abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 juni 2008 @ 14:31:04 #201
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_59488353
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 14:25 schreef Alexxxxx het volgende:
iet doen TB, is zelfpijniging...

Ik herke het wel een beetje... Als ik mn ex tegen zou komen zoals ze was toen ik haar voor het eerst zag (al weer 7 jaar gelden ), zou ik zo weer verliefd op haar worden... Maar als ik haar nu zie? Hoe heb ik daar ooit mn lul in kunnen steken
ja het is inderdaad zelfpijniging...maar dat is nog niet alles...

Ze heeft me ook nog eens gemaild net Ze is benieuwd hoe het met me gaat...en wat andere zakelijke dingen wat betreft ophalen/zoeken van spullen die bij haar liggen. Ik ga lekker nog niet antwoorden XD Anders kom ik over alsof ik niks te doen heb...als ik morgen terugmail is het wel vroeg genoeg denk ik

Maar damn...wat voel ik me weer kut zeg
pi_59488438
Sowieso nachtjes over slapen, en antwoord alvast in je hoofd bedenken, anders ga je nog eens dingen zeggen waar je spijt van krijgt ook.
  woensdag 18 juni 2008 @ 15:00:08 #203
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_59489270
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 14:33 schreef Alexxxxx het volgende:
Sowieso nachtjes over slapen, en antwoord alvast in je hoofd bedenken, anders ga je nog eens dingen zeggen waar je spijt van krijgt ook.
tuutlijk ga ik er in ieder geval 1 nachtje over slapen Ik ben er niet zo bang voor dat ik dingen ga zeggen waar ik later spijt van ga krijgen. Ik haat haar niet ofzo...er zijn alleen nog dingen die behoorlijk steken. Maar ik ben er nog niet over uit of ik die dingen ga melden in mijn mailtje aan haar. Ze mag het opzich best weten hoe ik me nu voel. Ze doet er toch verder niks mee...Ze heeft al iemand anders op het oog geloof ik...en dat terwijl het vandaag precies 2 weken uit is pas
pi_59489492
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 13:22 schreef ThaBrain het volgende:

[..]

Aha een plotselinge omslag dus... Zo is het bij mij ook over gegaan 2 weken geleden. Van de ene op de andere dag was het gewoon over. Dat is echt kut gewoon.

Ik ben vandaag echt slecht bezig trouwens...ik zit berichten te lezen op haar hyves...en berichten die ze anderen heeft gestuurd....wat doe ik mezelf aan Ik ga me er alleen maar kut door voelen
Hele grote fout van je inderdaad, ik heb het jammergenoeg ook gedaan en het is zo moeilijk om het te negeren als het zo makkelijk kan! Maar des noods delete je haar of iets dergelijks, want op haar hyves kijken is iets wat je nu niet echt wilt doen.. wie weet zie je dat ze met andere jongens loopt te sjansen via hyves (wat bij mij de case is..) en dat gevoel wil je jezelf echt niet gunnen!
.mwep
pi_59489833
Okay..

Ze heeft gereageerd op mijn mailtje. Maar niet helemaal zoals ik had gehoopt. Ze vertelde me dat ze echt helemaal geen toekomst meer ziet voor ons. En dat ze geen contact meer wil. Ik ben er nog niet helemaal uit wat ik hier van denk, ben een beetje mat ineens. Het is wel lekker duidelijk

Damn, wat is dit moeilijk zeg
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
  woensdag 18 juni 2008 @ 15:34:56 #206
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_59490391
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 15:16 schreef Miesjel het volgende:
Okay..

Ze heeft gereageerd op mijn mailtje. Maar niet helemaal zoals ik had gehoopt. Ze vertelde me dat ze echt helemaal geen toekomst meer ziet voor ons. En dat ze geen contact meer wil. Ik ben er nog niet helemaal uit wat ik hier van denk, ben een beetje mat ineens. Het is wel lekker duidelijk

Damn, wat is dit moeilijk zeg
Dat mailtje heb ik van mijn ex ook al een keer gehad...dat is echt kut ja als je hem leest je hebt natuurlijk nog de hoop dat het misschien in de toekomst ooit nog goed komt. Het is je gevoel die je dit laat denken...

Het beste is om jezelf gewoon te dwingen om geen contact met haar te zoeken. Daar ben ik zelf nu ook mee bezig nog...en het gaat wel beter nu geloof ik. Totdat ze zelf weer mailt (zoals vandaag ) om te vragen hoe het met me gaat en nog wat zakelijke dingen.

Morgen mail ik haar terug en zeg ik gewoon dat het niet goed gaat, maar dan omdat mijn scriptie niet van de grond wil komen En daarna nog eventjes kortaf doen over een paar dingetjes die me dwars zitten met betrekking tot haar en er dan gewoon een beetje overheen praten. Ze mag best weten hoe ik me eronder voel.
pi_59490439
Bij mij werkt negeren trouwens het beste. En haar nieuwe vriend hele hard uitlachen. ten eerste omdat ik weet waar hij mee opgescheept zit, en ten tweede omdat ze er in mijn ogen nu niet echt op vooruit is gegan.
  woensdag 18 juni 2008 @ 15:38:51 #208
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_59490511
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 15:36 schreef Alexxxxx het volgende:
En haar nieuwe vriend hele hard uitlachen. ten eerste omdat ik weet waar hij mee opgescheept zit,
That's teh spirit
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_59491317
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 15:34 schreef ThaBrain het volgende:

[..]

Dat mailtje heb ik van mijn ex ook al een keer gehad...dat is echt kut ja als je hem leest je hebt natuurlijk nog de hoop dat het misschien in de toekomst ooit nog goed komt. Het is je gevoel die je dit laat denken...

Het beste is om jezelf gewoon te dwingen om geen contact met haar te zoeken. Daar ben ik zelf nu ook mee bezig nog...en het gaat wel beter nu geloof ik. Totdat ze zelf weer mailt (zoals vandaag ) om te vragen hoe het met me gaat en nog wat zakelijke dingen.

Morgen mail ik haar terug en zeg ik gewoon dat het niet goed gaat, maar dan omdat mijn scriptie niet van de grond wil komen En daarna nog eventjes kortaf doen over een paar dingetjes die me dwars zitten met betrekking tot haar en er dan gewoon een beetje overheen praten. Ze mag best weten hoe ik me eronder voel.
Ik heb haar ook verteld dat het balletje nu bij haar ligt. Ik ga geen contact meer zoeken. Volgens mij moet me dat wel gaan lukken. Ook ik ben natuurlijk steeds minder zeker geworden over een goede afloop, dus helemaal als een verrassing komt het niet. Ik baal nu het meest van een verloren vriendschap.

Waarom ga je trouwens nog dingen vertellen die je dwars zitten? Wat denk je daarmee te bereiken?
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
  woensdag 18 juni 2008 @ 16:09:57 #210
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_59491526
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 16:03 schreef Miesjel het volgende:

[..]

Ik heb haar ook verteld dat het balletje nu bij haar ligt. Ik ga geen contact meer zoeken. Volgens mij moet me dat wel gaan lukken. Ook ik ben natuurlijk steeds minder zeker geworden over een goede afloop, dus helemaal als een verrassing komt het niet. Ik baal nu het meest van een verloren vriendschap.

Waarom ga je trouwens nog dingen vertellen die je dwars zitten? Wat denk je daarmee te bereiken?
Ik ben er nog niet uit of ik haar die dingen nog ga melden ...het steekt me vooral dat ze binnen 2 weken al een ander op het oog heeft....dan lijkt het alsof het tussen ons helemaal niks heeft betekend. Al zou het natuurlijk wel kunnen dat het een rebound is voor haar.... Maar dan alsnog steekt het heel erg.

Ik vind het een beetje vreemd dat ze zo snel een ander heeft...alsof het al speelde tijdens onze relatie...en ik ben benieuwd of ik hem ken Want dan kan ik er mijn oordeel over vellen voor mezelf
pi_59491535
Ik heb voor mijn ex ook een mail getypt waarin ALLES staat wat me dwars zat. Maar ik heb m niet verstuurd Van je af schrijven is ok
pi_59495118
Kadootje wat ik voor haar besteld had is zojuist afgeleverd bij mijn pa. Die was er ook heel erg blij mee. (iets voor fietsen past bij beide prima)
  woensdag 18 juni 2008 @ 18:42:01 #213
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_59495341
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 16:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb voor mijn ex ook een mail getypt waarin ALLES staat wat me dwars zat. Maar ik heb m niet verstuurd Van je af schrijven is ok
wat heb je er dan aan? stuur hem maar gewoon op, heb je haar je ongenoegen toch kunnen laten blijken. lucht toch meer op.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_59495388
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 18:42 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

wat heb je er dan aan? stuur hem maar gewoon op, heb je haar je ongenoegen toch kunnen laten blijken. lucht toch meer op.
Zodat ze ziet dat ze een geestelijk wrak van me heeft gemaakt? Dat pleziertje gun ik haar niet
  woensdag 18 juni 2008 @ 18:52:06 #215
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_59495545
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 18:44 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Zodat ze ziet dat ze een geestelijk wrak van me heeft gemaakt? Dat pleziertje gun ik haar niet
raar is dat he? je hebt toch een hele tijd van elkaar gehouden, dat er zulke mensen bestaan die dat plezierig vinden om te zien
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_59496236
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 18:52 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

raar is dat he? je hebt toch een hele tijd van elkaar gehouden, dat er zulke mensen bestaan die dat plezierig vinden om te zien
Ik denk dat het fijn is om te zien dat de ander ook zo'n wrak is geworden.
  woensdag 18 juni 2008 @ 19:21:21 #217
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_59496327
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 19:17 schreef Miesjel het volgende:

[..]

Ik denk dat het fijn is om te zien dat de ander ook zo'n wrak is geworden.
Mjah ik denk dat dat het is ja.... je wil toch weten hoe erg je ex eraan toe is en of die het er net zo moeilijk me heeft als jij. Zoiets wil je eigenlijk gewoon weten. Het ligt er natuurlijk wel een beetje aan hoe je uit elkaar bent gegaan.

Ik kan me inderdaad indenken dat als je met ruzie uit elkaar bent gegaan je je ex dat pleziertje niet gunt, maar als je als vrienden uit elkaar bent gegaan, lijkt het me niet zo een groot probleem om het van elkaar te weten.

Mijn ex laat er alleen niks van merken hoe moeilijk ze het ermee heeft (gehad)
pi_59496605
Wij zijn met flinke ruzie uit elkaar gegaan. Scheelt idd wel.
  woensdag 18 juni 2008 @ 20:30:26 #219
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_59498260
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 19:33 schreef Alexxxxx het volgende:
Wij zijn met flinke ruzie uit elkaar gegaan. Scheelt idd wel.
dat dacht ik al
pi_59498359
Mijn ex laar ook niet merken hoe ze zich voelt.Wat ik wel van haar weet is dat ze een hele boel nieuwe vrienden aan het maken is om maar niet alleen te zijn.Dat steekt omdat ik wel alleen thuis zit met nog te veel verdriet om ook lekker te gaan stappen en weg te gaan.Ik heb vaak de behoefte om haar te smsen en haar te laten weten hoe ik me voel.Maar dan kan ik haar steeds hetzelfde berichtje sturen.Ik voel me kut!
  woensdag 18 juni 2008 @ 20:49:28 #221
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_59498838
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 20:34 schreef piekeraar het volgende:
Mijn ex laar ook niet merken hoe ze zich voelt.Wat ik wel van haar weet is dat ze een hele boel nieuwe vrienden aan het maken is om maar niet alleen te zijn.Dat steekt omdat ik wel alleen thuis zit met nog te veel verdriet om ook lekker te gaan stappen en weg te gaan.Ik heb vaak de behoefte om haar te smsen en haar te laten weten hoe ik me voel.Maar dan kan ik haar steeds hetzelfde berichtje sturen.Ik voel me kut!
Ik zit precies in dezelfde situatie Ik moet mezelf echt dwingen om geen contact met haar te zoeken. En dat is moeilijk...ik heb haar zoveel te vertellen...dat kon ik normaliter altijd bij haar kwijt, maar nu niet meer
pi_59498935
Ik doe het maar eventjes hier, anders kan ik hetzelfde bericht elke keer naar iedereen sturen

Ik had dus 2 bezichtigingen vandaag. 1tje heb ik afgezegd, ik kwam in die straat, was die superdruk en armoedig. Ja dahaag!
2e bezichtiging ging vanuit het makelaarskantoor niet door, dus ik helemaal in tranen.
Word ik opeens opgebeld door het makelaarskantoor van het 1e huis, mocht ik een andere bezichtigen!!!
En we komen daar, en ik ben verliefd
Hele mooie diepe woonkamer, met een toog naar de (gloednieuwe) keuken. Aan de achterkant een grote schuifpui en een binnenplaatsje. Niets gedeeld en hoor het morgen of ik er (per 1 juli) in kan!!!
En anders heb ik morgen de bezichtiging van het 2e huis
  woensdag 18 juni 2008 @ 21:18:55 #223
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_59499876
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 20:52 schreef Paikea het volgende:
Ik doe het maar eventjes hier, anders kan ik hetzelfde bericht elke keer naar iedereen sturen

Ik had dus 2 bezichtigingen vandaag. 1tje heb ik afgezegd, ik kwam in die straat, was die superdruk en armoedig. Ja dahaag!
2e bezichtiging ging vanuit het makelaarskantoor niet door, dus ik helemaal in tranen.
Word ik opeens opgebeld door het makelaarskantoor van het 1e huis, mocht ik een andere bezichtigen!!!
Hele mooie diepe woonkamer, met een toog naar de (gloednieuwe) keuken. Aan de achterkant een grote schuifpui en een binnenplaatsje. Niets gedeeld en hoor het morgen of ik er (per 1 juli) in kan!!!
cool!
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_59499918
quote:

ik zal voor je duimen meid en dit is geweldig nieuws
Wie met zijn gezicht naar het verleden staat, staat met zijn rug naar de toekomst.
Gij zult niet stelen !, de overheid duld geen concurrentie !
  woensdag 18 juni 2008 @ 21:27:47 #225
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_59500237
quote:

VET

Ik hoop voor je dat je erin kan
  woensdag 18 juni 2008 @ 21:28:34 #226
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_59500269
Hey mensen,

Er zijn wat beslissingen genomen voor de meet.

We gaan naar Utrecht op een zaterdag. Jullie mogen kiezen: 5 of 12 juli, of beide natuurlijk . Meeste stemmen gelden

Zelf ken ik Utrecht niet, dus ik weet niet wat leuke plekken zijn om naartoe te gaan. Daarvoor moet ik op jullie vertrouwen. Het lijkt me alleen wel handig voor de mensen die met de trein komen dat we op Utrecht Centraal afspreken. Gewoon bij het meeting point ofzo.

Verder nog even een facilitaire mededeling. Voor de mensen die ’s avonds misschien heel lang moeten reizen naar huis heb ik bij mij thuis in Amsterdam eventueel 3 slaapplekken beschikbaar. Ik woon vlakbij Amsterdam Muiderpoort (= treinstation 4 min. lopen vanaf mijn huis). Het is iets van 20-30 minuten bij Utrecht Centraal vandaan met de trein. Er kan worden geslapen in aparte kamers. Laat wel even weten of je gebruik wil maken van dit aanbod.

[ Bericht 3% gewijzigd door ThaBrain op 18-06-2008 21:31:36 (verkeerde data) ]
pi_59500309
Op een vrijdag dus? Is mij om het even. Stairway is wel leuk, maar ben er verder ook niet zo bekend.
  woensdag 18 juni 2008 @ 21:32:25 #228
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_59500401
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 21:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Op een vrijdag dus? Is mij om het even. Stairway is wel leuk, maar ben er verder ook niet zo bekend.
ehh..was een foutje..k heb t aangepast Het moest de zaterdag zijn.
pi_59500462
oké ik zal even het topic in de gaten houden. ik kan 4 en 12 juli wel alleen moet even kijken hoe ik daar naar toe ga....
Wie met zijn gezicht naar het verleden staat, staat met zijn rug naar de toekomst.
  woensdag 18 juni 2008 @ 21:50:58 #230
109065 sungaMsunitraM
pi_59501057
Ik kom niet, maar lekkere sinds-kort-single vrouwen mogen wel bij mij in Utrecht overnachten
  woensdag 18 juni 2008 @ 21:52:42 #231
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_59501166
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 21:50 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Ik kom niet, maar lekkere sinds-kort-single vrouwen mogen wel bij mij in Utrecht overnachten
ahhhh dus daarom volg je dit topic
pi_59501590
quote:

Gefeliciteerd! En veel succes!
pi_59501636
Shit ik kan beide avonden niet... damn..
  woensdag 18 juni 2008 @ 22:04:42 #234
109065 sungaMsunitraM
pi_59501656
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 21:52 schreef ThaBrain het volgende:

[..]

ahhhh dus daarom volg je dit topic
Ik ben zo'n ordinaire aasgier!

(maar ik heb ook wel echt 2 vrij recente exen om los te laten trouwens hoor, kijk maar ff in de eerdere delen van deze reeks)
  woensdag 18 juni 2008 @ 22:09:19 #235
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_59501845
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 22:03 schreef Miesjel het volgende:
Shit ik kan beide avonden niet... damn..
ik denk ook dat we gewoon overdag ergens afspreken....in de middag ofzo...we kunnen altijd op de dag zelf nog bepalen tot hoe laat we doorgaan
  woensdag 18 juni 2008 @ 23:28:20 #236
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_59504992
Mag ik hier even een stukje frustratie neerleggen?

Ik werd vanavond door m'n ex gebeld. Ze was voor het eerst sinds tijden online geweest en heeft in dit topic zitten meelezen. Prima wat mij betref, want er staat hier niets dat ze niet zou mogen weten of niet al weet en ze komt zo weinig op FOK! dat ik niet het gevoel heb hier dingen niet kwijt te kunnen.
So far so good.

Maar: terwijl ze hier meelas, zag ze deze post van mij:
quote:
Op zondag 15 juni 2008 20:27 schreef teamlead het volgende:

[..]

contact afkappen.. ik zou niet weten hoe ik dat moet doen

Je hebt wel gelijk hoor... maar het contact levert me in zoverre nog iets op dat ik niet het gevoel heb haar helemaal kwijt te zijn als er nog iets van contact is...

ik kan het niet goed onder woorden brengen merk ik.. maar ik kan me niet voorstellen om helemaal geen contact meer met haar te hebben... ik zou niet weten hoe ik dat moet doen
Deze post werd door haar opgevat als "ik wil geen contact meer, maar weet niet hoe ik het contact moet verbreken". Doordat ze het zo opvatte, was ze boos, verdrietig en gekwetst en wilde alleen even meedelen dat zij dan wel het initiatief zou nemen om het contact te verbreken als dat is wat ik wilde.
NATUURLIJK is dat niet wat ik wil en zo was mijn post ook niet bedoeld. Eerder in tegendeel. Ik hou nog steeds zo debiel veel van haar, dat ik contact verbreken gelijk zou stellen aan in volle vaart vrijwillig tegen een muur op rennen... het kan wel, maar waarom zou ik in godsnaam....?

En vervolgens werd het een heel vervelend gesprek. Verwijt na verwijt kreeg ik voor mijn kiezen. Deels absoluut terecht, maar deels ook verwijten waarbij ik niet verder kwam dan " " .

Natuurlijk heb ik in mijn posts hier geen heel genuanceerd beeld neergezet, met voldoende aandacht voor haar pijn en verdriet... Niet omdat ik haar pijn en verdriet ontken of niet wil zien, maar omdat ik "gewoon" hier even mijn ei kwijt wil. Net zo goed als dat zij (naar ik aanneem) haar uitlaatklep heeft.
Alleen......... onze relatie is natuurlijk wel op de klippen gelopen door mijn gedrag... (voor de duidelijkheid: nee, ik heb niet buiten de deur geneukt en het gaat ook niet over een dopje op de tandpasta). Maar dat het aan mij te verwijten is, wil niet zeggen dat ik geen verdriet heb. En dat ik verdriet heb weet en begrijpt ze wel, maar ze vond uit mijn posts vooral het beeld naar voren komen dat ik me als "slachtoffer" opstelde (niet haar letterlijke woorden)

Het gesprek liep hoog op en uiteindelijk heb ik opgehangen. Niet omdat ik genoeg van haar had, maar wel omdat ik vond en vind dat mijn verzoek aan haar heel redelijk was. "Als er iemand in je leven komt, vertel het me dan zelf en laat het me niet op hyves lezen ofzo" . Toen we "afscheid" namen, heb ik haar dat ook al eens gevraagd en beloofde ze dat te doen.... nu wilde ze opeens weten wat ik er mee bedoelde: relatie of gewoon een keer gaan stappen.... en dat ze niet van plan was om mensen te vragen dingen niet op hyves te zetten en dat ze daar niets aan kon doen als er iets staat wat mij niet bevalt. Toen ik aangaf dat ze verdomd goed weet wat ik bedoelde en dat ik het ongelofelijk vind dat ze het niet eens kan opbrengen om mij van zoiets persoonlijk even op de hoogte te stellen, werd ze weer boos

Ik weet niet meer wat ik moet doen nu . Een deel van mij schreeuwt bijna "kies voor jezelf, laat haar los, kap het af, doe jezelf dit niet aan" , maar een groter deel schreeuwt "het maakt niet uit wat ze wil dat je doet, maar doe het.. laat haar niet gaan, zij is de vrouw van je leven, je noemde haar niet voor niets je droomvrouw, zet door, het komt goed" .
Nee, ik wil niet op hyves lezen dat ze een neukertje of (nog erger) relatie heeft. Nee, ik wil uberhaupt niet dat ze een neukertje of relatie heeft, tenzij met mij. Nee, ik wil het contact niet verbreken
Maar ik ga hier kapot aan

ow en als klap op de vuurpijl (alsof het al handig is om met tranen in je ogen over de snelweg te razen ) kreeg ik ook deze post nog even voor mijn kiezen:
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 12:39 schreef teamlead het volgende:

[..]

Ik heb in deze periode steun van mensen waarvan ik het nooit verwacht had.... dat is ook ongeveer het enige positieve . En die steun is vaak niet meer dan een "hey.. als je me nodig hebt, ben ik er voor je" gevolgd door heerlijke hersenloze afleiding
Ben ik nou de enige die onder heerlijk hersenloze afleiding niet verstaat: "een neukertje scoren"

Als ik alcohol in huis zou hebben, zou ik me nu compleet klem zuipen in de hoop niets meer te voelen. Maar helaas, van icetea ga je niet echt dronken worden.. dus ik zal hier op de een of andere manier weer doorheen moeten

Morgen gewoon opeens niet meer wakker worden... wat zou dat zalig zijn...

en verdomme.. ik hou van haar!

hmz.. beetje lang dit.. xcusie
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
  woensdag 18 juni 2008 @ 23:48:36 #237
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_59505749
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 23:28 schreef teamlead het volgende:

-verhaal-
zooo heeee wat een verhaal

Ik vind het eigenlijk niet kunnen dat ze je op die manier behandelt. Jij moet ook je ei kwijt net als zij. Het is niet dat je een slachtofferrol aanneemt. Je hebt gewoon verdriet, je hebt het moeilijk. Iedereen heeft daar toch recht op

Denk je dat als jullie het nog een keer proberen samen dat het dan anders zal gaan? Dat is de vraag die je je moet gaan stellen. Die moet je heel duidelijk hebben voor jezelf. Je zei dat het aan je eigen gedrag lag dat het is uit gegaan. Verval je als jullie het weer proberen op een gegeven moment weer in dat gedrag? Je kent jezelf het beste Probeer zulke vragen aan jezelf te stellen en er een antwoord op te vinden voordat je ervoor kiest om het wel of niet weer met haar te proberen.

Hersenloze afleiding hoeft inderdaad niet per definitie te betekenen dat je een neukertje gaat zoeken
Dat ze zo denkt zeg

Gelukkig komt mijn ex niet hier op fok! zeg...dat zou er nog eens bij moeten komen. Dan voel je je alsof er iemand de hele tijd over je schouder aan het meekijken is...dat zal jij nu ook wel hebben denk ik?
  donderdag 19 juni 2008 @ 00:02:22 #238
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_59506244
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 23:48 schreef ThaBrain het volgende:

[..]

zooo heeee wat een verhaal

Ik vind het eigenlijk niet kunnen dat ze je op die manier behandelt. Jij moet ook je ei kwijt net als zij. Het is niet dat je een slachtofferrol aanneemt. Je hebt gewoon verdriet, je hebt het moeilijk. Iedereen heeft daar toch recht op
Ze zegt dan ook niet dat ik geen verdriet mag hebben natuurlijk...
quote:
Denk je dat als jullie het nog een keer proberen samen dat het dan anders zal gaan? Dat is de vraag die je je moet gaan stellen. Die moet je heel duidelijk hebben voor jezelf. Je zei dat het aan je eigen gedrag lag dat het is uit gegaan. Verval je als jullie het weer proberen op een gegeven moment weer in dat gedrag? Je kent jezelf het beste Probeer zulke vragen aan jezelf te stellen en er een antwoord op te vinden voordat je ervoor kiest om het wel of niet weer met haar te proberen.
Nou.. allereerst: ja, ik zou het zo weer met haar proberen.... maar dat wil zij niet... maar oke... hier hoort wat meer uitleg bij, anders wordt niet helemaal duidelijk wat er aan de hand is.. (wordt het wel weer een lang verhaal, maar goed.. )

(ga er even rustig voor zitten)
Als kind al was ik "temperamentvol" zoals mijn moeder dat liefdevol noemde. In gewoon Nederlands: ik ontplofte soms, als ik ergens heul boos om werd.

Jarenlang heb ik geprobeerd dat onder controle te krijgen (tevergeefs) en zelfs online ( ) barstte de bom soms.
En geloof me.. als die bom barstte, ging het heftig. Schelden, schreeuwen, vloeken, tieren, de meest vreselijke opmerkingen... En het maffe was: ik hoorde het mezelf doen, vroeg me af waarom ik het in vredesnaam deed, maar kon het niet tegenhouden....
Maarrrrr............. altijd "alleen maar" schelden, nooit meer dan dat en door de meeste mensen in mijn omgeving volslagen genegeerd onder het mom "ach. hij heeft het weer, waait wel weer over" en door een enkeling met een genietende grijns gadegeslagen en gevoed want "hij hapt zo lekker"
Tot die rampzalige 27e april...
Mijn droomvrouw, de liefde van mijn leven, vond dat ik iets had moeten overleggen terwijl ik vond dat ze zeurde. En tja.. dat leverde dus een discussie op. Tot zover geen ramp....

Tijdens die discussie voelde ik weer het bekende "borrelende" gevoel opkomen... en mijn normale reflex (weglopen en wachten tot ik afgekoeld ben) werkte niet aangezien we met z'n 2en in een auto zaten. Gevolg: ik riep dingen die ik niet meen, die ik niet wilde roepen en die haar enorm kwetsen...
Als rechtgeaarde dramaqueen begon ik eenmaal thuis gekomen kleren in tassen te gooien etc.
Mijn probeerde me te kalmeren en pakte me vast. En op dat moment zie ik mezelf haar een duw geven.. ik wilde niet aangeraakt worden, ik wilde lucht. Blinde paniek, een gevoel alsof ik van binnen kookte...
Alleen..... wat doe ik dan... ik josti.... ik duw veel harder dan de bedoeling was.. waardoor zij achterover valt, tegen de eethoek aan knalt en op de grond valt...
NATUURLIJK was dat niet mijn bedoeling, NATUURLIJK wil ik haar geen pijn doen (lichamelijk of geestelijk), maar dat deed ik dus wel

Dat is dus ook de voornaamste reden dat ik inmiddels bij een psycholoog loop. Ik wil niet "zo'n man" zijn en ben enorm van mijn eigen reactie geschrokken. Voor haar heb ik letterlijk alles over, nooit heb ik van iemand zoveel gehouden als van haar.. en toch was al dat houden van niet voldoende om mezelf te kunnen inhouden

Dus tja.. dat vervallen in het oude gedrag: Ik kan niet garanderen dat dat niet meer gaat gebeuren, aangezien ik net 3 sessies met de loog achter de rug heb en het nu eenmaal niet zo heul simpel is... maar ik kan wel garanderen dat ik er alles aan doe om dat te voorkomen...
quote:
Hersenloze afleiding hoeft inderdaad niet per definitie te betekenen dat je een neukertje gaat zoeken
Dat ze zo denkt zeg
Ik hoop ergens dat ze dat alleen maar denkt, omdat ze het verschrikkelijk zou vinden als het zo is... maarja.. misschien ben ik dan weer te optimistisch en zou het haar niet eens boeien als het zo zou zijn.. ik weet het ook allemaal niet meer
quote:
Gelukkig komt mijn ex niet hier op fok! zeg...dat zou er nog eens bij moeten komen. Dan voel je je alsof er iemand de hele tijd over je schouder aan het meekijken is...dat zal jij nu ook wel hebben denk ik?
nee, dat valt wel mee. Ik weet dat ze een account heeft, maar ik weet ook dat ze nauwelijks online is hier. En ik heb volgens mij nooit ergens iets anders gepost dan dat het mijn eigen stomme schuld is dat het voorbij is. Voor zover ik weet heb ik alleen maar aangegeven dat ik haar waanzinnig mis en me iedere dag weer afvraag hoe ik de dag moet doorkomen zonder haar. En ja, dat mag ze best weten. Helaas verandert het daar niet door, maarja..
  donderdag 19 juni 2008 @ 00:23:24 #239
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_59506793
zozo weer zo'n verhaal

Ik neem aan dat je ex begrip had voor je woedeaanvallen. Ik weet niet hoe lang jullie relatie heeft geduurt, maar ze heeft er denk ik mee leren leven? Waarschijnlijk was die laatste ruzie gewoon de druppel. Ik zou me kunnen voorstellen dat, in haar situatie, dat het enige is wat ze niet kan hebben (duwen).

Ik vind het heel goed dat je actie hebt ondernomen door daar de psych te gaan. Je wil niet zo zijn en je bent bereid er wat aan te doen. Je doet het zo te horen niet alleen voor jezelf, maar ook voor haar. Ziet ze dat (nog) niet in? Ik vind het juist getuigen van heel veel liefde voor haar.

Ik kan me nu wel voorstellen dat je met haar door wil . Ik kan me ook voorstellen dat zij (nog) niet met jou door wil. Maar als ik dit zo lees, denk ik dat het misschien nog wel goed kan komen. Misschien is zij toe aan wat rust? Geef haar die rust en ga ondertussen naar de psych Als het wat beter met je gaat, kunnen jullie het natuurlijk nog een keer proberen als zij ervoor open staat. Maar misschien is het nu dus het beste om alles even te laten rusten, hoe moeilijk het ook is.

Als je mijn stukjes nergens op vindt slaan moet je het zeggen hoor. Ik heb nog niet zoveel ervaring wat relaties betreft...mijn ex was mijn eerste
  donderdag 19 juni 2008 @ 00:43:49 #240
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_59507143
Verstandelijk gezien begrijp ik ook heel goed dat ze niet verder met me wil. Ik heb haar grens simpelweg overschreden en (terecht) kiest ze voor zichzelf.
En misschien heb je gelijk en moet ik het gewoon laten rusten tot haar boosheid wat gezakt is en mijn therapie verschil maakt... maar in de tussentijd word ik gek van verdriet en schuldgevoel.

en je klinkt zo ongeveer als de psych.. dus je hebt talent
  donderdag 19 juni 2008 @ 00:56:29 #241
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_59507336
Ja ik kan me er wel wat bij voorstellen...je rekent het jezelf echt heel erg aan...erg hoor

tjah....het zijn keuzes die jullie zelf moeten maken

tjah...ik doe geen psychologie ofzo, maar wel een sociaal wetenschappelijke studie, dus misschien komt het daardoor...en ik ben redelijk analytisch aangelegd geloof ik...
pi_59508524
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 23:28 schreef teamlead het volgende:
Mag ik hier even een stukje frustratie neerleggen?

-knip-

Mij is het ook al een keer overkomen dat de ex mijn post verkeerd begreep. Geschreven tekst is vaak zo hard. En je kunt lezen wat je wilt lezen.

Vannacht niet geslapen, maar dat had ik ook niet verwacht. Ik heb gisteren het verwijt gekregen dat het enige wat ze me ooit gevraagd heeft "ruimte" was. En dat ik dat niet kon geven. Zou best kunnen kloppen, maar de oorzaak ligt volgens mij ergens anders. Ze heeft nooit echt voor mij gekozen, of kunnen kiezen. Ik ben al niet al te zeker van mezelf, maar deze situatie is helemaal funest.
Ik ben gebruikt om bij haar ex weg te komen. Nu dat gelukt is ben ik niet meer nodig. Altijd al gedacht en gevreesd, maar nu lijkt het dus waar te zijn. Bewust of onbewust trouwens. Nee, wij gaan het niet nog een keer proberen. En ik vraag me af of we ooit nog vrienden zullen worden.

En meis als je dit leest. Het ga je goed, zoals het uiteindelijk met mij ook wel goed zal gaan.
pi_59511364
Ik word zo teruggebeld door het makelaarskantoor..
Ga helemaal dood van de zenuwen hier!
Voel me ook rot vandaag, als ik doorgaat is het ECHT voorbij. Dan heb ik mijn eigen huisje niet meer.
Maarja, dan krijg ik wel een nieuwe kans!
pi_59511683
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 10:16 schreef Paikea het volgende:
Voel me ook rot vandaag, als ik doorgaat is het ECHT voorbij. Dan heb ik mijn eigen huisje niet meer.
Ik zal voor je duimen
  donderdag 19 juni 2008 @ 11:41:34 #245
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_59513659
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 10:16 schreef Paikea het volgende:
Het is toch juist beter dat het ECHT voorbij is. Dan kan je alles tenminste afsluiten en achter je laten. Je kan een heel nieuw leven gaan beginnen
pi_59516101
waarom is alles zo moeilijk op het moment. Mijn zusje heeft vandaag haar diploma uitreiking en mijn ex zit bij haar in de klas en die krijgt vandaag ook haar diploma Nu wil mijn zusje graag dat ik daar ook heen kom en dan zie ik mijn ex ook weer en dan ben ik vanavond weer een hoop ellende kan ik niet gewoon ergens in een hoekje kruipen en langzaam verdwijnen... Ga ik niet heen stel ik me zusje telleur .... ga ik wel heen dan loop ik mezelf weer te kwellen....
Ik denk dat ik de confrontatie gewoon moet aangaan..... dan maar klote voelen

LIFE SUCKS !!!
  donderdag 19 juni 2008 @ 14:53:12 #247
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_59519602
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 13:07 schreef JoostPayne het volgende:
waarom is alles zo moeilijk op het moment. Mijn zusje heeft vandaag haar diploma uitreiking en mijn ex zit bij haar in de klas en die krijgt vandaag ook haar diploma Nu wil mijn zusje graag dat ik daar ook heen kom en dan zie ik mijn ex ook weer en dan ben ik vanavond weer een hoop ellende kan ik niet gewoon ergens in een hoekje kruipen en langzaam verdwijnen... Ga ik niet heen stel ik me zusje telleur .... ga ik wel heen dan loop ik mezelf weer te kwellen....
Ik denk dat ik de confrontatie gewoon moet aangaan..... dan maar klote voelen

LIFE SUCKS !!!
Je zal even moeten kijken wat het belangrijkste is...je zusje of je ex. En...als je toch besluit om er naartoe te gaan...je hoeft dan toch niet perse met je ex te praten?
  donderdag 19 juni 2008 @ 15:04:00 #248
109065 sungaMsunitraM
pi_59519955
Megalekker meisje nemen en daar de hele tijd mee lopen kleffen!
pi_59520891
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 14:53 schreef ThaBrain het volgende:

[..]

Je zal even moeten kijken wat het belangrijkste is...je zusje of je ex. En...als je toch besluit om er naartoe te gaan...je hoeft dan toch niet perse met je ex te praten?
ja maar dat gebeurt bijna automatisch ..... jullie horen wel van me hoe het gegaan is..
pi_59521145
Ik zal jullie niet langer in spanning houden.......

IK HEB HET
Dat appartement waar ik gister heb gekeken, krijg ik 1 juli de sleutel van!
Net terug, meteen huurovereenkoms getekend.
Heb een week gezocht en heb gewoon al een woning
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')