ik had t ook niet door zo snel...quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oh damn ja, dat kwartje valt idd.
Sterkte Dupje, succes met 't spelen, gaat lukken
ik ben er altijdquote:Op woensdag 11 juni 2008 15:56 schreef LastRequest het volgende:
Aah zie je wel ik wist dat je wel gemeld had waar je heen was..
Swarma is er ook meteen weer
je bent gewoon een van de belangrijke steunpilaren van dit topicquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik vind het wel opvallend dat als ik er even niet ben ik toch regelmatig mijn naam voorbij zie komen
Net als gisterochtend en vanochtend.. Van Yashi slaapt zeker nog![]()
Jullie kunnen niet zonder me hea
en alweer worden de jetsers van yasha besprokenquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
AA maakt zijn eigen naamtopic en LIEGT
Als dat op mij slaatquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:25 schreef FlashingLights het volgende:
Geen bussen dus morgen ...... en niet iedereen heeft een aardige vader die je zomaar even komt ophalen.
Vind je wel geil hequote:Op woensdag 11 juni 2008 16:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik vind het wel opvallend dat als ik er even niet ben ik toch regelmatig mijn naam voorbij zie komen
Net als gisterochtend en vanochtend.. Van Yashi slaapt zeker nog![]()
Jullie kunnen niet zonder me hea
Snel, laat je tieten zienquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:42 schreef LastRequest het volgende:
Volgens mij ben ik uitgepraat jongens
ik ook, heb geen cup a soup gehad denk ikquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:42 schreef LastRequest het volgende:
Volgens mij ben ik uitgepraat jongens
Ja maar aangezien jullie het zo vervelend vinden dat we zoveel overeenkomen, wil ik dit op geheel andere wijze aanpakkenquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:46 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Snel, laat je tieten zien![]()
it works for Yashi![]()
Je trakteert ons op bier?quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:50 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ja maar aangezien jullie het zo vervelend vinden dat we zoveel overeenkomen, wil ik dit op geheel andere wijze aanpakken(en dan bedoel ik niet een ander lichaamsdeel ofzo)
quote:
morgane ik heb een trom pet gewonnen op fokquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:55 schreef morgane het volgende:
Oooow dus híj is Heronimus! Hoi![]()
Oeh ik lees hier iets over loempia's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |