL, ja erg he?
@Draakje, haha ja zelfs dan
Maandag = brakdag?quote:Op maandag 16 juni 2008 10:44 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
hoe kan het (behalve de maandag blue's ) dat jullie allemaal zo gaar zijn ???
dus dat betekent niet dat je uitgerust begint , althans ik niet. ik ben de opa hier heh, wordt ook een dagje ouderquote:Op maandag 16 juni 2008 10:48 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Fipo
[..]
Maar das toch nie anders dan normaal ??![]()
quote:
hihi was dus wel gezelligquote:Op maandag 16 juni 2008 10:57 schreef lynda het volgende:
Ik hoef lekker maar tot twaalf uur te werkenstond me moeder opeens op het werk schrik.. Maar wel weer gelijk een uur verder.
Nog even en WL gaat aan kinderen werkenquote:Op maandag 16 juni 2008 10:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dus dat betekent niet dat je uitgerust begint , althans ik niet. ik ben de opa hier heh, wordt ook een dagje ouder
een beker warme chocmelk heeft me ook wel geholpen samen met dat dekentjequote:Op maandag 16 juni 2008 10:58 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
draculettetje al weer een beetje opgewarmd ?
ik vind kinderen niet vervelend hoor!quote:Op maandag 16 juni 2008 10:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nog even en WL gaat aan kinderen werken
Dat klinkt niet verkeerd, nog een uurtje doorgapenquote:Op maandag 16 juni 2008 10:57 schreef lynda het volgende:
Ik hoef lekker maar tot twaalf uur te werkenstond me moeder opeens op het werk schrik.. Maar wel weer gelijk een uur verder.
Als hij kinderen krijgt, eet ik me schoenen opquote:Op maandag 16 juni 2008 10:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
* Sm0keZ bestelt een klein negertje bij het Liliane-fonds en geeft die aan WL.quote:Op maandag 16 juni 2008 11:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als hij kinderen krijgt, eet ik me schoenen op
hoef ik niet meer te doenquote:Op maandag 16 juni 2008 10:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
zou maar wat extra geld overmaken als ik jou was ]quote:Op maandag 16 juni 2008 11:06 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
* Sm0keZ bestelt een klein negertje bij het Liliane-fonds en geeft die aan WL.
Eetse Droxz!
ik moest lachen!quote:Op maandag 16 juni 2008 11:06 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Eetse Droxz!
jij bestelt wat af zo hehquote:Op maandag 16 juni 2008 11:06 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Eetse Droxz!
Weet je wie ik nog meer besteld heb he?quote:Op maandag 16 juni 2008 11:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jij bestelt wat af zo hehkrijgt je er airmiles bij ofzo ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ha haquote:Op maandag 16 juni 2008 11:07 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
hoef ik niet meer te doen![]()
heb al zo'n kleine dreumus rond rennen
(ze had een mooie button voor pappa gemaakt voor vaderdag)
mocht hem alleen niet hebben na dat ik hem uitgepakt had
quote:Op maandag 16 juni 2008 11:10 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Weet je wie ik nog meer besteld heb he?jij houdt geen geld meer over aan het einde vd maand, met al die bestellingen van je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
quote:Op maandag 16 juni 2008 11:06 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Eetse Droxz!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |