quote:Op maandag 16 juni 2008 19:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ga jij normaal toevallig langs sloterdijk?
Ik kom (helaas) 2 x per dag langs Zaadndam
verklaar u naderquote:
Dan kom ik je niet tegen denk, ik stap op bij Sloterdijk... en moet een paar haltes verder dan Zaandam weer uit.quote:Op maandag 16 juni 2008 19:43 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ja ik ga elke dag 2x langs sloterdijk en stop of bij Amstel of Duivendrecht en neem dan de metro naar holendrecht
Amstel.. Serieus ik ben daar een half jaar lang bijna dagelijks geweestquote:Op maandag 16 juni 2008 19:43 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ja ik ga elke dag 2x langs sloterdijk en stop of bij Amstel of Duivendrecht en neem dan de metro naar holendrecht
nopesquote:Op maandag 16 juni 2008 19:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dan kom ik je niet tegen denk, ik stap op bij Sloterdijk... en moet een paar haltes verder dan Zaandam weer uit.
schrikquote:
Waar alles begonquote:
* Dr.Droxz pleurt van zijn stoel af....quote:
ik weet genoegquote:
Vertraging? Ik weet van nietsquote:Op maandag 16 juni 2008 19:56 schreef lynda het volgende:
[..]
Amstel.. Serieus ik ben daar een half jaar lang bijna dagelijks geweestVanaf daar bus naar Diemen
Ook nog Sloterdijk en een enkele keer Zaandam (Iets met sneeuw op Sloterdijk, meer dan uur vertraging hebben enzo)
heey hoe gaat het met onze meid uit 't westlandquote:
Nee hoor, mensen weten nooit genoegquote:
ik ken het verhaal welquote:
Dat dan weer wel, maar hoe het verhaaltje zal aflopen....quote:
en je hebt vast genoten van het uitzicht?quote:Op maandag 16 juni 2008 20:06 schreef tripack het volgende:
[..]
heey hoe gaat het met onze meid uit 't westland
vanavond nog doorheen geraced
nee dat is voor iedereen een vraagquote:Op maandag 16 juni 2008 20:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat dan weer wel, maar hoe het verhaaltje zal aflopen....
station x verhaal koude handen etc.quote:
ja en van de frisse lucht.... ze hadden het gras gemaaitquote:Op maandag 16 juni 2008 20:13 schreef Leanne het volgende:
[..]
en je hebt vast genoten van het uitzicht?![]()
het gaat goed met mij! en met jou? nog meer geweldige dingen gedaan zoals door het westland racen?
euj wat jullie in je vrije tijd doen hoef ik niet te weten hoorquote:Op maandag 16 juni 2008 20:18 schreef lynda het volgende:
[..]
Euh die is ook algemeen bekend hoor![]()
Daar hebben wij het heul niet over
Geen station "X" meerquote:Op maandag 16 juni 2008 20:19 schreef tripack het volgende:
[..]
euj wat jullie in je vrije tijd doen hoef ik niet te weten hoorwhehehe
Zin in Zaterdagquote:Op maandag 16 juni 2008 20:18 schreef lynda het volgende:
[..]
Euh die is ook algemeen bekend hoor![]()
Daar hebben wij het heul niet over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |