van iedereen die zich mens durft te noemenquote:
Mijn werk is zo intelligent om dat plaatje te blokken, maar dat is echt geen mensquote:Op woensdag 11 juni 2008 17:06 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
van iedereen die zich mens durft te noemen
hahaha, het ging ook om het plaatje daarboven. Hoor jij ook bij 'het gepeupel' ?quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mijn werk is zo intelligent om dat plaatje te blokken, maar dat is echt geen mens
Alleen omdat ik wakker ben?quote:
Hm, ik vraag me af waarom dat in Breda wordt behandeld?quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:19 schreef JortK het volgende:
OA: http://www.formule1.nl/index.php?pid=10&sei=32&nid=7441
Define: [gepeupel]quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:14 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
hahaha, het ging ook om het plaatje daarboven. Hoor jij ook bij 'het gepeupel' ?
*duck*
Tijd voor koffie dusquote:
En tijd voor nieuwe paracetamols!quote:
Ze zet net haar hoofd d'r op, EINS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111!11!quote:
Ik heb er hier nog 80, hebben?quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:22 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
En tijd voor nieuwe paracetamols!
Die zijn lekker?quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:22 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
En tijd voor nieuwe paracetamols!
Graag.. heb er vandaag al een stuk of 6 gehad..quote:
Noodzakelijk meerquote:
Ah, klinkt goedquote:Op woensdag 11 juni 2008 17:34 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Graag.. heb er vandaag al een stuk of 6 gehad..
Ik heb er ook eens een stuk of zes geslikt, en toen uit geweest. Werd ik de volgende ochtend wakker in een grijze mistquote:Op woensdag 11 juni 2008 17:34 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Graag.. heb er vandaag al een stuk of 6 gehad..
Merk nu dat de laatste 2 alweer zijn uitgewerktquote:
Zal heel blij zijn als ik vannacht wel slaap, dan is m'n hoofdpijn wel weer over morgen...quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb er ook eens een stuk of zes geslikt, en toen uit geweest. Werd ik de volgende ochtend wakker in een grijze mist
Gorillas gespot?quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb er ook eens een stuk of zes geslikt, en toen uit geweest. Werd ik de volgende ochtend wakker in een grijze mist
Vast familie van de mijnequote:Op woensdag 11 juni 2008 17:38 schreef DaMart het volgende:
Thuis, en er is een koppijn meegelift vanuit de trein.
Nee, kon met moeite de douche vindenquote:
Join the club, Pheño heeft snoepjes.quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:38 schreef DaMart het volgende:
Thuis, en er is een koppijn meegelift vanuit de trein.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |