Sukkel, je moet wel de deksel eraf halenquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:00 schreef de_boswachter het volgende:
What the fuck !
Een aantal weken geleden was er bij BNN bij Spuiten en Slikken een onderwerp over het "aardbeienkutje". Dan moest je een pot jam pakken, de dop eraf draaien, een condoom erom heen spannen en het potje even in de magnetron zetten zodat het lekker warm was (zoals een echt kutje whehehe). Wanneer je dan je leuter in het condoom stak leek het net of je een kutje aan het naaien was.
Dus ik bij gebrek aan beter toenjust even een aardbeienkutje simuleren, is dat rubber dusdanig warm geworden in de magnetron dat mijn leuter onder het plastic zit en dat er nu allemaal rode vlekken op mijn leuter verschijnen. ECHT WTF !![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Klacht: Hopen dat ik er niet impotent van wordt !![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En sowieso: Waarom zou een programma je express je leuter laten verbranden ?!? Tering
Ja echt.quote:
Leer je lezen a.u.b.quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:03 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
Sukkel, je moet wel de deksel eraf halen
quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:03 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ja echt.Jammer dat de realiteit van TS leven er toch anders uit ziet, en hij gewoon de halve hele dag thuis topics zit te bedenken.
Zolang je een condoom met aardbeiensmaak gebruikt wel, me dunkt. Aardbeienjam met een vleugje sinaasappel lijkt mij geen lekkernij.quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:08 schreef Herald het volgende:
kun je de aardbeienjam na de daad eigenlijk nog gewoon consumeren?
Niks mee natuurlijk want het zijn wel pareltjes.quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:03 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ja echt.Jammer dat de realiteit van TS leven er toch anders uit ziet, en hij gewoon de halve dag thuis topics zit te bedenken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |