Nee dan ben ik ook heel blij, maar ik ben minder blij als ik weet dat het niet zo goed is als ik zou kunnen! Zal vast raar zijn, maar zo is het bij mij wel haha.quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoe denk jij dan als je slaagt?
hiep hoi
Valt reuze meequote:Op woensdag 11 juni 2008 22:03 schreef LastRequest het volgende:
Zal vast raar zijn, maar zo is het bij mij wel haha.
Tja, die werkhouding had ik eerst ook, gelukkig ben ik nu ouder en wijzer. Je kunt goed je best doen en een goed punt scoren, alleen wat heb je eraan? Er zijn maar weinig bedrijven die om een cijferlijst vragen, kortom je bent gelijk aan degene die met niets doen een 6 heeft gehaald. Het enigste verschil hij had wat minder stress en wat meer vrije tijd.quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:57 schreef LastRequest het volgende:
FlashingLights jij bent echt niet relaxed voor mij als het om school gaat haha.. Ik weet dat het niets voorstelt en dat de docent er amper naar kijkt, maar ik wil zelf graag met een goed gevoel slagen.. en niet zoals driekwart van de school er met de pet naar gooien en dan alleen maar denken jeuuuj ik ben geslaagd. Ik wil m'n diploma graag een beetje verdienen...
quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
En anders is er de befaamde en altijd werkende Yashi-methode.
Stress en onzekerheid is wat je er voor terug krijgt ... het is een soort van zelfkastijding waar ik vroeger ook nog aan mee deed.quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:17 schreef LastRequest het volgende:
Hoe zweverig het ook klinkt, doe het voor mezelf.
Als ik geen vertrouwen heb in mijn eigen papiertje, dan is het nog niets waard.
En later kijk je terug en denk je wat ben ik er mee opgeschoten ... wat weegt zwaarder de stress nu of een goed gevoel dat 10 minuten duurt wanneer je je diploma mag ontvangen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:17 schreef LastRequest het volgende:
En tot nu toe heeft het me meer erkenning gebracht dan bij jou blijkbaar, want ik ben een van de weinigen die alles in één keer gehaald heeft
Hé, ik zeg niet hanteer de Yashi-methode maar meer zoek de optimale balans tussen inzet en wat je er voor terug krijgt.quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gelukkig heeft LR een zelfstandige houding en laat ze zich niet door jou ompraten.
ja slecht hequote:Op woensdag 11 juni 2008 22:44 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb echt al maaaanden niet bij de mac gegeten en jij eet er zowat iedere dag
ja iddquote:Op woensdag 11 juni 2008 22:57 schreef Cocktailprikker het volgende:
Fuck man swarma, jij gaat nog vaker naar de mac dan ik
Ik had eerst zoiets van, fuck it man als ik dat diploma heb is het toch goed? 3.7 voor wiskunde = een 4 = geslaagd jwt.quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:59 schreef morgane het volgende:
Ik kan me wel vinden in Last Requestik weet vrijwel zeker dat ik geslaagd ben en de studie die ik ga doen is geen lotingstudie of wat dan ook, maar toch hoop ik echt op goede cijfers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |