pwnd indeedquote:Op maandag 16 juni 2008 14:02 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Man kidnapt ex voor huishoudelijk werk
pwnd
quote:
Bij iemand in z'n oogkas rammen en dan een liter of wat bier in z'n kop jagen?quote:
Endorfinequote:Op maandag 16 juni 2008 15:01 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
naja zit in een ziekenhuis dus verzin maar wat
i can nuke ppl
ziet er goed uit droxz... ik doe het je niet naquote:Op maandag 16 juni 2008 15:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
Oja gisteren had ik niets te doen () en ben wat gaan klooien met Maya
(ik gebruik pas een paar weken Maya, dus ben zwaar Noob *YO*)
[ afbeelding ]
Begint al wel wat te worden toch?
Thx! Door die kutpols kan ik niet gamen, dus ben maar met Maya begonnenquote:Op maandag 16 juni 2008 15:19 schreef tripack het volgende:
[..]
ziet er goed uit droxz... ik doe het je niet na
Gebruik maya net pas een paar weekjes, maar ik vind het verslavendquote:Op maandag 16 juni 2008 15:51 schreef Sgele het volgende:
Ziet er netjes uit Droxz, als je jezelf al n00b noemt.. .wil ik niet weten wat er uit je computer komt als je een pro bent
Tenk ju!quote:Op maandag 16 juni 2008 16:19 schreef Sgele het volgende:
Ziet er al met al netjes uit Droxz![]()
Ik heb geen hyves, dus dat haalt voor mij niks uit
quote:Op maandag 16 juni 2008 16:23 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
mijne wel maar we zitten te lullen over de mafia
Sgele, fijna avond.... en bedankt voor je inzet! *dubbele punt grote W*quote:Op maandag 16 juni 2008 16:26 schreef Sgele het volgende:
[..]ook een manier van je tijd doorkomen
Maaruh..ik ga naar huis![]()
Fijne avond allemaal!![]()
Je zit wel eng dichtbij mij danquote:Op maandag 16 juni 2008 18:16 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Aangekomen op castricum wtf moet ik hier ....... Ik woon in zaandam ffs
Sowwy, ben niet 1 van de meest wakkere personen vandaagquote:Op maandag 16 juni 2008 17:59 schreef lynda het volgende:
Zo van drie tot net geslapen![]()
En Droxz, ga maar hard nadenken
Ga jij normaal toevallig langs sloterdijk?quote:Op maandag 16 juni 2008 18:16 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Aangekomen op castricum wtf moet ik hier ....... Ik woon in zaandam ffs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |