ja het is inderdaad zelfpijniging...maar dat is nog niet alles...quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:25 schreef Alexxxxx het volgende:
iet doen TB, is zelfpijniging...
Ik herke het wel een beetje... Als ik mn ex tegen zou komen zoals ze was toen ik haar voor het eerst zag (al weer 7 jaar gelden), zou ik zo weer verliefd op haar worden... Maar als ik haar nu zie?
Hoe heb ik daar ooit mn lul in kunnen steken
tuutlijk ga ik er in ieder geval 1 nachtje over slapenquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:33 schreef Alexxxxx het volgende:
Sowieso nachtjes over slapen, en antwoord alvast in je hoofd bedenken, anders ga je nog eens dingen zeggen waar je spijt van krijgt ook.
Hele grote fout van je inderdaad, ik heb het jammergenoeg ook gedaan en het is zo moeilijk om het te negeren als het zo makkelijk kan! Maar des noods delete je haar of iets dergelijks, want op haar hyves kijken is iets wat je nu niet echt wilt doen.. wie weet zie je dat ze met andere jongens loopt te sjansen via hyves (wat bij mij de case is..) en dat gevoel wil je jezelf echt niet gunnen!quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:22 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
Aha een plotselinge omslag dus... Zo is het bij mij ook over gegaan 2 weken geleden. Van de ene op de andere dag was het gewoon over. Dat is echt kut gewoon.
Ik ben vandaag echt slecht bezig trouwens...ik zit berichten te lezen op haar hyves...en berichten die ze anderen heeft gestuurd....wat doe ik mezelf aanIk ga me er alleen maar kut door voelen
Dat mailtje heb ik van mijn ex ook al een keer gehad...dat is echt kut ja als je hem leestquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:16 schreef Miesjel het volgende:
Okay..
Ze heeft gereageerd op mijn mailtje. Maar niet helemaal zoals ik had gehoopt. Ze vertelde me dat ze echt helemaal geen toekomst meer ziet voor ons. En dat ze geen contact meer wil. Ik ben er nog niet helemaal uit wat ik hier van denk, ben een beetje mat ineens. Het is wel lekker duidelijk![]()
Damn, wat is dit moeilijk zeg
That's teh spiritquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:36 schreef Alexxxxx het volgende:
En haar nieuwe vriend hele hard uitlachen. ten eerste omdat ik weet waar hij mee opgescheept zit,
Ik heb haar ook verteld dat het balletje nu bij haar ligt. Ik ga geen contact meer zoeken. Volgens mij moet me dat wel gaan lukken. Ook ik ben natuurlijk steeds minder zeker geworden over een goede afloop, dus helemaal als een verrassing komt het niet. Ik baal nu het meest van een verloren vriendschap.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:34 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
Dat mailtje heb ik van mijn ex ook al een keer gehad...dat is echt kut ja als je hem leestje hebt natuurlijk nog de hoop dat het misschien in de toekomst ooit nog goed komt. Het is je gevoel die je dit laat denken...
Het beste is om jezelf gewoon te dwingen om geen contact met haar te zoeken. Daar ben ik zelf nu ook mee bezig nog...en het gaat wel beter nu geloof ik. Totdat ze zelf weer mailt (zoals vandaag) om te vragen hoe het met me gaat en nog wat zakelijke dingen.
Morgen mail ik haar terug en zeg ik gewoon dat het niet goed gaat, maar dan omdat mijn scriptie niet van de grond wil komenEn daarna nog eventjes kortaf doen over een paar dingetjes die me dwars zitten met betrekking tot haar en er dan gewoon een beetje overheen praten. Ze mag best weten hoe ik me eronder voel.
Ik ben er nog niet uit of ik haar die dingen nog ga meldenquote:Op woensdag 18 juni 2008 16:03 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Ik heb haar ook verteld dat het balletje nu bij haar ligt. Ik ga geen contact meer zoeken. Volgens mij moet me dat wel gaan lukken. Ook ik ben natuurlijk steeds minder zeker geworden over een goede afloop, dus helemaal als een verrassing komt het niet. Ik baal nu het meest van een verloren vriendschap.
Waarom ga je trouwens nog dingen vertellen die je dwars zitten? Wat denk je daarmee te bereiken?
wat heb je er dan aan? stuur hem maar gewoon op, heb je haar je ongenoegen toch kunnen laten blijken. lucht toch meer op.quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb voor mijn ex ook een mail getypt waarin ALLES staat wat me dwars zat. Maar ik heb m niet verstuurdVan je af schrijven is ok
Zodat ze ziet dat ze een geestelijk wrak van me heeft gemaakt? Dat pleziertje gun ik haar nietquote:Op woensdag 18 juni 2008 18:42 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
wat heb je er dan aan? stuur hem maar gewoon op, heb je haar je ongenoegen toch kunnen laten blijken. lucht toch meer op.
raar is dat he? je hebt toch een hele tijd van elkaar gehouden, dat er zulke mensen bestaan die dat plezierig vinden om te zienquote:Op woensdag 18 juni 2008 18:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zodat ze ziet dat ze een geestelijk wrak van me heeft gemaakt? Dat pleziertje gun ik haar niet
Ik denk dat het fijn is om te zien dat de ander ook zo'n wrak is geworden.quote:Op woensdag 18 juni 2008 18:52 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
raar is dat he? je hebt toch een hele tijd van elkaar gehouden, dat er zulke mensen bestaan die dat plezierig vinden om te zien
Mjah ik denk dat dat het is ja.... je wil toch weten hoe erg je ex eraan toe is en of die het er net zo moeilijk me heeft als jij. Zoiets wil je eigenlijk gewoon weten. Het ligt er natuurlijk wel een beetje aan hoe je uit elkaar bent gegaan.quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:17 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Ik denk dat het fijn is om te zien dat de ander ook zo'n wrak is geworden.
dat dacht ik alquote:Op woensdag 18 juni 2008 19:33 schreef Alexxxxx het volgende:
Wij zijn met flinke ruzie uit elkaar gegaan. Scheelt idd wel.
Ik zit precies in dezelfde situatiequote:Op woensdag 18 juni 2008 20:34 schreef piekeraar het volgende:
Mijn ex laar ook niet merken hoe ze zich voelt.Wat ik wel van haar weet is dat ze een hele boel nieuwe vrienden aan het maken is om maar niet alleen te zijn.Dat steekt omdat ik wel alleen thuis zit met nog te veel verdriet om ook lekker te gaan stappen en weg te gaan.Ik heb vaak de behoefte om haar te smsen en haar te laten weten hoe ik me voel.Maar dan kan ik haar steeds hetzelfde berichtje sturen.Ik voel me kut!
quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:52 schreef Paikea het volgende:
Ik doe het maar eventjes hier, anders kan ik hetzelfde bericht elke keer naar iedereen sturen
Ik had dus 2 bezichtigingen vandaag. 1tje heb ik afgezegd, ik kwam in die straat, was die superdruk en armoedig. Ja dahaag!
2e bezichtiging ging vanuit het makelaarskantoor niet door, dus ik helemaal in tranen.
Word ik opeens opgebeld door het makelaarskantoor van het 1e huis, mocht ik een andere bezichtigen!!!
En we komen daar, en ik ben verliefd
Hele mooie diepe woonkamer, met een toog naar de (gloednieuwe) keuken. Aan de achterkant een grote schuifpui en een binnenplaatsje. Niets gedeeld en hoor het morgen of ik er (per 1 juli) in kan!!!
En anders heb ik morgen de bezichtiging van het 2e huis
ik zal voor je duimen meidquote:Op woensdag 18 juni 2008 20:52 schreef Paikea het volgende:
Ik doe het maar eventjes hier, anders kan ik hetzelfde bericht elke keer naar iedereen sturen
Ik had dus 2 bezichtigingen vandaag. 1tje heb ik afgezegd, ik kwam in die straat, was die superdruk en armoedig. Ja dahaag!
2e bezichtiging ging vanuit het makelaarskantoor niet door, dus ik helemaal in tranen.
Word ik opeens opgebeld door het makelaarskantoor van het 1e huis, mocht ik een andere bezichtigen!!!
Hele mooie diepe woonkamer, met een toog naar de (gloednieuwe) keuken. Aan de achterkant een grote schuifpui en een binnenplaatsje. Niets gedeeld en hoor het morgen of ik er (per 1 juli) in kan!!!
VETquote:Op woensdag 18 juni 2008 20:52 schreef Paikea het volgende:
ehh..was een foutje..k heb t aangepastquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Op een vrijdag dus? Is mij om het even. Stairway is wel leuk, maar ben er verder ook niet zo bekend.
ahhhh dus daarom volg je dit topicquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:50 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Ik kom niet, maar lekkere sinds-kort-single vrouwen mogen wel bij mij in Utrecht overnachten
Gefeliciteerd! En veel succes!quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:52 schreef Paikea het volgende:
Ik ben zo'n ordinaire aasgier!quote:
ik denk ook dat we gewoon overdag ergens afspreken....in de middag ofzo...we kunnen altijd op de dag zelf nog bepalen tot hoe laat we doorgaanquote:Op woensdag 18 juni 2008 22:03 schreef Miesjel het volgende:
Shit ik kan beide avonden niet... damn..
Deze post werd door haar opgevat als "ik wil geen contact meer, maar weet niet hoe ik het contact moet verbreken". Doordat ze het zo opvatte, was ze boos, verdrietig en gekwetst en wilde alleen even meedelen dat zij dan wel het initiatief zou nemen om het contact te verbreken als dat is wat ik wilde.quote:Op zondag 15 juni 2008 20:27 schreef teamlead het volgende:
[..]
contact afkappen.. ik zou niet weten hoe ik dat moet doen
Je hebt wel gelijk hoor... maar het contact levert me in zoverre nog iets op dat ik niet het gevoel heb haar helemaal kwijt te zijn als er nog iets van contact is...
ik kan het niet goed onder woorden brengen merk ik.. maar ik kan me niet voorstellen om helemaal geen contact meer met haar te hebben... ik zou niet weten hoe ik dat moet doen
Ben ik nou de enige die onder heerlijk hersenloze afleiding niet verstaat: "een neukertje scoren"quote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:39 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik heb in deze periode steun van mensen waarvan ik het nooit verwacht had.... dat is ook ongeveer het enige positieve. En die steun is vaak niet meer dan een "hey.. als je me nodig hebt, ben ik er voor je" gevolgd door heerlijke hersenloze afleiding
zooo heeee wat een verhaalquote:Op woensdag 18 juni 2008 23:28 schreef teamlead het volgende:
-verhaal-
hmz.. beetje lang dit.. xcusie
Ze zegt dan ook niet dat ik geen verdriet mag hebben natuurlijk...quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:48 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
zooo heeee wat een verhaal![]()
Ik vind het eigenlijk niet kunnen dat ze je op die manier behandelt. Jij moet ook je ei kwijt net als zij. Het is niet dat je een slachtofferrol aanneemt. Je hebt gewoon verdriet, je hebt het moeilijk. Iedereen heeft daar toch recht op![]()
Nou.. allereerst: ja, ik zou het zo weer met haar proberen.... maar dat wil zij niet... maar oke... hier hoort wat meer uitleg bij, anders wordt niet helemaal duidelijk wat er aan de hand is.. (wordt het wel weer een lang verhaal, maar goed..quote:Denk je dat als jullie het nog een keer proberen samen dat het dan anders zal gaan? Dat is de vraag die je je moet gaan stellen. Die moet je heel duidelijk hebben voor jezelf. Je zei dat het aan je eigen gedrag lag dat het is uit gegaan. Verval je als jullie het weer proberen op een gegeven moment weer in dat gedrag? Je kent jezelf het besteProbeer zulke vragen aan jezelf te stellen en er een antwoord op te vinden voordat je ervoor kiest om het wel of niet weer met haar te proberen.
Ik hoop ergens dat ze dat alleen maar denkt, omdat ze het verschrikkelijk zou vinden als het zo is... maarja.. misschien ben ik dan weer te optimistisch en zou het haar niet eens boeien als het zo zou zijn.. ik weet het ook allemaal niet meerquote:Hersenloze afleiding hoeft inderdaad niet per definitie te betekenen dat je een neukertje gaat zoeken![]()
Dat ze zo denkt zeg![]()
nee, dat valt wel mee. Ik weet dat ze een account heeft, maar ik weet ook dat ze nauwelijks online is hier. En ik heb volgens mij nooit ergens iets anders gepost dan dat het mijn eigen stomme schuld is dat het voorbij is. Voor zover ik weet heb ik alleen maar aangegeven dat ik haar waanzinnig mis en me iedere dag weer afvraag hoe ik de dag moet doorkomen zonder haar. En ja, dat mag ze best weten. Helaas verandert het daar niet door, maarja..quote:Gelukkig komt mijn ex niet hier op fok! zeg...dat zou er nog eens bij moeten komen. Dan voel je je alsof er iemand de hele tijd over je schouder aan het meekijken is...dat zal jij nu ook wel hebben denk ik?
Mij is het ook al een keer overkomen dat de ex mijn post verkeerd begreep. Geschreven tekst is vaak zo hard. En je kunt lezen wat je wilt lezen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:28 schreef teamlead het volgende:
Mag ik hier even een stukje frustratie neerleggen?![]()
-knip-
hmz.. beetje lang dit.. xcusie
Ik zal voor je duimenquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:16 schreef Paikea het volgende:
Ik word zo teruggebeld door het makelaarskantoor..
Ga helemaal dood van de zenuwen hier!
Voel me ook rot vandaag, als ik doorgaat is het ECHT voorbij. Dan heb ik mijn eigen huisje niet meer.
Maarja, dan krijg ik wel een nieuwe kans!
Het is toch juist beter dat het ECHT voorbij is. Dan kan je alles tenminste afsluiten en achter je laten. Je kan een heel nieuw leven gaan beginnenquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:16 schreef Paikea het volgende:
Ik word zo teruggebeld door het makelaarskantoor..
Ga helemaal dood van de zenuwen hier!
Voel me ook rot vandaag, als ik doorgaat is het ECHT voorbij. Dan heb ik mijn eigen huisje niet meer.
Maarja, dan krijg ik wel een nieuwe kans!
Je zal even moeten kijken wat het belangrijkste is...je zusje of je ex. En...als je toch besluit om er naartoe te gaan...je hoeft dan toch niet perse met je ex te praten?quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:07 schreef JoostPayne het volgende:waarom is alles zo moeilijk op het moment.
Mijn zusje heeft vandaag haar diploma uitreiking en mijn ex zit bij haar in de klas en die krijgt vandaag ook haar diploma
Nu wil mijn zusje graag dat ik daar ook heen kom en dan zie ik mijn ex ook weer en dan ben ik vanavond weer een hoop ellende
kan ik niet gewoon ergens in een hoekje kruipen en langzaam verdwijnen... Ga ik niet heen stel ik me zusje telleur .... ga ik wel heen dan loop ik mezelf weer te kwellen....
Ik denk dat ik de confrontatie gewoon moet aangaan..... dan maar klote voelen![]()
LIFE SUCKS !!!
ja maar dat gebeurt bijna automatischquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:53 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
Je zal even moeten kijken wat het belangrijkste is...je zusje of je ex. En...als je toch besluit om er naartoe te gaan...je hoeft dan toch niet perse met je ex te praten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |