abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59324074
Nu krijg ik zin om te painten
pi_59324087
Paint maar!
Paint jullie meeting
The rock candy's melted, only diamonds now remain
pi_59324106
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 23:58 schreef LastRequest het volgende:

Maar ik had in een ander semester een excellent voor usability testing.. en dat is toch het hele idee van competentiegericht onderwijs? Dat je ook gebruik kunt maken van elders behaalde competenties
Een eenmaal behaalde competentie lasts a lifetime.
pi_59324116
Wooojoooo het is gewoon al half 1
  donderdag 12 juni 2008 @ 00:27:55 #230
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_59324136
Stomme fout

Zet net FearFM aan en tis me toch lekker wil wel de hele set opnemen maar ik moet 0615 weer op
pi_59324177
ik ga maar eens pitten tot morgen allemaal
guus meeuwis
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_59324275
Het is 12 uur geweest en elke student slaapt weer. Op zulke momenten mis ik Nickthedick en brennie met hun oeverloze slow chats snachts.
pi_59324309
Ik slaap niet
Ik ben nog bezig met m'n portfolio, ook al raad jij mij dat af [potverdrie ik wil hier een smiley die niet kan! ik heb em nu voor het bericht gezet dan maar haha, die met die tong ]
pi_59324334
Hoezo kan die niet?
pi_59324386
Staat er bij mij niet bij
pi_59324388
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 00:40 schreef LastRequest het volgende:

Ik ben nog bezig met m'n portfolio, ook al raad jij mij dat af
Begin onderhand wel nieuwsgierig te worden hoe de samenwerking nu was met de programmeurs ... wat zijn nu de doorsnee klachten van de vormgever.
pi_59324420
Mijn ene programmeur was top, het enige was dat ik niet vaak te zien kreeg wat er af was. Maar hij werkte keihard en deed dat precies volgens mijn interactiedocumenten enz. Enige nadeel was dat ie op een gegeven moment besloot mijn dialoog te schrappen en er zelf een te verzinnen, terwijl dat dialoog bewijslast was voor een van mijn indicatoren Maar geeft niks, dat is opgelost nadat ik dat vertelde.
De andere programmeur tsja, die deed wel goede dingen maar gewoon erg weinig. Die had zoiets van ik slaag met half werk ook wel als ik maar een goed portfolio schrijf.. jammer!
  donderdag 12 juni 2008 @ 00:47:35 #238
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_59324422
Ik leg mn laptop nu ook maar eens weg, good night!
pi_59324514
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 00:47 schreef LastRequest het volgende:

Mijn ene programmeur was top, het enige was dat ik niet vaak te zien kreeg wat er af was. Maar hij werkte keihard en deed dat precies volgens mijn interactiedocumenten enz. Enige nadeel was dat ie op een gegeven moment besloot mijn dialoog te schrappen en er zelf een te verzinnen, terwijl dat dialoog bewijslast was voor een van mijn indicatoren Maar geeft niks, dat is opgelost nadat ik dat vertelde.
De andere programmeur tsja, die deed wel goede dingen maar gewoon erg weinig. Die had zoiets van ik slaag met half werk ook wel als ik maar een goed portfolio schrijf.. jammer!
Maar wat doen jullie nu precies als vormgevers ... leveren jullie de use cases aan bijvoorbeeld of moet ik denken aan gewoon het design in paint ofzo? En moet ik denken aan HCI of is dat te ver gedacht.
pi_59324556
Ik slaap niet.
pi_59324574
ik was heel ver met mijn paint maar toen verklootte ik iets. en nu ben ik te moe om overnieuw te gaan
pi_59324658
in Paint
HCI is te ver gedacht want dat ken ik niet

Ik heb nu bijvoorbeeld voor een interactieve applicatie aangeleverd; een compleet ontwerp qua welke locaties zitten erin, een tabel met alle assets die in de locaties aanwezig moeten zijn (animaties, audiofragmenten, movieclips), deze moeten namelijk allemaal door onszelf gemaakt worden, en een interactiedocument. Daarin staat precies welke asset welke waarden en interacties en wat dan ook moeten hebben, zodat de programmeurs in principe alleen de assets in de locatie hoeven te zetten en de Actionscript (3) eraan toe te voegen. Ik verzorgde binnen dit project ook de User Experience, in de gaten houden of het leuk is om te spelen, of dingen goed werken enz... Tsja, moeilijk verhaal. We doen wel iets meer dan alleen maar ontwerpen in Photoshop/Paint, daar ben ik zelf namelijk niet eens zo goed in.
pi_59324671
Aah zonde Yasha!!
En de use cases leveren we ook aan, dit project dan gedaan in de vorm van het interactiedocument.
pi_59324686
quote:
Human–computer interaction (HCI) is the study of interaction between people (users) and computers.
Interaction design, doen we ook.. maar ik weet niet of dat op het niveau is dat jij bedoelt. Ik beschrijf wel waar het systeem allemaal over na moet denken op het moment dat de gebruiker op poppetje 3 in de discotheek klikt bijvoorbeeld.
pi_59324693
Ik ga maar eens slapen want ik heb geen flauw idee hoe laat de brandweer morgenvroeg op de stoep staat
pi_59324769
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 01:00 schreef LastRequest het volgende:

in Paint
Ik heb hier dit boek liggen welke dat min of meer aanraad. Overigens een waardeloos boek maar dat terzijde.

quote:

zodat de programmeurs in principe alleen de assets in de locatie hoeven te zetten en de Actionscript (3) eraan toe te voegen
Vooral dus flash en de webapplicaties ... het is dus niet dat jullie een ontwerp maken voor een doorsnee applicatie? Of is dat ook iets wat je denkt dat kan later ook het geval zijn?
quote:
Ik verzorgde binnen dit project ook de User Experience, in de gaten houden of het leuk is om te spelen, of dingen goed werken enz
Dat is een onderdeel van HCI ... kunnen mensen de tekst op de knoppen wel lezen etc.
pi_59324781
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 01:02 schreef Yashaaaaa het volgende:

Ik ga maar eens slapen want ik heb geen flauw idee hoe laat de brandweer morgenvroeg op de stoep staat
Het is 1 uur en het volgende studentje gaat slapen ...
pi_59324809
Kut jeugd van tegenwoordig ook

NB niet DE jeugd
pi_59324813
Ja dat laatste, HCI dan blijkbaar, heb ik in een ander semester allemaal gehad, echt heel nuttig & leerzaam vind ik! Daar heb ik dus ook uitgebreid leren Usability Testen, met camera's op de handen en ogen gericht enzo...
We zijn op dit moment bezig in Flash, dat hoort bij dit semester, maar ik heb ook in projecten gezeten waar we werkten met Ajax, Javascript, PHP enz..
pi_59324814
Meer stijl dan een homo nietwaar?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')