abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 juni 2008 @ 16:09:33 #251
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_59521647
gefeliciteerd!
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_59521696
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 15:44 schreef Paikea het volgende:
Ik zal jullie niet langer in spanning houden.......

IK HEB HET
Dat appartement waar ik gister heb gekeken, krijg ik 1 juli de sleutel van!
Net terug, meteen huurovereenkoms getekend.
Heb een week gezocht en heb gewoon al een woning
gefeliciteerd meid ! het is je gegunt dan heeft dat duimen toch geholpen ben ook blij om te horen dat het iemand in dit topic toch voor de wind gaat.
Wie met zijn gezicht naar het verleden staat, staat met zijn rug naar de toekomst.
Gij zult niet stelen !, de overheid duld geen concurrentie !
  donderdag 19 juni 2008 @ 16:20:00 #253
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_59521904
hoera voor Paikea

ik ben blij voor je meid
  donderdag 19 juni 2008 @ 16:21:11 #254
172358 oddman
Introspecteur
pi_59521939
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 22:04 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

Ik ben zo'n ordinaire aasgier!

(maar ik heb ook wel echt 2 vrij recente exen om los te laten trouwens hoor, kijk maar ff in de eerdere delen van deze reeks)
Wat hij zegt.

Maar dan met de caveat dat ik met de eerste trein naar huis ga (5:18).
Beide avonden ongeveer 50% kans dat ik in de Stairway ben.
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
pi_59523511
Zit nu weer te janken..
Het huisje waar we zoveel liefde ingestopt hebben, moet ik gaan verlaten.
Het huisje wat een paradijsje moest gaan worden, het huisje waar ik Brabant voor verlaten heb.
Het huisje waar mijn kat het zo naar zijn zin heeft, het huisje met die mooie tv en meubels.

En nu zijn mijn ouders hier, loopt mijn moeder heel de boel te organiseren waar ik strontsjagerijnig van word. Gelukkig boden ze aan even een uurtje weg te gaan..
Kutzooi
pi_59524462
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 17:19 schreef Paikea het volgende:
Zit nu weer te janken..
Het huisje wat een paradijsje moest gaan worden, het huisje waar ik Brabant voor verlaten heb.
Het huisje waar mijn kat het zo naar zijn zin heeft, het huisje met die mooie tv en meubels.

En nu zijn mijn ouders hier, loopt mijn moeder heel de boel te organiseren waar ik strontsjagerijnig van word. Gelukkig boden ze aan even een uurtje weg te gaan..
Kutzooi
Hey meid kop op je staat aan het begin van een nieuw hoofdstuk.. je kan weer een deur sluiten en ergens anders er weer één open doen ! ik snap best dat je klote voelt als ik iets voor je kan doen vanaf hier moet je het zeggen he.... je staat er niet alleen voor !

Wat betreft mijn confrontatie met mijn ex vanmiddag tijdens de diploma uitreiking was weer even slikken ze stond daar op het podium en ik dacht van wtf waarom moet ik zo verliefd zijn op haar terwijl ze geen toekomst zit in ons wat heb ik toch fout gedaan..... ik wil haar toch zo graag terug....

straks kan geen enkele meid gelukkig met me worden
Wie met zijn gezicht naar het verleden staat, staat met zijn rug naar de toekomst.
pi_59524627
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 17:19 schreef Paikea het volgende:
Zit nu weer te janken..

Kutzooi
Klinkt heel moeilijk, maar het kan niet anders.
En ik ga je toch feliciteren met je nieuwe plekje. Stort je daarop!, als je een klusser nodig hebt, dan kan ik wellicht een keertje komen helpen. :-)
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 18:04 schreef JoostPayne het volgende:

[..]

Hey meid kop op je staat aan het begin van een nieuw hoofdstuk.. je kan weer een deur sluiten en ergens anders er weer één open doen ! ik snap best dat je klote voelt als ik iets voor je kan doen vanaf hier moet je het zeggen he.... je staat er niet alleen voor !

Wat betreft mijn confrontatie met mijn ex vanmiddag tijdens de diploma uitreiking was weer even slikken ze stond daar op het podium en ik dacht van wtf waarom moet ik zo verliefd zijn op haar terwijl ze geen toekomst zit in ons wat heb ik toch fout gedaan..... ik wil haar toch zo graag terug....

Tuurlijk komt er een nieuwe vrouw!
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_59525207
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 18:12 schreef Miesjel het volgende:

[..]

Klinkt heel moeilijk, maar het kan niet anders.
En ik ga je toch feliciteren met je nieuwe plekje. Stort je daarop!, als je een klusser nodig hebt, dan kan ik wellicht een keertje komen helpen. :-)
[..]

Tuurlijk komt er een nieuwe vrouw!
Mijn jankbui is weer voorbij Het was echt een hele dramatische hysterische vrouwenjank
Nu zie ik het weer positief in

En Joost, ik vind het heel sterk dat je gegaan bent! Je bent de confrontatie aangegaan, vind ik knap van je!
pi_59525363
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 18:38 schreef Paikea het volgende:

[..]

Mijn jankbui is weer voorbij Het was echt een hele dramatische hysterische vrouwenjank
Nu zie ik het weer positief in

En Joost, ik vind het heel sterk dat je gegaan bent! Je bent de confrontatie aangegaan, vind ik knap van je!
dank je ging wel heen met lood in mijn schoenen. Heb na de diploma's haar en mijn zusje en haar vriendinnen en ouders wel gefeliciteerd en daarna ben ik maar snel vertrokken.
  donderdag 19 juni 2008 @ 20:31:44 #260
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_59528666
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 18:44 schreef JoostPayne het volgende:

[..]

dank je ging wel heen met lood in mijn schoenen. Heb na de diploma's haar en mijn zusje en haar vriendinnen en ouders wel gefeliciteerd en daarna ben ik maar snel vertrokken.
goedzo

Knap hoor...ik weet niet of ik zo'n situatie aan zou kunnen. We netjes dat je haar en haar ouders nog gefeliciteerd hebt.

En er komt vast nog wel een dame waarmee je gelukkig wordt Je bent nog jong! Ik zit de laatste tijd ook weleens in diezelfde put...het is gewoon een put waar je langzaam weer uit moet klauteren.

Misschien kom je binnenkort wel iemand tegen die potentie heeft om de rest van haar leven met jou rond te brengen. Je moet er alleen voor open staan. Dat zal in het begin niet zo makkelijk gaan, maar begin dan in ieder geval alvast met het om je heen kijken
  donderdag 19 juni 2008 @ 20:41:53 #261
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_59529062
tsja. leeftijd .. ik ga al bijna naar me midlife crisis toe, dus moet wel snel zijn wil ik iemand vinden die mij daar doorheen trekt
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
pi_59530081
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 20:31 schreef ThaBrain het volgende:

[..]

goedzo

Knap hoor...ik weet niet of ik zo'n situatie aan zou kunnen. We netjes dat je haar en haar ouders nog gefeliciteerd hebt.

En er komt vast nog wel een dame waarmee je gelukkig wordt Je bent nog jong! Ik zit de laatste tijd ook weleens in diezelfde put...het is gewoon een put waar je langzaam weer uit moet klauteren.

Misschien kom je binnenkort wel iemand tegen die potentie heeft om de rest van haar leven met jou rond te brengen. Je moet er alleen voor open staan. Dat zal in het begin niet zo makkelijk gaan, maar begin dan in ieder geval alvast met het om je heen kijken
hahaha .. ik ben blij dat dat jij en paikea en de andere natuurlijk ook me af en toe toch een duwtje in de goede richting geven. Het is allemaal gewoon een beetje vaag wat er nu allemaal gaande is je bent opeens alleen je hebt een zee van ruimte en alle tijd van de wereld. Het is gewoon heel erg wennen dat je dat opeens weer hebt na 5,6 jaar. om je heen kijken kan altijd alleen dan nog de moed zien te vinden om er op af te stappen dat wordt nog wat. daarnaast neem ik nu eerst wat tijd voor mezelf want als je nu een andere meid zou nemen is dat alleen om de leegte op te vullen die de andere heeft achtergelaten. Woensdag ga ik met 2 goede vrienden van mij naar Amsterdam daar de boel even onveilig maken hahahahaha.
pi_59532280
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 21:07 schreef JoostPayne het volgende:

[..]

hahaha .. ik ben blij dat dat jij en paikea en de andere natuurlijk ook me af en toe toch een duwtje in de goede richting geven. Het is allemaal gewoon een beetje vaag wat er nu allemaal gaande is je bent opeens alleen je hebt een zee van ruimte en alle tijd van de wereld. Het is gewoon heel erg wennen dat je dat opeens weer hebt na 5,6 jaar. om je heen kijken kan altijd alleen dan nog de moed zien te vinden om er op af te stappen dat wordt nog wat. daarnaast neem ik nu eerst wat tijd voor mezelf want als je nu een andere meid zou nemen is dat alleen om de leegte op te vullen die de andere heeft achtergelaten. Woensdag ga ik met 2 goede vrienden van mij naar Amsterdam daar de boel even onveilig maken hahahahaha.
Tijd voor jezelf, ruimte zoeken, het klinkt alsof je goed voor jezelf gaat zorgen. Het klinkt iig goed. Weet je wat, ik doe gewoon gezellig met je mee.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_59534938
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 21:49 schreef Miesjel het volgende:

[..]

Tijd voor jezelf, ruimte zoeken, het klinkt alsof je goed voor jezelf gaat zorgen. Het klinkt iig goed. Weet je wat, ik doe gewoon gezellig met je mee.
Oké dan
  donderdag 19 juni 2008 @ 22:49:54 #265
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_59535553
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 18:04 schreef JoostPayne het volgende:

[..]

Precies Je gaat hier ongetwijfeld sterker uit komen dat zeggen ze tenminste ook altijd tegen mij . Een nieuw huis, een nieuwe start. Zal zeker niet makkelijk worden, maar hey.. makkelijk was het toch al niet
quote:
Wat betreft mijn confrontatie met mijn ex vanmiddag tijdens de diploma uitreiking was weer even slikken ze stond daar op het podium en ik dacht van wtf waarom moet ik zo verliefd zijn op haar terwijl ze geen toekomst zit in ons wat heb ik toch fout gedaan..... ik wil haar toch zo graag terug.... :
Aan de ene kant ben ik stikjaloers op je.. Jij kunt je ex tenminste nog zien... Aan de andere kant: het lijkt me vreselijk moeilijk, zeker als je haar zo ontzettend graag terug wilt
quote:
'(

Ik snap je..... ik ga er voor mezelf inmiddels van uit dat ik geen relatiemateriaal ben. Zal me er bij moeten neerleggen dat mijn toekomstdromen niet zullen uitkomen.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
pi_59537659
Gasten, op elk potje past een dekseltje. Die 1, 2 jaar dat je dan niet neuqt omdat je diegene zoekt, kan je daarna weer hard inhalen.
  donderdag 19 juni 2008 @ 23:51:05 #267
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_59537949
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 23:41 schreef MrdeBont het volgende:
Gasten, op elk potje past een dekseltje. Die 1, 2 jaar dat je dan niet neuqt omdat je diegene zoekt, kan je daarna weer hard inhalen.
als je een jaar of 20-25 bent geloof je dat misschien nog....
  vrijdag 20 juni 2008 @ 01:13:02 #268
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_59539310
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 21:07 schreef JoostPayne het volgende:

[..]

die zee van ruimte en tijd is echt erg ja Dat heeft allemaal weer opvulling nodig en je weet op een gegeven moment niet meer waar je het mee moet opvullen.

En die moed om erop af te stappen komt vanzelf wel denk ik Misschien moet je jezelf er gewoon overheen zetten op een gegeven moment als je echt een leuk iemand tegenkomt

Laat je woensdag wel een beetje heel van mijn stad
pi_59540799
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 20:41 schreef ebeaydojraes het volgende:
tsja. leeftijd .. ik ga al bijna naar me midlife crisis toe, dus moet wel snel zijn wil ik iemand vinden die mij daar doorheen trekt
Ik zit te denken aan mijn motor rijbewijs
pi_59541558
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 06:50 schreef Miesjel het volgende:

[..]

Ik zit te denken aan mijn motor rijbewijs
dat is nog één van de dingen die op mijn te doen lijstje staan
  vrijdag 20 juni 2008 @ 12:24:00 #271
95788 Electrical-Storm
Ondertitels zijn voor mietjes
pi_59547110
Haha wow... ik ook! Jeumig wat een toeval
Als wat hierboven geschreven is geen hout snijdt dan ligt dat aan jezelf
pi_59550027
tvp'tje...

12 juli zou goed zijn
  vrijdag 20 juni 2008 @ 14:50:35 #273
103012 Nies
Die hekse
pi_59551241
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 23:28 schreef teamlead het volgende:

Verhaal...
Er zal in jullie relatie vast het een en ander zijn voorgevallen, anders was er geen eind aan gekomen
Jij post hier om je ei kwijt te kunnen. Daar is deze reeks voor. Ongeacht wat er is voorgevallen en 'wiens schuld het is'.
Ondertussen is zij degene geweest die de stekker eruit heeft getrokken en meent jou op het matje te roepen over hoe jij met je verdriet om zou moeten gaan.
Al hád je d'r bedonderd met 20 anderen, je zal er vast verdriet van hebben en dat recht heb je ook.
Door haar telefoontje gooit ze je nu plotseling dagen, zo niet weken, terug in je verwerkingsproces en maakt het jou alleen maar moeilijker (voel je 'm al aankomen? ^^) Laat het los, verbreek dat contact en ga ieder je eigen weg.
Als jullie over zoiets simpels als een van-je-af-schrijf-post op een internetforum al zoveel en zo lang ruzie kunnen maken zit een tweede kans er ook niet in (sorry )
Probeer het van je af te zetten en vooral verder te gaan!

Kusje erop?
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
pi_59552725
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 01:13 schreef ThaBrain het volgende:

[..]

die zee van ruimte en tijd is echt erg ja Dat heeft allemaal weer opvulling nodig en je weet op een gegeven moment niet meer waar je het mee moet opvullen.

En die moed om erop af te stappen komt vanzelf wel denk ik Misschien moet je jezelf er gewoon overheen zetten op een gegeven moment als je echt een leuk iemand tegenkomt

Laat je woensdag wel een beetje heel van mijn stad
ik zal het proberen om wat van Amsterdam heel te houden wahahaha
pi_59557801
Leuke reclame van Fortis, "waar sta jij op de curve, en waar zou je morgen willen zijn"

Volgens mij sta ik al niet meer in het diepste deel van het dal, en morgen wil ik nog een stukje hoger staan. Ik vind het wel een leuk streven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')