Truequote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
bij mn moeder past alles wel. je weetscht![]()
meuning droxz
kom op hé! gewoon weer een vergaderingquote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
TrueTrue
Heuh... zo weer een vergadering![]()
Dan had je moeten zeggen "dat zei je moeder ook vannacht"quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:09 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
mensen je bent fantastisch ik zo dat zei mn vrouw ook van8
.... snapte ze het niet ...
STERF!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:55 schreef tripack het volgende:
morgeen Droxz
hebben we er zin in vandaag?
jij ook WL ? of bedoel je weer Bellerquote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kom op hé! gewoon weer een vergadering [ afbeelding ]
denk dat dat wel was aangekomenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:11 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dan had je moeten zeggen "dat zei je moeder ook vannacht"
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:11 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dan had je moeten zeggen "dat zei je moeder ook vannacht"
Was ik gisteren zö slaperig?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
huh ?! wat bedoel je ? ik was er gisteren gewoon hoor!
Geen reet te doen op je werk deel 243
Foto's!!!!quote:
das handig je persoonlijke koffiedamequote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Foto's!!!!
Ik woensdag en donderdag een puistenuitpuilendeWOWspelendekutpuber begeleiden (stage) voor 2 dagen
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Foto's!!!!
Ik woensdag en donderdag een puistenuitpuilendeWOWspelendekutpuber begeleiden (stage) voor 2 dagen
ik heb je nog koffie gegeven man!quote:
ik kan me herrineren dat jij nog een beeldschone dame als sollicitant hebt gehad !quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:20 schreef Sgele het volgende:
Oh..en over die foto's... het zijn er 3 van het mannelijk geslacht.. misschien iets voor je moeder?
dat klopt idd....ze was niet aangenomen toch?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik kan me herrineren dat jij nog een beeldschone dame als sollicitant hebt gehad !
nooit fotos van gezien
Môh!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:35 schreef Leanne het volgende:
mogge jongens![]()
kan iemand een sterke bak koffie voor me regelen?
Was inderdaad niet aangenomen toen. Wel leuk, maar sprak heel slecht Engels (voertaal hier) en kwam niet bijster intelligent overquote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:35 schreef tripack het volgende:
[..]
dat klopt idd....ze was niet aangenomen toch?
er zit geen melkschuim opquote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Môh!
dubbele expresso it is!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:18 schreef Sgele het volgende:
[..]Droxz als stage begeleider...
![]()
Droxz tegen Puistje:
Droxz: "En hebben we er zin in vandaag?"
Puistje: "ja mijnheer"
Droxz trapt vervolgens het puistje zo hard de graftyfus in, dat we het de volgende dag in de krant lezen
ohja...Droxz sluit af met...
"sterf!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |