ahhwwwquote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:04 schreef JoostPayne het volgende:
nou ik heb weer eens last van een dipjewas zo net even bij me zusje geweest was mijn ex daar ook nou mijn wereld stond meteen weer op zijn kop ik heb nog steeds zo'n verliefd gevoel bah
ik wil het zo niet meer wordt er helemaal gek van
nog even en ga ik naar ver weggie stan ofzo
Kan het wel voorstellen hoe kut het is! Ik ga binnenkort naar een concert en ik heb gehoord dat mijn ex er ook heen gaat.. "met een jongen".quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:04 schreef JoostPayne het volgende:
nou ik heb weer eens last van een dipjewas zo net even bij me zusje geweest was mijn ex daar ook nou mijn wereld stond meteen weer op zijn kop ik heb nog steeds zo'n verliefd gevoel bah
ik wil het zo niet meer wordt er helemaal gek van
nog even en ga ik naar ver weggie stan ofzo
Ik woon niet ver bij JP vandaan, valt mee. Anderhlaf uur, als het in amsterdam of utrecht is, op zn hoogstquote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:06 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
Enne...die meet is wel ongeveer verweggistan voor jou he
oef... da's heftig ja... sterkte alvast....quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:17 schreef got.rice het volgende:
[..]
Kan het wel voorstellen hoe kut het is! Ik ga binnenkort naar een concert en ik heb gehoord dat mijn ex er ook heen gaat.. "met een jongen".
auw......quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:34 schreef Alec690 het volgende:
Oef, het is nu 5 weken uit. Krabbelde weer langzaam uit het dal, werd weer zelfverzekerd én stiekem de hoop en gedachten dat als ze me weer zou zien, ze zou smelten.![]()
Kwam ik er gister via Hyves achter dat ze een nieuwe vriend heeft. Ough!![]()
het lijkt me inderdaad ook kut om op hyves te zien dat mn ex een ander heeft...quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:51 schreef Alec690 het volgende:
Tijdens de relatie ontwikkel je liefde voor elkaar. Zoals ik eerder in deze topicreeks al eens heel mooi las: je geeft een stukje van jezelf aan haar, en zij geeft een stukje van haar aan jou. Omdat ik dat stukje van haar nog heb, lukt het me niet om iemand anders leuk te vinden.
Nu ze een nieuwe vriend heeft, maak jezelf helemaal gek omdat zij jouw stukje dus schijnbaar heeft weggegooid alsof het niets is. Hier bovenop komt nog eens dat ze een stukje van haar zelf nu aan een ander geeft!
Als je het niet uit je hoofd zet dan resulteert het in slapeloze nachten. Het moet nog even slijten bij mij, hoop dat het niet te lang duurt. Opvullen met een ander lukt me nog niet, maar als dit toch mocht gebeuren dan lukt het alleen als er zich heel spontaan en plots een nieuwe meid aandient. Het afspreken met iemand die ik al redelijk ken en iets leuks gaan doen werkt niet, alleen puur voor de gezelligheid en vriendschappelijk. Damn.![]()
Bedankt voor je steun Teamlead, maar we slaan ons er wel doorheen!
Ahhwww...heb je niet iemand anders die met je mee kan gaan naar Jochem Meyer? Er zijn vast wel mensen die mee willen, want Jochem is erg goedquote:Op woensdag 18 juni 2008 06:59 schreef Miesjel het volgende:
Ik heb er vandaag weer eens heel moeilijk mee. We hadden afgesproken te mailen met elkaar. Zodat het weer wat neutraler wordt. Dat vind ik een heel prettig idee, want ik mis niet alleen mijn vriendin, maar ook een hele goede vriendin. En stiekem hoop ik dat we in die 'normale' periode elkaar weer vinden. Ze heeft me een mailtje gestuurd met "ik laat je los" en "ik vind het jammer van ons" Daar ben ik verder niet op ingegaan. We zouden het namelijk luchtig houden. Maar ze heeft daar nog niet op gereageerd. Sinds maandag dus niet. Maar het lijkt heel erg lang alweer.
Ik heb kaartjes voor Jochem Myjers voor zaterdag waar ik haar heel graag bij zou willen hebben. Ik wil haar nu weer mailen, maar ergens zou ze eerst op mijn mail moeten reageren.
Miesjel wordt gewoon een beetje veel gek zo.
als we de tijd terug konden draaien zouden we het allemaal anders doen denk ikquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:34 schreef JoostPayne het volgende:
ik kan me bij de rest aansluiten heb vannacht alleen maar gedroomd over haaren daarin kwam het telkens goed en vertelde ze dat ze me miste en terug wou..... Maar dan wordt je wakker en weet je dat je weer in de keiharde realiteit zit
ik begin langzaam maar zeker gek te worden ik denk dat ik haar straks maar eens een mailtje stuur alleen weet niet goed hoe ik daar alles in moet zetten.... Waarom kan iemand je zo verdomde klote laten voelen ... Ik wou echt dat ik de tijd kon terugdraaien dan had ik alles anders gedaan en dan was ze misschien nu nog wel bij me geweest. bah maar goed dat ik vanmiddag met vrienden heb afgesproken kan ik weer even wat anders doen.......
got.rice - teamlead - Miesjel we moeten ons er door heen slepen anders blijven we ons zo kut voelen
Een reboundmeet ofzo?quote:
zo heeequote:Op woensdag 18 juni 2008 11:01 schreef Electrical-Storm het volgende:
Ik zag m'n ex laatst ook in de verte met haar nieuwe vlam. Althans, ik weet niet 100% zeker of ze een relatie hebben, maar het kan bijna niet anders gezien hun omgang in het verleden en hoe ze er nu samen bij liepen.
Aan 1 kant is dit weer verschrikkelijk klote, helemaal omdat het nog geen anderhalve maand definitief over is tussen ons (na een relatie van 2,5 jaar). Aan de andere kant weet ik nu wel dat ik de volledige stortbak aan ellende over me heen heb gehad. Ze heeft me belazerd tijdens haar stage in het buitenland; ze heeft een maand lang over de ernst van haar ontrouw gelogen; nadat alles op tafel kwam (en de relatie over was) is ze vrolijk doorgegaan met bedavontuurtjes met de persoon met wie ze me heeft belazerd; de 2e kans na haar terugkomst heeft ze op een mega-pijnlijke en achterbakse manier verprutst etc etc (ik kan nog wel een a4'tje doorgaan).
En nu heeft ze mij na onze definitieve breuk dus ook al na een paar weken vervangen, terwijl ik met een gekrenkt ego, een gebroken hart, oneindig veel vragen en de scherven achter ben gebleven...
Dat laatste is snel, en dat is pijnlijk... Helemaal na 2,5 jaar toprelatie... maar dat ze ooit weer een ander zou krijgen is natuurlijk onvermijdelijk, en misschien kun je die confrontatie dan ook maar het beste zo snel mogelijk achter de rug hebben. Ik kan mij nu werkelijk NIETS meer bedenken waarop ze het mes in mijn rug nog een keer kan ronddraaien. Ik weet nu zeker dat ik alle troep die je kunt bedenken voor m'n kiezen heb gehad, dus wat dat betreft kan de stijgende lijn nu echt ingezet worden... Maar het voelt zo ontzettend onrechtvaardig dat het haar zo voor de wind lijkt te gaan, na alles wat ze me heeft geflikt.
Wie heeft in godsnaam ooit het gezegde 'boontje komt om zijn loontje' uitgevonden? Zoiets komt alleen in films voor...
Ergens zal hij dat vast wel zijn.quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:52 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
zo heee
Dat klinkt als een moeilijke relatie. Ben je stiekem niet blij dat je van haar af bent?
quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:52 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
zo heee
Dat klinkt als een moeilijke relatie. Ben je stiekem niet blij dat je van haar af bent?
Aha een plotselinge omslag dus... Zo is het bij mij ook over gegaan 2 weken geleden. Van de ene op de andere dag was het gewoon over. Dat is echt kut gewoon.quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:15 schreef Electrical-Storm het volgende:
[..]
Nee...
Puur omdat het zo'n radicale omslag was van haar kant... Geloof me, vrienden waren stikjaloers op onze relatie, beschouwden het zelfs als referentie (tot het moment dat alles misging uiteraard)... puur omdat het zo vlekkeloos liep. Ik zou blij zijn geweest als dit karakter altijd al een beetje in haar zat, maar ik ken haar niet meer terug sinds haar stage, en het contrast tussen vroeger en nu maakt het zo fokking pijnlijk.
Ik wil haar terug zoals ze was, en ben af en toe 'bang' dat ze keihard heeft geleerd van haar fouten, daardoor een betrouwbare meid is geworden en haar nieuwe vriendje daar de vruchten van plukt. Ze is er zelf namelijk ook flink kapot van geweest dus ze zal spreekwoordelijk haar vingers wel hebben gebrand.
Maar goed, dat dacht ik toen ik haar nog een kans gaf waarbij ze weer in dezelfde fouten verviel. Dat helpt wel om het wat nuchterder te bekijken. Misschien ben ik ook wel een gevalletje 'stockholm-syndrome' geworden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |