Bij je moeder, daar krijg je pas airmailesquote:Op maandag 16 juni 2008 11:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jij bestelt wat af zo hehkrijgt je er airmiles bij ofzo ?
quote:Op maandag 16 juni 2008 11:11 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha
hou oud is ze ook al weer?
ik ben alleen maar trotse tante! aan mijn zus d'r kant maar liefst 5 maal
en bij zijn kant nu nog 1 maar de tweede is op komst!
dat bedoelde smokez dus ook! hier jij hebt nog wat koffie nodig!quote:Op maandag 16 juni 2008 11:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Bij je moeder, daar krijg je pas airmailes![]()
Godver, ik heb echt geen zin meer....
Zekersquote:Op maandag 16 juni 2008 11:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Was weer gezellig van het weekend, "je moederen" ging heerlijk
ha ha en nu allemaal brak op het werk!quote:Op maandag 16 juni 2008 11:39 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zekers
Beetje jammer alleen dat ik nu nogal verrot ben... Sinds t begin van die verjaardag hebben we nog t/m zondagavond 8 uur door zitten zuipen
tering zeg! hoeveel liter bier is dat wel niet ?quote:Op maandag 16 juni 2008 11:39 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zekers
Beetje jammer alleen dat ik nu nogal verrot ben... Sinds t begin van die verjaardag hebben we nog t/m zondagavond 8 uur door zitten zuipen
quote:Op maandag 16 juni 2008 11:42 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha en nu allemaal brak op het werk!
Dacht je dat ik dat had onthouden?quote:Op maandag 16 juni 2008 11:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
tering zeg! hoeveel liter bier is dat wel niet ?
eigelijk wel jaquote:
Thx dude, heb ik zeker wel nodig... als ik vanavond thuis ben ga ik gelijk KOquote:Op maandag 16 juni 2008 11:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat bedoelde smokez dus ook! hier jij hebt nog wat koffie nodig!
Het is maandag, dan mag hetquote:Op maandag 16 juni 2008 11:39 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zekers
Neehoor, ik ben het niet dit keerquote:Op maandag 16 juni 2008 13:02 schreef WhiteLightning het volgende:
Almelo een gijzeling! jij weer smokez ??
Lekker hoor! Zo maar even bijslapen?quote:Op maandag 16 juni 2008 13:05 schreef lynda het volgende:
Zo.. THUIS!
Pff ja, moet alleen weer ergens op wachten grrrrrrrrrquote:Op maandag 16 juni 2008 13:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Lekker hoor! Zo maar even bijslapen?(dubbele punt "7"
)
Slapen is ook "wachten"quote:Op maandag 16 juni 2008 13:43 schreef lynda het volgende:
[..]
Pff ja, moet alleen weer ergens op wachten grrrrrrrrr
maarja nog even volhouden![]()
dubbele punt apostrof haakje sluiten
O ps.. Nee hoor![]()
Kijken of jij hem vat
heb nog geen zin gehad vandaag ...quote:
Nee da's eigenlijk ook weer zoquote:Op maandag 16 juni 2008 13:57 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
heb nog geen zin gehad vandaag ...
idd gewoon op vrijdag beginnenquote:Op maandag 16 juni 2008 13:59 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nee da's eigenlijk ook weer zo
Gewoon afschaffen die maandag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |