We zijn alles nog even op een rijtje aan het zetten. Stuur ThaBrain anders even een PM!quote:Op zondag 15 juni 2008 23:21 schreef Ruszczynski het volgende:
En stel, we gaan van Utrecht uit, dan is er sowieso genoeg te doen.
Stairway?
het gaat vandaag niet zo goed met jou zeker ?quote:Op maandag 16 juni 2008 14:48 schreef heksehiel het volgende:
Nemen we allemaal een foto mee van de beruchte ex en dan maken we een mooi dartbord
Wat moet je dan doen als je al die foto's al ritueel hebt verbrand?quote:Op maandag 16 juni 2008 14:48 schreef heksehiel het volgende:
Nemen we allemaal een foto mee van de beruchte ex en dan maken we een mooi dartbord
Haar ff mailen of ze die ene foto van jullie samen nog heeft en zo snel mogelijk wil mailen...quote:Op maandag 16 juni 2008 15:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat moet je dan doen als je al die foto's al ritueel hebt verbrand?
Is het ooit in je opgekomen, dat er steeds nieuwe aanwas van Fok-usertjes komen die in dit schuitje zitten en ook even hun verhaal kwijt willen en geen zin hebben om 58 topics door te spitten omdat hun concentratievermogen momenteel toch al 0,0 is?quote:Op maandag 16 juni 2008 16:00 schreef Solidius het volgende:
De kunst van het loslaten? Van jezelf (leren) houden! Daar zijn echt geen 58 topics "ach en wee" voor nodig.
Mn ex is mnbuurvrouw, danis het gemakkelijk stiekem een foto te maken als ze voorbij fietstquote:Op maandag 16 juni 2008 18:14 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Haar ff mailen of ze die ene foto van jullie samen nog heeft en zo snel mogelijk wil mailen...
Nou hup pak je cam, ga op wacht zitten en schiet wat mooie kiekjes.quote:Op maandag 16 juni 2008 18:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mn ex is mnbuurvrouw, danis het gemakkelijk stiekem een foto te maken als ze voorbij fietst
Met haar nieuwe vriend waarze mee samenwoont
teveel eer voor haar.quote:Op maandag 16 juni 2008 18:17 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Nou hup pak je cam, ga op wacht zitten en schiet wat mooie kiekjes.
Knuffelquote:Op maandag 16 juni 2008 18:18 schreef Paikea het volgende:
En omdat ik een nieuw usertje ben ga ik weer lekker klagen...
Ik voel me ff niet zo best. Ik wil iets tastbaars kwa huisje ofzo, nu is de toekomst even een donker, zwart gat omdat ik me nergens op kan focussen.
Familie en vrienden wonen 150 km verderop, dus ben even niet blij..
een klein beetje te kort door de bocht vrees ikquote:Op maandag 16 juni 2008 16:00 schreef Solidius het volgende:
De kunst van het loslaten? Van jezelf (leren) houden! Daar zijn echt geen 58 topics "ach en wee" voor nodig.
We zijn hier om naar geklaag te luisteren. Dus hou je vooral niet in.quote:Op maandag 16 juni 2008 18:18 schreef Paikea het volgende:
Ik voel me ff niet zo best. Ik wil iets tastbaars kwa huisje ofzo, nu is de toekomst even een donker, zwart gat omdat ik me nergens op kan focussen.
ahw komop! Je sleept jezelf er wel doorheenquote:Op maandag 16 juni 2008 18:18 schreef Paikea het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |