Tja, het is niet mijn ding het is niet voorniets dat HCI/KI vaak niet op de bètafaculteit zit gelijk bijv. informatica. Overigens de KI'ers kunnen soms nog beter programmeren dan informatici. Heb nooit begrepen dat ze die ook niet bij de bètafaculteit stoppen ... maar goed mensen heh mensen staan centraal.quote:Op donderdag 12 juni 2008 01:11 schreef LastRequest het volgende:
Ja dat laatste, HCI dan blijkbaar, heb ik in een ander semester allemaal gehad, echt heel nuttig & leerzaam vind ik! Daar heb ik dus ook uitgebreid leren Usability Testen, met camera's op de handen en ogen gericht enzo...
Maar geen C++, C#, Delphi, etc.?quote:Op donderdag 12 juni 2008 01:11 schreef LastRequest het volgende:
We zijn op dit moment bezig in Flash, dat hoort bij dit semester, maar ik heb ook in projecten gezeten waar we werkten met Ajax, Javascript, PHP enz..
Over C++ hoor ik wel eens, maar Delphi doen ze volgens mij niet.quote:Op donderdag 12 juni 2008 01:14 schreef FlashingLights het volgende:
Maar geen C++, C#, Delphi, etc.?
Dat zou niets voor mijn zijn ... maar ga je eigenlijk nog door na de HAN want het is wel grappig dat een groot gedeelte vervolgens niet de HCI kant opgaat.quote:Op donderdag 12 juni 2008 01:18 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Communicatie & Multimedia Design.
Gruwel ... al de puntje puntje puntje talen niets beats object pascal hence delphi.quote:Op donderdag 12 juni 2008 01:21 schreef Aibmi het volgende:
De informatici krijgen er voornamelijk Java/C++/C#
Als je HCI leuk vindt dan zou ik dit doen http://www.ru.nl/kunstmatigeintelligentie/ ... met hun NICI.quote:Op donderdag 12 juni 2008 01:22 schreef LastRequest het volgende:
Misschien communicatiewetenschap aan de RU. Ik heb gewoon nog steeds geen idee wat ik wil 'worden'
Ze spelen vooral in op de arbeidsmarkt, er wordt gewoon nauwelijks in delphi geprogrammeerd. En verder gaat het meer om de principes dan om een specifieke taal natuurlijkquote:Op donderdag 12 juni 2008 01:25 schreef FlashingLights het volgende:
[..]
Gruwel ... al de puntje puntje puntje talen niets beats object pascal hence delphi.
Ik heb een Fender Squier Mike Dirnt Precision Bassquote:Op donderdag 12 juni 2008 00:13 schreef morgane het volgende:
Oew, een basgitaarheb je goed aangepakt Bram, met die Fender versterker! Welk merk bas, en waar gekocht? Ik speel zelf een paar jaartjes electrisch en sinds kort acoustische gitaar, maar ik geloof dat de bas van mn oom staat te verstoffen, dus toch maar eens lenen
ik hoorde dat er vette lampjes op t podium stondenquote:Op donderdag 12 juni 2008 02:50 schreef Mikkie het volgende:
Zo... net thuis. A-feest was niet denderend dus nu maar even een paar uurtjes slaap pakken voor de trip naar Zwitserland morgen
Acht uur de wekker dus het wordt tijd dat ik er nu in kruip
Javaquote:Op donderdag 12 juni 2008 09:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
mogguh![]()
Ik vind Beverton ook een kut-user eerste klas.
Java ftw!
LR respect, tot half 3 doorgaan voor je studie
.
Mikkie, have fun in Zwiterland.
Ja, ik sliep al voor 11en.
Zo, ik ben weer bij.
Ik ken het, vanochtend om half 8 wakker gemaakt door een taxiquote:Op donderdag 12 juni 2008 09:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Goedemorgen
Ik had nog veel langer kunnen slapen maar dacht zal maar opstaan als de brandweer komt controleren vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |