Tja, die werkhouding had ik eerst ook, gelukkig ben ik nu ouder en wijzer. Je kunt goed je best doen en een goed punt scoren, alleen wat heb je eraan? Er zijn maar weinig bedrijven die om een cijferlijst vragen, kortom je bent gelijk aan degene die met niets doen een 6 heeft gehaald. Het enigste verschil hij had wat minder stress en wat meer vrije tijd.quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:57 schreef LastRequest het volgende:
FlashingLights jij bent echt niet relaxed voor mij als het om school gaat haha.. Ik weet dat het niets voorstelt en dat de docent er amper naar kijkt, maar ik wil zelf graag met een goed gevoel slagen.. en niet zoals driekwart van de school er met de pet naar gooien en dan alleen maar denken jeuuuj ik ben geslaagd. Ik wil m'n diploma graag een beetje verdienen...
quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
En anders is er de befaamde en altijd werkende Yashi-methode.
Stress en onzekerheid is wat je er voor terug krijgt ... het is een soort van zelfkastijding waar ik vroeger ook nog aan mee deed.quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:17 schreef LastRequest het volgende:
Hoe zweverig het ook klinkt, doe het voor mezelf.
Als ik geen vertrouwen heb in mijn eigen papiertje, dan is het nog niets waard.
En later kijk je terug en denk je wat ben ik er mee opgeschoten ... wat weegt zwaarder de stress nu of een goed gevoel dat 10 minuten duurt wanneer je je diploma mag ontvangen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:17 schreef LastRequest het volgende:
En tot nu toe heeft het me meer erkenning gebracht dan bij jou blijkbaar, want ik ben een van de weinigen die alles in één keer gehaald heeft
Hé, ik zeg niet hanteer de Yashi-methode maar meer zoek de optimale balans tussen inzet en wat je er voor terug krijgt.quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gelukkig heeft LR een zelfstandige houding en laat ze zich niet door jou ompraten.
ja slecht hequote:Op woensdag 11 juni 2008 22:44 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb echt al maaaanden niet bij de mac gegeten en jij eet er zowat iedere dag
ja iddquote:Op woensdag 11 juni 2008 22:57 schreef Cocktailprikker het volgende:
Fuck man swarma, jij gaat nog vaker naar de mac dan ik
Ik had eerst zoiets van, fuck it man als ik dat diploma heb is het toch goed? 3.7 voor wiskunde = een 4 = geslaagd jwt.quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:59 schreef morgane het volgende:
Ik kan me wel vinden in Last Requestik weet vrijwel zeker dat ik geslaagd ben en de studie die ik ga doen is geen lotingstudie of wat dan ook, maar toch hoop ik echt op goede cijfers
altijd die buitenlandersquote:
je bent makkelijk te beinvloedenquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:07 schreef Cocktailprikker het volgende:
fuck man, fucking niet normaal meer. Net een amerikaanse film gekeken en fucking het woord fuck komt weer in mijn vocabulaire...
das ook niet veelquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:10 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik stop voortaan bij 3 bier in een uur
Moet je eigenlijk ook loten bij sommige studies ook al heb je een HBO diploma?quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:07 schreef LastRequest het volgende:
Wilde ik toelating doen ergens waar het wel uitmaakte, en daar zat ik niet bepaald in een hoge klasse met m'n matige voldoendes..
Voortaanquote:
over de waalkade en dan onder het tunneltje bij de gelderlander doorquote:Op woensdag 11 juni 2008 21:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ah gezellig mijn moeder komt me morgen ophalen samen met mijn tante..
Kunnen ze meteen het huis in schone staat zien en gaan we even shoppen
En ik dan terugrijden nach hause want mijn moeder is doodsbang voor het Keizer karel plein.
Dus meteen de vraag of jullie teovallig een manier weten om deze te mijden
Behalve via de waalbrug te gaan
uhm ik denk het welquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:13 schreef swarmahoer het volgende:
je komt wel naar de meet he coctailleg maar vast 15 euro opzij en zorg dat je fiets geplakt is enzo
ik drink alleen bij feesten en partijenquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:18 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Voortaan
Als ik stevig doordrink merk ik de dag erna als ik moet hoesten / lang moet praten etc, een soort bloedsmaak in mijn keel / mond. Niet echt puur bloed ofzo... Maar echt super is het niet. Buiten dat is het eigenlijk onzin om je compleet van de kaart te zuipen, kost alleen maar geld en aantrekkelijker word je er ook niet door![]()
Wijsheid komt met de jaren zeggen ze, ik vrees dat ik net een level omhoog gegaan ben
Probleem is, ik wil alles zo snel / veel mogelijk. Dit geldt voor eten, drinken, alle genot van het leven. Als een glas vol is moet het leeg en als het leeg is moet je em bijvullen. Dit principe eigenlijk voor uhm ja, allesquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:20 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik drink alleen bij feesten en partijenen naar de tering zuipen met speciale gelegenheden
![]()
Hmm weet ik niet, ik zou haast denken van wel. Alhoewel je met een 8 gemiddeld voor je VWO wel meteen geplaatst wordt. Geen idee! Maar maakt nu ook niet meer uitquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:18 schreef FlashingLights het volgende:
[..]
Moet je eigenlijk ook loten bij sommige studies ook al heb je een HBO diploma?
vervelend altijd hequote:Op woensdag 11 juni 2008 23:32 schreef Cocktailprikker het volgende:
Reager eens iemand, men f5 knop gaat kapot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We hadden de applicatie 2 uur van tevoren "af", ik heb echt niet kunnen testenquote:De student kan methodisch een gebruikersonderzoek of een bruikbaarheidonderzoek opzetten en uitvoeren.
Guitar Heroquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:47 schreef Brammie1 het volgende:
even pimpen met mijn nieuwe hobby![]()
[ link | afbeelding ]
Hee, dat biologie boek heb ik ookquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:47 schreef Brammie1 het volgende:
even pimpen met mijn nieuwe hobby![]()
[ link | afbeelding ]
Of je zuigt gewoon iets uit je duim ... het gebruik van TMap was zeer leerzaam.quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:47 schreef LastRequest het volgende:
[..]
We hadden de applicatie 2 uur van tevoren "af", ik heb echt niet kunnen testen
Dan maar m'n onderzoek van vorig semester gebruiken.. elders behaalde competenties moeten ook gelden vind ik.
Paint0rz :equote:Op woensdag 11 juni 2008 23:54 schreef LastRequest het volgende:
Zusje heeft een Kinder Bueno voor me gekocht net
Oke soms is ze wel lief.
Vond je m'n paint zo mooi?quote:
kan je nagaan,.. ik stond lekker onder de douchequote:Op woensdag 11 juni 2008 23:43 schreef LastRequest het volgende:
Ja zoiets viel mij ook al op
Ik ben ook de enige die in zowat iedere post "hahaha" ofzo typt hahaha (god dat was ook niet expres)
haha, swarma komt meteen online yasha
quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:59 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Vond je m'n paint zo mooi?
Ik wil heel graag maar dat gaat weer veel te lang duren terwijl ik aan portfolio bezig ben
ja idd,, wij heben aan het einde van t jaar zon gesprekquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:58 schreef LastRequest het volgende:
Haha nee de docenten weten ook dat het niet gebeurd is
Maar ik had in een ander semester een excellent voor usability testing.. en dat is toch het hele idee van competentiegericht onderwijs? Dat je ook gebruik kunt maken van elders behaalde competenties
ik vond ze de beste eigelijk welquote:Op donderdag 12 juni 2008 00:02 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]![]()
nah was wel 1 vd betere die hier ooit langs is gekomen
hij kan goed painten en heeft wel grappige topicsquote:Op donderdag 12 juni 2008 00:17 schreef J-heronimus het volgende:
Wat heeft iedereen met beverton, wat heeft die gast in vredesnaam gedaan dat hij zo vereerd wordt op dit forum?
Een eenmaal behaalde competentie lasts a lifetime.quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:58 schreef LastRequest het volgende:
Maar ik had in een ander semester een excellent voor usability testing.. en dat is toch het hele idee van competentiegericht onderwijs? Dat je ook gebruik kunt maken van elders behaalde competenties
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |