gefeliciteerd meid ! het is je geguntquote:Op donderdag 19 juni 2008 15:44 schreef Paikea het volgende:
Ik zal jullie niet langer in spanning houden.......
IK HEB HET![]()
Dat appartement waar ik gister heb gekeken, krijg ik 1 juli de sleutel van!
Net terug, meteen huurovereenkoms getekend.
Heb een week gezocht en heb gewoon al een woning
Wat hij zegt.quote:Op woensdag 18 juni 2008 22:04 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Ik ben zo'n ordinaire aasgier!
(maar ik heb ook wel echt 2 vrij recente exen om los te laten trouwens hoor, kijk maar ff in de eerdere delen van deze reeks)
Hey meid kop op je staat aan het begin van een nieuw hoofdstuk.. je kan weer een deur sluiten en ergens anders er weer één open doen ! ik snap best dat je klote voelt als ik iets voor je kan doen vanaf hier moet je het zeggen he.... je staat er niet alleen voor !quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:19 schreef Paikea het volgende:
Zit nu weer te janken..
Het huisje waar we zoveel liefde ingestopt hebben, moet ik gaan verlaten.
Het huisje wat een paradijsje moest gaan worden, het huisje waar ik Brabant voor verlaten heb.
Het huisje waar mijn kat het zo naar zijn zin heeft, het huisje met die mooie tv en meubels.
En nu zijn mijn ouders hier, loopt mijn moeder heel de boel te organiseren waar ik strontsjagerijnig van word. Gelukkig boden ze aan even een uurtje weg te gaan..
Kutzooi![]()
![]()
Klinkt heel moeilijk, maar het kan niet anders.quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:19 schreef Paikea het volgende:
Zit nu weer te janken..
Het huisje waar we zoveel liefde ingestopt hebben, moet ik gaan verlaten.
Het huisje wat een paradijsje moest gaan worden, het huisje waar ik Brabant voor verlaten heb.
Het huisje waar mijn kat het zo naar zijn zin heeft, het huisje met die mooie tv en meubels.
En nu zijn mijn ouders hier, loopt mijn moeder heel de boel te organiseren waar ik strontsjagerijnig van word. Gelukkig boden ze aan even een uurtje weg te gaan..
Kutzooi![]()
![]()
Tuurlijk komt er een nieuwe vrouw!quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:04 schreef JoostPayne het volgende:
[..]
Hey meid kop op je staat aan het begin van een nieuw hoofdstuk.. je kan weer een deur sluiten en ergens anders er weer één open doen ! ik snap best dat je klote voelt als ik iets voor je kan doen vanaf hier moet je het zeggen he.... je staat er niet alleen voor !
Wat betreft mijn confrontatie met mijn ex vanmiddag tijdens de diploma uitreiking was weer even slikken ze stond daar op het podium en ik dacht van wtf waarom moet ik zo verliefd zijn op haar terwijl ze geen toekomst zit in ons wat heb ik toch fout gedaan.....ik wil haar toch zo graag terug....
![]()
straks kan geen enkele meid gelukkig met me worden
![]()
Mijn jankbui is weer voorbijquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:12 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Klinkt heel moeilijk, maar het kan niet anders.
En ik ga je toch feliciteren met je nieuwe plekje. Stort je daarop!, als je een klusser nodig hebt, dan kan ik wellicht een keertje komen helpen. :-)
[..]
Tuurlijk komt er een nieuwe vrouw!
dank jequote:Op donderdag 19 juni 2008 18:38 schreef Paikea het volgende:
[..]
Mijn jankbui is weer voorbijHet was echt een hele dramatische hysterische vrouwenjank
![]()
Nu zie ik het weer positief in![]()
En Joost, ik vind het heel sterk dat je gegaan bent! Je bent de confrontatie aangegaan, vind ik knap van je!
goedzoquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:44 schreef JoostPayne het volgende:
[..]
dank jeging wel heen met lood in mijn schoenen. Heb na de diploma's haar en mijn zusje en haar vriendinnen en ouders wel gefeliciteerd en daarna ben ik maar snel vertrokken.
hahaha .. ik ben blij dat dat jij en paikea en de andere natuurlijk ook me af en toe toch een duwtje in de goede richting geven. Het is allemaal gewoon een beetje vaag wat er nu allemaal gaande is je bent opeens alleen je hebt een zee van ruimte en alle tijd van de wereld. Het is gewoon heel erg wennen dat je dat opeens weer hebt na 5,6 jaar. om je heen kijken kan altijd alleen dan nog de moed zien te vinden om er op af te stappen dat wordt nog wat. daarnaast neem ik nu eerst wat tijd voor mezelf want als je nu een andere meid zou nemen is dat alleen om de leegte op te vullen die de andere heeft achtergelaten. Woensdag ga ik met 2 goede vrienden van mij naar Amsterdamquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:31 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
goedzo
Knap hoor...ik weet niet of ik zo'n situatie aan zou kunnen. We netjes dat je haar en haar ouders nog gefeliciteerd hebt.
En er komt vast nog wel een dame waarmee je gelukkig wordtJe bent nog jong! Ik zit de laatste tijd ook weleens in diezelfde put...het is gewoon een put waar je langzaam weer uit moet klauteren.
Misschien kom je binnenkort wel iemand tegen die potentie heeft om de rest van haar leven met jou rond te brengen. Je moet er alleen voor open staan. Dat zal in het begin niet zo makkelijk gaan, maar begin dan in ieder geval alvast met het om je heen kijken
Tijd voor jezelf, ruimte zoeken, het klinkt alsof je goed voor jezelf gaat zorgen. Het klinkt iig goed. Weet je wat, ik doe gewoon gezellig met je mee.quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:07 schreef JoostPayne het volgende:
[..]
hahaha .. ik ben blij dat dat jij en paikea en de andere natuurlijk ook me af en toe toch een duwtje in de goede richting geven. Het is allemaal gewoon een beetje vaag wat er nu allemaal gaande is je bent opeens alleen je hebt een zee van ruimte en alle tijd van de wereld. Het is gewoon heel erg wennen dat je dat opeens weer hebt na 5,6 jaar. om je heen kijken kan altijd alleen dan nog de moed zien te vinden om er op af te stappen dat wordt nog wat. daarnaast neem ik nu eerst wat tijd voor mezelf want als je nu een andere meid zou nemen is dat alleen om de leegte op te vullen die de andere heeft achtergelaten. Woensdag ga ik met 2 goede vrienden van mij naar Amsterdamdaar de boel even onveilig maken hahahahaha.
Oké danquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:49 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Tijd voor jezelf, ruimte zoeken, het klinkt alsof je goed voor jezelf gaat zorgen. Het klinkt iig goed. Weet je wat, ik doe gewoon gezellig met je mee.
Preciesquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:04 schreef JoostPayne het volgende:
[..]
Hey meid kop op je staat aan het begin van een nieuw hoofdstuk.. je kan weer een deur sluiten en ergens anders er weer één open doen ! ik snap best dat je klote voelt als ik iets voor je kan doen vanaf hier moet je het zeggen he.... je staat er niet alleen voor !
Aan de ene kant ben ik stikjaloers op je.. Jij kunt je ex tenminste nog zien... Aan de andere kant: het lijkt me vreselijk moeilijk, zeker als je haar zo ontzettend graag terug wiltquote:Wat betreft mijn confrontatie met mijn ex vanmiddag tijdens de diploma uitreiking was weer even slikken ze stond daar op het podium en ik dacht van wtf waarom moet ik zo verliefd zijn op haar terwijl ze geen toekomst zit in ons wat heb ik toch fout gedaan.....ik wil haar toch zo graag terug.... :
Ik snap je.....quote:'(
straks kan geen enkele meid gelukkig met me worden
![]()
als je een jaar of 20-25 bent geloof je dat misschien nog....quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:41 schreef MrdeBont het volgende:
Gasten, op elk potje past een dekseltje. Die 1, 2 jaar dat je dan niet neuqt omdat je diegene zoekt, kan je daarna weer hard inhalen.
die zee van ruimte en tijd is echt erg jaquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:07 schreef JoostPayne het volgende:
[..]
hahaha .. ik ben blij dat dat jij en paikea en de andere natuurlijk ook me af en toe toch een duwtje in de goede richting geven. Het is allemaal gewoon een beetje vaag wat er nu allemaal gaande is je bent opeens alleen je hebt een zee van ruimte en alle tijd van de wereld. Het is gewoon heel erg wennen dat je dat opeens weer hebt na 5,6 jaar. om je heen kijken kan altijd alleen dan nog de moed zien te vinden om er op af te stappen dat wordt nog wat. daarnaast neem ik nu eerst wat tijd voor mezelf want als je nu een andere meid zou nemen is dat alleen om de leegte op te vullen die de andere heeft achtergelaten. Woensdag ga ik met 2 goede vrienden van mij naar Amsterdamdaar de boel even onveilig maken hahahahaha.
Ik zit te denken aan mijn motor rijbewijsquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:41 schreef ebeaydojraes het volgende:
tsja. leeftijd .. ik ga al bijna naar me midlife crisis toe, dus moet wel snel zijn wil ik iemand vinden die mij daar doorheen trekt
dat is nog één van de dingen die op mijn te doen lijstje staanquote:Op vrijdag 20 juni 2008 06:50 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Ik zit te denken aan mijn motor rijbewijs
Er zal in jullie relatie vast het een en ander zijn voorgevallen, anders was er geen eind aan gekomenquote:
ik zal het proberen om wat van Amsterdam heel te houdenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 01:13 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
die zee van ruimte en tijd is echt erg jaDat heeft allemaal weer opvulling nodig en je weet op een gegeven moment niet meer waar je het mee moet opvullen.
En die moed om erop af te stappen komt vanzelf wel denk ikMisschien moet je jezelf er gewoon overheen zetten op een gegeven moment als je echt een leuk iemand tegenkomt
Laat je woensdag wel een beetje heel van mijn stad![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |