abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 juni 2008 @ 20:27:41 #126
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_59412504
quote:
Op zondag 15 juni 2008 20:19 schreef heksehiel het volgende:

[..]

Ai, ai, ai... dat is dus de fout. Contact afkappen! Je wil haar niets liever dan terug. Wat heeft het dan voor zin om een 'normaal' gesprek te voeren? Het enige dat het je oplevert is weer die deksel op je neus krijgen dat ze je nog steeds niet terug wilt. Alle leuke dingen die ze vertelt zijn kut om te horen, want ze heeft het leuk zonder jou en alle minder leuke dingen die ze vertelt heb je ook niets aan, want ze wil je er niet door terug. Kortom, wat levert contact met je ex je op?
contact afkappen.. ik zou niet weten hoe ik dat moet doen

Je hebt wel gelijk hoor... maar het contact levert me in zoverre nog iets op dat ik niet het gevoel heb haar helemaal kwijt te zijn als er nog iets van contact is...

ik kan het niet goed onder woorden brengen merk ik.. maar ik kan me niet voorstellen om helemaal geen contact meer met haar te hebben... ik zou niet weten hoe ik dat moet doen
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_59412724
quote:
Op zondag 15 juni 2008 20:27 schreef teamlead het volgende:

[..]

contact afkappen.. ik zou niet weten hoe ik dat moet doen

Je hebt wel gelijk hoor... maar het contact levert me in zoverre nog iets op dat ik niet het gevoel heb haar helemaal kwijt te zijn als er nog iets van contact is...

ik kan het niet goed onder woorden brengen merk ik.. maar ik kan me niet voorstellen om helemaal geen contact meer met haar te hebben... ik zou niet weten hoe ik dat moet doen
Ik wist ook niet hoe ik het moest doen en was alleen maar bang voor het moment dat ik het zou moeten doen, omdat ik er aan onderdoor ging. Ik heb een mail gestuurd en daar zo goed mogelijk proberen uit te leggen dat ik het niet meer trok, dat ik het contact beeindigde, hem van mijn Hyves heb afgehaald en aan hem gevraagd heb om mij te blokken op msn. Nadat mailtje begon het pas echt... Zit nu toch wel in mijn diepste dal en zal niet zeggen dat geen contact mij een beter gevoel geeft. Het enige dat het me wel geeft is rust in die zin dat ik niet weet wat hij doet, dus daar niet over kan piekeren, voor de rest voelt het super definitief en blijven de tranen maar komen. Op een dag zullen de tranen wel op zijn en schop ik mezelf weer onder mijn ass, tot die tijd is mijn bed mijn beste vriendje en zijn de rest van mijn activiteiten (lees werk ed) dingen die ik op de automatische piloot doe.
  zondag 15 juni 2008 @ 20:39:11 #128
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_59412789
quote:
Op zondag 15 juni 2008 20:36 schreef heksehiel het volgende:

[..]

Ik wist ook niet hoe ik het moest doen en was alleen maar bang voor het moment dat ik het zou moeten doen, omdat ik er aan onderdoor ging. Ik heb een mail gestuurd en daar zo goed mogelijk proberen uit te leggen dat ik het niet meer trok, dat ik het contact beeindigde, hem van mijn Hyves heb afgehaald en aan hem gevraagd heb om mij te blokken op msn. Nadat mailtje begon het pas echt... Zit nu toch wel in mijn diepste dal en zal niet zeggen dat geen contact mij een beter gevoel geeft. Het enige dat het me wel geeft is rust in die zin dat ik niet weet wat hij doet, dus daar niet over kan piekeren, voor de rest voelt het super definitief en blijven de tranen maar komen. Op een dag zullen de tranen wel op zijn en schop ik mezelf weer onder mijn ass, tot die tijd is mijn bed mijn beste vriendje en zijn de rest van mijn activiteiten (lees werk ed) dingen die ik op de automatische piloot doe.
ahhww

Wat dacht je van wat afleiding? Wat zeg je van een meet met nog wat meer mensen vanuit dit topic? Voor de nodige afleiding
pi_59412942
quote:
Op zondag 15 juni 2008 20:39 schreef ThaBrain het volgende:

[..]

ahhww

Wat dacht je van wat afleiding? Wat zeg je van een meet met nog wat meer mensen vanuit dit topic? Voor de nodige afleiding
Afleiding helpt op zich wel, maar voelt ook vaak als een vlucht, vandaar dat ik maar eens een weekendje alleen ging doorbrengen. Nou positieve is dat ik het overleeft heb, mindere is dat ik merk hoe moeilijk ik het vind. Daarnaast merk ik in mijn omgeving dat mensen een beetje klaar zijn met mijn verhaal. Ze hebben zoiets van na 2 maanden moet het toch wel beter gaan en kun je toch wel met andere dingen bezig gaan? Ik heb ook geen zin om steeds mezelf uit te nodigen bij mensen en dan moet ik ook nog vrolijk gaan zitten doen. Een meet met mensen uit dit topic klinkt op zich wel leuk Hoef ik me iig niet beter voor te doen dan ik me voel
pi_59413007
quote:
Op zondag 15 juni 2008 20:45 schreef heksehiel het volgende:

[..]

Afleiding helpt op zich wel, maar voelt ook vaak als een vlucht, vandaar dat ik maar eens een weekendje alleen ging doorbrengen. Nou positieve is dat ik het overleeft heb, mindere is dat ik merk hoe moeilijk ik het vind. Daarnaast merk ik in mijn omgeving dat mensen een beetje klaar zijn met mijn verhaal. Ze hebben zoiets van na 2 maanden moet het toch wel beter gaan en kun je toch wel met andere dingen bezig gaan? Ik heb ook geen zin om steeds mezelf uit te nodigen bij mensen en dan moet ik ook nog vrolijk gaan zitten doen. Een meet met mensen uit dit topic klinkt op zich wel leuk Hoef ik me iig niet beter voor te doen dan ik me voel
Joost en TheBrain hebben idd al plannen voor een meet, maar het zou natuurlijk wel leuk zijn als de anderen ook komen
  zondag 15 juni 2008 @ 20:47:39 #131
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_59413024
quote:
Op zondag 15 juni 2008 20:45 schreef heksehiel het volgende:

[..]

mjah...iedereen hier voelt zich kut...dus kunnen we beter ons samen kut voelen

Er is nog niks concreets afgesproken, maar de intentie is er geloof ik wel Het is gaan leven tussen JoostPayne, Paikea en mij, maar iedereen uit dit topic mag uiteindelijk komen natuurlijk
pi_59413109
quote:
Op zondag 15 juni 2008 20:47 schreef ThaBrain het volgende:

[..]

Er is nog niks concreets afgesproken, maar de intentie is er geloof ik wel Het is gaan leven tussen JoostPayne, Paikea en mij, maar iedereen uit dit topic mag uiteindelijk komen natuurlijk
Ja gezellig. Lijkt me echt geweldig om iedereen eens te ontmoeten we hebben met ze alleen één ding gemeen we hebben/hadden liefdesverdriet.
Wie met zijn gezicht naar het verleden staat, staat met zijn rug naar de toekomst.
Gij zult niet stelen !, de overheid duld geen concurrentie !
pi_59413177
quote:
Op zondag 15 juni 2008 20:47 schreef ThaBrain het volgende:

[..]

Welke datum zou handig zijn en welke plaats?
  zondag 15 juni 2008 @ 20:55:35 #134
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_59413252
quote:
Op zondag 15 juni 2008 20:50 schreef JoostPayne het volgende:

[..]

Ja gezellig. Lijkt me echt geweldig om iedereen eens te ontmoeten we hebben met ze alleen één ding gemeen we hebben/hadden liefdesverdriet.
Ja dat is waar

En misschien kunnen we elkaar nog wat steun bieden op de een of andere manier. Het is in ieder geval zo dat we met zijn allen wat afleiding hebben dan
quote:
Op zondag 15 juni 2008 20:52 schreef Paikea het volgende:

[..]

Welke datum zou handig zijn en welke plaats?
Ik heb geen idee wat voor dag. Iedereen heeft het druk natuurlijk, en ik weet niet in hoeverre mensen moeten werken en waar ze allemaal wonen.

Een centrale plek lijkt me wel het handigst. Die kunnen we het beste bepalen als we ongeveer weten waar de mensen die willen komen allemaal vandaan komen. Een eventuele plek is utrecht natuurlijk...Al ken ik utrecht totaal niet >_<. Utrecht is natuurlijk de meest centrale plek van nederland, maar als je vanuit het noorden moet komen is het alsnog een heel eind
pi_59413406
quote:
Op zondag 15 juni 2008 20:55 schreef ThaBrain het volgende:

[..]

Ja dat is waar

En misschien kunnen we elkaar nog wat steun bieden op de een of andere manier. Het is in ieder geval zo dat we met zijn allen wat afleiding hebben dan
[..]

Ik heb geen idee wat voor dag. Iedereen heeft het druk natuurlijk, en ik weet niet in hoeverre mensen moeten werken en waar ze allemaal wonen.

Een centrale plek lijkt me wel het handigst. Die kunnen we het beste bepalen als we ongeveer weten waar de mensen die willen komen allemaal vandaan komen. Een eventuele plek is utrecht natuurlijk...Al ken ik utrecht totaal niet >_<. Utrecht is natuurlijk de meest centrale plek van nederland, maar als je vanuit het noorden moet komen is het alsnog een heel eind
Een keer op zaterdag/zondag lijkt me het beste...
Moet er maar een apart topic van aangemaakt worden?
  zondag 15 juni 2008 @ 21:04:53 #136
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_59413527
quote:
Op zondag 15 juni 2008 21:00 schreef Paikea het volgende:

[..]

Een keer op zaterdag/zondag lijkt me het beste...
Moet er maar een apart topic van aangemaakt worden?
Misschien is het het beste om wat contactgegevens uit te wisselen...anders krijg je misschien van die grappenmakers die ook komen alleen om ons te vervelen. Je weet wat er allemaal ronddartelt op dit forum
pi_59413816
quote:
Op zondag 15 juni 2008 20:55 schreef ThaBrain het volgende:

[..]

Ja dat is waar

[..]

Jep ik moet uit het Noorden komen kan er niks aan doen maar dan kom ik toch met de auto want met de trein vertik ik moet ik zorgen dat ik op tijd weer terug ben voor die trein enzo en dan zal je altijd zien is het gezellig dan moet je weg omdat je anders niet naar huis kan met de trein.
Wie met zijn gezicht naar het verleden staat, staat met zijn rug naar de toekomst.
Gij zult niet stelen !, de overheid duld geen concurrentie !
  zondag 15 juni 2008 @ 21:19:19 #138
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_59413927
quote:
Op zondag 15 juni 2008 21:14 schreef JoostPayne het volgende:

[..]

Jep ik moet uit het Noorden komen kan er niks aan doen maar dan kom ik toch met de auto want met de trein vertik ik moet ik zorgen dat ik op tijd weer terug ben voor die trein enzo en dan zal je altijd zien is het gezellig dan moet je weg omdat je anders niet naar huis kan met de trein.
Het ligt er natuurlijk ook een beetje aan hoe laat we afspreken enzo en natuurlijk waar Slaapplaatsen kunnen altijd wel worden geregeld eventueel
  zondag 15 juni 2008 @ 21:31:24 #139
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_59414317
Als er mensen mee willen met de meet, kunnen ze mij hun msnadres dan even pmmen?
pi_59414763
Klinkt als een idee dat mieten. PM is onderweg.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
  zondag 15 juni 2008 @ 21:45:35 #141
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_59414792
i'll pass. i'm too old for this shit
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
  zondag 15 juni 2008 @ 22:04:39 #142
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_59415412
ik pas ook.... niets persoonlijks hoor.. maar ik hou het graag bij wat lettertjes op een scherm als het hier over gaat
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_59415499
quote:
Op zondag 15 juni 2008 21:45 schreef ebeaydojraes het volgende:
i'll pass. i'm too old for this shit
Wat een bull... ben 1,5 jaar ouder Heb zojuist ook PM verstuurd!
  zondag 15 juni 2008 @ 22:21:21 #144
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_59416081
hmmzzz. ok laat ik het dan zo zeggen. Ik heb geen zin in al die negatieve aandacht . Mot wel positief blijven.
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
pi_59417235
quote:
Op zondag 15 juni 2008 22:21 schreef ebeaydojraes het volgende:
hmmzzz. ok laat ik het dan zo zeggen. Ik heb geen zin in al die negatieve aandacht . Mot wel positief blijven.
Zelf weten, maar ik denk dat het gewoon een gezellige dag wordt en even gezeik vergeten.
Ik ga er in ieder geval niet vanuit dat het een therapeutische groepssessie wordt
  zondag 15 juni 2008 @ 23:07:11 #146
202348 Susi
Temple of Love
pi_59418619
Waar willen jullie dan heen ?
  zondag 15 juni 2008 @ 23:09:59 #147
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_59418760
het wordt waarschijnlijk Utrecht of Amsterdam...maar het ligt er een beetje aan waar iedereen woont
pi_59419284
Ik wil mij ook wel aanmelden hoor!
pi_59419321
En stel, we gaan van Utrecht uit, dan is er sowieso genoeg te doen.
Stairway?
  zondag 15 juni 2008 @ 23:27:01 #150
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_59419528
Ik ken utrecht niet goed, dus ik heb geen idee wat er allemaal te doen is

Maar we zijn er nog niet helemaal over uit...de locatie niet en de datum niet...waarschijnlijk wordt het wel een zaterdag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')