Ik ben er zeer tevreden mee dat iedereen beetje beetje er weer boven op komtquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:30 schreef Miesjel het volgende:
Leuke reclame van Fortis, "waar sta jij op de curve, en waar zou je morgen willen zijn"
Volgens mij sta ik al niet meer in het diepste deel van het dal, en morgen wil ik nog een stukje hoger staan. Ik vind het wel een leuk streven.
ja die reclame zag ik inderdaad ookquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:30 schreef Miesjel het volgende:
Leuke reclame van Fortis, "waar sta jij op de curve, en waar zou je morgen willen zijn"
Volgens mij sta ik al niet meer in het diepste deel van het dal, en morgen wil ik nog een stukje hoger staan. Ik vind het wel een leuk streven.
Kijk dat is altijd goed om te horenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:59 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
ja die reclame zag ik inderdaad ook
toen was ik ook meteen aan het kijken waar ik mezelf zagIk zie mezelf in ieder geval niet meer in het dal zitten
En iedere dag ga ik weer een stukje omhoog
ai dat is weer even wat minder nieuws.. gelijk heb je doe het vandaag eens lekker rustig aan. Of ga er even lekker op uit heb ik vanochtend ook gedaan even naar de opendag geweest van de luchtmacht was echt even lekker. Alleen wordt het vuurtje wel weer aangewakkerd om het leger in te gaan na mijn examenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:58 schreef Miesjel het volgende:
Weekenden zijn kut zeg. Ik zie hoor en voel haar ineens weer in alles. Ik wil er gewoon klaar mee zijn, maar schijnbaar hou ik ergens toch nog hoop. Hoe stom ook..
Aarrgghhh.. een stapje terug, morgen dan maar twee vooruit.
ik ken het gevoel nu. normaal waren me ex en ik samen, en nu moet ik alles alleen doen. met alles wat ik doe mis ik haar...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:58 schreef Miesjel het volgende:
Weekenden zijn kut zeg. Ik zie hoor en voel haar ineens weer in alles. Ik wil er gewoon klaar mee zijn, maar schijnbaar hou ik ergens toch nog hoop. Hoe stom ook..
joa.. veilige aanname lijkt mequote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:50 schreef Nies het volgende:
[..]
Er zal in jullie relatie vast het een en ander zijn voorgevallen, anders was er geen eind aan gekomen![]()
tja.. maarja... Haar loslaten en het contact verbreken en m'n eigen weg gaan, zorgt er niet voor dat ik niet meer aan haar denk, haar niet meer mis, me niet meer afvraag wat ze doet en met wie etc etc. Met contact mis ik haar ook iedere dag de hele dag... maar heb ik tenminste nog een beetje het gevoel dat ze een deel uitmaakt van mijn levenquote:Jij post hier om je ei kwijt te kunnen. Daar is deze reeks voor. Ongeacht wat er is voorgevallen en 'wiens schuld het is'.
Ondertussen is zij degene geweest die de stekker eruit heeft getrokken en meent jou op het matje te roepen over hoe jij met je verdriet om zou moeten gaan.
Al hád je d'r bedonderd met 20 anderen, je zal er vast verdriet van hebben en dat recht heb je ook.
Door haar telefoontje gooit ze je nu plotseling dagen, zo niet weken, terug in je verwerkingsproces en maakt het jou alleen maar moeilijker (voel je 'm al aankomen? ^^) Laat het los, verbreek dat contact en ga ieder je eigen weg.
die kans was sowieso al uitermate minimaal.....quote:Als jullie over zoiets simpels als een van-je-af-schrijf-post op een internetforum al zoveel en zo lang ruzie kunnen maken zit een tweede kans er ook niet in (sorry)
Dat probeer ik ookquote:Probeer het van je af te zetten en vooral verder te gaan!
quote:Kusje erop?
Oké kijk dat is altijd goed maar pas op voor die rot dipjes.. had er gister ook weer even last van... proberen vandaag maar weer even wat leuks te gaan doenquote:Op zondag 22 juni 2008 10:18 schreef ThaBrain het volgende:
Gisteren heb ik hele goede afleiding gehad
Ik ben naar een jazz festival geweest en het was echt heel leuk. Ik heb heel af en toe nog wel aan mijn ex moeten denken, maar dat was meer zo van: zie je wel dat ik ook in mn eentje plezier kan hebben! En natuurlijk af en toe nog wel van: kon ze dit ook maar meemaken.
Volgens mij ben ik aan de beterende hand
Zoals het hoort! Lekker dingen doen zonder aan je ex te denken, valt soms tegen maar zo zie je maar dat het goed werktquote:Op zondag 22 juni 2008 10:18 schreef ThaBrain het volgende:
Gisteren heb ik hele goede afleiding gehad
Ik ben naar een jazz festival geweest en het was echt heel leuk. Ik heb heel af en toe nog wel aan mijn ex moeten denken, maar dat was meer zo van: zie je wel dat ik ook in mn eentje plezier kan hebben! En natuurlijk af en toe nog wel van: kon ze dit ook maar meemaken.
Volgens mij ben ik aan de beterende hand
oeehhh spannendquote:Op zondag 22 juni 2008 11:56 schreef got.rice het volgende:
[..]
Zoals het hoort! Lekker dingen doen zonder aan je ex te denken, valt soms tegen maar zo zie je maar dat het goed werktLekker feesten!
Hier gaat het nog beter, gisteravond het bed gedeeld met een ontzettend lief meisje maar het kwam meer op zoenen en knuffelen wat ik echt super vond, ben zowat over mijn ex heenDat wordt vaker afspreken!
Ah kop op! Je slaat je er wel doorheenquote:Op zondag 22 juni 2008 11:52 schreef JoostPayne het volgende:
Nou..... deze jongen zit er nu weer helemaal door heenwaarom moet ik zo veel van iemand houden
gadverdamme .... Ik wou dat dit klote gevoel nou eens ophield.. het ene moment heb ik nergens last van en 2 tellen later ben ik dwars in mijn kop
![]()
Ik moet er echt even een beste tijd tussen uit denk ik ..... gewoon ergens heen waar geen mens mij kent. kan ik mooi stil verdwijnen met mijn verdrietBAH !
deze jongen trekt het zo echt niet meeris toch erg dat je gek wordt van jezelf
Dat moet je neit zeggen, dt moet je gewoon doen. Vorig jaar toen ik in jou schoenen stond heb ik de auto gepakt en ben voor een paar dage naar het uiterste oosten van Tjeschië gegaan. Ff snel een routenet-route naar een dorpje daar uitgeprint (vanaf huis ja, mooi pak papaier was dat...), wat kaarten van Duitsland, Polen en Tsjechië aldaar bij tankstations gekocht, geen gotesl geboekt maar gewoon in de auto slapen of binnenlopen en vragen of ze een kamer vrij hebben. Heerlijk.quote:Op zondag 22 juni 2008 11:52 schreef JoostPayne het volgende:
Ik moet er echt even een beste tijd tussen uit denk ik ..... gewoon ergens heen waar geen mens mij kent. kan ik mooi stil verdwijnen met mijn verdrietBAH !
*schouderklop*quote:Op zondag 22 juni 2008 11:52 schreef JoostPayne het volgende:
Nou..... deze jongen zit er nu weer helemaal door heenwaarom moet ik zo veel van iemand houden
gadverdamme .... Ik wou dat dit klote gevoel nou eens ophield.. het ene moment heb ik nergens last van en 2 tellen later ben ik dwars in mijn kop
![]()
deze jongen trekt het zo echt niet meeris toch erg dat je gek wordt van jezelf
Eerlijk gezegt niet zo lang, maar via mijn beste vriend die ook af en toe met mn ex spreekt kreeg ik te horen dat ze al een week nadat ze t uit had gemaakt al met een ander jongen liep te zoenen en dergelijke.quote:Op zondag 22 juni 2008 12:03 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
oeehhh spannendIk weet niet hoe lang het uit is tussen jou en je ex, maar dat je al weer zo ver bent zeg
wel goed dat je bijna over haar heen bentDan kan je eidenlijk door met je leven
dat is wel fijnquote:Op zondag 22 juni 2008 14:49 schreef got.rice het volgende:
Ik heb nu een lief meisje gevonden die duidelijk niet egoistisch is en veel beter bij me past![]()
Ik wil me ook niet zo snel binden en ik doe het ook rustig aan, tot nu toe gaat alles goed en ik wil het ook langzaam opbouwen en kijken hoe het looptquote:Op zondag 22 juni 2008 15:14 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
dat is wel fijnJe moet alleen oppassen dat je het niet als een rebound gaat beschouwen...that is...als je met deze dame verder wil
Mijn ex doet nu ook alsof ik niet besta geloof ik. Ik hoor echt niks meer van haar. Dat terwijl ze de neiging heeft om vrienden te blijven met haar exen (ookal heeft ze wat tegen ze). Maarja ik zie wel hoe het loopt. Van mij hoeft het ook allemaal niet meer. Ik leer steeds beter om mezelf te vermakenIk heb nu de tijd om mezelf een beetje terug te vinden. Als ik mezelf heb gevonden, ga ik wel weer eens op zoek ofzo
O ik wacht zeker niet meer op haar hoor. Ik heb wel wat beters te doenquote:Op zondag 22 juni 2008 15:47 schreef got.rice het volgende:
[..]
Ik wil me ook niet zo snel binden en ik doe het ook rustig aan, tot nu toe gaat alles goed en ik wil het ook langzaam opbouwen en kijken hoe het loopt
Maar je moet gewoon je eigen weg op en niet op dr wachten! Lekker uitgaan, je vermaken, feesten of wat dan ook. Ze laat zich wel van dr horen als ze t wilt, anders lekker laten zitten. Beter kwijt dan rijk
veel succes dan met je spullen halen ik dacht ook van doe een masker voor maar in het begin ging het wel tot dat we in de gang stonden toen brak het me allemaal op...quote:Op zondag 22 juni 2008 19:05 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
O ik wacht zeker niet meer op haar hoor. Ik heb wel wat beters te doenIk wil haar niet eens meer terug eigenlijk. Al speelt mijn gevoel me af en toe nog wel parten. Mijn gevoel wil haar nog wel terug af en toe. Maar daar groei ik vast wel weer overheen. Ik heb op dit moment weer een soort van dipje...dat zal morgen wel weer over zijn
.
Het gaat pas erg worden voor me als ik weer naar haar toe ga om nog wat van mijn spullen te halen. Dat zal moeilijk worden denk ik, al kan ik wel een soort van masker op zetten. Ik hoop alleen dat die goed genoeg stand houdt dan
Mjah ik ben benieuwd hoe ik het er vanaf breng. Maarja...het zal toch nooit meer wat worden tussen haar en mij. Dat weet ik welquote:Op maandag 23 juni 2008 09:44 schreef JoostPayne het volgende:
[..]
veel succes dan met je spullen halen ik dacht ook van doe een masker voor maar in het begin ging het wel tot dat we in de gang stonden toen brak het me allemaal op...
ben blij dat ik dat hoofdstuk heb gehad van mijn spullen ophalen. Ben toen wel 2 dagen opgelucht geweest dat ik het gedaan heb. Maar daarna stond het weekend weer voor de deur en dan krijg je toch weer een knal in je smoelquote:Op maandag 23 juni 2008 09:52 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
Mjah ik ben benieuwd hoe ik het er vanaf breng. Maarja...het zal toch nooit meer wat worden tussen haar en mij. Dat weet ik welDus dan maar eventjes sterk zijn
Ik mag hopen dat zij dat dan ook is, anders ga ik het echt heeeeel moeilijk krijgen.
ai pijnlijke situatie. Ja wat hier vaak wordt gezegd geen contact met je ex. Maar wat mijn ervaring daar mee is dat die vlieger voor mij niet op gaat want mijn ex is bevriend met mijn zusje en ja dan zie ik haar zo nu en dan wel eens en dan heb ik ook weer "hoop" dat het goed komt maar mijn hoofd zegt van het komt niet goed maar je hart zegt heel iets anders. Daarnaast is zoenen met je ex ook niet echt een een aanrader want dan wakker je het vuurtje bij jezelf alleen maar meer aan en dan zak je alleen maar weer verder in de put.quote:Op maandag 23 juni 2008 11:46 schreef Milou__ het volgende:
4 weken geleden is het uitgegaan met mijn ex en daarna geen enkel contact gehad. Het gemis was enorm van mijn kant, ik had het gevoel dat het van de andere kant minder was. Afgelopen woensdag smste mijn ex of we deze week samen konden lunchen. Afgelopen vrijdag hebben we dus samen geluncht. We hebben het amper gehad over ons en waarom we onze relatie beeindigd hadden. Maar het was gewoon ouderwets gezellig en het gevoel kwam terug. Zaterdag had ik een verjaardag waar mn ex ook was. Het was weer heel gezellig en we hebben ook weer gekust.
Krijg ik de volgende dag een smsje dat er geen spijt was, maar het zo ook niet verder kan want onze relatie was niet voor niets uitgegaan.
Wat moet ik nu
Ergens heb je wel gelijk hoor. Ik weet wel dat ik eigenlijk geen contact moet hebben met mijn ex maar dat gaat eigenlijk automatisch. Als ik een smsje krijg, aan word gesproken op msn of iets dergelijks dan reageer ik vanzelf. En achteraf denk ik dan, ik had het beter niet kunnen doen..quote:Op maandag 23 juni 2008 12:21 schreef JoostPayne het volgende:
[..]
ai pijnlijke situatie. Ja wat hier vaak wordt gezegd geen contact met je ex. Maar wat mijn ervaring daar mee is dat die vlieger voor mij niet op gaat want mijn ex is bevriend met mijn zusje en ja dan zie ik haar zo nu en dan wel eens en dan heb ik ook weer "hoop" dat het goed komt maar mijn hoofd zegt van het komt niet goed maar je hart zegt heel iets anders. Daarnaast is zoenen met je ex ook niet echt een een aanrader want dan wakker je het vuurtje bij jezelf alleen maar meer aan en dan zak je alleen maar weer verder in de put.
Ik denk dat je nu maar eens wat tijd voor jezelf moet gaan nemen ga leuke dingen doen met vrienden of familie, Ik heb nu ook eens tijd voor mezelf genomen en dat bevalt wel alleen heb ik soms nog wel eens een terug val maar dat hoort schijnbaar bij het verwerkingsproces
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |