Bamquote:Op woensdag 11 juni 2008 11:35 schreef JortK het volgende:
Houniet fother mucker!
Netjes.quote:
Dat laat ik wel over aan een leuke chick.quote:
Ja dat hebben wij dus nu ook, ongeveer. We kunnen pas als laatste, dus we moeten drie klassen eerst aanhorenquote:Op woensdag 11 juni 2008 11:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat laat ik wel over aan een leuke chick.
Maar laat presenteren zuigt wel. Ik moest maandag om half 5, nadat al 4 andere groepjes hun presentatie hadden gehouden over hetzelfde project
.
Ik studeer Sport, Gezondheid en Management.quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:44 schreef JortK het volgende:
Wat voor studie doe je Houniet?
Ik kan me niet voorstellen welke kant je daarmee op kuntquote:Op woensdag 11 juni 2008 11:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik studeer Sport, Gezondheid en Management.
Dan je kans afwachten tot deze vol is.quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niet netjes... ik wilde hem dichtposten om op gelijke hoogte te komen met Lenny.
Heb ik al opquote:
Had ik niet, ik had een wafel.quote:Bokkenpoot
Je hebt geen bokkenpoten?quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Heb ik al op
[..]
Had ik niet, ik had een wafel.
Nee.quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hebt geen bokkenpoten? [ afbeelding ]
Doe eens een gok.quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:46 schreef JortK het volgende:
Ik kan me niet voorstellen welke kant je daarmee op kunt
Je eigenste sportschool beginnenquote:
ik nu ookquote:
Wafels zijn alleen lekker als ze net uit het wafelijzer komen, anders laat maar zitten....quote:[..]
Had ik niet, ik had een wafel.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:54 schreef Muck het volgende:
[..]
ik nu ook
[..]
Wafels zijn alleen lekker als ze net uit het wafelijzer komen, anders laat maar zitten....
Wat ist?quote:
Gelukkig maar!quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:58 schreef Miljonair het volgende:
Zo, zonder kleerscheuren uit het vliegtuig gekomen!![]()
Toch wel handig een schietstoel met parachute!
Bijvoorbeeld. Een van de 900 voorbeeldenquote:
Pannenkoekquote:Op woensdag 11 juni 2008 11:54 schreef JortK het volgende:
Je kunt gaan voetballen?
JA JAquote:Op woensdag 11 juni 2008 12:00 schreef JortK het volgende:
[14-06] DEFQON1 #3: Hopen op goed weer!
Houniet heb je die underscore weggehaald
Topic!quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:58 schreef Miljonair het volgende:
quote:
Thanksquote:
Gelukkigquote:Op woensdag 11 juni 2008 11:58 schreef Miljonair het volgende:
Jamaar, dat zwemdiploma kun je wel bij mij halenquote:Op woensdag 11 juni 2008 12:00 schreef Houniet het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Een van de 900 voorbeelden
[..]
Pannenkoek. Dat kan je zelfs zonder zwemdiploma!
quote:
Trust mequote:
Dat moet dan zijn 3e wordenquote:
Dank je!quote:
Kinkyquote:Op woensdag 11 juni 2008 12:03 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Trust me
Als ik dat had gedaan, had ik er wel voor gezorgd dat je niet meer kon posten
quote:
O ik moet nog een nieuw accesspoint halenquote:Op woensdag 11 juni 2008 12:09 schreef MPG het volgende:
Ik ben ervandoor. Fatsoenlijke accu regelen voor mn laptop
Ik ben even douchenquote:Op woensdag 11 juni 2008 12:09 schreef MPG het volgende:
Ik ben ervandoor. Fatsoenlijke accu regelen voor mn laptop
Goeie eerste postquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:43 schreef Miljonair het volgende:
Hey, wat leuk een koffietopic!!![]()
Ik ben ook een rasechte koffieleut!![]()
jaweeeel, 4 zelfs, maar ik wil er best nog eenquote:
Muck!quote:
Dan moet je nieuwe halen!quote:
*nieuw stripje naar Jort schuiftquote:
hoe ist nou?quote:
Hier ookquote:Op woensdag 11 juni 2008 12:31 schreef Kuukske het volgende:
Zaagmans is zojuist voorbijgefietst!
Ik moest ook lachen.quote:
quote:
Prima vent, die Zaagmans!quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:31 schreef Kuukske het volgende:
Zaagmans is zojuist voorbijgefietst!
quote:
Ja, ik stel hem ook wel op prijs ja.quote:
Nurofen werkt prima!quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:42 schreef DrakenVlieg het volgende:
Schoon en fris![]()
Wel barstende koppijn nog steeds
Kom zondag maar mee naar het zwemmen danquote:
Sowiesoquote:Op woensdag 11 juni 2008 12:19 schreef Muck het volgende:
[..]
jaweeeel, 4 zelfs, maar ik wil er best nog een
altijd mooi op mijn CV
doe ikquote:Op woensdag 11 juni 2008 13:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Kom zondag maar mee naar het zwemmen dan
lekkerquote:Op woensdag 11 juni 2008 13:27 schreef Pheno het volgende:
Bamisoep
Maar dan echtequote:
Ik heb er 4 geloof ik...quote:
Ontelbaar toch. Gezien je soort enzo.quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:29 schreef Pheno het volgende:
Ik weet niet hoeveel zwemdiploma's ik heb
Daarom weet ik het ook niet. Ik heb ook best veel duikcertificaten....quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:32 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ontelbaar toch. Gezien je soort enzo.
Dan heb je er 0quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:29 schreef Pheno het volgende:
Ik weet niet hoeveel zwemdiploma's ik heb
toko shizzle ftwquote:
Ik ben er iedere weekquote:Op woensdag 11 juni 2008 13:36 schreef Kuukske het volgende:
Ik moet ook serieus weer 'ns naar de toko ja. Heerlijk luchtje hangt daar altijd.
En smakelijk voedsel natuurlijk.
Ga ik met je meequote:Op woensdag 11 juni 2008 13:48 schreef JortK het volgende:
Zometeen maar weer eens wat pijnstillers voor me kop halen
Wanneer komt die binnen?quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:49 schreef Pheno het volgende:
Is al besteld ja
Ask Salland. Ik ga het ophalen iig, de baas betaalt toch de diesel. Scheelt me weer een tientjequote:Op woensdag 11 juni 2008 13:51 schreef JortK het volgende:
[..]
Wanneer komt die binnen?
* JortK is benieuwd of het werkt zoals het zou moeten werken
Ik heb ook Ziggo, pauper bedrijfquote:Op woensdag 11 juni 2008 13:53 schreef OA het volgende:
Speciaal voor Sjowhan: Ziggo vestigt klachtenrecord
Slimquote:Op woensdag 11 juni 2008 13:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ask Salland. Ik ga het ophalen iig, de baas betaalt toch de diesel. Scheelt me weer een tientje
Raalte.quote:
hequote:
Oh, zoiets zal het ook wel zijn. Nijmegen, dus niet echt in de buurtquote:
Ziet er tof uit.quote:
Als het regent is het een man!quote:
Die zusquote:
Het kwam niet eens in me opquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
En nee, dit gaat niet over BH-maten, Jort en Pheno (en andere dirty minds)
.
Collega, provinciegenoot, vriend!quote:
Iemand heeft hier al eens gevraagd wat er mis is met een grotere cupmaat, dus die grap was ik even voor nuquote:
Grote tietenquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Iemand heeft hier al eens gevraagd wat er mis is met een grotere cupmaat, dus die grap was ik even voor nu.
wat?quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
En nee, dit gaat niet over BH-maten, Jort en Pheno (en andere dirty minds)
.
ik druk op F5 en het eerste wat ik zie is deze postquote:
Tuurlijk, we zitten toch in ZHquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
OA Jongen
Mooi weer ook in HIA?
Netjes tochquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:50 schreef Muck het volgende:
[..]
ik druk op F5 en het eerste wat ik zie is deze post
quote:
quote:
quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:55 schreef JortK het volgende:
Wat ik net trouwens tegenkom toen ik een plaatje wou uploaden: http://tinypic.com/player.php?v=afc6xh&s=3
quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:55 schreef JortK het volgende:
kwaktet
quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:56 schreef JortK het volgende:
vijftet?
quote:
Multiquotequote:
Maak er eentje aan in STAquote:
Dat gespam laat je echt fappen he?quote:
Nee absoluut niet ik moet er eerder van lachen om de reacties die erop volgen, maar helaas bijt niet iedereenquote:
Het is eerder om van te huilenquote:Op woensdag 11 juni 2008 15:09 schreef JortK het volgende:
[..]
Nee absoluut niet ik moet er eerder van lachen om de reacties die erop volgen, maar helaas bijt niet iedereen
Het wordt vermoeiend.quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:09 schreef JortK het volgende:
[..]
Nee absoluut niet ik moet er eerder van lachen om de reacties die erop volgen, maar helaas bijt niet iedereen
Jammerquote:
quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
HIj moet toch wat he, als zijn vriendin het niet doet.
Mooi, dan kom ik ook weer even posten.quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:18 schreef vrolijke-frits het volgende:
Jort weg, niveau terug in het topic
Oud nieuws!quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:32 schreef JortK het volgende:
OMFG: http://www.dumpert.nl/med(...)etindevolkstuin.html
Geen inspiratiequote:
Beantwoordquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:36 schreef JortK het volgende:
Vriendin mist na 3 jaar opeens 'het gevoel'. Wat nu?
al maanden.quote:
Ik ben geschokt!quote:
Ik ook, de domheid van het gepeupel.quote:
En er dan ook nog zo mee rond durven lopen..quote:
Ben je daar nog steeds door geschokt?quote:
Ik kan het me wel voorstellen. Enige vorm van intelligentie mag toch zeker wel verwacht worden?quote:
quote:
quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:57 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik kan het me wel voorstellen. Enige vorm van intelligentie mag toch zeker wel verwacht worden?
van iedereen die zich mens durft te noemenquote:
Mijn werk is zo intelligent om dat plaatje te blokken, maar dat is echt geen mensquote:Op woensdag 11 juni 2008 17:06 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
van iedereen die zich mens durft te noemen
hahaha, het ging ook om het plaatje daarboven. Hoor jij ook bij 'het gepeupel' ?quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mijn werk is zo intelligent om dat plaatje te blokken, maar dat is echt geen mens
Alleen omdat ik wakker ben?quote:
Hm, ik vraag me af waarom dat in Breda wordt behandeld?quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:19 schreef JortK het volgende:
OA: http://www.formule1.nl/index.php?pid=10&sei=32&nid=7441
Define: [gepeupel]quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:14 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
hahaha, het ging ook om het plaatje daarboven. Hoor jij ook bij 'het gepeupel' ?
*duck*
Tijd voor koffie dusquote:
En tijd voor nieuwe paracetamols!quote:
Ze zet net haar hoofd d'r op, EINS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111!11!quote:
Ik heb er hier nog 80, hebben?quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:22 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
En tijd voor nieuwe paracetamols!
Die zijn lekker?quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:22 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
En tijd voor nieuwe paracetamols!
Graag.. heb er vandaag al een stuk of 6 gehad..quote:
Noodzakelijk meerquote:
Ah, klinkt goedquote:Op woensdag 11 juni 2008 17:34 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Graag.. heb er vandaag al een stuk of 6 gehad..
Ik heb er ook eens een stuk of zes geslikt, en toen uit geweest. Werd ik de volgende ochtend wakker in een grijze mistquote:Op woensdag 11 juni 2008 17:34 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Graag.. heb er vandaag al een stuk of 6 gehad..
Merk nu dat de laatste 2 alweer zijn uitgewerktquote:
Zal heel blij zijn als ik vannacht wel slaap, dan is m'n hoofdpijn wel weer over morgen...quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb er ook eens een stuk of zes geslikt, en toen uit geweest. Werd ik de volgende ochtend wakker in een grijze mist
Gorillas gespot?quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb er ook eens een stuk of zes geslikt, en toen uit geweest. Werd ik de volgende ochtend wakker in een grijze mist
Vast familie van de mijnequote:Op woensdag 11 juni 2008 17:38 schreef DaMart het volgende:
Thuis, en er is een koppijn meegelift vanuit de trein.
Nee, kon met moeite de douche vindenquote:
Join the club, Pheño heeft snoepjes.quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:38 schreef DaMart het volgende:
Thuis, en er is een koppijn meegelift vanuit de trein.
Ik ben hoofdpijn altijd te slim af. Ik ga er van genieten en dan vlucht ie weg.quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:37 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Zal heel blij zijn als ik vannacht wel slaap, dan is m'n hoofdpijn wel weer over morgen...
quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee, kon met moeite de douche vinden![]()
[..]
Join the club, Pheño heeft snoepjes.
Ik heb er net 2 ingenomen...quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:41 schreef Pheno het volgende:
Look at the white pills!
Waarschijnlijk omdat daar een (het) hoofdkantoor van Force India cq. Spyker zit...quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hm, ik vraag me af waarom dat in Breda wordt behandeld?
Oké dan. Hm.quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:52 schreef OA het volgende:
Waarschijnlijk omdat daar een (het) hoofdkantoor van Force India cq. Spyker zit...
Rechtszaak dient over het algemeen in de woonplaats (of district) van de aangeklaade.
Zo, heb ik mijn kennis toch nog eens kunnen overdragen!quote:
Nouja, volgens mij zit Spyker in Rotterdam of Zeeland ergens.quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:56 schreef OA het volgende:
Zo, heb ik mijn kennis toch nog eens kunnen overdragen!
Spyker zit in Zeewolde.quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nouja, volgens mij zit Spyker in Rotterdam of Zeeland ergens.
Force India... het zou wel kunnen. Het enige wat ik uit Force India aan Breda kan linken is Michiel Mol. En Christijan Albers. Maarja, die rijdt niet voor FI.
Zeewolde. Nou dat lijkt op Zeeland.quote:Op woensdag 11 juni 2008 18:05 schreef eer-ik het volgende:
Spyker zit in Zeewolde.
En het oude spyker in a'dam, maar dat bestaal al jaren niet meer.
Spyker zit in Zeewoldequote:Op woensdag 11 juni 2008 17:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nouja, volgens mij zit Spyker in Rotterdam of Zeeland ergens.
Force India... het zou wel kunnen. Het enige wat ik uit Force India aan Breda kan linken is Michiel Mol. En Christijan Albers. Maarja, die rijdt niet voor FI.
Ik zeker niet, heb net wat bij wok to go gehaald wegens gebrek aan zin om te koken.quote:Op woensdag 11 juni 2008 18:08 schreef Fha het volgende:goeie avond.
Iemand toevallig heel veel zin om voor mij te koken?
Spontane actie? Bijzonder event? Wat?wat?wat?quote:Op woensdag 11 juni 2008 18:06 schreef eer-ik het volgende:
Kreeg net een smsje van de manager:
Topactie om in pak te komen jongens, goed bezig.
Precies.quote:Op woensdag 11 juni 2008 18:07 schreef eer-ik het volgende:
Haha, het begint iig met dezelfde drie letters
Ja, maar ik moet werken tot 9 uur.quote:Op woensdag 11 juni 2008 18:08 schreef Fha het volgende:goeie avond.
Ik geef je groot gelijk! Ik had alleen al boodschappen gedaan dus nu vind ik dat ik (of iemand) moet koken ook haha.quote:Op woensdag 11 juni 2008 18:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik zeker niet, heb net wat bij wok to go gehaald wegens gebrek aan zin om te koken.
Ik kan wachtenquote:Op woensdag 11 juni 2008 18:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet werken tot 9 uur.
Nee, sorry. Ik heb me net al een kwartier staan uitsloven in de keuken voor mezelf, en heb die ruimte van het huis wel weer genoeg gezien voor vandaagquote:Op woensdag 11 juni 2008 18:08 schreef Fha het volgende:goeie avond.
Nee.quote:Op woensdag 11 juni 2008 18:08 schreef Fha het volgende:goeie avond.
Gewoon voor de grap gedaan.quote:Op woensdag 11 juni 2008 18:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Spontane actie? Bijzonder event? Wat?wat?wat?
Ik kook echt bijna nooitquote:Op woensdag 11 juni 2008 18:10 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik geef je groot gelijk! Ik had alleen al boodschappen gedaan dus nu vind ik dat ik (of iemand) moet koken ook haha.
Doetichem? Ben ik om 10 uur bij jouquote:
Ah, spontane actie, werken aan je toekomstquote:Op woensdag 11 juni 2008 18:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Gewoon voor de grap gedaan.
Dacht: ik trek dat ding eens aan naar werk, die managers lopen altijd in pak, en ik vaak op slippers en spijkerbroek gewoon
Wel veel goeie reacties gekregen.
Maar ik ga niet elke dag in pak werken lmfd.
Ik zie er zonder pak vaak representatiever uit dan de managersukkels met.quote:Op woensdag 11 juni 2008 18:20 schreef Pheno het volgende:
Pakkencultuur. Mwoa, nee dank je.
Idem, gebrek aan kennis verbergen achter een pakquote:Op woensdag 11 juni 2008 18:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik zie er zonder pak vaak representatiever uit dan de managersukkels met.
't is ook niet dat ik altijd in pak loop hoor.quote:Op woensdag 11 juni 2008 18:20 schreef Pheno het volgende:
Pakkencultuur. Mwoa, nee dank je.
Deventerquote:Op woensdag 11 juni 2008 18:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Doetichem? Ben ik om 10 uur bij jou
Iedereen keek ook wel erg raar op vandaagquote:Op woensdag 11 juni 2008 18:25 schreef Pheno het volgende:
Mijn collega's hebben me nog nooit in pak gezien. Dat blijft nog wel even zo
Voor anderen koken daarentegenquote:Op woensdag 11 juni 2008 18:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik kook echt bijna nooit
Eet vaak bij anderen, en anders haal ik wat.
k heb ook echt een stronthekel aan koken voor alleen mij.
Ik vind pakken wel mooi.quote:Op woensdag 11 juni 2008 18:28 schreef DaMart het volgende:
Ik heb ook een hekel aan pakken. Ik draag ze dan ook alleen als het écht nodig is en dan notg vrijwel altijd zonder me op te knopen met een stropdas, het meest nutteloze kledingstuk dat ooit bedacht is.
Dat is echt een lame vraagquote:Op woensdag 11 juni 2008 18:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Iedereen keek ook wel erg raar op vandaag
Iemand vroeg of ik ging afdansen
Ja, zeker.quote:Op woensdag 11 juni 2008 18:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Voor anderen koken daarentegen
Oh daar!quote:
Ja, eigenlijk wel.quote:
Ik vind koken sowieso vervelend, maar koken voor alleen mij is inderdaad echt het ergste wat er is. Bleg!quote:Op woensdag 11 juni 2008 18:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, zeker.
Ik heb ook absoluut geen hekel aan koken.
Echter wel als ik de enige ben die ervan eet.
Nah, koken is leuk.quote:Op woensdag 11 juni 2008 18:31 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik vind koken sowieso vervelend, maar koken voor alleen mij is inderdaad echt het ergste wat er is. Bleg!
AH kan het je zo gemakkelijk maken.quote:Op woensdag 11 juni 2008 18:31 schreef Fha het volgende:
Ik vind koken sowieso vervelend, maar koken voor alleen mij is inderdaad echt het ergste wat er is. Bleg!
Precies, een stropdas draag je bij een begrafenis of bruiloft, op werk heb je er niks van. Bij mijn vorige werkgever moest ik echter zowel een pak als een stropdas dragen, en met mijn beroep heb ik het gevaar dat een volgende werkgever dat ook verlangt... nu kan ik gelukkig gewoon in spijkerbroek en T-shirt op werk verschijnen!quote:Op woensdag 11 juni 2008 18:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik vind pakken wel mooi.
En ze zitten chill.
Maar stropdas/strik draag ik ook nooit.
Vind het overbodig, hoewel het soms wel mooi is.
Voor werk echter totaal niet nodig.
Voor dat geld kan ik drie dagen koken, dus ik kook wel gewoonquote:
Kan ik ook wel hoorquote:Op woensdag 11 juni 2008 18:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies, een stropdas draag je bij een begrafenis op bruiloft, op werk heb je er niks van. Bij mijn vorige werkgever moest ik echter zowel een pak als een stropdas dragen, en met mijn beroep heb ik het gevaar dat een volgende werkgever dat ook verlangt... nu kan ik gelukkig gewoon in spijkerbroek en T-shirt op werk verschijnen!
Maakt het wel knetterduur.quote:
Ohquote:Op woensdag 11 juni 2008 18:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies, een stropdas draag je bij een begrafenis op bruiloft,
Vrij aparte iddquote:Op woensdag 11 juni 2008 18:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oeps, dat is wel een hele rare typo...![]()
.
Jij een Leids accent?quote:Op woensdag 11 juni 2008 18:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel.
Moest er wel om lachen
Omdat ik een schijnbaar nogal Leids accent heb vonden veel mensen me ook een kakker
Nee he, lijkt er totaal niet opquote:Op woensdag 11 juni 2008 18:39 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Jij een Leids accent?Nooit opgevallen
Wat trek je dan aan?quote:Op woensdag 11 juni 2008 18:39 schreef Pheno het volgende:
geen pak, nimmer, ook niet bij het trouwen
Dan hebben ze elkaar eindelijk het ja-woord gegeven, heerst er meteen daarna weer zo'n grafstemmingquote:
Maar wat ik wilde zeggen is dat als je al een stropdas wil dragen, een begrafenis of bruiloft een van de weinige echt toepasselijke gelegenheden zou zijnquote:Op woensdag 11 juni 2008 18:39 schreef Pheno het volgende:
geen pak, nimmer, ook niet bij het trouwen
Nee, dat had ik ook niet aan.quote:
Had je überhaupt iets aan, of heb je gewoon tijdens de seks 'Ja ik wi!!' geroepen, waarna jullie getrouwd waren?quote:
Haha, zou opzich wel droog zijnquote:
Dat weet ik niet meer. iets met drank.quote:Op woensdag 11 juni 2008 18:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Had je überhaupt iets aan, of heb je gewoon tijdens de seks 'Ja ik wi!!' geroepen, waarna jullie getrouwd waren?
Je bent met de fles getrouwd?quote:Op woensdag 11 juni 2008 18:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer. iets met drank.
Appie is knetterduur.quote:Op woensdag 11 juni 2008 18:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Maakt het wel knetterduur.
Sowieso is koken voor 1 persoon echt duur (relatief)
Ik ben nooit veel meer kwijt als ik ga koken bij m'n ouders, voor het hele gezin (5 mensen).
Ik eet alleen al voor 2 euro per dag nootjesquote:Op woensdag 11 juni 2008 19:03 schreef Fha het volgende:
Ik wou het ook net zeggen, ik eet voor 2 euro per dag.. dus dat lijkt me niet heel duur.
...en het irritante is dat ze dat soort dingen dus niet per stuk verpakken bij de supermarkt hier. Van het hoofdkantoor mogen ze zelfs niet meer van 1x 2 stuks 2x1 stuk voor je maken, heb ik me laten vertellen... lekker handig als je voor één persoon moet koken...quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:00 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Kipschnitzel: ¤ 1,99 voor 2stuks = ¤ 1,-/stuk
Cashewnoten?quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik eet alleen al voor 2 euro per dag nootjes
Hihi als ik dat kon dan zou ik het denk ik ook doenquote:Op woensdag 11 juni 2008 19:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik eet alleen al voor 2 euro per dag nootjes
Waarom kan het niet dan? Allergie?quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:07 schreef Fha het volgende:
[..]
Hihi als ik dat kon dan zou ik het denk ik ook doen
Dat ook ja maar ik heb gewoon maar 2/3 euro per dag om boodschappen van te doen. En leven op nootjes lijkt me toch niet heel geschikt.quote:
quote:
Discussie?quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:07 schreef JortK het volgende:
Mooie discussie, ik heb iedere dag een pak aan
Anders kon je altijd nog samen met Papier nootjes gaan knabbelen, toch?quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:09 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat ook ja maar ik heb gewoon maar 2/3 euro per dag om boodschappen van te doen. En leven op nootjes lijkt me toch niet heel geschikt.
Dat is niet veel. Eet je kat zo veel?quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:09 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat ook ja maar ik heb gewoon maar 2/3 euro per dag om boodschappen van te doen. En leven op nootjes lijkt me toch niet heel geschikt.
Dan koop je toch een 5 pack, gooit de rest in de vriezer? 's Ochtends eruit in de koelkast leggen en 's avonds een vleesje voor in de pan.quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
...en het irritante is dat ze dat soort dingen dus niet per stuk verpakken bij de supermarkt hier. Van het hoofdkantoor mogen ze zelfs niet meer van 1x 2 stuks 2x1 stuk voor je maken, heb ik me laten vertellen... lekker handig als je voor één persoon moet koken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |