Schijt een beer in het bos?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:06 schreef draculettetje het volgende:
moeten er nog mensen vergaderen vandaag?
Ik weet niet? hebben wij hier beren in het bos?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Schijt een beer in het bos?
Heb er alweer 2 in mijn agenda staan
quote:
Ik kan wel een "bruine beer" los laten in het bos... Alleen is het dan wat anders...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:11 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik weet niet? hebben wij hier beren in het bos?
whahahquote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]Mij een Turk noemen is net zoiets als die huis-tuin en keuken turk die hier een tijdje zat een leuke gebruiker noemen
ah daar had ik overheen gelezenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee beller lang haar, en jij je kop kaal!
Mijn haarlengte is ongeveer 3MMquote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:16 schreef tripack het volgende:
[..]
ah daar had ik overheen gelezen
mag het ook bijna kaal?
Cabaret he WLquote:
volgens mn moeder prikkelt het al aardigquote:
Bwahahahaquote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
volgens mn moeder prikkelt het al aardig
okee, nee moet wel echt met accountview gebeuren, wil namelijk de usability (of het gebrek aan) ervan testen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:30 schreef Bellerophon het volgende:
@Draakje, succes!
@Tripack, moet het wel bijhouden maar niet met accountview
mja oranje speelt, en ik heb er zin in zullen we maar zeggen.quote:
drie keer raden wie morgen schor isquote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja oranje speelt, en ik heb er zin in zullen we maar zeggen.
[ afbeelding ]
Z'n moeder? Omdat ik die vanavond alles bij elkaar laat schreeuwen?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
kut , kwas net te laatquote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Z'n moeder? Omdat ik die vanavond alles bij elkaar laat kreunen?
* Sgele schreeuwt ookquote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Z'n moeder? Omdat ik die vanavond alles bij elkaar laat schreeuwen?
Haha sorryquote:
Ik heb ook gewoon heerlijk geslapen!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:47 schreef lynda het volgende:
Zo weer 10 uur geslapen heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk!!
* lynda gaat draakje volgen en ook naar de dokter
* Bellerophon Geeft nieuw bekertje water aan Sgelequote:
bij mn moeder past alles wel. je weetschtquote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha sorry
Had even van kreunen -> schreeuwen gemaakt... Vond dat beter passen
Mogguh WL! Waar was je gisteren nou weer?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
bij mn moeder past alles wel. je weetscht![]()
meuning droxz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |