Truequote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
bij mn moeder past alles wel. je weetscht![]()
meuning droxz
kom op hé! gewoon weer een vergaderingquote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
TrueTrue
Heuh... zo weer een vergadering![]()
Dan had je moeten zeggen "dat zei je moeder ook vannacht"quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:09 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
mensen je bent fantastisch ik zo dat zei mn vrouw ook van8
.... snapte ze het niet ...
STERF!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:55 schreef tripack het volgende:
morgeen Droxz
hebben we er zin in vandaag?
jij ook WL ? of bedoel je weer Bellerquote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kom op hé! gewoon weer een vergadering [ afbeelding ]
denk dat dat wel was aangekomenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:11 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dan had je moeten zeggen "dat zei je moeder ook vannacht"
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:11 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dan had je moeten zeggen "dat zei je moeder ook vannacht"
Was ik gisteren zö slaperig?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
huh ?! wat bedoel je ? ik was er gisteren gewoon hoor!
Geen reet te doen op je werk deel 243
Foto's!!!!quote:
das handig je persoonlijke koffiedamequote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Foto's!!!!
Ik woensdag en donderdag een puistenuitpuilendeWOWspelendekutpuber begeleiden (stage) voor 2 dagen
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Foto's!!!!
Ik woensdag en donderdag een puistenuitpuilendeWOWspelendekutpuber begeleiden (stage) voor 2 dagen
ik heb je nog koffie gegeven man!quote:
ik kan me herrineren dat jij nog een beeldschone dame als sollicitant hebt gehad !quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:20 schreef Sgele het volgende:
Oh..en over die foto's... het zijn er 3 van het mannelijk geslacht.. misschien iets voor je moeder?
dat klopt idd....ze was niet aangenomen toch?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik kan me herrineren dat jij nog een beeldschone dame als sollicitant hebt gehad !
nooit fotos van gezien
Môh!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:35 schreef Leanne het volgende:
mogge jongens![]()
kan iemand een sterke bak koffie voor me regelen?
Was inderdaad niet aangenomen toen. Wel leuk, maar sprak heel slecht Engels (voertaal hier) en kwam niet bijster intelligent overquote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:35 schreef tripack het volgende:
[..]
dat klopt idd....ze was niet aangenomen toch?
er zit geen melkschuim opquote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Môh!
dubbele expresso it is!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:18 schreef Sgele het volgende:
[..]Droxz als stage begeleider...
![]()
Droxz tegen Puistje:
Droxz: "En hebben we er zin in vandaag?"
Puistje: "ja mijnheer"
Droxz trapt vervolgens het puistje zo hard de graftyfus in, dat we het de volgende dag in de krant lezen
ohja...Droxz sluit af met...
"sterf!"
nou zeg! en je kreeg er nog wel een donut cadeau bij!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:40 schreef Leanne het volgende:
[..]
er zit geen melkschuim opben verder niet veeleisend hoor
Had ik nog meer moeten hebben denk ik.. ik heb het gewoon drukquote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb je nog koffie gegeven man!
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik: Ej puistje, hebben we er een beetje zin in?
hij: ja edele privedemotivator..
ik: *bitchslap* uh.. wat zij jij daar?
hij: Natuurlijk heb ik zin!
ik: *schop puistje van 2 hoog naar beneden*
ik roep: STERF!
En de zelfde dag nog een bericht op de FP
ja maak jezelf nuttig, doe ff hyvenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:39 schreef Sgele het volgende:
[..]
Was inderdaad niet aangenomen toen. Wel leuk, maar sprak heel slecht Engels (voertaal hier) en kwam niet bijster intelligent over
Foto's..mja dan zou ik d'r naam nog even op moeten zoeken en gaan Hyven ofzo
* Sgele regelt koffie voor Leanne
Eerst d'r naam terugzoekenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja maak jezelf nuttig, doe ff hyven
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou zeg! en je kreeg er nog wel een donut cadeau bij!
en expresso met melk is geen expresso meer!
nou ok, tegen huilende vrouwen kan ik slecht tegen!quote:
* Leanne geeft de espresso aan Droks en houd de donut zelfquote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Had ik nog meer moeten hebben denk ik.. ik heb het gewoon druk
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou ok, tegen huilende vrouwen kan ik slecht tegen!![]()
[ afbeelding ]
ah , een vooropgezet plan dusquote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:51 schreef Leanne het volgende:
[..]
![]()
*ik weet, veel mannen kunnen daar niet tegen
whehehe je blijft het leuk vinden volgens mijquote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:50 schreef Leanne het volgende:
[..]
* Leanne geeft de espresso aan Droks en houd de donut zelf
Ik blijf bezigquote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kom op hé! gewoon weer een vergadering [ afbeelding ]
het houdt je idd van de straatquote:
Ja zeker... en ik krijg er ook nog voor betaaldquote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
het houdt je idd van de straat
heb je ook griep ?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:06 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
nog 55 Min.![]()
dan lekker naar huis.
kopje thee met honing.
kilo trachitol naar binnen werken
en dan maar beetje proberen te slapen.
Inderdaad, optyfenquote:
Goede morgen Leanne!quote:
even slikken en weer doorgaan zeg maarquote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:11 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
nee heb het idee dat ik een olifant ******* heb van8
of te wel bijna geen stem meer en pijn in mijn keel ....
Aaaaightquote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
even slikken en weer doorgaan zeg maar![]()
wel kut ja, nou ja gelijk 4 tabletten trachitol opzuigen
maar dat is lekkerquote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:20 schreef WhiteLightning het volgende:
nou ik verveelde me, heb maar raspatat besteld voor de lunch
ja gewoon blijven nemen die zooi, althans dat doe ik altijd. je overschrijd dat wel de voorgeschreven hoeveelheid, maja schijt eraan, des te sneller ben je ervan af, en je kan weer iets normaler slikken zo.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:24 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
idd alleen die dingen die werken maar voor een minuut of 30 .
ik ook niet. heb mn brood al opgegeten , dus kwam ik op dit ideequote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:24 schreef tripack het volgende:
[..]
maar dat is lekkerdat heb ik in tijden niet meer gegeten
lekker pindasaus erbij![]()
*Box ouwe*quote:
Dat is minder, al wel verbetering?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:32 schreef draculettetje het volgende:
was ik weer
ben nog een weekje thuis
Jeweetschquote:
Fucking geniaal! DOEN!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:29 schreef tripack het volgende:
Penalties bij Frankrijk - Italie ondanks uitschakeling.
das best lullig als
rode vlek is geheel weg, maar voet en enkel echt nog te dikquote:
hmm dus nog een weekje niksenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:39 schreef draculettetje het volgende:
[..]
rode vlek is geheel weg, maar voet en enkel echt nog te dik
moet nu zo'n steunkous en daarmee weer opbouwen met lopen
met kous mag ik proberen Ronja weer 1x per dag uit te laten!
Maar aangezien de apotheek de kous niet op voorraad heeft heb ik die pas morgen middag in huis....
voor de rest nog rustig aan doen dus vandaar nog een weekje thuis
Die dingen ken ik wel, wel klote dat ze die dan niet gelijk kunnen leveren...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:39 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Maar aangezien de apotheek de kous niet op voorraad heeft heb ik die pas morgen middag in huis....
Je mag in ieder geval al weer wat doen met je voetje.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:39 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Ik ben druk bezig met "werken"quote:
Opbokken! Jij doet heeeulemaal niksquote:
Het is nu een feit.... De Nederlandse jeugd heeft geen smaak wat muziek betreftquote:
dat is al jaaaren bekendquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Het is nu een feit.... De Nederlandse jeugd heeft geen smaak wat muziek betreft
Heb ik al gevondenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:23 schreef draculettetje het volgende:
ik ben druk met een vakantie zoeken voor in oktober!
Niks nieuws toch?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Het is nu een feit.... De Nederlandse jeugd heeft geen smaak wat muziek betreft
True that isquote:
Jawohlquote:
alweer? daar was je vorige maand tog ook?quote:
Nee ok, maar tochquote:
Ongezien de tyfus, ik ben gvd echt druk bezigquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Opbokken! Jij doet heeeulemaal niks
Jij? Druk?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ongezien de tyfus, ik ben gvd echt druk bezig
Weer hetzelfde huis aan het strand jaquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:29 schreef tripack het volgende:
[..]
alweer? daar was je vorige maand tog ook?
of is dit een ander gedeelte?
Ik hoor het luchtalarm al!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Jij? Druk?
Heilige poep! Stop de pers! Bel de krant! DEFCON 1!!!! BOEM
Droxz is heeeeul druk bezig
okee dan... en nu speel jij dat er een scheet dwars zitquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:38 schreef Sgele het volgende:
[..]
Weer hetzelfde huis aan het strand ja
Maar nu is het ook meer om dingen te bezichtigen e.d. Zo ga ik ook Normandie bezichtigen en een stuk afleggen wat ze zoveel jaar geleden ook gedaan hadden toen een of andere Duitser z'n ruft dwars zat en dat met de hele wereld wilde delen ofzo
Inderdaad, wil iemand dan voor mij een droxz special halen?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Jij? Druk?
Heilige poep! Stop de pers! Bel de krant! DEFCON 1!!!! BOEM
Droxz is heeeeul druk bezig
* Sgele geeft Droxz een van z'n eigen specialsquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad, wil iemand dan voor mij een droxz special halen?
Zal toch nog wel gebeuren dit jaar?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:43 schreef tripack het volgende:
[..]
okee dan... en nu speel jij dat er een scheet dwars zit![]()
nee gaaf![]()
ik hoop ook nog op vakantie te kunnen gaan.... ergens maakt niet uit waar
ik hoop het wel.... hoop dat ik mijn vader zo gek kan krijgen dat hij voor me betaaldquote:
Duck and cover!quote:
Zeg daar heb je toch die stagiaire voor?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad, wil iemand dan voor mij een droxz special halen?
Woensdag en donderdag pasquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zeg daar heb je toch die stagiaire voor?
dat klinkt wel fout jaquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:45 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele geeft Droxz een van z'n eigen specials
als je dat leest..ziet het er raar uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |