Ik denk niet dat je daar hoop uit moet halen. Het klinkt eerder als iemand die niet wil wassen dan een methode om vaker langs te komen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:03 schreef MereLss het volgende:
hmm ik wil um anders wel ik hou van katten maar wel echt kut zeg, hij heeft toen meteen al zn spullen meegenomen nouja, niet helemaal alles heb hier nog een paar boxershorts, snap jij dit?--> hij kwam zn spullen halen en hij vond nog een boxershort en wou die nog snel bij mij in de was doen en ik vroeg waarom, toen zei hij ja omdat hij vies is, ik zei je kwam je spullen toch op halen dus neem maar mee...
toen heeft ie het wel meegenomen maar daar krijg ik dan ook hoop van of wat zou hij hiermee bedoelen?
Ik heb niet zo heel lang een relatie gehad. Maar ik ben al veel langer gek op haar. Ze komt net uit een lange relatie. En te snel hebben we wat gekregen. Ik wilde te snel echt een relatie, waar ze nog niet klaar voor was. Begrijpelijk, maar mijn gevoel wilde wat anders. Dat zorgde voor een andere insteek in de relatie. En het moest wel klappen. Het is nu een paar weken uit, en er is heel veel ruzie geweest in de tussentijd, veel onbegrip etc.quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:10 schreef MereLss het volgende:
hoelang had jij btw een relatie? en hoe ging het bij jou uit?
oké is ook niet echt fair van haar dat ze meteen offline gaat als je commentaar geeft. Ik ben echt blij dat ik nog normaal kan praten met mijn ex. Kan me alleen wel de dag nog herinneren dat ik mijn spul ging ophalen... ik was zenuwachtig en wist me geen houding te geven eerste was het echt zo van hup spullen inladen en weg wezen. Maar in de gang raakte we toch aan de praat en hadden we afgesproken om vandaag dus even met de honden weg te gaan. Daarnaast gaan we misschien maandag er ook nog even op uit.quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:10 schreef ThaBrain het volgende:
Ik heb mijn ex net ook heel even gesproken op msn...ik moest haar even vragen of ik morgen niet te vroeg mijn spullen gaan halen. Vervolgens begon ze als vanouds, maar luchtig, tegen me aan te praten. Totdat ik ergens commentaar op gaf, waar zij het blijkbaar niet mee eens wasToen ging ze meteen offline
Het kan in je voor- en nadeel werken. Als jij niks van je laat horen denkt hij misschien van goh het doet haar niks dus laat hij jou ook links leggen of het werkt juist anders om en wordt hij helemaal gek dat je niks van je laat horen en wil je dan terug.quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:27 schreef MereLss het volgende:
hmm misschien moet ik dan ook maar een week ook helemaal niks meer van me laten horen, misschien mist hij dan ook wel iets. Dat zei zijn moeder in iedergeval. Ze zei laat hem maar een week of 2 weken met rust en dan beseft ie misschien wel dat hij het toch wel mist... Dat geeft me dan ook wel weer hoop maar aan de andere kant ben ik echt zo bang dat het helemaal over is en dat hij me niet meer wil
oké het is goed om te horen dat je het helemaal verwerkt hebt.quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:59 schreef luna_puella het volgende:
Ik heb gemerkt dat niks beter werkt dan een ontmoeting een paar maanden later. Mijn ex heeft het zeven maanden geleden, na een relatie van 2,5 jaar, van de ene op de andere dag uitgemaakt. Daar ben ik een tijdje echt kapot van geweest, en ik had toen ook heel veel moeite om hem los te laten. Ik leefde nog op bij ieder smsje en keek heel veel op zijn Hyves en Last.fm enzo.
Onlangs kwam ik hem bij een concert toevallig tegen. We moesten dezelfde trein terug hebben, en hoewel dat allemaal nogal awkward was, realiseerde ik me ook eindelijk wat een vervelende jongen het eigenlijk was. Ik kan je niet vertellen hoe goed dat voelde. Sindsdien mis ik hem helemaal niet meer.
Ik heb exact hetzelfde, ik hoor nu alleen van vrienden dat ze het wel beter met dr gaat, ze gaat flink uit en drinkt vrij veel en dat dr jongens zijn die op haar azen.. ik heb de hoop ook opgegeven en ik besef nu ook dat er meer is dan alleen haar.. dat zal je na een tijdje ook hebben, je moet gewoon niet op hem wachten maar gewoon verder gaan met je leven, als hij je terugwilt dan merk je t dan weer wel en als je dr voor wilt gaan dan ga je ervoorquote:Op woensdag 11 juni 2008 22:27 schreef MereLss het volgende:
hmm misschien moet ik dan ook maar een week ook helemaal niks meer van me laten horen, misschien mist hij dan ook wel iets. Dat zei zijn moeder in iedergeval. Ze zei laat hem maar een week of 2 weken met rust en dan beseft ie misschien wel dat hij het toch wel mist... Dat geeft me dan ook wel weer hoop maar aan de andere kant ben ik echt zo bang dat het helemaal over is en dat hij me niet meer wil
mwoah...ik heb dat deels wel aan mezelf te danken hoor..het is nu een week uit, maar tm afgelopen maandag heb ik redelijk wanhopig contact met haar gehouden. Ik wilde haar zo hard terug. Ik bleef haar mailen en smsen. En toen heb ik dingen geprobeerd goed te praten. En dat commentaar wat ik haar dus net op msn gaf, was ook op te vatten als goed praten. Ze wil denk ik gewoon op het moment niks meer horen over hoe het is gelopen. Dan is het het makkelijkste natuurlijk om het contact op zo'n moment te verbreken.quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:18 schreef JoostPayne het volgende:
[..]
oké is ook niet echt fair van haar dat ze meteen offline gaat als je commentaar geeft. Ik ben echt blij dat ik nog normaal kan praten met mijn ex. Kan me alleen wel de dag nog herinneren dat ik mijn spul ging ophalen... ik was zenuwachtig en wist me geen houding te geven eerste was het echt zo van hup spullen inladen en weg wezen. Maar in de gang raakte we toch aan de praat en hadden we afgesproken om vandaag dus even met de honden weg te gaan. Daarnaast gaan we misschien maandag er ook nog even op uit.
Bah er is echt niks aan om na een relatie van 5,6 jaar alleen achter te blijven. Ik mis het samen zijn en als je wakker wordt dat er dan iemand naast je ligt die je even kan beet pakken enzo.
Je gevoel zal je wel een hele tijd lang vertellen van dat je allemaal goed komt. Hier toch weer een oud advies ga wat leuke dingen doen met vrienden heb ik ook gedaan het is soms wel even slikken want dan mis je haar toch wel even maar dan kan je gedachten ook even ergens anders op zetten in plaats van alleen maar aan haar te denken.quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:35 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
mwoah...ik heb dat deels wel aan mezelf te danken hoor..het is nu een week uit, maar tm afgelopen maandag heb ik redelijk wanhopig contact met haar gehouden. Ik wilde haar zo hard terug. Ik bleef haar mailen en smsen. En toen heb ik dingen geprobeerd goed te praten. En dat commentaar wat ik haar dus net op msn gaf, was ook op te vatten als goed praten. Ze wil denk ik gewoon op het moment niks meer horen over hoe het is gelopen. Dan is het het makkelijkste natuurlijk om het contact op zo'n moment te verbreken.
Ik begin nu zo'n gevoel te krijgen van: het maakt me ook allemaal niet meer uit ook...Mijn hoofd weet dat het niet meer gaat werken, maar mijn gevoel zegt nog wat anders
Kop op meid !!quote:
tis een top dieet ja.,.. kan geen sonja tegenopquote:Op donderdag 12 juni 2008 12:22 schreef Paikea het volgende:
[..]
![]()
1 ding is zeker, het is lekker voor mijn lijn
Waarom schrijf jij altijd precies dat zoals ik me voelquote:Op donderdag 12 juni 2008 00:41 schreef teamlead het volgende:
ah hier zitten we nu
Ik mis haar.... er gebeurt zoveel in mijn leven op dit moment en ik kan het niet eens meer met haar delen......
Dat is dan ook echt serieus het enige voordeel van dit alles.quote:Op donderdag 12 juni 2008 12:22 schreef Paikea het volgende:
[..]
![]()
En die knorrende maag leidt lekker afquote:Op donderdag 12 juni 2008 12:22 schreef Paikea het volgende:
[..]
![]()
Ha! Jij klinkt bekend!quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:59 schreef luna_puella het volgende:
Ik heb gemerkt dat niks beter werkt dan een ontmoeting een paar maanden later. Mijn ex heeft het zeven maanden geleden, na een relatie van 2,5 jaar, van de ene op de andere dag uitgemaakt. Daar ben ik een tijdje echt kapot van geweest, en ik had toen ook heel veel moeite om hem los te laten. Ik leefde nog op bij ieder smsje en keek heel veel op zijn Hyves en Last.fm enzo.
Onlangs kwam ik hem bij een concert toevallig tegen. We moesten dezelfde trein terug hebben, en hoewel dat allemaal nogal awkward was, realiseerde ik me ook eindelijk wat een vervelende jongen het eigenlijk was. Ik kan je niet vertellen hoe goed dat voelde. Sindsdien mis ik hem helemaal niet meer.
bedankt voor het adviesquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:50 schreef JoostPayne het volgende:
[..]
Je gevoel zal je wel een hele tijd lang vertellen van dat je allemaal goed komt. Hier toch weer een oud advies ga wat leuke dingen doen met vrienden heb ik ook gedaan het is soms wel even slikken want dan mis je haar toch wel even maar dan kan je gedachten ook even ergens anders op zetten in plaats van alleen maar aan haar te denken.
dat spreekt elkaar inderdaad heel erg tegen...maar...je moet maar zo denken: hij heeft het er net zo moeilijk mee als jijquote:Op donderdag 12 juni 2008 16:09 schreef MereLss het volgende:
ja ik weet het echt nie meer de ene keer denk ik van het is even een stop weetjewel en de andere keer ben ik echt zo bang dat het voor altijd over is... dat is zo raar volgensmij weet hij ook niet wat hij wil, op msn zei die van ik wil je nooit meer zien enzo en toch smst hij me wel dat spreekt elkaar dan toch tegen? of ben ik nou gek?
Voor de andere is het ook niet makkelijk. Eerst maar eens afstand nemen, dan verder kijken?quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:09 schreef MereLss het volgende:
ja ik weet het echt nie meer de ene keer denk ik van het is even een stop weetjewel en de andere keer ben ik echt zo bang dat het voor altijd over is... dat is zo raar volgensmij weet hij ook niet wat hij wil, op msn zei die van ik wil je nooit meer zien enzo en toch smst hij me wel dat spreekt elkaar dan toch tegen? of ben ik nou gek?
als je het antwoord weet geef dan een GIL ! Liefde is heel leuk als het ook wederzijds is maar zodra er een breuk is in een relatie dan zuigt liefde gigantisch.quote:
Kan ik me helemaal bij aansluitenquote:Op donderdag 12 juni 2008 17:52 schreef MereLss het volgende:
ja i know en vooral het opstaan is erg... dan besef ik dat er weer een dag bij komt dat ik zonder hem verder moet:(
Same herequote:Op donderdag 12 juni 2008 18:10 schreef MereLss het volgende:
ik ben echt zo in tweestrijd met mezelf, aan de ene kant denk ik van het is even een tussenstop en aan de andere kant denk ik van fuck het is echt over... hoelang duurt zoiets? en denk je dat het helpt dat ik een week niks van me laat horen?
vergeet het alleen in bed liggen om te gaan slapen nietquote:Op donderdag 12 juni 2008 17:52 schreef MereLss het volgende:
ja i know en vooral het opstaan is erg... dan besef ik dat er weer een dag bij komt dat ik zonder hem verder moet:(
it's a giftquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:30 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Waarom schrijf jij altijd precies dat zoals ik me voel
Hoeveel maanden ben je verder... maak me nu al zorgen. Zit bijna op 2 maanden en heb zo geen zin om hier nog langer mee te zitten. IK WIL ER KLAAR MEE ZIJN! NU!quote:Op donderdag 12 juni 2008 18:32 schreef Electrical-Storm het volgende:
Bleh, inmiddels vele maanden verder en ik sta nog steeds op met een gat...
Ik merk wel dat acceptatie van liefdesverdriet een slok op een borrel scheelt. Ik heb me er bij neergelegd dat het kutgevoel niet van de ene op de andere dag verdwijnt, dus ik stel mezelf niet teleur als ik weer 'ns in een dip beland
Is dat hetzelfde als hopeloze hoop? Dat voel ik namelijk. Hoop hebben terwijl ik ook dondergoed weet dat het volslagen zinloos is.quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:00 schreef Miesjel het volgende:
Radeloze hoop? Ik geloof dat die kreet mijn gemoedstoestand wel aardig benoemd.
ik wou dat je het gevoel "Hoop" gewoon kon uitzetten dat zou het een stuk draaglijker maken denk ik.quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:26 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde als hopeloze hoop? Dat voel ik namelijk. Hoop hebben terwijl ik ook dondergoed weet dat het volslagen zinloos is.
Lastig te zeggen...quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:24 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Hoeveel maanden ben je verder... maak me nu al zorgen. Zit bijna op 2 maanden en heb zo geen zin om hier nog langer mee te zitten. IK WIL ER KLAAR MEE ZIJN! NU!![]()
Verdomme zeg, als ie het nou waard was, ok, maar hij wil me niet, dus is hij het toch niet waard om me zo kut over te voelen?
Ok, dat geeft de burger moed. Sta op iets meer dan een week zero contact...quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:50 schreef Electrical-Storm het volgende:
[..]
Lastig te zeggen...
Het is nu 5 maanden 'officieel' uit, maar na nog een soort van 'kans' (niet in de vorm van een relatie gegoten maar nog wel intensief contact met hoop van beide kanten) is het 2 maanden 'officieus' uit. Heb haar sindsdien niet meer gesproken overigens en dat helpt wel
damnquote:Op donderdag 12 juni 2008 20:57 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ok, dat geeft de burger moed. Sta op iets meer dan een week zero contact...
En deze wilde ik ff met jullie delen...
dat dus inderdaad.... tegen beter weten in toch blijven hopen op een soort van wonderquote:Op donderdag 12 juni 2008 20:26 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde als hopeloze hoop? Dat voel ik namelijk. Hoop hebben terwijl ik ook dondergoed weet dat het volslagen zinloos is.
Ik snap wat je bedoeld had ik ook toen ik mijn spullen ging ophalen. Heb me nog nooit zo gebroken gevoeld. Ik ben toen zeker wel 3 dagen gewoon van slag geweest was gewoon niet leuk meer.quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:39 schreef ThaBrain het volgende:
Ik ben vandaag bij haar thuis geweest om mn spullen op te halende herinneringen
Gisteren had ik nog een redelijke dag en was ik best vrolijk. Vandaag is echt het tegenovergestelde. Toen ik daar was realiseerde ik me dat ik daar voor de laatste keer in huis zou zijn. Ik moest alle herinneringen daar achter laten...
op de een of andere manier zit dit nummer de hele tijd in mn kop de laatste dagen dat ik me kut voel:
Ik mis een knuffelsmiley op Fok...maar die wilde ik je dus gevenquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:39 schreef ThaBrain het volgende:
Ik ben vandaag bij haar thuis geweest om mn spullen op te halende herinneringen
Gisteren had ik nog een redelijke dag en was ik best vrolijk. Vandaag is echt het tegenovergestelde. Toen ik daar was realiseerde ik me dat ik daar voor de laatste keer in huis zou zijn. Ik moest alle herinneringen daar achter laten...
op de een of andere manier zit dit nummer de hele tijd in mn kop de laatste dagen dat ik me kut voel:
Jouw nummer mij ookquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:50 schreef JoostPayne het volgende:
[..]
Waarom moet het zo verdomde moeilijk zijn
ahww dankjequote:Op donderdag 12 juni 2008 23:22 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik mis een knuffelsmiley op Fok...maar die wilde ik je dus geven
die is ook erg jaquote:
en toch.. als ze morgen wel reageert....quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:25 schreef Fcuker het volgende:
Vandaag smsje gestuurd na 3 weken niks te hebben gepraat ofso, vroeg of ze geslaagd wasniks terug gekregen Nou jahhhh echt een biatch is het geworden zeg sjonge jonge..
teringwijf
"Dulcia non meruit, qui non gustavit amara" betekend niet meer dan; Wie het bittere niet heeft gesmaakt, waardeert het zoete niet.quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:02 schreef Electrical-Storm het volgende:
Ach, recentelijk heb ik in een ander topique een mooie uitspraak voorbij zien komen... Iets in de trant van 'hoe bitterder het heden, des te zoeter smaakt het als je wel weer gelukkig bent' Alleen dan stukken poetischer verwoord![]()
Ergens is het ook wel "mooi"..Het doet pijn, maar alleen omdat het gewoon echt ontzettend fijn was.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:23 schreef heksehiel het volgende:
[..]
"Dulcia non meruit, qui non gustavit amara" betekend niet meer dan; Wie het bittere niet heeft gesmaakt, waardeert het zoete niet.
Jah ze heeft gerageerd, maar echt zo droog en kortafquote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:18 schreef teamlead het volgende:
[..]
en toch.. als ze morgen wel reageert....
Been there, done that. Je hebt nog hoop en die ene keer afspreken zorgt er voor dat je nog niet eens begonnen bent met afscheid nemen. Pas als dat gesprek is geweest en je weer beseft dat ze niet meer wil, dan komt pas echt de kutperiode... Daar zit ik nu inquote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:43 schreef ThaBrain het volgende:
Ik wil haar zo graag sprekenIk wil haar zien, gelukkig zien, samen met mij
Het is zo moeilijk om geen contact te zoeken. Helemaal met zo'n eenzaam weekend in het vooruitzicht
Over een week zoek ik wel contact met haar. Ik wil haar in ieder geval nog 1 keer spreken om wat onduidelijkheden van mijn kant uit de wereld te helpen. Daarna kan ik het helemaal afsluiten.
misschien raak je juist daarom eerder over haar heen als ze iets terug gestuurd zou hebben dan had je misschien nog een kleine hoop en dan had jij vast weer proficiat terug gestuurd als ze geslaagd was.quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:25 schreef Fcuker het volgende:
Vandaag smsje gestuurd na 3 weken niks te hebben gepraat ofso, vroeg of ze geslaagd wasniks terug gekregen Nou jahhhh echt een biatch is het geworden zeg sjonge jonge..
teringwijf
Maak je geen zorgen het is nog geen 2012quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:15 schreef JoostPayne het volgende:
mensen ik heb sinds een uur een erg zenuwachtig gevoel in medat gevoel heb ik altijd als er iets ernstig gaat gebeuren maar ik zou niet weten wat
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:15 schreef JoostPayne het volgende:
mensen ik heb sinds een uur een erg zenuwachtig gevoel in medat gevoel heb ik altijd als er iets ernstig gaat gebeuren maar ik zou niet weten wat
ik weet mezelf gewoon geen houding te geven.
daarnaast voel ik me ook gewoon een wrak op het moment gister weer een dipje gehad en de druk lijkt vandaag alleen maar erger te wordenWaarom moet het leven soms zo moeilijk zijn....
![]()
Ach ik zie het tegen die tijd wel...Ik heb de laatste dagen met mensen zitten praten en heb toch wel wat conclusies kunnen trekken. Ik heb er nu voor gezorgd dat ik het weekend niet alleen hoef te zitten. Als ik wel alleen ben ga ik over bepaalde dingen nadenken. Ik zit nu bij mensen met wie ik het er gewoon over kan hebben en direct feedback krijg over mijn gedachtes. In die gesprekken wordt het toch wel steeds duidelijker dat ik nu beter af ben zonder haar. Ze was niet zo'n makkelijke meid...ik weet van mezelf dat ook ik niet makkelijk ben....het botste gewoon heel erg op bepaalde punten.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:15 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Been there, done that. Je hebt nog hoop en die ene keer afspreken zorgt er voor dat je nog niet eens begonnen bent met afscheid nemen. Pas als dat gesprek is geweest en je weer beseft dat ze niet meer wil, dan komt pas echt de kutperiode... Daar zit ik nu in![]()
Was vanmorgen zo ontzettend kwaad. Mijn ex heeft het allemaal voor elkaar, een baan, geld, auto, scharrels en geniet vast van zijn top leven, terwijl dit er allemaal niet was tijdens onze relatie. Hij heeft zijn leven weer op poten en ik... ik lig gewoon helemaal in puin. Hem kwijt, mijn beste vriend uit beeld, oorlog met mijn beste vriendin en mijn ouders zijn op vakantie en heb 0,0 plannen voor aankomend weekend... Boehoe wat ben ik zielig
Volg het advies op wat je mij gegeven hebt, zorg even voor algehele afleiding!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:15 schreef JoostPayne het volgende:
ik weet mezelf gewoon geen houding te geven.
daarnaast voel ik me ook gewoon een wrak op het moment gister weer een dipje gehad en de druk lijkt vandaag alleen maar erger te wordenWaarom moet het leven soms zo moeilijk zijn....
![]()
Niet om je te ontmoedigen, want niet iedereen zit hetzelfde in elkaar, maar ik was helemaal hyper toen het net uit was. Grenzenloze energie, overal zin in, maar nu 2 maandjes later is de energie op (slaap nog steeds nauwelijks, dus ik ook wel logisch) en heb ik nergens zin in en zie ik overal als een berg tegen op.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:34 schreef Paikea het volgende:
[..]
Volg het advies op wat je mij gegeven hebt, zorg even voor algehele afleiding!
Lees een thriller, kijk een stomme film, bel wat vrienden op en ga in een kroeg jezelf lamzuipen.
Doe iets!
Bij mij is het nu of het niet gebeurt is, ik ben vreselijk enthousiast over een mogelijke nieuwe woning en vind het fijn dat het dan op mijn manier kan...Ik herinner me steeds zijn slechte eigenschappen en niet zijn goede.
Ben ik dan al ver in mijn verdriet of is dit pas het beginstadium?
Wil gewoon weten wat ik kan verwachten!!!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:44 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Niet om je te ontmoedigen, want niet iedereen zit hetzelfde in elkaar, maar ik was helemaal hyper toen het net uit was. Grenzenloze energie, overal zin in, maar nu 2 maandjes later is de energie op (slaap nog steeds nauwelijks, dus ik ook wel logisch) en heb ik nergens zin in en zie ik overal als een berg tegen op.
Lieverd, je kunt niet voorspellen wat je te wachten staat, want het komt, zoals het komt en het gaat zoals het gaat. Met goede momenten, ok momenten, neutrale momenten en ultra kutte momenten. Blijf gewoon lekker spuien en laat zondag over je heen komen! De angst voor de angst is vaak erger dan de angst zelf...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:51 schreef Paikea het volgende:
[..]
Wil gewoon weten wat ik kan verwachten!!!
Niet dat ik denk "zo, dat valt eigenlijk best mee, twee dagen huilen en dan weer verder".
Ik verwacht nog wel een klap als ik zondag naar huis ga en dan echt realiseer wat er gebeurt is...
Wat een wijze raadquote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:01 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Lieverd, je kunt niet voorspellen wat je te wachten staat, want het komt, zoals het komt en het gaat zoals het gaat. Met goede momenten, ok momenten, neutrale momenten en ultra kutte momenten. Blijf gewoon lekker spuien en laat zondag over je heen komen! De angst voor de angst is vaak erger dan de angst zelf...
Ja dat weet ik wel ik ga zaterdagavond al naar een poker toernooi en zondag een meeting. Het probleem is alleen ik ben sinds vandaag klaar ben met stage en nu heb ik vakantie en nu heb ik het advies gekregen om het rustig aan te gaan doen. Maar ik weet van mezelf dat ik dan weer ga denken aan haar.... ik mis haar zo erg dat ik gek wordt van mezelf. Ik denk dat ik gewoon maar weer zo snel mogelijk ergens aan het werk moet dat ik mezelf verplicht om er niet aan te denken.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:34 schreef Paikea het volgende:
[..]
Volg het advies op wat je mij gegeven hebt, zorg even voor algehele afleiding!
Lees een thriller, kijk een stomme film, bel wat vrienden op en ga in een kroeg jezelf lamzuipen.
Doe iets!
[
Dat ik dus afgelopen vrijdag ik voelde me goed en zat lekker in me vel toen ik die donderdagavond met haar had gepraat. Voor mijn gevoel was ik er klaar mee maar tot dat ik vrijdag avond bij me zusje was voor een soort van feestje dan zit iedereen daar met hun vriend/vriendin en toen besefte ik me opeens weer van IK MIS HAARquote:Bij mij is het nu of het niet gebeurt is, ik ben vreselijk enthousiast over een mogelijke nieuwe woning en vind het fijn dat het dan op mijn manier kan...Ik herinner me steeds zijn slechte eigenschappen en niet zijn goede.
Ben ik dan al ver in mijn verdriet of is dit pas het beginstadium?
Je hebt wel gelijk, maar iets anders kon ik ook niet verzinnen.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:36 schreef ebeaydojraes het volgende:
tsja. het bekende "je moet jezelf bezig houden".
Allemaal wel leuk en aardig, maar je kan niet bezig blijven en er komt altijd wel een moment waarvan je denkt "***". Dat gaat langzaam aan wel over en na een half jaar moet je het toch wel aardig kwijt zijn, al kan het nog paar jaar doorsudderen, zolng je je hart niet ergens anders aan kan geven en het vorige daarmee op een andere manier een plaatsje daar kan geven.
Gewoon doorgaan met leven, want zo is het leven. Je kan niet stil blijven staan. Ergens moet je afscheid nemen en het laten gaan.
Ja, dat snap ik. Maar wat zijn dan de opmerkingen, tips etc die er echt toe doen?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:50 schreef ebeaydojraes het volgende:
hmmzz. het was ook meer een algemene opmerking dan een reactie op iemand .
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:29 schreef JoostPayne het volgende:
[..]
Ja dat weet ik wel ik ga zaterdagavond al naar een poker toernooi en zondag een meeting. Het probleem is alleen ik ben sinds vandaag klaar ben met stage en nu heb ik vakantie en nu heb ik het advies gekregen om het rustig aan te gaan doen. Maar ik weet van mezelf dat ik dan weer ga denken aan haar.... ik mis haar zo erg dat ik gek wordt van mezelf. Ik denk dat ik gewoon maar weer zo snel mogelijk ergens aan het werk moet dat ik mezelf verplicht om er niet aan te denken.
Ik ben al lang bij dat ik er hier mensen zijn die echt adviezen geven waar ik wat mee kan en dat er volwassen op wordt gereageerd. Toch wil ik de mensen bedanken voor het soort van luisterend oor en advies dat ze hier hebben gegeven.
[..]
Dat ik dus afgelopen vrijdag ik voelde me goed en zat lekker in me vel toen ik die donderdagavond met haar had gepraat. Voor mijn gevoel was ik er klaar mee maar tot dat ik vrijdag avond bij me zusje was voor een soort van feestje dan zit iedereen daar met hun vriend/vriendin en toen besefte ik me opeens weer van IK MIS HAARmet alle gevolgen van dien. en ik ben ook zeker niet bang voor dat er meer van zulke dagen zullen komen....
De dingen die "fijn" zijn om te horen krijg je hier waarschijnlijk niet te horen. Ik denk dat alle mensen die in dit topic zitten eigenlijk gewoon willen horen van hun ex dat hij/zij weer bij diegene terug komen...me includedquote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:53 schreef Paikea het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Maar wat zijn dan de opmerkingen, tips etc die er echt toe doen?
De standaardgezegden die iedereen altijd zegt (meer jongens/meiden dan kerktorens), daar zitten we niet op te wachten..
Hoe kun je dan echt je steun betuigen?
Wat zijn de dingen die echt "fijn" zijn om te horen?
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:07 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
De dingen die "fijn" zijn om te horen krijg je hier waarschijnlijk niet te horen. Ik denk dat alle mensen die in dit topic zitten eigenlijk gewoon willen horen van hun ex dat hij/zij weer bij diegene terug komen...me included(qua gevoel dan, verstand niet)
ghehehe kunnen we wel doen jaquote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:12 schreef Paikea het volgende:
[..]
![]()
Misschien moeten we maar een handleiding gaan schrijven: wat wel en niet te zeggen bij luduvudu
Steun? Tips? Die bestaan niet behalve het standaard gebrabbel. Het leven gaat door. Deal with it! Zoek weer vreugde op in 't leven. Leef!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:53 schreef Paikea het volgende:
[..]
Amen!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:40 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
Steun? Tips? Die bestaan niet behalve het standaard gebrabbel. Het leven gaat door. Deal with it! Zoek weer vreugde op in 't leven. Leef!
Je hebt gelijkquote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:40 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
Steun? Tips? Die bestaan niet behalve het standaard gebrabbel. Het leven gaat door. Deal with it! Zoek weer vreugde op in 't leven. Leef!
Ik heb in deze periode steun van mensen waarvan ik het nooit verwacht had.... dat is ook ongeveer het enige positievequote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:53 schreef Paikea het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Maar wat zijn dan de opmerkingen, tips etc die er echt toe doen?
De standaardgezegden die iedereen altijd zegt (meer jongens/meiden dan kerktorens), daar zitten we niet op te wachten..
Hoe kun je dan echt je steun betuigen?
sterkte alvastquote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:54 schreef Ruszczynski het volgende:
Ik kan mij hier ook bij aansluiten.
Maandag heeft mijn vriend het ook uitgemaakt, juist toen ik dacht dat het beter ging.
En dan komt natuurlijk de ziekte die bij liefdesverdriet hoort, geen honger, alleen maar aan hém denken, nergens meer zin in..
Maar door alle omstandigheden heb ik nog steeds heel erg veel hoop(lang verhaal), en volgende week zien we elkaar weer.
Nadat het uit is gegaan ben ik gaan begrijpen wat er mis is gegaan, wat we kunnen verbeteren.
Nu is alleen de vraag nog of hij zal luisteren..
Ach...zo hebben we allemaal ons eigen verhaalquote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:45 schreef Ruszczynski het volgende:
Bedankt voor je antwoord ThaBrain.
Maar het is het nog wel waard om het te verbeteren, dat is nu een beetje het probleem.
Hij heeft aangegeven (huilend zelfs) dat hij zo graag wou dat het ging werken.
Dit was voor hem zijn eerste relatie, en hiervoor had ik een relatie van 3 jaar.
Dat ritme heb ik aan hem toegepast, en dat werkt gewoon niet, dat is veels te snel.
Het ritme bestond uit heerlijk thuis hangen, spelletjes doen, filmpjes kijken, maar hij is natuurlijk niet zoals mijn ex van 3 jaar. Hij houd van uitgaan, kroeg hangen etc. , waar ik overigens geen problemen mee heb.
Maar door dat dus zo snel te doen, was zijn verliefdheid zo weg, en alleen de tijden dat we uit de sleur kwamen, was hij weer helemaal gek op me.
Maar stel, we zaten ons thuis weer te vervelen was dat gevoel natuurlijk zo weg.
Ik heb 'm veel afgenomen, dat ik 'm weer wil geven als we het nog een keer willen proberen.
Nadat het uit was gegaan, leek het 'm slim om geen contact te zoeken, dat heb ik toen dus niet gedaan.
Maar hij wel met mij..
Weet echt niet meer wat ik hier mee moet.
Sorry voor het lange verhaal.
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:54 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
Ach...zo hebben we allemaal ons eigen verhaal
Bij mij was het zo dat ik degene was die huilend zei dat ik wilde dat het werkte. Dat is meerdere keren voorgekomen in de relatie. Ik was juist degene die het liefst thuis hing. Mijn ex was ook niet zo van het uitgaan, maar meer dan ik. Ze heeft dingen geprobeerd te ondernemen, initiatief genomen, maar ik ging er niet te vaak op in. Al was dat maar een van de punten waarop het niet werkte tussen haar en mij
Mijn ex kreeg ook last van een sleur-gevoel. Ik ben er van overtuigd dat als ze een beetje meer moeite had gedaan om me over te halen om dingen te doen, we het leuker hadden gehad samen. Maar dat is makkelijk praten achteraf. Dat mag je eigenlijk niet van je partnet vragen, ik weet het.
Mijn ex heeft zich gevoeld alsof ze opgesloten zat in een hokje. Dat vindt zij tenminste. Ik heb het heel anders ervaren. Ik heb het juist ervaren als dat ik haar veel te vrij liet. Ze was nogal op zichzelf en zelfstandig. Ik had het liefst dat er voor me gezorgd werd. Aan de andere kant wilde zij ook dat er voor haar gezorgd werd (ondanks dat ze zo zelfstandig was...ik weet het...het spreekt elkaar nogal tegen en ik ben er dan ook nog niet uit hoe het dan wel had gemoeten). Mensen uit mijn omgeving vonden haar ook veel te veel op zichzelf. Ze deed heel veel dingen alleen.
Bij mij is het nu ook pas anderhalve week uit, maar ik ben er wel uit dat het een goede stap is geweest....that is...met mijn hoofd ben ik eruit. Mijn gevoel wil haar nog heel graag terug
btw...mijn verhaal was een heel stuk langer
Het doet inderdaad heel erg pijn als het uit gaat. Zij was mijn eerste. Ik heb zoiets nog nooit ervaren..en het voelt kutquote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:17 schreef Ruszczynski het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook heel lastig, iemand die heel erg op zichzelf is.
Je kan er niet doorheen komen lijkt wel..
En dat gevoel van dat er graag voor je gezorgd wordt ken ik ja.
Heel prettig gevoel ook natuurlijk..
Maar het doet gewoon echt pijn als het uit gaat, of je het nou graag wou of niet.
Diegene blijft zo lang in je hoofd hangen, en kan er ook echt niet uit, hoe erg je het ook probeert.
Mijn oplossing was op zoiets altijd: snel een andere zoeken!
Maar dan ben je er nog niet uit, je blijft er over door gaan.
Af en toe maakt je lichaam en geest je zo gek ermee!
mag ik je een tip geven stort je nu niet meteen weer in een relatie... Want die persoon is er dan alleen om het gat op te vullen voor je ex. Ik snap precies wat je bedoelt ik ben sociaal ook niet een van de sterkste wou soms wel wat ik daar echt een ster in was. Neem voor nu eerst voor jezelf een de tijd om alles weer op de rails te krijgen en dan komt de rest vanzelf.quote:Op zondag 15 juni 2008 00:40 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
Het doet inderdaad heel erg pijn als het uit gaat. Zij was mijn eerste. Ik heb zoiets nog nooit ervaren..en het voelt kut.
Ik heb geen idee of ik de oplossing moet zoeken in een ander. Ik weet ook niet of het voor mij verstandig is om snel een ander te zoeken. Ik moet denk ik gewoon eerst gewoon op stap en naar buiten. Ik ben niet echt een sociaal persoon en ben dan ook sociaal niet echt goed. Ik weet het van mezelf en ik vind het nu wel een goed moment om er eens wat aan te gaan doen.
Ik ben zo dat als ik eenmaal iemand heb gevonden, ik er dan ook volledig voor ga. Dat heb ik bij mijn ex ook gedaan. Zij zag dat het niet werkte. Stiekem had ik dat ook al hoor ergens in mijn achterhoofd, maar ik had de hoop dat het nog wel zou gaan werken. Ik was er ook gewoon van overtuigd dat het op een gegeven moment zou gaan werken. Het mocht helaas niet zo zijn. En nu begin ik toch eigenlijk steeds meer tot de conclusie te komen dat het beter is zo. Ik ben een deel van mezelf verloren tijdens de relatie. Ik kon niet volledig mijzelf zijn met haar in de buurt.
Dat neemt niet weg dat mijn gevoelens voor haar nog steeds heel sterk zijn...mijn gevoel wil haar nog steeds terug, bij haar zijn, leuke dingen doen, haar dingen vertellen die ik heb meegemaakt en dat soort dingen
Je verhaal heeft op sommige punten wel wat raak vlakken met mijn situatie. Ik denk dat je het beste gewoon nu zoveel mogelijk leuke dingen kunt gaan doen met vrienden/vriendinnen en er over praten met mensen die echt luisteren naar je. Dat heeft bij mij ook veel geholpen het is nu 2 weken uit na een relatie van 5,6 jaar soms voel ik me echt lekker maar er zijn ook momenten bij dat je meteen weer in een dip zit. zoals als er iets belangrijks is gebeurt of als je ergens mee zit dan zou je normaal gesproken dit vertellen aan je partner maar die is er dan niet en dan voel je toch even alleen op de wereld op dat moment.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:45 schreef Ruszczynski het volgende:
Bedankt voor je antwoord ThaBrain.
Maar het is het nog wel waard om het te verbeteren, dat is nu een beetje het probleem.
Hij heeft aangegeven (huilend zelfs) dat hij zo graag wou dat het ging werken.
Dit was voor hem zijn eerste relatie, en hiervoor had ik een relatie van 3 jaar.
Dat ritme heb ik aan hem toegepast, en dat werkt gewoon niet, dat is veels te snel.
Het ritme bestond uit heerlijk thuis hangen, spelletjes doen, filmpjes kijken, maar hij is natuurlijk niet zoals mijn ex van 3 jaar. Hij houd van uitgaan, kroeg hangen etc. , waar ik overigens geen problemen mee heb.
Maar door dat dus zo snel te doen, was zijn verliefdheid zo weg, en alleen de tijden dat we uit de sleur kwamen, was hij weer helemaal gek op me.
Maar stel, we zaten ons thuis weer te vervelen was dat gevoel natuurlijk zo weg.
Ik heb 'm veel afgenomen, dat ik 'm weer wil geven als we het nog een keer willen proberen.
Nadat het uit was gegaan, leek het 'm slim om geen contact te zoeken, dat heb ik toen dus niet gedaan.
Maar hij wel met mij..
Weet echt niet meer wat ik hier mee moet.
Sorry voor het lange verhaal.
Ik was ook niet van plan om meteen een nieuwe relatie te beginnen hoorquote:Op zondag 15 juni 2008 01:59 schreef JoostPayne het volgende:
[..]
mag ik je een tip geven stort je nu niet meteen weer in een relatie... Want die persoon is er dan alleen om het gat op te vullen voor je ex. Ik snap precies wat je bedoelt ik ben sociaal ook niet een van de sterkste wou soms wel wat ik daar echt een ster in was. Neem voor nu eerst voor jezelf een de tijd om alles weer op de rails te krijgen en dan komt de rest vanzelf.
nou ik zal positief voor je denken hoor woensdagquote:Op zondag 15 juni 2008 18:39 schreef Paikea het volgende:
Korte update:
Ik kom net thuis, heeft meneer een teringzooi achtergelaten zeg! Overal waar ik kijk zie ik zooi. Ik voel me verlicht en euforisch, dit betekent wel weer dat ik de goede keuze heb gemaakt!
Ben lekker aan het inpakken en kan niet wachten tot ik op mezelf zit.
Woensdag heb ik een bezichtiging, dus als we allemaal positief gaan denken voor me, kan het niet misgaan
(of ik gooi mijn tieten in de strijd)
quote:Op zondag 15 juni 2008 18:52 schreef JoostPayne het volgende:
[..]
nou ik zal positief voor je denken hoor woensdag![]()
of ik gooi me tieten in de strijd
lig hier bijna naast mijn stoel van het lachen
Vroeg naar bed en hopen dat je je morgen beter voelt? Wandeling maken, film kijken, antivrouwenliedjes luisteren?quote:Op zondag 15 juni 2008 19:14 schreef teamlead het volgende:hoe komt het toch dat er dagen zijn dat ik het gewoon echt helemaal niet trek? Ik mis haar continue, denk iedere dag aan haar.. maar vandaag is het wel heel erg... Hoe moet ik dit in godsnaam doen??
Ik had dat vorige weekend toen was ik echt een wrak. Maar dit weekend heb ik er niet zo veel last van. Het komt toch doordat ik bijna het hele weekend al leuke dingen heb gedaan. Dat moet jij gaan proberen anders raak je straks in een negatieve spiraal en ga je steeds verder naar beneden en dan wordt het steeds moeilijker om er weer uit te komen. Kop op jongen !quote:Op zondag 15 juni 2008 19:14 schreef teamlead het volgende:hoe komt het toch dat er dagen zijn dat ik het gewoon echt helemaal niet trek? Ik mis haar continue, denk iedere dag aan haar.. maar vandaag is het wel heel erg... Hoe moet ik dit in godsnaam doen??
Ja nee dat is gemeen hé om dat in de strijd te gooien dan win je het meteen van iedereen daar die hebben gereageerd op dat appartement.quote:Op zondag 15 juni 2008 19:01 schreef Paikea het volgende:
[..]
![]()
Kijk, ik heb die dingen en veel vrouwen weten ze te gebruiken. Als het mijn laatste kans is...Krijgen die tenminste ook weer aandacht
Gisteren heb ik echt gewoon een goeie dag gehad... eerst even gewerkt, vervolgens de rest van de dag/avond/nacht met vrienden doorgebracht.. Gewoon lekker relaxed...quote:Op zondag 15 juni 2008 19:18 schreef JoostPayne het volgende:
[..]
Ik had dat vorige weekend toen was ik echt een wrak. Maar dit weekend heb ik er niet zo veel last van. Het komt toch doordat ik bijna het hele weekend al leuke dingen heb gedaan. Dat moet jij gaan proberen anders raak je straks in een negatieve spiraal en ga je steeds verder naar beneden en dan wordt het steeds moeilijker om er weer uit te komen. Kop op jongen !
Dat is toch ook de bedoelingquote:Op zondag 15 juni 2008 19:20 schreef JoostPayne het volgende:
[..]
Ja nee dat is gemeen hé om dat in de strijd te gooien dan win je het meteen van iedereen daar die hebben gereageerd op dat appartement.
Laat het dan toe om je even verschrikkelijk kut te voelen. Laat je even helemaal gaan, maar pak daarna jezelf weer bij elkaar.quote:Op zondag 15 juni 2008 19:21 schreef teamlead het volgende:
[..]
Gisteren heb ik echt gewoon een goeie dag gehad... eerst even gewerkt, vervolgens de rest van de dag/avond/nacht met vrienden doorgebracht.. Gewoon lekker relaxed...
Maar ik werd vanochtendmiddag wakker.. en sindsdien is het gewoon bagger
Hahaha die meneer zal het wel moeilijk krijgen als hij zou knappe dame moet rondleiden die dan ook nog eens vrijgezel is.quote:Op zondag 15 juni 2008 19:22 schreef Paikea het volgende:
[..]
Dat is toch ook de bedoeling![]()
Een hulpeloze vrouw, die naar een andere provincie is verhuist en nog eens net vrijgezel is. Wie valt daar niet voor
Ga ergens heen waar je lekker kan laten gaan. kan je even lekker schreeuwen, huilen of vloeken dat lucht echt een hoop op en daarna voel je weer een stuk beter. !quote:Op zondag 15 juni 2008 19:21 schreef teamlead het volgende:
[..]
Gisteren heb ik echt gewoon een goeie dag gehad... eerst even gewerkt, vervolgens de rest van de dag/avond/nacht met vrienden doorgebracht.. Gewoon lekker relaxed...
Nou, en als ik dan ook nog eens een decollete kan tonen heb ik dat appartement in mijn zakquote:Op zondag 15 juni 2008 19:28 schreef JoostPayne het volgende:
[..]
Hahaha die meneer zal het wel moeilijk krijgen als hij zou knappe dame moet rondleiden die dan ook nog eens vrijgezel is.
wahahaha en toen bleek het dat hij niet van vrouwen houdt maar van mannenquote:Op zondag 15 juni 2008 19:29 schreef Paikea het volgende:
[..]
Nou, en als ik dan ook nog eens een decollete kan tonen heb ik dat appartement in mijn zak![]()
Zo, dat zou een domper zijnquote:Op zondag 15 juni 2008 19:35 schreef JoostPayne het volgende:
[..]
wahahaha en toen bleek het dat hij niet van vrouwen houdt maar van mannensta je mooi voor paal
quote:Op zondag 15 juni 2008 19:38 schreef Miesjel het volgende:
Ik heb net een heerlijk weekendje "je zinnen verzetten" gehad. Dat helpt wel veel zeg. Even niet denken aan de ex, ook niet op zoek naar iemand anders, maar zeilen, zeilen en zo hard mogelijk zeilen.
ja dat is vervelendquote:Op zondag 15 juni 2008 19:21 schreef teamlead het volgende:
[..]
Gratis tip: niet met je ex praten danquote:Op zondag 15 juni 2008 20:05 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
ja dat is vervelendIk ken het...het is vaak als ik wakker wordt, dat ik me echt kut voel. Pas als je iemand gesproken hebt gaat het wat beter. Dat praten is natuurlijk goede afleiding
Ai, ai, ai... dat is dus de fout. Contact afkappen! Je wil haar niets liever dan terug. Wat heeft het dan voor zin om een 'normaal' gesprek te voeren? Het enige dat het je oplevert is weer die deksel op je neus krijgen dat ze je nog steeds niet terug wilt. Alle leuke dingen die ze vertelt zijn kut om te horen, want ze heeft het leuk zonder jou en alle minder leuke dingen die ze vertelt heb je ook niets aan, want ze wil je er niet door terug. Kortom, wat levert contact met je ex je op?quote:Op zondag 15 juni 2008 20:09 schreef teamlead het volgende:
[..]
Gratis tip: niet met je ex praten dan.
Zojuist heel even kort op msn gebabbeld (gewoon over koetjes en kalfjes enzo)... aan de ene kant geweldig om weer eens een "normaal" gesprek te voeren maar nu een enorme kater....... kan ik niet gewoon in een hoekje wegkruipen en langzaam verdwijnen ofzo?
ach...dat praten met mn ex heb ik al een keer gedaan laatst...gewoon op msn...en inderdaad...daarna voelde ik me niet echt goed. Het vertrouwde gevoel kwam eventjes terug tijdens het gesprek. Het geeft valse hoop inderdaadquote:Op zondag 15 juni 2008 20:09 schreef teamlead het volgende:
[..]
Gratis tip: niet met je ex praten dan.
Zojuist heel even kort op msn gebabbeld (gewoon over koetjes en kalfjes enzo)... aan de ene kant geweldig om weer eens een "normaal" gesprek te voeren maar nu een enorme kater....... kan ik niet gewoon in een hoekje wegkruipen en langzaam verdwijnen ofzo?
contact afkappen.. ik zou niet weten hoe ik dat moet doenquote:Op zondag 15 juni 2008 20:19 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ai, ai, ai... dat is dus de fout. Contact afkappen! Je wil haar niets liever dan terug. Wat heeft het dan voor zin om een 'normaal' gesprek te voeren? Het enige dat het je oplevert is weer die deksel op je neus krijgen dat ze je nog steeds niet terug wilt. Alle leuke dingen die ze vertelt zijn kut om te horen, want ze heeft het leuk zonder jou en alle minder leuke dingen die ze vertelt heb je ook niets aan, want ze wil je er niet door terug. Kortom, wat levert contact met je ex je op?
Ik wist ook niet hoe ik het moest doen en was alleen maar bang voor het moment dat ik het zou moeten doen, omdat ik er aan onderdoor ging. Ik heb een mail gestuurd en daar zo goed mogelijk proberen uit te leggen dat ik het niet meer trok, dat ik het contact beeindigde, hem van mijn Hyves heb afgehaald en aan hem gevraagd heb om mij te blokken op msn. Nadat mailtje begon het pas echt... Zit nu toch wel in mijn diepste dal en zal niet zeggen dat geen contact mij een beter gevoel geeft. Het enige dat het me wel geeft is rust in die zin dat ik niet weet wat hij doet, dus daar niet over kan piekeren, voor de rest voelt het super definitief en blijven de tranen maar komen. Op een dag zullen de tranen wel op zijn en schop ik mezelf weer onder mijn ass, tot die tijd is mijn bed mijn beste vriendje en zijn de rest van mijn activiteiten (lees werk ed) dingen die ik op de automatische piloot doe.quote:Op zondag 15 juni 2008 20:27 schreef teamlead het volgende:
[..]
contact afkappen.. ik zou niet weten hoe ik dat moet doen
Je hebt wel gelijk hoor... maar het contact levert me in zoverre nog iets op dat ik niet het gevoel heb haar helemaal kwijt te zijn als er nog iets van contact is...
ik kan het niet goed onder woorden brengen merk ik.. maar ik kan me niet voorstellen om helemaal geen contact meer met haar te hebben... ik zou niet weten hoe ik dat moet doen
ahhwwquote:Op zondag 15 juni 2008 20:36 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik wist ook niet hoe ik het moest doen en was alleen maar bang voor het moment dat ik het zou moeten doen, omdat ik er aan onderdoor ging. Ik heb een mail gestuurd en daar zo goed mogelijk proberen uit te leggen dat ik het niet meer trok, dat ik het contact beeindigde, hem van mijn Hyves heb afgehaald en aan hem gevraagd heb om mij te blokken op msn. Nadat mailtje begon het pas echt... Zit nu toch wel in mijn diepste dal en zal niet zeggen dat geen contact mij een beter gevoel geeft. Het enige dat het me wel geeft is rust in die zin dat ik niet weet wat hij doet, dus daar niet over kan piekeren, voor de rest voelt het super definitief en blijven de tranen maar komen. Op een dag zullen de tranen wel op zijn en schop ik mezelf weer onder mijn ass, tot die tijd is mijn bed mijn beste vriendje en zijn de rest van mijn activiteiten (lees werk ed) dingen die ik op de automatische piloot doe.
Afleiding helpt op zich wel, maar voelt ook vaak als een vlucht, vandaar dat ik maar eens een weekendje alleen ging doorbrengen. Nou positieve is dat ik het overleeft heb, mindere is dat ik merk hoe moeilijk ik het vind. Daarnaast merk ik in mijn omgeving dat mensen een beetje klaar zijn met mijn verhaal. Ze hebben zoiets van na 2 maanden moet het toch wel beter gaan en kun je toch wel met andere dingen bezig gaan? Ik heb ook geen zin om steeds mezelf uit te nodigen bij mensen en dan moet ik ook nog vrolijk gaan zitten doen. Een meet met mensen uit dit topic klinkt op zich wel leukquote:Op zondag 15 juni 2008 20:39 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
ahhww![]()
Wat dacht je van wat afleiding? Wat zeg je van een meet met nog wat meer mensen vanuit dit topic? Voor de nodige afleiding
Joost en TheBrain hebben idd al plannen voor een meet, maar het zou natuurlijk wel leuk zijn als de anderen ook komenquote:Op zondag 15 juni 2008 20:45 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Afleiding helpt op zich wel, maar voelt ook vaak als een vlucht, vandaar dat ik maar eens een weekendje alleen ging doorbrengen. Nou positieve is dat ik het overleeft heb, mindere is dat ik merk hoe moeilijk ik het vind. Daarnaast merk ik in mijn omgeving dat mensen een beetje klaar zijn met mijn verhaal. Ze hebben zoiets van na 2 maanden moet het toch wel beter gaan en kun je toch wel met andere dingen bezig gaan? Ik heb ook geen zin om steeds mezelf uit te nodigen bij mensen en dan moet ik ook nog vrolijk gaan zitten doen. Een meet met mensen uit dit topic klinkt op zich wel leukHoef ik me iig niet beter voor te doen dan ik me voel
mjah...iedereen hier voelt zich kut...dus kunnen we beter ons samen kut voelenquote:Op zondag 15 juni 2008 20:45 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Afleiding helpt op zich wel, maar voelt ook vaak als een vlucht, vandaar dat ik maar eens een weekendje alleen ging doorbrengen. Nou positieve is dat ik het overleeft heb, mindere is dat ik merk hoe moeilijk ik het vind. Daarnaast merk ik in mijn omgeving dat mensen een beetje klaar zijn met mijn verhaal. Ze hebben zoiets van na 2 maanden moet het toch wel beter gaan en kun je toch wel met andere dingen bezig gaan? Ik heb ook geen zin om steeds mezelf uit te nodigen bij mensen en dan moet ik ook nog vrolijk gaan zitten doen. Een meet met mensen uit dit topic klinkt op zich wel leukHoef ik me iig niet beter voor te doen dan ik me voel
Ja gezellig. Lijkt me echt geweldig om iedereen eens te ontmoeten we hebben met ze alleen één ding gemeen we hebben/hadden liefdesverdriet.quote:Op zondag 15 juni 2008 20:47 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
mjah...iedereen hier voelt zich kut...dus kunnen we beter ons samen kut voelen![]()
![]()
Er is nog niks concreets afgesproken, maar de intentie is er geloof ik welHet is gaan leven tussen JoostPayne, Paikea en mij, maar iedereen uit dit topic mag uiteindelijk komen natuurlijk
Welke datum zou handig zijn en welke plaats?quote:Op zondag 15 juni 2008 20:47 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
mjah...iedereen hier voelt zich kut...dus kunnen we beter ons samen kut voelen![]()
![]()
Er is nog niks concreets afgesproken, maar de intentie is er geloof ik welHet is gaan leven tussen JoostPayne, Paikea en mij, maar iedereen uit dit topic mag uiteindelijk komen natuurlijk
Ja dat is waarquote:Op zondag 15 juni 2008 20:50 schreef JoostPayne het volgende:
[..]
Ja gezellig. Lijkt me echt geweldig om iedereen eens te ontmoeten we hebben met ze alleen één ding gemeen we hebben/hadden liefdesverdriet.
Ik heb geen idee wat voor dag. Iedereen heeft het druk natuurlijk, en ik weet niet in hoeverre mensen moeten werken en waar ze allemaal wonen.quote:Op zondag 15 juni 2008 20:52 schreef Paikea het volgende:
[..]
Welke datum zou handig zijn en welke plaats?
Een keer op zaterdag/zondag lijkt me het beste...quote:Op zondag 15 juni 2008 20:55 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
Ja dat is waar
En misschien kunnen we elkaar nog wat steun bieden op de een of andere manier. Het is in ieder geval zo dat we met zijn allen wat afleiding hebben dan
[..]
Ik heb geen idee wat voor dag. Iedereen heeft het druk natuurlijk, en ik weet niet in hoeverre mensen moeten werken en waar ze allemaal wonen.
Een centrale plek lijkt me wel het handigst. Die kunnen we het beste bepalen als we ongeveer weten waar de mensen die willen komen allemaal vandaan komen. Een eventuele plek is utrecht natuurlijk...Al ken ik utrecht totaal niet >_<. Utrecht is natuurlijk de meest centrale plek van nederland, maar als je vanuit het noorden moet komen is het alsnog een heel eind
Misschien is het het beste om wat contactgegevens uit te wisselen...anders krijg je misschien van die grappenmakers die ook komen alleen om ons te vervelen. Je weet wat er allemaal ronddartelt op dit forumquote:Op zondag 15 juni 2008 21:00 schreef Paikea het volgende:
[..]
Een keer op zaterdag/zondag lijkt me het beste...
Moet er maar een apart topic van aangemaakt worden?
Jep ik moet uit het Noorden komen kan er niks aan doenquote:Op zondag 15 juni 2008 20:55 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
Ja dat is waar
En misschien kunnen we elkaar nog wat steun bieden op de een of andere manier. Het is in ieder geval zo dat we met zijn allen wat afleiding hebben dan
[..]
Ik heb geen idee wat voor dag. Iedereen heeft het druk natuurlijk, en ik weet niet in hoeverre mensen moeten werken en waar ze allemaal wonen.
Een centrale plek lijkt me wel het handigst. Die kunnen we het beste bepalen als we ongeveer weten waar de mensen die willen komen allemaal vandaan komen. Een eventuele plek is utrecht natuurlijk...Al ken ik utrecht totaal niet >_<. Utrecht is natuurlijk de meest centrale plek van nederland, maar als je vanuit het noorden moet komen is het alsnog een heel eind
Het ligt er natuurlijk ook een beetje aan hoe laat we afspreken enzo en natuurlijk waarquote:Op zondag 15 juni 2008 21:14 schreef JoostPayne het volgende:
[..]
Jep ik moet uit het Noorden komen kan er niks aan doenmaar dan kom ik toch met de auto want met de trein vertik ik
moet ik zorgen dat ik op tijd weer terug ben voor die trein enzo en dan zal je altijd zien is het gezellig dan moet je weg omdat je anders niet naar huis kan met de trein.
Zelf weten, maar ik denk dat het gewoon een gezellige dag wordt en even gezeik vergeten.quote:Op zondag 15 juni 2008 22:21 schreef ebeaydojraes het volgende:
hmmzzz. ok laat ik het dan zo zeggen. Ik heb geen zin in al die negatieve aandacht. Mot wel positief blijven.
We zijn alles nog even op een rijtje aan het zetten. Stuur ThaBrain anders even een PM!quote:Op zondag 15 juni 2008 23:21 schreef Ruszczynski het volgende:
En stel, we gaan van Utrecht uit, dan is er sowieso genoeg te doen.
Stairway?
het gaat vandaag niet zo goed met jou zeker ?quote:Op maandag 16 juni 2008 14:48 schreef heksehiel het volgende:
Nemen we allemaal een foto mee van de beruchte ex en dan maken we een mooi dartbord
Wat moet je dan doen als je al die foto's al ritueel hebt verbrand?quote:Op maandag 16 juni 2008 14:48 schreef heksehiel het volgende:
Nemen we allemaal een foto mee van de beruchte ex en dan maken we een mooi dartbord
Haar ff mailen of ze die ene foto van jullie samen nog heeft en zo snel mogelijk wil mailen...quote:Op maandag 16 juni 2008 15:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat moet je dan doen als je al die foto's al ritueel hebt verbrand?
Is het ooit in je opgekomen, dat er steeds nieuwe aanwas van Fok-usertjes komen die in dit schuitje zitten en ook even hun verhaal kwijt willen en geen zin hebben om 58 topics door te spitten omdat hun concentratievermogen momenteel toch al 0,0 is?quote:Op maandag 16 juni 2008 16:00 schreef Solidius het volgende:
De kunst van het loslaten? Van jezelf (leren) houden! Daar zijn echt geen 58 topics "ach en wee" voor nodig.
Mn ex is mnbuurvrouw, danis het gemakkelijk stiekem een foto te maken als ze voorbij fietstquote:Op maandag 16 juni 2008 18:14 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Haar ff mailen of ze die ene foto van jullie samen nog heeft en zo snel mogelijk wil mailen...
Nou hup pak je cam, ga op wacht zitten en schiet wat mooie kiekjes.quote:Op maandag 16 juni 2008 18:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mn ex is mnbuurvrouw, danis het gemakkelijk stiekem een foto te maken als ze voorbij fietst
Met haar nieuwe vriend waarze mee samenwoont
teveel eer voor haar.quote:Op maandag 16 juni 2008 18:17 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Nou hup pak je cam, ga op wacht zitten en schiet wat mooie kiekjes.
Knuffelquote:Op maandag 16 juni 2008 18:18 schreef Paikea het volgende:
En omdat ik een nieuw usertje ben ga ik weer lekker klagen...
Ik voel me ff niet zo best. Ik wil iets tastbaars kwa huisje ofzo, nu is de toekomst even een donker, zwart gat omdat ik me nergens op kan focussen.
Familie en vrienden wonen 150 km verderop, dus ben even niet blij..
een klein beetje te kort door de bocht vrees ikquote:Op maandag 16 juni 2008 16:00 schreef Solidius het volgende:
De kunst van het loslaten? Van jezelf (leren) houden! Daar zijn echt geen 58 topics "ach en wee" voor nodig.
We zijn hier om naar geklaag te luisteren. Dus hou je vooral niet in.quote:Op maandag 16 juni 2008 18:18 schreef Paikea het volgende:
Ik voel me ff niet zo best. Ik wil iets tastbaars kwa huisje ofzo, nu is de toekomst even een donker, zwart gat omdat ik me nergens op kan focussen.
ahw komop! Je sleept jezelf er wel doorheenquote:Op maandag 16 juni 2008 18:18 schreef Paikea het volgende:
ahhwwwquote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:04 schreef JoostPayne het volgende:
nou ik heb weer eens last van een dipjewas zo net even bij me zusje geweest was mijn ex daar ook nou mijn wereld stond meteen weer op zijn kop ik heb nog steeds zo'n verliefd gevoel bah
ik wil het zo niet meer wordt er helemaal gek van
nog even en ga ik naar ver weggie stan ofzo
Kan het wel voorstellen hoe kut het is! Ik ga binnenkort naar een concert en ik heb gehoord dat mijn ex er ook heen gaat.. "met een jongen".quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:04 schreef JoostPayne het volgende:
nou ik heb weer eens last van een dipjewas zo net even bij me zusje geweest was mijn ex daar ook nou mijn wereld stond meteen weer op zijn kop ik heb nog steeds zo'n verliefd gevoel bah
ik wil het zo niet meer wordt er helemaal gek van
nog even en ga ik naar ver weggie stan ofzo
Ik woon niet ver bij JP vandaan, valt mee. Anderhlaf uur, als het in amsterdam of utrecht is, op zn hoogstquote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:06 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
Enne...die meet is wel ongeveer verweggistan voor jou he
oef... da's heftig ja... sterkte alvast....quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:17 schreef got.rice het volgende:
[..]
Kan het wel voorstellen hoe kut het is! Ik ga binnenkort naar een concert en ik heb gehoord dat mijn ex er ook heen gaat.. "met een jongen".
auw......quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:34 schreef Alec690 het volgende:
Oef, het is nu 5 weken uit. Krabbelde weer langzaam uit het dal, werd weer zelfverzekerd én stiekem de hoop en gedachten dat als ze me weer zou zien, ze zou smelten.![]()
Kwam ik er gister via Hyves achter dat ze een nieuwe vriend heeft. Ough!![]()
het lijkt me inderdaad ook kut om op hyves te zien dat mn ex een ander heeft...quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:51 schreef Alec690 het volgende:
Tijdens de relatie ontwikkel je liefde voor elkaar. Zoals ik eerder in deze topicreeks al eens heel mooi las: je geeft een stukje van jezelf aan haar, en zij geeft een stukje van haar aan jou. Omdat ik dat stukje van haar nog heb, lukt het me niet om iemand anders leuk te vinden.
Nu ze een nieuwe vriend heeft, maak jezelf helemaal gek omdat zij jouw stukje dus schijnbaar heeft weggegooid alsof het niets is. Hier bovenop komt nog eens dat ze een stukje van haar zelf nu aan een ander geeft!
Als je het niet uit je hoofd zet dan resulteert het in slapeloze nachten. Het moet nog even slijten bij mij, hoop dat het niet te lang duurt. Opvullen met een ander lukt me nog niet, maar als dit toch mocht gebeuren dan lukt het alleen als er zich heel spontaan en plots een nieuwe meid aandient. Het afspreken met iemand die ik al redelijk ken en iets leuks gaan doen werkt niet, alleen puur voor de gezelligheid en vriendschappelijk. Damn.![]()
Bedankt voor je steun Teamlead, maar we slaan ons er wel doorheen!
Ahhwww...heb je niet iemand anders die met je mee kan gaan naar Jochem Meyer? Er zijn vast wel mensen die mee willen, want Jochem is erg goedquote:Op woensdag 18 juni 2008 06:59 schreef Miesjel het volgende:
Ik heb er vandaag weer eens heel moeilijk mee. We hadden afgesproken te mailen met elkaar. Zodat het weer wat neutraler wordt. Dat vind ik een heel prettig idee, want ik mis niet alleen mijn vriendin, maar ook een hele goede vriendin. En stiekem hoop ik dat we in die 'normale' periode elkaar weer vinden. Ze heeft me een mailtje gestuurd met "ik laat je los" en "ik vind het jammer van ons" Daar ben ik verder niet op ingegaan. We zouden het namelijk luchtig houden. Maar ze heeft daar nog niet op gereageerd. Sinds maandag dus niet. Maar het lijkt heel erg lang alweer.
Ik heb kaartjes voor Jochem Myjers voor zaterdag waar ik haar heel graag bij zou willen hebben. Ik wil haar nu weer mailen, maar ergens zou ze eerst op mijn mail moeten reageren.
Miesjel wordt gewoon een beetje veel gek zo.
als we de tijd terug konden draaien zouden we het allemaal anders doen denk ikquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:34 schreef JoostPayne het volgende:
ik kan me bij de rest aansluiten heb vannacht alleen maar gedroomd over haaren daarin kwam het telkens goed en vertelde ze dat ze me miste en terug wou..... Maar dan wordt je wakker en weet je dat je weer in de keiharde realiteit zit
ik begin langzaam maar zeker gek te worden ik denk dat ik haar straks maar eens een mailtje stuur alleen weet niet goed hoe ik daar alles in moet zetten.... Waarom kan iemand je zo verdomde klote laten voelen ... Ik wou echt dat ik de tijd kon terugdraaien dan had ik alles anders gedaan en dan was ze misschien nu nog wel bij me geweest. bah maar goed dat ik vanmiddag met vrienden heb afgesproken kan ik weer even wat anders doen.......
got.rice - teamlead - Miesjel we moeten ons er door heen slepen anders blijven we ons zo kut voelen
Een reboundmeet ofzo?quote:
zo heeequote:Op woensdag 18 juni 2008 11:01 schreef Electrical-Storm het volgende:
Ik zag m'n ex laatst ook in de verte met haar nieuwe vlam. Althans, ik weet niet 100% zeker of ze een relatie hebben, maar het kan bijna niet anders gezien hun omgang in het verleden en hoe ze er nu samen bij liepen.
Aan 1 kant is dit weer verschrikkelijk klote, helemaal omdat het nog geen anderhalve maand definitief over is tussen ons (na een relatie van 2,5 jaar). Aan de andere kant weet ik nu wel dat ik de volledige stortbak aan ellende over me heen heb gehad. Ze heeft me belazerd tijdens haar stage in het buitenland; ze heeft een maand lang over de ernst van haar ontrouw gelogen; nadat alles op tafel kwam (en de relatie over was) is ze vrolijk doorgegaan met bedavontuurtjes met de persoon met wie ze me heeft belazerd; de 2e kans na haar terugkomst heeft ze op een mega-pijnlijke en achterbakse manier verprutst etc etc (ik kan nog wel een a4'tje doorgaan).
En nu heeft ze mij na onze definitieve breuk dus ook al na een paar weken vervangen, terwijl ik met een gekrenkt ego, een gebroken hart, oneindig veel vragen en de scherven achter ben gebleven...
Dat laatste is snel, en dat is pijnlijk... Helemaal na 2,5 jaar toprelatie... maar dat ze ooit weer een ander zou krijgen is natuurlijk onvermijdelijk, en misschien kun je die confrontatie dan ook maar het beste zo snel mogelijk achter de rug hebben. Ik kan mij nu werkelijk NIETS meer bedenken waarop ze het mes in mijn rug nog een keer kan ronddraaien. Ik weet nu zeker dat ik alle troep die je kunt bedenken voor m'n kiezen heb gehad, dus wat dat betreft kan de stijgende lijn nu echt ingezet worden... Maar het voelt zo ontzettend onrechtvaardig dat het haar zo voor de wind lijkt te gaan, na alles wat ze me heeft geflikt.
Wie heeft in godsnaam ooit het gezegde 'boontje komt om zijn loontje' uitgevonden? Zoiets komt alleen in films voor...
Ergens zal hij dat vast wel zijn.quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:52 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
zo heee
Dat klinkt als een moeilijke relatie. Ben je stiekem niet blij dat je van haar af bent?
quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:52 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
zo heee
Dat klinkt als een moeilijke relatie. Ben je stiekem niet blij dat je van haar af bent?
Aha een plotselinge omslag dus... Zo is het bij mij ook over gegaan 2 weken geleden. Van de ene op de andere dag was het gewoon over. Dat is echt kut gewoon.quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:15 schreef Electrical-Storm het volgende:
[..]
Nee...
Puur omdat het zo'n radicale omslag was van haar kant... Geloof me, vrienden waren stikjaloers op onze relatie, beschouwden het zelfs als referentie (tot het moment dat alles misging uiteraard)... puur omdat het zo vlekkeloos liep. Ik zou blij zijn geweest als dit karakter altijd al een beetje in haar zat, maar ik ken haar niet meer terug sinds haar stage, en het contrast tussen vroeger en nu maakt het zo fokking pijnlijk.
Ik wil haar terug zoals ze was, en ben af en toe 'bang' dat ze keihard heeft geleerd van haar fouten, daardoor een betrouwbare meid is geworden en haar nieuwe vriendje daar de vruchten van plukt. Ze is er zelf namelijk ook flink kapot van geweest dus ze zal spreekwoordelijk haar vingers wel hebben gebrand.
Maar goed, dat dacht ik toen ik haar nog een kans gaf waarbij ze weer in dezelfde fouten verviel. Dat helpt wel om het wat nuchterder te bekijken. Misschien ben ik ook wel een gevalletje 'stockholm-syndrome' geworden
ja het is inderdaad zelfpijniging...maar dat is nog niet alles...quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:25 schreef Alexxxxx het volgende:
iet doen TB, is zelfpijniging...
Ik herke het wel een beetje... Als ik mn ex tegen zou komen zoals ze was toen ik haar voor het eerst zag (al weer 7 jaar gelden), zou ik zo weer verliefd op haar worden... Maar als ik haar nu zie?
Hoe heb ik daar ooit mn lul in kunnen steken
tuutlijk ga ik er in ieder geval 1 nachtje over slapenquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:33 schreef Alexxxxx het volgende:
Sowieso nachtjes over slapen, en antwoord alvast in je hoofd bedenken, anders ga je nog eens dingen zeggen waar je spijt van krijgt ook.
Hele grote fout van je inderdaad, ik heb het jammergenoeg ook gedaan en het is zo moeilijk om het te negeren als het zo makkelijk kan! Maar des noods delete je haar of iets dergelijks, want op haar hyves kijken is iets wat je nu niet echt wilt doen.. wie weet zie je dat ze met andere jongens loopt te sjansen via hyves (wat bij mij de case is..) en dat gevoel wil je jezelf echt niet gunnen!quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:22 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
Aha een plotselinge omslag dus... Zo is het bij mij ook over gegaan 2 weken geleden. Van de ene op de andere dag was het gewoon over. Dat is echt kut gewoon.
Ik ben vandaag echt slecht bezig trouwens...ik zit berichten te lezen op haar hyves...en berichten die ze anderen heeft gestuurd....wat doe ik mezelf aanIk ga me er alleen maar kut door voelen
Dat mailtje heb ik van mijn ex ook al een keer gehad...dat is echt kut ja als je hem leestquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:16 schreef Miesjel het volgende:
Okay..
Ze heeft gereageerd op mijn mailtje. Maar niet helemaal zoals ik had gehoopt. Ze vertelde me dat ze echt helemaal geen toekomst meer ziet voor ons. En dat ze geen contact meer wil. Ik ben er nog niet helemaal uit wat ik hier van denk, ben een beetje mat ineens. Het is wel lekker duidelijk![]()
Damn, wat is dit moeilijk zeg
That's teh spiritquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:36 schreef Alexxxxx het volgende:
En haar nieuwe vriend hele hard uitlachen. ten eerste omdat ik weet waar hij mee opgescheept zit,
Ik heb haar ook verteld dat het balletje nu bij haar ligt. Ik ga geen contact meer zoeken. Volgens mij moet me dat wel gaan lukken. Ook ik ben natuurlijk steeds minder zeker geworden over een goede afloop, dus helemaal als een verrassing komt het niet. Ik baal nu het meest van een verloren vriendschap.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:34 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
Dat mailtje heb ik van mijn ex ook al een keer gehad...dat is echt kut ja als je hem leestje hebt natuurlijk nog de hoop dat het misschien in de toekomst ooit nog goed komt. Het is je gevoel die je dit laat denken...
Het beste is om jezelf gewoon te dwingen om geen contact met haar te zoeken. Daar ben ik zelf nu ook mee bezig nog...en het gaat wel beter nu geloof ik. Totdat ze zelf weer mailt (zoals vandaag) om te vragen hoe het met me gaat en nog wat zakelijke dingen.
Morgen mail ik haar terug en zeg ik gewoon dat het niet goed gaat, maar dan omdat mijn scriptie niet van de grond wil komenEn daarna nog eventjes kortaf doen over een paar dingetjes die me dwars zitten met betrekking tot haar en er dan gewoon een beetje overheen praten. Ze mag best weten hoe ik me eronder voel.
Ik ben er nog niet uit of ik haar die dingen nog ga meldenquote:Op woensdag 18 juni 2008 16:03 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Ik heb haar ook verteld dat het balletje nu bij haar ligt. Ik ga geen contact meer zoeken. Volgens mij moet me dat wel gaan lukken. Ook ik ben natuurlijk steeds minder zeker geworden over een goede afloop, dus helemaal als een verrassing komt het niet. Ik baal nu het meest van een verloren vriendschap.
Waarom ga je trouwens nog dingen vertellen die je dwars zitten? Wat denk je daarmee te bereiken?
wat heb je er dan aan? stuur hem maar gewoon op, heb je haar je ongenoegen toch kunnen laten blijken. lucht toch meer op.quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb voor mijn ex ook een mail getypt waarin ALLES staat wat me dwars zat. Maar ik heb m niet verstuurdVan je af schrijven is ok
Zodat ze ziet dat ze een geestelijk wrak van me heeft gemaakt? Dat pleziertje gun ik haar nietquote:Op woensdag 18 juni 2008 18:42 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
wat heb je er dan aan? stuur hem maar gewoon op, heb je haar je ongenoegen toch kunnen laten blijken. lucht toch meer op.
raar is dat he? je hebt toch een hele tijd van elkaar gehouden, dat er zulke mensen bestaan die dat plezierig vinden om te zienquote:Op woensdag 18 juni 2008 18:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zodat ze ziet dat ze een geestelijk wrak van me heeft gemaakt? Dat pleziertje gun ik haar niet
Ik denk dat het fijn is om te zien dat de ander ook zo'n wrak is geworden.quote:Op woensdag 18 juni 2008 18:52 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
raar is dat he? je hebt toch een hele tijd van elkaar gehouden, dat er zulke mensen bestaan die dat plezierig vinden om te zien
Mjah ik denk dat dat het is ja.... je wil toch weten hoe erg je ex eraan toe is en of die het er net zo moeilijk me heeft als jij. Zoiets wil je eigenlijk gewoon weten. Het ligt er natuurlijk wel een beetje aan hoe je uit elkaar bent gegaan.quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:17 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Ik denk dat het fijn is om te zien dat de ander ook zo'n wrak is geworden.
dat dacht ik alquote:Op woensdag 18 juni 2008 19:33 schreef Alexxxxx het volgende:
Wij zijn met flinke ruzie uit elkaar gegaan. Scheelt idd wel.
Ik zit precies in dezelfde situatiequote:Op woensdag 18 juni 2008 20:34 schreef piekeraar het volgende:
Mijn ex laar ook niet merken hoe ze zich voelt.Wat ik wel van haar weet is dat ze een hele boel nieuwe vrienden aan het maken is om maar niet alleen te zijn.Dat steekt omdat ik wel alleen thuis zit met nog te veel verdriet om ook lekker te gaan stappen en weg te gaan.Ik heb vaak de behoefte om haar te smsen en haar te laten weten hoe ik me voel.Maar dan kan ik haar steeds hetzelfde berichtje sturen.Ik voel me kut!
quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:52 schreef Paikea het volgende:
Ik doe het maar eventjes hier, anders kan ik hetzelfde bericht elke keer naar iedereen sturen
Ik had dus 2 bezichtigingen vandaag. 1tje heb ik afgezegd, ik kwam in die straat, was die superdruk en armoedig. Ja dahaag!
2e bezichtiging ging vanuit het makelaarskantoor niet door, dus ik helemaal in tranen.
Word ik opeens opgebeld door het makelaarskantoor van het 1e huis, mocht ik een andere bezichtigen!!!
En we komen daar, en ik ben verliefd
Hele mooie diepe woonkamer, met een toog naar de (gloednieuwe) keuken. Aan de achterkant een grote schuifpui en een binnenplaatsje. Niets gedeeld en hoor het morgen of ik er (per 1 juli) in kan!!!
En anders heb ik morgen de bezichtiging van het 2e huis
ik zal voor je duimen meidquote:Op woensdag 18 juni 2008 20:52 schreef Paikea het volgende:
Ik doe het maar eventjes hier, anders kan ik hetzelfde bericht elke keer naar iedereen sturen
Ik had dus 2 bezichtigingen vandaag. 1tje heb ik afgezegd, ik kwam in die straat, was die superdruk en armoedig. Ja dahaag!
2e bezichtiging ging vanuit het makelaarskantoor niet door, dus ik helemaal in tranen.
Word ik opeens opgebeld door het makelaarskantoor van het 1e huis, mocht ik een andere bezichtigen!!!
Hele mooie diepe woonkamer, met een toog naar de (gloednieuwe) keuken. Aan de achterkant een grote schuifpui en een binnenplaatsje. Niets gedeeld en hoor het morgen of ik er (per 1 juli) in kan!!!
VETquote:Op woensdag 18 juni 2008 20:52 schreef Paikea het volgende:
ehh..was een foutje..k heb t aangepastquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Op een vrijdag dus? Is mij om het even. Stairway is wel leuk, maar ben er verder ook niet zo bekend.
ahhhh dus daarom volg je dit topicquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:50 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Ik kom niet, maar lekkere sinds-kort-single vrouwen mogen wel bij mij in Utrecht overnachten
Gefeliciteerd! En veel succes!quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:52 schreef Paikea het volgende:
Ik ben zo'n ordinaire aasgier!quote:
ik denk ook dat we gewoon overdag ergens afspreken....in de middag ofzo...we kunnen altijd op de dag zelf nog bepalen tot hoe laat we doorgaanquote:Op woensdag 18 juni 2008 22:03 schreef Miesjel het volgende:
Shit ik kan beide avonden niet... damn..
Deze post werd door haar opgevat als "ik wil geen contact meer, maar weet niet hoe ik het contact moet verbreken". Doordat ze het zo opvatte, was ze boos, verdrietig en gekwetst en wilde alleen even meedelen dat zij dan wel het initiatief zou nemen om het contact te verbreken als dat is wat ik wilde.quote:Op zondag 15 juni 2008 20:27 schreef teamlead het volgende:
[..]
contact afkappen.. ik zou niet weten hoe ik dat moet doen
Je hebt wel gelijk hoor... maar het contact levert me in zoverre nog iets op dat ik niet het gevoel heb haar helemaal kwijt te zijn als er nog iets van contact is...
ik kan het niet goed onder woorden brengen merk ik.. maar ik kan me niet voorstellen om helemaal geen contact meer met haar te hebben... ik zou niet weten hoe ik dat moet doen
Ben ik nou de enige die onder heerlijk hersenloze afleiding niet verstaat: "een neukertje scoren"quote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:39 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik heb in deze periode steun van mensen waarvan ik het nooit verwacht had.... dat is ook ongeveer het enige positieve. En die steun is vaak niet meer dan een "hey.. als je me nodig hebt, ben ik er voor je" gevolgd door heerlijke hersenloze afleiding
zooo heeee wat een verhaalquote:Op woensdag 18 juni 2008 23:28 schreef teamlead het volgende:
-verhaal-
hmz.. beetje lang dit.. xcusie
Ze zegt dan ook niet dat ik geen verdriet mag hebben natuurlijk...quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:48 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
zooo heeee wat een verhaal![]()
Ik vind het eigenlijk niet kunnen dat ze je op die manier behandelt. Jij moet ook je ei kwijt net als zij. Het is niet dat je een slachtofferrol aanneemt. Je hebt gewoon verdriet, je hebt het moeilijk. Iedereen heeft daar toch recht op![]()
Nou.. allereerst: ja, ik zou het zo weer met haar proberen.... maar dat wil zij niet... maar oke... hier hoort wat meer uitleg bij, anders wordt niet helemaal duidelijk wat er aan de hand is.. (wordt het wel weer een lang verhaal, maar goed..quote:Denk je dat als jullie het nog een keer proberen samen dat het dan anders zal gaan? Dat is de vraag die je je moet gaan stellen. Die moet je heel duidelijk hebben voor jezelf. Je zei dat het aan je eigen gedrag lag dat het is uit gegaan. Verval je als jullie het weer proberen op een gegeven moment weer in dat gedrag? Je kent jezelf het besteProbeer zulke vragen aan jezelf te stellen en er een antwoord op te vinden voordat je ervoor kiest om het wel of niet weer met haar te proberen.
Ik hoop ergens dat ze dat alleen maar denkt, omdat ze het verschrikkelijk zou vinden als het zo is... maarja.. misschien ben ik dan weer te optimistisch en zou het haar niet eens boeien als het zo zou zijn.. ik weet het ook allemaal niet meerquote:Hersenloze afleiding hoeft inderdaad niet per definitie te betekenen dat je een neukertje gaat zoeken![]()
Dat ze zo denkt zeg![]()
nee, dat valt wel mee. Ik weet dat ze een account heeft, maar ik weet ook dat ze nauwelijks online is hier. En ik heb volgens mij nooit ergens iets anders gepost dan dat het mijn eigen stomme schuld is dat het voorbij is. Voor zover ik weet heb ik alleen maar aangegeven dat ik haar waanzinnig mis en me iedere dag weer afvraag hoe ik de dag moet doorkomen zonder haar. En ja, dat mag ze best weten. Helaas verandert het daar niet door, maarja..quote:Gelukkig komt mijn ex niet hier op fok! zeg...dat zou er nog eens bij moeten komen. Dan voel je je alsof er iemand de hele tijd over je schouder aan het meekijken is...dat zal jij nu ook wel hebben denk ik?
Mij is het ook al een keer overkomen dat de ex mijn post verkeerd begreep. Geschreven tekst is vaak zo hard. En je kunt lezen wat je wilt lezen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:28 schreef teamlead het volgende:
Mag ik hier even een stukje frustratie neerleggen?![]()
-knip-
hmz.. beetje lang dit.. xcusie
Ik zal voor je duimenquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:16 schreef Paikea het volgende:
Ik word zo teruggebeld door het makelaarskantoor..
Ga helemaal dood van de zenuwen hier!
Voel me ook rot vandaag, als ik doorgaat is het ECHT voorbij. Dan heb ik mijn eigen huisje niet meer.
Maarja, dan krijg ik wel een nieuwe kans!
Het is toch juist beter dat het ECHT voorbij is. Dan kan je alles tenminste afsluiten en achter je laten. Je kan een heel nieuw leven gaan beginnenquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:16 schreef Paikea het volgende:
Ik word zo teruggebeld door het makelaarskantoor..
Ga helemaal dood van de zenuwen hier!
Voel me ook rot vandaag, als ik doorgaat is het ECHT voorbij. Dan heb ik mijn eigen huisje niet meer.
Maarja, dan krijg ik wel een nieuwe kans!
Je zal even moeten kijken wat het belangrijkste is...je zusje of je ex. En...als je toch besluit om er naartoe te gaan...je hoeft dan toch niet perse met je ex te praten?quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:07 schreef JoostPayne het volgende:waarom is alles zo moeilijk op het moment.
Mijn zusje heeft vandaag haar diploma uitreiking en mijn ex zit bij haar in de klas en die krijgt vandaag ook haar diploma
Nu wil mijn zusje graag dat ik daar ook heen kom en dan zie ik mijn ex ook weer en dan ben ik vanavond weer een hoop ellende
kan ik niet gewoon ergens in een hoekje kruipen en langzaam verdwijnen... Ga ik niet heen stel ik me zusje telleur .... ga ik wel heen dan loop ik mezelf weer te kwellen....
Ik denk dat ik de confrontatie gewoon moet aangaan..... dan maar klote voelen![]()
LIFE SUCKS !!!
ja maar dat gebeurt bijna automatischquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:53 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
Je zal even moeten kijken wat het belangrijkste is...je zusje of je ex. En...als je toch besluit om er naartoe te gaan...je hoeft dan toch niet perse met je ex te praten?
gefeliciteerd meid ! het is je geguntquote:Op donderdag 19 juni 2008 15:44 schreef Paikea het volgende:
Ik zal jullie niet langer in spanning houden.......
IK HEB HET![]()
Dat appartement waar ik gister heb gekeken, krijg ik 1 juli de sleutel van!
Net terug, meteen huurovereenkoms getekend.
Heb een week gezocht en heb gewoon al een woning
Wat hij zegt.quote:Op woensdag 18 juni 2008 22:04 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Ik ben zo'n ordinaire aasgier!
(maar ik heb ook wel echt 2 vrij recente exen om los te laten trouwens hoor, kijk maar ff in de eerdere delen van deze reeks)
Hey meid kop op je staat aan het begin van een nieuw hoofdstuk.. je kan weer een deur sluiten en ergens anders er weer één open doen ! ik snap best dat je klote voelt als ik iets voor je kan doen vanaf hier moet je het zeggen he.... je staat er niet alleen voor !quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:19 schreef Paikea het volgende:
Zit nu weer te janken..
Het huisje waar we zoveel liefde ingestopt hebben, moet ik gaan verlaten.
Het huisje wat een paradijsje moest gaan worden, het huisje waar ik Brabant voor verlaten heb.
Het huisje waar mijn kat het zo naar zijn zin heeft, het huisje met die mooie tv en meubels.
En nu zijn mijn ouders hier, loopt mijn moeder heel de boel te organiseren waar ik strontsjagerijnig van word. Gelukkig boden ze aan even een uurtje weg te gaan..
Kutzooi![]()
![]()
Klinkt heel moeilijk, maar het kan niet anders.quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:19 schreef Paikea het volgende:
Zit nu weer te janken..
Het huisje waar we zoveel liefde ingestopt hebben, moet ik gaan verlaten.
Het huisje wat een paradijsje moest gaan worden, het huisje waar ik Brabant voor verlaten heb.
Het huisje waar mijn kat het zo naar zijn zin heeft, het huisje met die mooie tv en meubels.
En nu zijn mijn ouders hier, loopt mijn moeder heel de boel te organiseren waar ik strontsjagerijnig van word. Gelukkig boden ze aan even een uurtje weg te gaan..
Kutzooi![]()
![]()
Tuurlijk komt er een nieuwe vrouw!quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:04 schreef JoostPayne het volgende:
[..]
Hey meid kop op je staat aan het begin van een nieuw hoofdstuk.. je kan weer een deur sluiten en ergens anders er weer één open doen ! ik snap best dat je klote voelt als ik iets voor je kan doen vanaf hier moet je het zeggen he.... je staat er niet alleen voor !
Wat betreft mijn confrontatie met mijn ex vanmiddag tijdens de diploma uitreiking was weer even slikken ze stond daar op het podium en ik dacht van wtf waarom moet ik zo verliefd zijn op haar terwijl ze geen toekomst zit in ons wat heb ik toch fout gedaan.....ik wil haar toch zo graag terug....
![]()
straks kan geen enkele meid gelukkig met me worden
![]()
Mijn jankbui is weer voorbijquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:12 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Klinkt heel moeilijk, maar het kan niet anders.
En ik ga je toch feliciteren met je nieuwe plekje. Stort je daarop!, als je een klusser nodig hebt, dan kan ik wellicht een keertje komen helpen. :-)
[..]
Tuurlijk komt er een nieuwe vrouw!
dank jequote:Op donderdag 19 juni 2008 18:38 schreef Paikea het volgende:
[..]
Mijn jankbui is weer voorbijHet was echt een hele dramatische hysterische vrouwenjank
![]()
Nu zie ik het weer positief in![]()
En Joost, ik vind het heel sterk dat je gegaan bent! Je bent de confrontatie aangegaan, vind ik knap van je!
goedzoquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:44 schreef JoostPayne het volgende:
[..]
dank jeging wel heen met lood in mijn schoenen. Heb na de diploma's haar en mijn zusje en haar vriendinnen en ouders wel gefeliciteerd en daarna ben ik maar snel vertrokken.
hahaha .. ik ben blij dat dat jij en paikea en de andere natuurlijk ook me af en toe toch een duwtje in de goede richting geven. Het is allemaal gewoon een beetje vaag wat er nu allemaal gaande is je bent opeens alleen je hebt een zee van ruimte en alle tijd van de wereld. Het is gewoon heel erg wennen dat je dat opeens weer hebt na 5,6 jaar. om je heen kijken kan altijd alleen dan nog de moed zien te vinden om er op af te stappen dat wordt nog wat. daarnaast neem ik nu eerst wat tijd voor mezelf want als je nu een andere meid zou nemen is dat alleen om de leegte op te vullen die de andere heeft achtergelaten. Woensdag ga ik met 2 goede vrienden van mij naar Amsterdamquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:31 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
goedzo
Knap hoor...ik weet niet of ik zo'n situatie aan zou kunnen. We netjes dat je haar en haar ouders nog gefeliciteerd hebt.
En er komt vast nog wel een dame waarmee je gelukkig wordtJe bent nog jong! Ik zit de laatste tijd ook weleens in diezelfde put...het is gewoon een put waar je langzaam weer uit moet klauteren.
Misschien kom je binnenkort wel iemand tegen die potentie heeft om de rest van haar leven met jou rond te brengen. Je moet er alleen voor open staan. Dat zal in het begin niet zo makkelijk gaan, maar begin dan in ieder geval alvast met het om je heen kijken
Tijd voor jezelf, ruimte zoeken, het klinkt alsof je goed voor jezelf gaat zorgen. Het klinkt iig goed. Weet je wat, ik doe gewoon gezellig met je mee.quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:07 schreef JoostPayne het volgende:
[..]
hahaha .. ik ben blij dat dat jij en paikea en de andere natuurlijk ook me af en toe toch een duwtje in de goede richting geven. Het is allemaal gewoon een beetje vaag wat er nu allemaal gaande is je bent opeens alleen je hebt een zee van ruimte en alle tijd van de wereld. Het is gewoon heel erg wennen dat je dat opeens weer hebt na 5,6 jaar. om je heen kijken kan altijd alleen dan nog de moed zien te vinden om er op af te stappen dat wordt nog wat. daarnaast neem ik nu eerst wat tijd voor mezelf want als je nu een andere meid zou nemen is dat alleen om de leegte op te vullen die de andere heeft achtergelaten. Woensdag ga ik met 2 goede vrienden van mij naar Amsterdamdaar de boel even onveilig maken hahahahaha.
Oké danquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:49 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Tijd voor jezelf, ruimte zoeken, het klinkt alsof je goed voor jezelf gaat zorgen. Het klinkt iig goed. Weet je wat, ik doe gewoon gezellig met je mee.
Preciesquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:04 schreef JoostPayne het volgende:
[..]
Hey meid kop op je staat aan het begin van een nieuw hoofdstuk.. je kan weer een deur sluiten en ergens anders er weer één open doen ! ik snap best dat je klote voelt als ik iets voor je kan doen vanaf hier moet je het zeggen he.... je staat er niet alleen voor !
Aan de ene kant ben ik stikjaloers op je.. Jij kunt je ex tenminste nog zien... Aan de andere kant: het lijkt me vreselijk moeilijk, zeker als je haar zo ontzettend graag terug wiltquote:Wat betreft mijn confrontatie met mijn ex vanmiddag tijdens de diploma uitreiking was weer even slikken ze stond daar op het podium en ik dacht van wtf waarom moet ik zo verliefd zijn op haar terwijl ze geen toekomst zit in ons wat heb ik toch fout gedaan.....ik wil haar toch zo graag terug.... :
Ik snap je.....quote:'(
straks kan geen enkele meid gelukkig met me worden
![]()
als je een jaar of 20-25 bent geloof je dat misschien nog....quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:41 schreef MrdeBont het volgende:
Gasten, op elk potje past een dekseltje. Die 1, 2 jaar dat je dan niet neuqt omdat je diegene zoekt, kan je daarna weer hard inhalen.
die zee van ruimte en tijd is echt erg jaquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:07 schreef JoostPayne het volgende:
[..]
hahaha .. ik ben blij dat dat jij en paikea en de andere natuurlijk ook me af en toe toch een duwtje in de goede richting geven. Het is allemaal gewoon een beetje vaag wat er nu allemaal gaande is je bent opeens alleen je hebt een zee van ruimte en alle tijd van de wereld. Het is gewoon heel erg wennen dat je dat opeens weer hebt na 5,6 jaar. om je heen kijken kan altijd alleen dan nog de moed zien te vinden om er op af te stappen dat wordt nog wat. daarnaast neem ik nu eerst wat tijd voor mezelf want als je nu een andere meid zou nemen is dat alleen om de leegte op te vullen die de andere heeft achtergelaten. Woensdag ga ik met 2 goede vrienden van mij naar Amsterdamdaar de boel even onveilig maken hahahahaha.
Ik zit te denken aan mijn motor rijbewijsquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:41 schreef ebeaydojraes het volgende:
tsja. leeftijd .. ik ga al bijna naar me midlife crisis toe, dus moet wel snel zijn wil ik iemand vinden die mij daar doorheen trekt
dat is nog één van de dingen die op mijn te doen lijstje staanquote:Op vrijdag 20 juni 2008 06:50 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Ik zit te denken aan mijn motor rijbewijs
Er zal in jullie relatie vast het een en ander zijn voorgevallen, anders was er geen eind aan gekomenquote:
ik zal het proberen om wat van Amsterdam heel te houdenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 01:13 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
die zee van ruimte en tijd is echt erg jaDat heeft allemaal weer opvulling nodig en je weet op een gegeven moment niet meer waar je het mee moet opvullen.
En die moed om erop af te stappen komt vanzelf wel denk ikMisschien moet je jezelf er gewoon overheen zetten op een gegeven moment als je echt een leuk iemand tegenkomt
Laat je woensdag wel een beetje heel van mijn stad![]()
Ik ben er zeer tevreden mee dat iedereen beetje beetje er weer boven op komtquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:30 schreef Miesjel het volgende:
Leuke reclame van Fortis, "waar sta jij op de curve, en waar zou je morgen willen zijn"
Volgens mij sta ik al niet meer in het diepste deel van het dal, en morgen wil ik nog een stukje hoger staan. Ik vind het wel een leuk streven.
ja die reclame zag ik inderdaad ookquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:30 schreef Miesjel het volgende:
Leuke reclame van Fortis, "waar sta jij op de curve, en waar zou je morgen willen zijn"
Volgens mij sta ik al niet meer in het diepste deel van het dal, en morgen wil ik nog een stukje hoger staan. Ik vind het wel een leuk streven.
Kijk dat is altijd goed om te horenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:59 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
ja die reclame zag ik inderdaad ook
toen was ik ook meteen aan het kijken waar ik mezelf zagIk zie mezelf in ieder geval niet meer in het dal zitten
En iedere dag ga ik weer een stukje omhoog
ai dat is weer even wat minder nieuws.. gelijk heb je doe het vandaag eens lekker rustig aan. Of ga er even lekker op uit heb ik vanochtend ook gedaan even naar de opendag geweest van de luchtmacht was echt even lekker. Alleen wordt het vuurtje wel weer aangewakkerd om het leger in te gaan na mijn examenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:58 schreef Miesjel het volgende:
Weekenden zijn kut zeg. Ik zie hoor en voel haar ineens weer in alles. Ik wil er gewoon klaar mee zijn, maar schijnbaar hou ik ergens toch nog hoop. Hoe stom ook..
Aarrgghhh.. een stapje terug, morgen dan maar twee vooruit.
ik ken het gevoel nu. normaal waren me ex en ik samen, en nu moet ik alles alleen doen. met alles wat ik doe mis ik haar...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:58 schreef Miesjel het volgende:
Weekenden zijn kut zeg. Ik zie hoor en voel haar ineens weer in alles. Ik wil er gewoon klaar mee zijn, maar schijnbaar hou ik ergens toch nog hoop. Hoe stom ook..
joa.. veilige aanname lijkt mequote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:50 schreef Nies het volgende:
[..]
Er zal in jullie relatie vast het een en ander zijn voorgevallen, anders was er geen eind aan gekomen![]()
tja.. maarja... Haar loslaten en het contact verbreken en m'n eigen weg gaan, zorgt er niet voor dat ik niet meer aan haar denk, haar niet meer mis, me niet meer afvraag wat ze doet en met wie etc etc. Met contact mis ik haar ook iedere dag de hele dag... maar heb ik tenminste nog een beetje het gevoel dat ze een deel uitmaakt van mijn levenquote:Jij post hier om je ei kwijt te kunnen. Daar is deze reeks voor. Ongeacht wat er is voorgevallen en 'wiens schuld het is'.
Ondertussen is zij degene geweest die de stekker eruit heeft getrokken en meent jou op het matje te roepen over hoe jij met je verdriet om zou moeten gaan.
Al hád je d'r bedonderd met 20 anderen, je zal er vast verdriet van hebben en dat recht heb je ook.
Door haar telefoontje gooit ze je nu plotseling dagen, zo niet weken, terug in je verwerkingsproces en maakt het jou alleen maar moeilijker (voel je 'm al aankomen? ^^) Laat het los, verbreek dat contact en ga ieder je eigen weg.
die kans was sowieso al uitermate minimaal.....quote:Als jullie over zoiets simpels als een van-je-af-schrijf-post op een internetforum al zoveel en zo lang ruzie kunnen maken zit een tweede kans er ook niet in (sorry)
Dat probeer ik ookquote:Probeer het van je af te zetten en vooral verder te gaan!
quote:Kusje erop?
Oké kijk dat is altijd goed maar pas op voor die rot dipjes.. had er gister ook weer even last van... proberen vandaag maar weer even wat leuks te gaan doenquote:Op zondag 22 juni 2008 10:18 schreef ThaBrain het volgende:
Gisteren heb ik hele goede afleiding gehad
Ik ben naar een jazz festival geweest en het was echt heel leuk. Ik heb heel af en toe nog wel aan mijn ex moeten denken, maar dat was meer zo van: zie je wel dat ik ook in mn eentje plezier kan hebben! En natuurlijk af en toe nog wel van: kon ze dit ook maar meemaken.
Volgens mij ben ik aan de beterende hand
Zoals het hoort! Lekker dingen doen zonder aan je ex te denken, valt soms tegen maar zo zie je maar dat het goed werktquote:Op zondag 22 juni 2008 10:18 schreef ThaBrain het volgende:
Gisteren heb ik hele goede afleiding gehad
Ik ben naar een jazz festival geweest en het was echt heel leuk. Ik heb heel af en toe nog wel aan mijn ex moeten denken, maar dat was meer zo van: zie je wel dat ik ook in mn eentje plezier kan hebben! En natuurlijk af en toe nog wel van: kon ze dit ook maar meemaken.
Volgens mij ben ik aan de beterende hand
oeehhh spannendquote:Op zondag 22 juni 2008 11:56 schreef got.rice het volgende:
[..]
Zoals het hoort! Lekker dingen doen zonder aan je ex te denken, valt soms tegen maar zo zie je maar dat het goed werktLekker feesten!
Hier gaat het nog beter, gisteravond het bed gedeeld met een ontzettend lief meisje maar het kwam meer op zoenen en knuffelen wat ik echt super vond, ben zowat over mijn ex heenDat wordt vaker afspreken!
Ah kop op! Je slaat je er wel doorheenquote:Op zondag 22 juni 2008 11:52 schreef JoostPayne het volgende:
Nou..... deze jongen zit er nu weer helemaal door heenwaarom moet ik zo veel van iemand houden
gadverdamme .... Ik wou dat dit klote gevoel nou eens ophield.. het ene moment heb ik nergens last van en 2 tellen later ben ik dwars in mijn kop
![]()
Ik moet er echt even een beste tijd tussen uit denk ik ..... gewoon ergens heen waar geen mens mij kent. kan ik mooi stil verdwijnen met mijn verdrietBAH !
deze jongen trekt het zo echt niet meeris toch erg dat je gek wordt van jezelf
Dat moet je neit zeggen, dt moet je gewoon doen. Vorig jaar toen ik in jou schoenen stond heb ik de auto gepakt en ben voor een paar dage naar het uiterste oosten van Tjeschië gegaan. Ff snel een routenet-route naar een dorpje daar uitgeprint (vanaf huis ja, mooi pak papaier was dat...), wat kaarten van Duitsland, Polen en Tsjechië aldaar bij tankstations gekocht, geen gotesl geboekt maar gewoon in de auto slapen of binnenlopen en vragen of ze een kamer vrij hebben. Heerlijk.quote:Op zondag 22 juni 2008 11:52 schreef JoostPayne het volgende:
Ik moet er echt even een beste tijd tussen uit denk ik ..... gewoon ergens heen waar geen mens mij kent. kan ik mooi stil verdwijnen met mijn verdrietBAH !
*schouderklop*quote:Op zondag 22 juni 2008 11:52 schreef JoostPayne het volgende:
Nou..... deze jongen zit er nu weer helemaal door heenwaarom moet ik zo veel van iemand houden
gadverdamme .... Ik wou dat dit klote gevoel nou eens ophield.. het ene moment heb ik nergens last van en 2 tellen later ben ik dwars in mijn kop
![]()
deze jongen trekt het zo echt niet meeris toch erg dat je gek wordt van jezelf
Eerlijk gezegt niet zo lang, maar via mijn beste vriend die ook af en toe met mn ex spreekt kreeg ik te horen dat ze al een week nadat ze t uit had gemaakt al met een ander jongen liep te zoenen en dergelijke.quote:Op zondag 22 juni 2008 12:03 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
oeehhh spannendIk weet niet hoe lang het uit is tussen jou en je ex, maar dat je al weer zo ver bent zeg
wel goed dat je bijna over haar heen bentDan kan je eidenlijk door met je leven
dat is wel fijnquote:Op zondag 22 juni 2008 14:49 schreef got.rice het volgende:
Ik heb nu een lief meisje gevonden die duidelijk niet egoistisch is en veel beter bij me past![]()
Ik wil me ook niet zo snel binden en ik doe het ook rustig aan, tot nu toe gaat alles goed en ik wil het ook langzaam opbouwen en kijken hoe het looptquote:Op zondag 22 juni 2008 15:14 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
dat is wel fijnJe moet alleen oppassen dat je het niet als een rebound gaat beschouwen...that is...als je met deze dame verder wil
Mijn ex doet nu ook alsof ik niet besta geloof ik. Ik hoor echt niks meer van haar. Dat terwijl ze de neiging heeft om vrienden te blijven met haar exen (ookal heeft ze wat tegen ze). Maarja ik zie wel hoe het loopt. Van mij hoeft het ook allemaal niet meer. Ik leer steeds beter om mezelf te vermakenIk heb nu de tijd om mezelf een beetje terug te vinden. Als ik mezelf heb gevonden, ga ik wel weer eens op zoek ofzo
O ik wacht zeker niet meer op haar hoor. Ik heb wel wat beters te doenquote:Op zondag 22 juni 2008 15:47 schreef got.rice het volgende:
[..]
Ik wil me ook niet zo snel binden en ik doe het ook rustig aan, tot nu toe gaat alles goed en ik wil het ook langzaam opbouwen en kijken hoe het loopt
Maar je moet gewoon je eigen weg op en niet op dr wachten! Lekker uitgaan, je vermaken, feesten of wat dan ook. Ze laat zich wel van dr horen als ze t wilt, anders lekker laten zitten. Beter kwijt dan rijk
veel succes dan met je spullen halen ik dacht ook van doe een masker voor maar in het begin ging het wel tot dat we in de gang stonden toen brak het me allemaal op...quote:Op zondag 22 juni 2008 19:05 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
O ik wacht zeker niet meer op haar hoor. Ik heb wel wat beters te doenIk wil haar niet eens meer terug eigenlijk. Al speelt mijn gevoel me af en toe nog wel parten. Mijn gevoel wil haar nog wel terug af en toe. Maar daar groei ik vast wel weer overheen. Ik heb op dit moment weer een soort van dipje...dat zal morgen wel weer over zijn
.
Het gaat pas erg worden voor me als ik weer naar haar toe ga om nog wat van mijn spullen te halen. Dat zal moeilijk worden denk ik, al kan ik wel een soort van masker op zetten. Ik hoop alleen dat die goed genoeg stand houdt dan
Mjah ik ben benieuwd hoe ik het er vanaf breng. Maarja...het zal toch nooit meer wat worden tussen haar en mij. Dat weet ik welquote:Op maandag 23 juni 2008 09:44 schreef JoostPayne het volgende:
[..]
veel succes dan met je spullen halen ik dacht ook van doe een masker voor maar in het begin ging het wel tot dat we in de gang stonden toen brak het me allemaal op...
ben blij dat ik dat hoofdstuk heb gehad van mijn spullen ophalen. Ben toen wel 2 dagen opgelucht geweest dat ik het gedaan heb. Maar daarna stond het weekend weer voor de deur en dan krijg je toch weer een knal in je smoelquote:Op maandag 23 juni 2008 09:52 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
Mjah ik ben benieuwd hoe ik het er vanaf breng. Maarja...het zal toch nooit meer wat worden tussen haar en mij. Dat weet ik welDus dan maar eventjes sterk zijn
Ik mag hopen dat zij dat dan ook is, anders ga ik het echt heeeeel moeilijk krijgen.
ai pijnlijke situatie. Ja wat hier vaak wordt gezegd geen contact met je ex. Maar wat mijn ervaring daar mee is dat die vlieger voor mij niet op gaat want mijn ex is bevriend met mijn zusje en ja dan zie ik haar zo nu en dan wel eens en dan heb ik ook weer "hoop" dat het goed komt maar mijn hoofd zegt van het komt niet goed maar je hart zegt heel iets anders. Daarnaast is zoenen met je ex ook niet echt een een aanrader want dan wakker je het vuurtje bij jezelf alleen maar meer aan en dan zak je alleen maar weer verder in de put.quote:Op maandag 23 juni 2008 11:46 schreef Milou__ het volgende:
4 weken geleden is het uitgegaan met mijn ex en daarna geen enkel contact gehad. Het gemis was enorm van mijn kant, ik had het gevoel dat het van de andere kant minder was. Afgelopen woensdag smste mijn ex of we deze week samen konden lunchen. Afgelopen vrijdag hebben we dus samen geluncht. We hebben het amper gehad over ons en waarom we onze relatie beeindigd hadden. Maar het was gewoon ouderwets gezellig en het gevoel kwam terug. Zaterdag had ik een verjaardag waar mn ex ook was. Het was weer heel gezellig en we hebben ook weer gekust.
Krijg ik de volgende dag een smsje dat er geen spijt was, maar het zo ook niet verder kan want onze relatie was niet voor niets uitgegaan.
Wat moet ik nu
Ergens heb je wel gelijk hoor. Ik weet wel dat ik eigenlijk geen contact moet hebben met mijn ex maar dat gaat eigenlijk automatisch. Als ik een smsje krijg, aan word gesproken op msn of iets dergelijks dan reageer ik vanzelf. En achteraf denk ik dan, ik had het beter niet kunnen doen..quote:Op maandag 23 juni 2008 12:21 schreef JoostPayne het volgende:
[..]
ai pijnlijke situatie. Ja wat hier vaak wordt gezegd geen contact met je ex. Maar wat mijn ervaring daar mee is dat die vlieger voor mij niet op gaat want mijn ex is bevriend met mijn zusje en ja dan zie ik haar zo nu en dan wel eens en dan heb ik ook weer "hoop" dat het goed komt maar mijn hoofd zegt van het komt niet goed maar je hart zegt heel iets anders. Daarnaast is zoenen met je ex ook niet echt een een aanrader want dan wakker je het vuurtje bij jezelf alleen maar meer aan en dan zak je alleen maar weer verder in de put.
Ik denk dat je nu maar eens wat tijd voor jezelf moet gaan nemen ga leuke dingen doen met vrienden of familie, Ik heb nu ook eens tijd voor mezelf genomen en dat bevalt wel alleen heb ik soms nog wel eens een terug val maar dat hoort schijnbaar bij het verwerkingsproces
Msschien helpt het je om hem te blokken op msnquote:Op maandag 23 juni 2008 12:31 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ergens heb je wel gelijk hoor. Ik weet wel dat ik eigenlijk geen contact moet hebben met mijn ex maar dat gaat eigenlijk automatisch. Als ik een smsje krijg, aan word gesproken op msn of iets dergelijks dan reageer ik vanzelf. En achteraf denk ik dan, ik had het beter niet kunnen doen..
Naar mijn idee onderneem ik ook voldoende leuke dingen. Ik ga vaak genoeg stappen, ontmoet veel andere jongens. En als hun lieve dingen tegen mij zeggen, doet het mij vrij weinig. Ik heb daar helemaal geen behoefte aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |