Breda inhalen, dat wordt een mijlpaalquote:Op woensdag 11 juni 2008 15:34 schreef LastRequest het volgende:
117 alweer.. wat een mijlpaal
elk topic is een nieuwe mijlpaalquote:Op woensdag 11 juni 2008 15:34 schreef LastRequest het volgende:
117 alweer.. wat een mijlpaal
gaan die sneller of nietquote:Op woensdag 11 juni 2008 15:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Breda inhalen, dat wordt een mijlpaal.
Stelt niks voor! Komt goed.quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Moest ik ook aan denken.quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Stapje voor stapjequote:
quote:
ah doe je snelquote:Op woensdag 11 juni 2008 15:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik was naar de stad.. Had ik gezegd
En ik heb honger.. Maar had geen zin meer om het geklaag van mijn "vriendin" aan te horen dus heb het maar even snel afgekapt.. Kdacht dat het weer leuk was de laatste tijd. maar zij leeft alleen in der eigen wereld ofzo en alles draait om haar(ps. dis niet mijn
schoonzusje
Sterkte vrijdag!quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:36 schreef Dupje het volgende:
Ik ben zo naar Eindhoven, tot zondag.
Dus dan ben ik automatisch ook minder online!
Oh damn ja, dat kwartje valt idd.quote:
ik had t ook niet door zo snel...quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oh damn ja, dat kwartje valt idd.
Sterkte Dupje, succes met 't spelen, gaat lukken
ik ben er altijdquote:Op woensdag 11 juni 2008 15:56 schreef LastRequest het volgende:
Aah zie je wel ik wist dat je wel gemeld had waar je heen was..
Swarma is er ook meteen weer
je bent gewoon een van de belangrijke steunpilaren van dit topicquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik vind het wel opvallend dat als ik er even niet ben ik toch regelmatig mijn naam voorbij zie komen
Net als gisterochtend en vanochtend.. Van Yashi slaapt zeker nog![]()
Jullie kunnen niet zonder me hea
en alweer worden de jetsers van yasha besprokenquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
AA maakt zijn eigen naamtopic en LIEGT
Als dat op mij slaatquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:25 schreef FlashingLights het volgende:
Geen bussen dus morgen ...... en niet iedereen heeft een aardige vader die je zomaar even komt ophalen.
Vind je wel geil hequote:Op woensdag 11 juni 2008 16:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik vind het wel opvallend dat als ik er even niet ben ik toch regelmatig mijn naam voorbij zie komen
Net als gisterochtend en vanochtend.. Van Yashi slaapt zeker nog![]()
Jullie kunnen niet zonder me hea
Snel, laat je tieten zienquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:42 schreef LastRequest het volgende:
Volgens mij ben ik uitgepraat jongens
ik ook, heb geen cup a soup gehad denk ikquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:42 schreef LastRequest het volgende:
Volgens mij ben ik uitgepraat jongens
Ja maar aangezien jullie het zo vervelend vinden dat we zoveel overeenkomen, wil ik dit op geheel andere wijze aanpakkenquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:46 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Snel, laat je tieten zien![]()
it works for Yashi![]()
Je trakteert ons op bier?quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:50 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ja maar aangezien jullie het zo vervelend vinden dat we zoveel overeenkomen, wil ik dit op geheel andere wijze aanpakken(en dan bedoel ik niet een ander lichaamsdeel ofzo)
quote:
morgane ik heb een trom pet gewonnen op fokquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:55 schreef morgane het volgende:
Oooow dus híj is Heronimus! Hoi![]()
Oeh ik lees hier iets over loempia's
Net alsof ik dat ooit heb gedaanquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:46 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Snel, laat je tieten zien![]()
it works for Yashi![]()
maargoed dat we nog een tussentijdse meet doen anders had het je niks gekostquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:59 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Volgende meet krijgt iedereen van mij een rondje bier
Waarom krijg ik altijd als het over yashi's yetsers gaat de neiging om zeer flauwe voorspelbare grappen te maken?quote:
welkom terugquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:59 schreef AMDB het volgende:
Volgens mij heb ik de laatste 50 topics gemist, hoi![]()
Ik was dit topic een beetje vergeten
ok dan ben je dr bij dusquote:
quote:13. Gebruikt waar nodig op adeqaute wijze hulpmiddelen (bijvoorbeeld spellingcorrector)
Ohquote:Op woensdag 11 juni 2008 17:54 schreef Aibmi het volgende:
[..]
a) Daar ben ik niet
b) Iedereen betaalt daar sowieso om binnen te komen?
Maar ik woon wel om de hoekquote:
Gezelligheid maak je zelfquote:Op woensdag 11 juni 2008 17:56 schreef Aibmi het volgende:
[..]
Maar ik woon wel om de hoekAlleen vind ik het een beetje zonde van 14 euro om daar heen te gaan en me dan zo hard te vervelen dat ik weer naar huis ga
Online niet nee, maar ik ben wel eens echte internethelden tegengekomenquote:
waarom arnhem ?quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:26 schreef Cocktailprikker het volgende:
Oja, ik zoek dus vort een kamer in Arnhem, liefst bij Presikhaaf in de buurt
das mooiquote:Op woensdag 11 juni 2008 17:48 schreef LastRequest het volgende:
Quote uit het lijstje indicatoren dat ik moet bewijzen:
[..]
dat was de grapquote:Op woensdag 11 juni 2008 17:54 schreef Aibmi het volgende:
[..]
a) Daar ben ik niet
b) Iedereen betaalt daar sowieso om binnen te komen?
iddquote:Op woensdag 11 juni 2008 17:56 schreef Aibmi het volgende:
[..]
Maar ik woon wel om de hoekAlleen vind ik het een beetje zonde van 14 euro om daar heen te gaan en me dan zo hard te vervelen dat ik weer naar huis ga
zie 2 posts hierbovenquote:Op woensdag 11 juni 2008 18:16 schreef Aibmi het volgende:
[..]
Online niet nee, maar ik ben wel eens echte internethelden tegengekomen(die in het echt dus oersaai waren..)
Deja Vu...quote:Op woensdag 11 juni 2008 18:16 schreef Aibmi het volgende:
[..]
Online niet nee, maar ik ben wel eens echte internethelden tegengekomen(die in het echt dus oersaai waren..)
Ga terug naar HTS Autotechniekquote:
Nu twijfel ik weerquote:
as usual: neequote:Op woensdag 11 juni 2008 18:25 schreef Mikkie het volgende:
En jullie hebben er weer een topic doorheen gejaagd.
Ik heb zeker niks gemist?
ken je dupje dan ? of bedoel je voor haar meet gewoon eentjequote:Op woensdag 11 juni 2008 18:27 schreef Aibmi het volgende:
[..]
Nu twijfel ik weerMaar ik zit er over na te denken om dan gewoon een pre-dupje-meet hier te doen met wii
Maar daar ga ik eens goed over nadenken
wie dan.. martinquote:
Als het zo duidelijk is... Dan is het wel ernstig zegquote:Op woensdag 11 juni 2008 18:29 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wie dan.. martin? miss kun je bij hem in huis gaan wonen
Gewoon paar uur voor het feest hier met wiiquote:Op woensdag 11 juni 2008 18:29 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ken je dupje dan ? of bedoel je voor haar meet gewoon eentjeklinkt goed
ik kom
en gewoon savonds van 7 tot 11 ofzo is altijd goed toch
?
ik ben alweer vergeten hoelaat t feest begonquote:Op woensdag 11 juni 2008 18:32 schreef Aibmi het volgende:
[..]
Gewoon paar uur voor het feest hier met wiiWoon ongeveer 5 minuten fietsen van dupje af.
Het niveau daalt hier als ik er niet benquote:
Ik vond het ook al een goed ideequote:Op woensdag 11 juni 2008 18:33 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik ben alweer vergeten hoelaat t feest begonmaar ik vind het best
wie maakt de paintquote:Op woensdag 11 juni 2008 18:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik werd gepwnd door de lekkere friettent.. Was ie gewoon dicht vandaag
quote:Op woensdag 11 juni 2008 18:56 schreef Cocktailprikker het volgende:
Komop, iedereen eventjes lachen![]()
[ afbeelding ]
Goed idee, tnx!quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:04 schreef swarmahoer het volgende:
is iedereen aan het eten ofzo
Steltsestraat in lentquote:Op woensdag 11 juni 2008 19:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
whehe, die paint
Enne, Aibmi waar woon je precies?
Al die poncho's op de eerste rijenquote:
Staken is voor mietjes, en ze hebben geen ruimte om 't in te halen. Voetballen!quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
dit kan zo toch niet.. beter staken ze ff moet je dat water zien
Woei feliquote:Op woensdag 11 juni 2008 21:21 schreef LastRequest het volgende:
Portfolio 1 af![]()
![]()
![]()
En dan nu de moeilijke
Ik zou me niet al te druk maken om portfolio's die door een docent in twee seconden doorgebladert wordt ...quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:37 schreef LastRequest het volgende:
en dat ik et even niet meer zie zitten maar dat ik het morgen wel af krijg met hard doorwerken
Nee dan ben ik ook heel blij, maar ik ben minder blij als ik weet dat het niet zo goed is als ik zou kunnen! Zal vast raar zijn, maar zo is het bij mij wel haha.quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoe denk jij dan als je slaagt?
hiep hoi
Valt reuze meequote:Op woensdag 11 juni 2008 22:03 schreef LastRequest het volgende:
Zal vast raar zijn, maar zo is het bij mij wel haha.
Tja, die werkhouding had ik eerst ook, gelukkig ben ik nu ouder en wijzer. Je kunt goed je best doen en een goed punt scoren, alleen wat heb je eraan? Er zijn maar weinig bedrijven die om een cijferlijst vragen, kortom je bent gelijk aan degene die met niets doen een 6 heeft gehaald. Het enigste verschil hij had wat minder stress en wat meer vrije tijd.quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:57 schreef LastRequest het volgende:
FlashingLights jij bent echt niet relaxed voor mij als het om school gaat haha.. Ik weet dat het niets voorstelt en dat de docent er amper naar kijkt, maar ik wil zelf graag met een goed gevoel slagen.. en niet zoals driekwart van de school er met de pet naar gooien en dan alleen maar denken jeuuuj ik ben geslaagd. Ik wil m'n diploma graag een beetje verdienen...
quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
En anders is er de befaamde en altijd werkende Yashi-methode.
Stress en onzekerheid is wat je er voor terug krijgt ... het is een soort van zelfkastijding waar ik vroeger ook nog aan mee deed.quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:17 schreef LastRequest het volgende:
Hoe zweverig het ook klinkt, doe het voor mezelf.
Als ik geen vertrouwen heb in mijn eigen papiertje, dan is het nog niets waard.
En later kijk je terug en denk je wat ben ik er mee opgeschoten ... wat weegt zwaarder de stress nu of een goed gevoel dat 10 minuten duurt wanneer je je diploma mag ontvangen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:17 schreef LastRequest het volgende:
En tot nu toe heeft het me meer erkenning gebracht dan bij jou blijkbaar, want ik ben een van de weinigen die alles in één keer gehaald heeft
Hé, ik zeg niet hanteer de Yashi-methode maar meer zoek de optimale balans tussen inzet en wat je er voor terug krijgt.quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gelukkig heeft LR een zelfstandige houding en laat ze zich niet door jou ompraten.
ja slecht hequote:Op woensdag 11 juni 2008 22:44 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb echt al maaaanden niet bij de mac gegeten en jij eet er zowat iedere dag
ja iddquote:Op woensdag 11 juni 2008 22:57 schreef Cocktailprikker het volgende:
Fuck man swarma, jij gaat nog vaker naar de mac dan ik
Ik had eerst zoiets van, fuck it man als ik dat diploma heb is het toch goed? 3.7 voor wiskunde = een 4 = geslaagd jwt.quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:59 schreef morgane het volgende:
Ik kan me wel vinden in Last Requestik weet vrijwel zeker dat ik geslaagd ben en de studie die ik ga doen is geen lotingstudie of wat dan ook, maar toch hoop ik echt op goede cijfers
altijd die buitenlandersquote:
je bent makkelijk te beinvloedenquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:07 schreef Cocktailprikker het volgende:
fuck man, fucking niet normaal meer. Net een amerikaanse film gekeken en fucking het woord fuck komt weer in mijn vocabulaire...
das ook niet veelquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:10 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik stop voortaan bij 3 bier in een uur
Moet je eigenlijk ook loten bij sommige studies ook al heb je een HBO diploma?quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:07 schreef LastRequest het volgende:
Wilde ik toelating doen ergens waar het wel uitmaakte, en daar zat ik niet bepaald in een hoge klasse met m'n matige voldoendes..
Voortaanquote:
over de waalkade en dan onder het tunneltje bij de gelderlander doorquote:Op woensdag 11 juni 2008 21:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ah gezellig mijn moeder komt me morgen ophalen samen met mijn tante..
Kunnen ze meteen het huis in schone staat zien en gaan we even shoppen
En ik dan terugrijden nach hause want mijn moeder is doodsbang voor het Keizer karel plein.
Dus meteen de vraag of jullie teovallig een manier weten om deze te mijden
Behalve via de waalbrug te gaan
uhm ik denk het welquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:13 schreef swarmahoer het volgende:
je komt wel naar de meet he coctailleg maar vast 15 euro opzij en zorg dat je fiets geplakt is enzo
ik drink alleen bij feesten en partijenquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:18 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Voortaan
Als ik stevig doordrink merk ik de dag erna als ik moet hoesten / lang moet praten etc, een soort bloedsmaak in mijn keel / mond. Niet echt puur bloed ofzo... Maar echt super is het niet. Buiten dat is het eigenlijk onzin om je compleet van de kaart te zuipen, kost alleen maar geld en aantrekkelijker word je er ook niet door![]()
Wijsheid komt met de jaren zeggen ze, ik vrees dat ik net een level omhoog gegaan ben
Probleem is, ik wil alles zo snel / veel mogelijk. Dit geldt voor eten, drinken, alle genot van het leven. Als een glas vol is moet het leeg en als het leeg is moet je em bijvullen. Dit principe eigenlijk voor uhm ja, allesquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:20 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik drink alleen bij feesten en partijenen naar de tering zuipen met speciale gelegenheden
![]()
Hmm weet ik niet, ik zou haast denken van wel. Alhoewel je met een 8 gemiddeld voor je VWO wel meteen geplaatst wordt. Geen idee! Maar maakt nu ook niet meer uitquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:18 schreef FlashingLights het volgende:
[..]
Moet je eigenlijk ook loten bij sommige studies ook al heb je een HBO diploma?
vervelend altijd hequote:Op woensdag 11 juni 2008 23:32 schreef Cocktailprikker het volgende:
Reager eens iemand, men f5 knop gaat kapot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We hadden de applicatie 2 uur van tevoren "af", ik heb echt niet kunnen testenquote:De student kan methodisch een gebruikersonderzoek of een bruikbaarheidonderzoek opzetten en uitvoeren.
Guitar Heroquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:47 schreef Brammie1 het volgende:
even pimpen met mijn nieuwe hobby![]()
[ link | afbeelding ]
Hee, dat biologie boek heb ik ookquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:47 schreef Brammie1 het volgende:
even pimpen met mijn nieuwe hobby![]()
[ link | afbeelding ]
Of je zuigt gewoon iets uit je duim ... het gebruik van TMap was zeer leerzaam.quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:47 schreef LastRequest het volgende:
[..]
We hadden de applicatie 2 uur van tevoren "af", ik heb echt niet kunnen testen
Dan maar m'n onderzoek van vorig semester gebruiken.. elders behaalde competenties moeten ook gelden vind ik.
Paint0rz :equote:Op woensdag 11 juni 2008 23:54 schreef LastRequest het volgende:
Zusje heeft een Kinder Bueno voor me gekocht net
Oke soms is ze wel lief.
Vond je m'n paint zo mooi?quote:
kan je nagaan,.. ik stond lekker onder de douchequote:Op woensdag 11 juni 2008 23:43 schreef LastRequest het volgende:
Ja zoiets viel mij ook al op
Ik ben ook de enige die in zowat iedere post "hahaha" ofzo typt hahaha (god dat was ook niet expres)
haha, swarma komt meteen online yasha
quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:59 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Vond je m'n paint zo mooi?
Ik wil heel graag maar dat gaat weer veel te lang duren terwijl ik aan portfolio bezig ben
ja idd,, wij heben aan het einde van t jaar zon gesprekquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:58 schreef LastRequest het volgende:
Haha nee de docenten weten ook dat het niet gebeurd is
Maar ik had in een ander semester een excellent voor usability testing.. en dat is toch het hele idee van competentiegericht onderwijs? Dat je ook gebruik kunt maken van elders behaalde competenties
ik vond ze de beste eigelijk welquote:Op donderdag 12 juni 2008 00:02 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]![]()
nah was wel 1 vd betere die hier ooit langs is gekomen
hij kan goed painten en heeft wel grappige topicsquote:Op donderdag 12 juni 2008 00:17 schreef J-heronimus het volgende:
Wat heeft iedereen met beverton, wat heeft die gast in vredesnaam gedaan dat hij zo vereerd wordt op dit forum?
Een eenmaal behaalde competentie lasts a lifetime.quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:58 schreef LastRequest het volgende:
Maar ik had in een ander semester een excellent voor usability testing.. en dat is toch het hele idee van competentiegericht onderwijs? Dat je ook gebruik kunt maken van elders behaalde competenties
Begin onderhand wel nieuwsgierig te worden hoe de samenwerking nu was met de programmeurs ... wat zijn nu de doorsnee klachten van de vormgever.quote:Op donderdag 12 juni 2008 00:40 schreef LastRequest het volgende:
Ik ben nog bezig met m'n portfolio, ook al raad jij mij dat af
Maar wat doen jullie nu precies als vormgevers ... leveren jullie de use cases aan bijvoorbeeld of moet ik denken aan gewoon het design in paint ofzo? En moet ik denken aan HCI of is dat te ver gedacht.quote:Op donderdag 12 juni 2008 00:47 schreef LastRequest het volgende:
Mijn ene programmeur was top, het enige was dat ik niet vaak te zien kreeg wat er af was. Maar hij werkte keihard en deed dat precies volgens mijn interactiedocumenten enz. Enige nadeel was dat ie op een gegeven moment besloot mijn dialoog te schrappen en er zelf een te verzinnen, terwijl dat dialoog bewijslast was voor een van mijn indicatorenMaar geeft niks, dat is opgelost nadat ik dat vertelde.
De andere programmeur tsja, die deed wel goede dingen maar gewoon erg weinig. Die had zoiets van ik slaag met half werk ook wel als ik maar een goed portfolio schrijf.. jammer!
Interaction design, doen we ook.. maar ik weet niet of dat op het niveau is dat jij bedoelt. Ik beschrijf wel waar het systeem allemaal over na moet denken op het moment dat de gebruiker op poppetje 3 in de discotheek klikt bijvoorbeeld.quote:Human–computer interaction (HCI) is the study of interaction between people (users) and computers.
Ik heb hier dit boek liggen welke dat min of meer aanraad. Overigens een waardeloos boek maar dat terzijde.quote:
Vooral dus flash en de webapplicaties ... het is dus niet dat jullie een ontwerp maken voor een doorsnee applicatie? Of is dat ook iets wat je denkt dat kan later ook het geval zijn?quote:Op donderdag 12 juni 2008 01:00 schreef LastRequest het volgende:
zodat de programmeurs in principe alleen de assets in de locatie hoeven te zetten en de Actionscript (3) eraan toe te voegen
Dat is een onderdeel van HCI ... kunnen mensen de tekst op de knoppen wel lezen etc.quote:Op donderdag 12 juni 2008 01:00 schreef LastRequest het volgende:
Ik verzorgde binnen dit project ook de User Experience, in de gaten houden of het leuk is om te spelen, of dingen goed werken enz
Het is 1 uur en het volgende studentje gaat slapen ...quote:Op donderdag 12 juni 2008 01:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga maar eens slapen want ik heb geen flauw idee hoe laat de brandweer morgenvroeg op de stoep staat
Tja, het is niet mijn ding het is niet voorniets dat HCI/KI vaak niet op de bètafaculteit zit gelijk bijv. informatica. Overigens de KI'ers kunnen soms nog beter programmeren dan informatici. Heb nooit begrepen dat ze die ook niet bij de bètafaculteit stoppen ... maar goed mensen heh mensen staan centraal.quote:Op donderdag 12 juni 2008 01:11 schreef LastRequest het volgende:
Ja dat laatste, HCI dan blijkbaar, heb ik in een ander semester allemaal gehad, echt heel nuttig & leerzaam vind ik! Daar heb ik dus ook uitgebreid leren Usability Testen, met camera's op de handen en ogen gericht enzo...
Maar geen C++, C#, Delphi, etc.?quote:Op donderdag 12 juni 2008 01:11 schreef LastRequest het volgende:
We zijn op dit moment bezig in Flash, dat hoort bij dit semester, maar ik heb ook in projecten gezeten waar we werkten met Ajax, Javascript, PHP enz..
Over C++ hoor ik wel eens, maar Delphi doen ze volgens mij niet.quote:Op donderdag 12 juni 2008 01:14 schreef FlashingLights het volgende:
Maar geen C++, C#, Delphi, etc.?
Dat zou niets voor mijn zijn ... maar ga je eigenlijk nog door na de HAN want het is wel grappig dat een groot gedeelte vervolgens niet de HCI kant opgaat.quote:Op donderdag 12 juni 2008 01:18 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Communicatie & Multimedia Design.
Gruwel ... al de puntje puntje puntje talen niets beats object pascal hence delphi.quote:Op donderdag 12 juni 2008 01:21 schreef Aibmi het volgende:
De informatici krijgen er voornamelijk Java/C++/C#
Als je HCI leuk vindt dan zou ik dit doen http://www.ru.nl/kunstmatigeintelligentie/ ... met hun NICI.quote:Op donderdag 12 juni 2008 01:22 schreef LastRequest het volgende:
Misschien communicatiewetenschap aan de RU. Ik heb gewoon nog steeds geen idee wat ik wil 'worden'
Ze spelen vooral in op de arbeidsmarkt, er wordt gewoon nauwelijks in delphi geprogrammeerd. En verder gaat het meer om de principes dan om een specifieke taal natuurlijkquote:Op donderdag 12 juni 2008 01:25 schreef FlashingLights het volgende:
[..]
Gruwel ... al de puntje puntje puntje talen niets beats object pascal hence delphi.
Ik heb een Fender Squier Mike Dirnt Precision Bassquote:Op donderdag 12 juni 2008 00:13 schreef morgane het volgende:
Oew, een basgitaarheb je goed aangepakt Bram, met die Fender versterker! Welk merk bas, en waar gekocht? Ik speel zelf een paar jaartjes electrisch en sinds kort acoustische gitaar, maar ik geloof dat de bas van mn oom staat te verstoffen, dus toch maar eens lenen
ik hoorde dat er vette lampjes op t podium stondenquote:Op donderdag 12 juni 2008 02:50 schreef Mikkie het volgende:
Zo... net thuis. A-feest was niet denderend dus nu maar even een paar uurtjes slaap pakken voor de trip naar Zwitserland morgen
Acht uur de wekker dus het wordt tijd dat ik er nu in kruip
Javaquote:Op donderdag 12 juni 2008 09:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
mogguh![]()
Ik vind Beverton ook een kut-user eerste klas.
Java ftw!
LR respect, tot half 3 doorgaan voor je studie
.
Mikkie, have fun in Zwiterland.
Ja, ik sliep al voor 11en.
Zo, ik ben weer bij.
Ik ken het, vanochtend om half 8 wakker gemaakt door een taxiquote:Op donderdag 12 juni 2008 09:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Goedemorgen
Ik had nog veel langer kunnen slapen maar dacht zal maar opstaan als de brandweer komt controleren vandaag
ik hoorde de sirene al...quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zie je ze zijn er al..
Zo tof een huisbaas die het allemaal ff doorgeeft
Ja zou goed kunnen... Volgens mij wel... Hoezo, had je me gespot?quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:06 schreef swarmahoer het volgende:
hej hosti reed jij gister op de fiets over t kk plein rond half 6 ofzo ?
Lieve schat, om je even na je p2000 verslaving weer op de grond te zetten..quote:
vandaar de smiley ook mutsquote:Op donderdag 12 juni 2008 10:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Lieve schat, om je even na je p2000 verslaving weer op de grond te zetten..
De brandweer gebruikt niet altijd sirenes
ja dan welquote:Op donderdag 12 juni 2008 10:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja zou goed kunnen... Volgens mij wel... Hoezo, had je me gespot?
Zo van dan kom jij tenminste ook nog eens aan je trekkenquote:Op donderdag 12 juni 2008 10:16 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
vandaar de smiley ook mutseb ga de brandweermannen maar versieren miss mag je wel aan hun spuit zitten
quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:17 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja dan welk herkende je ergens van
maar was neit ddichtbijgenoeg om ff hoi te zeggen of te kijken of je het écht wel was
Zou een werkende nog om 1.30 op Fok zitten ... betreft het tweede IK.quote:Op donderdag 12 juni 2008 01:44 schreef LastRequest het volgende:
Maare, wat doe jij nu dan eigenlijk FL?
Behalve Kanye luisteren![]()
Je studeert niet meer neem ik aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |