Maar das toch nie anders dan normaal ??quote:Op maandag 16 juni 2008 10:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
uhm laat naar bed, vroeg weer op ? [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Geen reet te doen op je werk deel 242v
dan is het goed!quote:Op maandag 16 juni 2008 10:50 schreef Bellerophon het volgende:
@WL, ja erg he?
@Draakje, haha ja zelfs dan
Maandag = brakdag?quote:Op maandag 16 juni 2008 10:44 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
hoe kan het (behalve de maandag blue's ) dat jullie allemaal zo gaar zijn ???
dus dat betekent niet dat je uitgerust begint , althans ik niet. ik ben de opa hier heh, wordt ook een dagje ouderquote:Op maandag 16 juni 2008 10:48 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Fipo
[..]
Maar das toch nie anders dan normaal ??![]()
quote:
hihi was dus wel gezelligquote:Op maandag 16 juni 2008 10:57 schreef lynda het volgende:
Ik hoef lekker maar tot twaalf uur te werkenstond me moeder opeens op het werk schrik.. Maar wel weer gelijk een uur verder.
Nog even en WL gaat aan kinderen werkenquote:Op maandag 16 juni 2008 10:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dus dat betekent niet dat je uitgerust begint , althans ik niet. ik ben de opa hier heh, wordt ook een dagje ouder
een beker warme chocmelk heeft me ook wel geholpen samen met dat dekentjequote:Op maandag 16 juni 2008 10:58 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
draculettetje al weer een beetje opgewarmd ?
ik vind kinderen niet vervelend hoor!quote:Op maandag 16 juni 2008 10:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nog even en WL gaat aan kinderen werken
Dat klinkt niet verkeerd, nog een uurtje doorgapenquote:Op maandag 16 juni 2008 10:57 schreef lynda het volgende:
Ik hoef lekker maar tot twaalf uur te werkenstond me moeder opeens op het werk schrik.. Maar wel weer gelijk een uur verder.
Als hij kinderen krijgt, eet ik me schoenen opquote:Op maandag 16 juni 2008 10:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
* Sm0keZ bestelt een klein negertje bij het Liliane-fonds en geeft die aan WL.quote:Op maandag 16 juni 2008 11:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als hij kinderen krijgt, eet ik me schoenen op
hoef ik niet meer te doenquote:Op maandag 16 juni 2008 10:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
zou maar wat extra geld overmaken als ik jou was ]quote:Op maandag 16 juni 2008 11:06 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
* Sm0keZ bestelt een klein negertje bij het Liliane-fonds en geeft die aan WL.
Eetse Droxz!
ik moest lachen!quote:Op maandag 16 juni 2008 11:06 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Eetse Droxz!
jij bestelt wat af zo hehquote:Op maandag 16 juni 2008 11:06 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Eetse Droxz!
Weet je wie ik nog meer besteld heb he?quote:Op maandag 16 juni 2008 11:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jij bestelt wat af zo hehkrijgt je er airmiles bij ofzo ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ha haquote:Op maandag 16 juni 2008 11:07 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
hoef ik niet meer te doen![]()
heb al zo'n kleine dreumus rond rennen
(ze had een mooie button voor pappa gemaakt voor vaderdag)
mocht hem alleen niet hebben na dat ik hem uitgepakt had
quote:Op maandag 16 juni 2008 11:10 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Weet je wie ik nog meer besteld heb he?jij houdt geen geld meer over aan het einde vd maand, met al die bestellingen van je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
quote:Op maandag 16 juni 2008 11:06 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Eetse Droxz!
Bij je moeder, daar krijg je pas airmailesquote:Op maandag 16 juni 2008 11:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jij bestelt wat af zo hehkrijgt je er airmiles bij ofzo ?
quote:Op maandag 16 juni 2008 11:11 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha
hou oud is ze ook al weer?
ik ben alleen maar trotse tante! aan mijn zus d'r kant maar liefst 5 maal
en bij zijn kant nu nog 1 maar de tweede is op komst!
dat bedoelde smokez dus ook! hier jij hebt nog wat koffie nodig!quote:Op maandag 16 juni 2008 11:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Bij je moeder, daar krijg je pas airmailes![]()
Godver, ik heb echt geen zin meer....
Zekersquote:Op maandag 16 juni 2008 11:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Was weer gezellig van het weekend, "je moederen" ging heerlijk
ha ha en nu allemaal brak op het werk!quote:Op maandag 16 juni 2008 11:39 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zekers
Beetje jammer alleen dat ik nu nogal verrot ben... Sinds t begin van die verjaardag hebben we nog t/m zondagavond 8 uur door zitten zuipen
tering zeg! hoeveel liter bier is dat wel niet ?quote:Op maandag 16 juni 2008 11:39 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zekers
Beetje jammer alleen dat ik nu nogal verrot ben... Sinds t begin van die verjaardag hebben we nog t/m zondagavond 8 uur door zitten zuipen
quote:Op maandag 16 juni 2008 11:42 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha en nu allemaal brak op het werk!
Dacht je dat ik dat had onthouden?quote:Op maandag 16 juni 2008 11:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
tering zeg! hoeveel liter bier is dat wel niet ?
eigelijk wel jaquote:
Thx dude, heb ik zeker wel nodig... als ik vanavond thuis ben ga ik gelijk KOquote:Op maandag 16 juni 2008 11:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat bedoelde smokez dus ook! hier jij hebt nog wat koffie nodig!
Het is maandag, dan mag hetquote:Op maandag 16 juni 2008 11:39 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zekers
Neehoor, ik ben het niet dit keerquote:Op maandag 16 juni 2008 13:02 schreef WhiteLightning het volgende:
Almelo een gijzeling! jij weer smokez ??
Lekker hoor! Zo maar even bijslapen?quote:Op maandag 16 juni 2008 13:05 schreef lynda het volgende:
Zo.. THUIS!
Pff ja, moet alleen weer ergens op wachten grrrrrrrrrquote:Op maandag 16 juni 2008 13:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Lekker hoor! Zo maar even bijslapen?(dubbele punt "7"
)
Slapen is ook "wachten"quote:Op maandag 16 juni 2008 13:43 schreef lynda het volgende:
[..]
Pff ja, moet alleen weer ergens op wachten grrrrrrrrr
maarja nog even volhouden![]()
dubbele punt apostrof haakje sluiten
O ps.. Nee hoor![]()
Kijken of jij hem vat
heb nog geen zin gehad vandaag ...quote:
Nee da's eigenlijk ook weer zoquote:Op maandag 16 juni 2008 13:57 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
heb nog geen zin gehad vandaag ...
idd gewoon op vrijdag beginnenquote:Op maandag 16 juni 2008 13:59 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nee da's eigenlijk ook weer zo
Gewoon afschaffen die maandag!
quote:
pwnd indeedquote:Op maandag 16 juni 2008 14:02 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Man kidnapt ex voor huishoudelijk werk
pwnd
quote:
Bij iemand in z'n oogkas rammen en dan een liter of wat bier in z'n kop jagen?quote:
Endorfinequote:Op maandag 16 juni 2008 15:01 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
naja zit in een ziekenhuis dus verzin maar wat
i can nuke ppl
ziet er goed uit droxz... ik doe het je niet naquote:Op maandag 16 juni 2008 15:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
Oja gisteren had ik niets te doen () en ben wat gaan klooien met Maya
(ik gebruik pas een paar weken Maya, dus ben zwaar Noob *YO*)
[ afbeelding ]
Begint al wel wat te worden toch?
Thx! Door die kutpols kan ik niet gamen, dus ben maar met Maya begonnenquote:Op maandag 16 juni 2008 15:19 schreef tripack het volgende:
[..]
ziet er goed uit droxz... ik doe het je niet na
Gebruik maya net pas een paar weekjes, maar ik vind het verslavendquote:Op maandag 16 juni 2008 15:51 schreef Sgele het volgende:
Ziet er netjes uit Droxz, als je jezelf al n00b noemt.. .wil ik niet weten wat er uit je computer komt als je een pro bent
Tenk ju!quote:Op maandag 16 juni 2008 16:19 schreef Sgele het volgende:
Ziet er al met al netjes uit Droxz![]()
Ik heb geen hyves, dus dat haalt voor mij niks uit
quote:Op maandag 16 juni 2008 16:23 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
mijne wel maar we zitten te lullen over de mafia
Sgele, fijna avond.... en bedankt voor je inzet! *dubbele punt grote W*quote:Op maandag 16 juni 2008 16:26 schreef Sgele het volgende:
[..]ook een manier van je tijd doorkomen
Maaruh..ik ga naar huis![]()
Fijne avond allemaal!![]()
Je zit wel eng dichtbij mij danquote:Op maandag 16 juni 2008 18:16 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Aangekomen op castricum wtf moet ik hier ....... Ik woon in zaandam ffs
Sowwy, ben niet 1 van de meest wakkere personen vandaagquote:Op maandag 16 juni 2008 17:59 schreef lynda het volgende:
Zo van drie tot net geslapen![]()
En Droxz, ga maar hard nadenken
Ga jij normaal toevallig langs sloterdijk?quote:Op maandag 16 juni 2008 18:16 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Aangekomen op castricum wtf moet ik hier ....... Ik woon in zaandam ffs
quote:Op maandag 16 juni 2008 19:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ga jij normaal toevallig langs sloterdijk?
Ik kom (helaas) 2 x per dag langs Zaadndam
verklaar u naderquote:
Dan kom ik je niet tegen denk, ik stap op bij Sloterdijk... en moet een paar haltes verder dan Zaandam weer uit.quote:Op maandag 16 juni 2008 19:43 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ja ik ga elke dag 2x langs sloterdijk en stop of bij Amstel of Duivendrecht en neem dan de metro naar holendrecht
Amstel.. Serieus ik ben daar een half jaar lang bijna dagelijks geweestquote:Op maandag 16 juni 2008 19:43 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ja ik ga elke dag 2x langs sloterdijk en stop of bij Amstel of Duivendrecht en neem dan de metro naar holendrecht
nopesquote:Op maandag 16 juni 2008 19:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dan kom ik je niet tegen denk, ik stap op bij Sloterdijk... en moet een paar haltes verder dan Zaandam weer uit.
schrikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |