abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 juni 2008 @ 14:31:04 #201
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_59488353
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 14:25 schreef Alexxxxx het volgende:
iet doen TB, is zelfpijniging...

Ik herke het wel een beetje... Als ik mn ex tegen zou komen zoals ze was toen ik haar voor het eerst zag (al weer 7 jaar gelden ), zou ik zo weer verliefd op haar worden... Maar als ik haar nu zie? Hoe heb ik daar ooit mn lul in kunnen steken
ja het is inderdaad zelfpijniging...maar dat is nog niet alles...

Ze heeft me ook nog eens gemaild net Ze is benieuwd hoe het met me gaat...en wat andere zakelijke dingen wat betreft ophalen/zoeken van spullen die bij haar liggen. Ik ga lekker nog niet antwoorden XD Anders kom ik over alsof ik niks te doen heb...als ik morgen terugmail is het wel vroeg genoeg denk ik

Maar damn...wat voel ik me weer kut zeg
pi_59488438
Sowieso nachtjes over slapen, en antwoord alvast in je hoofd bedenken, anders ga je nog eens dingen zeggen waar je spijt van krijgt ook.
  woensdag 18 juni 2008 @ 15:00:08 #203
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_59489270
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 14:33 schreef Alexxxxx het volgende:
Sowieso nachtjes over slapen, en antwoord alvast in je hoofd bedenken, anders ga je nog eens dingen zeggen waar je spijt van krijgt ook.
tuutlijk ga ik er in ieder geval 1 nachtje over slapen Ik ben er niet zo bang voor dat ik dingen ga zeggen waar ik later spijt van ga krijgen. Ik haat haar niet ofzo...er zijn alleen nog dingen die behoorlijk steken. Maar ik ben er nog niet over uit of ik die dingen ga melden in mijn mailtje aan haar. Ze mag het opzich best weten hoe ik me nu voel. Ze doet er toch verder niks mee...Ze heeft al iemand anders op het oog geloof ik...en dat terwijl het vandaag precies 2 weken uit is pas
pi_59489492
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 13:22 schreef ThaBrain het volgende:

[..]

Aha een plotselinge omslag dus... Zo is het bij mij ook over gegaan 2 weken geleden. Van de ene op de andere dag was het gewoon over. Dat is echt kut gewoon.

Ik ben vandaag echt slecht bezig trouwens...ik zit berichten te lezen op haar hyves...en berichten die ze anderen heeft gestuurd....wat doe ik mezelf aan Ik ga me er alleen maar kut door voelen
Hele grote fout van je inderdaad, ik heb het jammergenoeg ook gedaan en het is zo moeilijk om het te negeren als het zo makkelijk kan! Maar des noods delete je haar of iets dergelijks, want op haar hyves kijken is iets wat je nu niet echt wilt doen.. wie weet zie je dat ze met andere jongens loopt te sjansen via hyves (wat bij mij de case is..) en dat gevoel wil je jezelf echt niet gunnen!
.mwep
pi_59489833
Okay..

Ze heeft gereageerd op mijn mailtje. Maar niet helemaal zoals ik had gehoopt. Ze vertelde me dat ze echt helemaal geen toekomst meer ziet voor ons. En dat ze geen contact meer wil. Ik ben er nog niet helemaal uit wat ik hier van denk, ben een beetje mat ineens. Het is wel lekker duidelijk

Damn, wat is dit moeilijk zeg
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
  woensdag 18 juni 2008 @ 15:34:56 #206
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_59490391
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 15:16 schreef Miesjel het volgende:
Okay..

Ze heeft gereageerd op mijn mailtje. Maar niet helemaal zoals ik had gehoopt. Ze vertelde me dat ze echt helemaal geen toekomst meer ziet voor ons. En dat ze geen contact meer wil. Ik ben er nog niet helemaal uit wat ik hier van denk, ben een beetje mat ineens. Het is wel lekker duidelijk

Damn, wat is dit moeilijk zeg
Dat mailtje heb ik van mijn ex ook al een keer gehad...dat is echt kut ja als je hem leest je hebt natuurlijk nog de hoop dat het misschien in de toekomst ooit nog goed komt. Het is je gevoel die je dit laat denken...

Het beste is om jezelf gewoon te dwingen om geen contact met haar te zoeken. Daar ben ik zelf nu ook mee bezig nog...en het gaat wel beter nu geloof ik. Totdat ze zelf weer mailt (zoals vandaag ) om te vragen hoe het met me gaat en nog wat zakelijke dingen.

Morgen mail ik haar terug en zeg ik gewoon dat het niet goed gaat, maar dan omdat mijn scriptie niet van de grond wil komen En daarna nog eventjes kortaf doen over een paar dingetjes die me dwars zitten met betrekking tot haar en er dan gewoon een beetje overheen praten. Ze mag best weten hoe ik me eronder voel.
pi_59490439
Bij mij werkt negeren trouwens het beste. En haar nieuwe vriend hele hard uitlachen. ten eerste omdat ik weet waar hij mee opgescheept zit, en ten tweede omdat ze er in mijn ogen nu niet echt op vooruit is gegan.
  woensdag 18 juni 2008 @ 15:38:51 #208
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_59490511
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 15:36 schreef Alexxxxx het volgende:
En haar nieuwe vriend hele hard uitlachen. ten eerste omdat ik weet waar hij mee opgescheept zit,
That's teh spirit
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_59491317
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 15:34 schreef ThaBrain het volgende:

[..]

Dat mailtje heb ik van mijn ex ook al een keer gehad...dat is echt kut ja als je hem leest je hebt natuurlijk nog de hoop dat het misschien in de toekomst ooit nog goed komt. Het is je gevoel die je dit laat denken...

Het beste is om jezelf gewoon te dwingen om geen contact met haar te zoeken. Daar ben ik zelf nu ook mee bezig nog...en het gaat wel beter nu geloof ik. Totdat ze zelf weer mailt (zoals vandaag ) om te vragen hoe het met me gaat en nog wat zakelijke dingen.

Morgen mail ik haar terug en zeg ik gewoon dat het niet goed gaat, maar dan omdat mijn scriptie niet van de grond wil komen En daarna nog eventjes kortaf doen over een paar dingetjes die me dwars zitten met betrekking tot haar en er dan gewoon een beetje overheen praten. Ze mag best weten hoe ik me eronder voel.
Ik heb haar ook verteld dat het balletje nu bij haar ligt. Ik ga geen contact meer zoeken. Volgens mij moet me dat wel gaan lukken. Ook ik ben natuurlijk steeds minder zeker geworden over een goede afloop, dus helemaal als een verrassing komt het niet. Ik baal nu het meest van een verloren vriendschap.

Waarom ga je trouwens nog dingen vertellen die je dwars zitten? Wat denk je daarmee te bereiken?
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
  woensdag 18 juni 2008 @ 16:09:57 #210
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_59491526
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 16:03 schreef Miesjel het volgende:

[..]

Ik heb haar ook verteld dat het balletje nu bij haar ligt. Ik ga geen contact meer zoeken. Volgens mij moet me dat wel gaan lukken. Ook ik ben natuurlijk steeds minder zeker geworden over een goede afloop, dus helemaal als een verrassing komt het niet. Ik baal nu het meest van een verloren vriendschap.

Waarom ga je trouwens nog dingen vertellen die je dwars zitten? Wat denk je daarmee te bereiken?
Ik ben er nog niet uit of ik haar die dingen nog ga melden ...het steekt me vooral dat ze binnen 2 weken al een ander op het oog heeft....dan lijkt het alsof het tussen ons helemaal niks heeft betekend. Al zou het natuurlijk wel kunnen dat het een rebound is voor haar.... Maar dan alsnog steekt het heel erg.

Ik vind het een beetje vreemd dat ze zo snel een ander heeft...alsof het al speelde tijdens onze relatie...en ik ben benieuwd of ik hem ken Want dan kan ik er mijn oordeel over vellen voor mezelf
pi_59491535
Ik heb voor mijn ex ook een mail getypt waarin ALLES staat wat me dwars zat. Maar ik heb m niet verstuurd Van je af schrijven is ok
pi_59495118
Kadootje wat ik voor haar besteld had is zojuist afgeleverd bij mijn pa. Die was er ook heel erg blij mee. (iets voor fietsen past bij beide prima)
  woensdag 18 juni 2008 @ 18:42:01 #213
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_59495341
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 16:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb voor mijn ex ook een mail getypt waarin ALLES staat wat me dwars zat. Maar ik heb m niet verstuurd Van je af schrijven is ok
wat heb je er dan aan? stuur hem maar gewoon op, heb je haar je ongenoegen toch kunnen laten blijken. lucht toch meer op.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_59495388
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 18:42 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

wat heb je er dan aan? stuur hem maar gewoon op, heb je haar je ongenoegen toch kunnen laten blijken. lucht toch meer op.
Zodat ze ziet dat ze een geestelijk wrak van me heeft gemaakt? Dat pleziertje gun ik haar niet
  woensdag 18 juni 2008 @ 18:52:06 #215
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_59495545
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 18:44 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Zodat ze ziet dat ze een geestelijk wrak van me heeft gemaakt? Dat pleziertje gun ik haar niet
raar is dat he? je hebt toch een hele tijd van elkaar gehouden, dat er zulke mensen bestaan die dat plezierig vinden om te zien
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_59496236
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 18:52 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

raar is dat he? je hebt toch een hele tijd van elkaar gehouden, dat er zulke mensen bestaan die dat plezierig vinden om te zien
Ik denk dat het fijn is om te zien dat de ander ook zo'n wrak is geworden.
  woensdag 18 juni 2008 @ 19:21:21 #217
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_59496327
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 19:17 schreef Miesjel het volgende:

[..]

Ik denk dat het fijn is om te zien dat de ander ook zo'n wrak is geworden.
Mjah ik denk dat dat het is ja.... je wil toch weten hoe erg je ex eraan toe is en of die het er net zo moeilijk me heeft als jij. Zoiets wil je eigenlijk gewoon weten. Het ligt er natuurlijk wel een beetje aan hoe je uit elkaar bent gegaan.

Ik kan me inderdaad indenken dat als je met ruzie uit elkaar bent gegaan je je ex dat pleziertje niet gunt, maar als je als vrienden uit elkaar bent gegaan, lijkt het me niet zo een groot probleem om het van elkaar te weten.

Mijn ex laat er alleen niks van merken hoe moeilijk ze het ermee heeft (gehad)
pi_59496605
Wij zijn met flinke ruzie uit elkaar gegaan. Scheelt idd wel.
  woensdag 18 juni 2008 @ 20:30:26 #219
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_59498260
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 19:33 schreef Alexxxxx het volgende:
Wij zijn met flinke ruzie uit elkaar gegaan. Scheelt idd wel.
dat dacht ik al
pi_59498359
Mijn ex laar ook niet merken hoe ze zich voelt.Wat ik wel van haar weet is dat ze een hele boel nieuwe vrienden aan het maken is om maar niet alleen te zijn.Dat steekt omdat ik wel alleen thuis zit met nog te veel verdriet om ook lekker te gaan stappen en weg te gaan.Ik heb vaak de behoefte om haar te smsen en haar te laten weten hoe ik me voel.Maar dan kan ik haar steeds hetzelfde berichtje sturen.Ik voel me kut!
  woensdag 18 juni 2008 @ 20:49:28 #221
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_59498838
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 20:34 schreef piekeraar het volgende:
Mijn ex laar ook niet merken hoe ze zich voelt.Wat ik wel van haar weet is dat ze een hele boel nieuwe vrienden aan het maken is om maar niet alleen te zijn.Dat steekt omdat ik wel alleen thuis zit met nog te veel verdriet om ook lekker te gaan stappen en weg te gaan.Ik heb vaak de behoefte om haar te smsen en haar te laten weten hoe ik me voel.Maar dan kan ik haar steeds hetzelfde berichtje sturen.Ik voel me kut!
Ik zit precies in dezelfde situatie Ik moet mezelf echt dwingen om geen contact met haar te zoeken. En dat is moeilijk...ik heb haar zoveel te vertellen...dat kon ik normaliter altijd bij haar kwijt, maar nu niet meer
pi_59498935
Ik doe het maar eventjes hier, anders kan ik hetzelfde bericht elke keer naar iedereen sturen

Ik had dus 2 bezichtigingen vandaag. 1tje heb ik afgezegd, ik kwam in die straat, was die superdruk en armoedig. Ja dahaag!
2e bezichtiging ging vanuit het makelaarskantoor niet door, dus ik helemaal in tranen.
Word ik opeens opgebeld door het makelaarskantoor van het 1e huis, mocht ik een andere bezichtigen!!!
En we komen daar, en ik ben verliefd
Hele mooie diepe woonkamer, met een toog naar de (gloednieuwe) keuken. Aan de achterkant een grote schuifpui en een binnenplaatsje. Niets gedeeld en hoor het morgen of ik er (per 1 juli) in kan!!!
En anders heb ik morgen de bezichtiging van het 2e huis
  woensdag 18 juni 2008 @ 21:18:55 #223
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_59499876
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 20:52 schreef Paikea het volgende:
Ik doe het maar eventjes hier, anders kan ik hetzelfde bericht elke keer naar iedereen sturen

Ik had dus 2 bezichtigingen vandaag. 1tje heb ik afgezegd, ik kwam in die straat, was die superdruk en armoedig. Ja dahaag!
2e bezichtiging ging vanuit het makelaarskantoor niet door, dus ik helemaal in tranen.
Word ik opeens opgebeld door het makelaarskantoor van het 1e huis, mocht ik een andere bezichtigen!!!
Hele mooie diepe woonkamer, met een toog naar de (gloednieuwe) keuken. Aan de achterkant een grote schuifpui en een binnenplaatsje. Niets gedeeld en hoor het morgen of ik er (per 1 juli) in kan!!!
cool!
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_59499918
quote:

ik zal voor je duimen meid en dit is geweldig nieuws
Wie met zijn gezicht naar het verleden staat, staat met zijn rug naar de toekomst.
Gij zult niet stelen !, de overheid duld geen concurrentie !
  woensdag 18 juni 2008 @ 21:27:47 #225
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_59500237
quote:

VET

Ik hoop voor je dat je erin kan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')