nee ik wil alles op alles zetten om haar bij me te houden!quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:31 schreef Marrek het volgende:
En jij hebt nu niet iets van: "Als jij niet meer voor de volle 100% voor mij gaat, dan hoeft het voor mij niet meer..."?
ze heeft het nu een paar weken. En er is geen ander. Anders kan ze dat gewoon zeggen. Dat zou het misschien wel makkelijker maken voor mij.quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:27 schreef dawg het volgende:
Ik denk dat ze daar al wel langer mee loopt. Helaas voor jou.
Ik zal het vanavond tegen d'r zeggen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:33 schreef thomasch het volgende:
[..]
nee ik wil alles op alles zetten om haar bij me te houden!
quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:30 schreef MASD het volgende:
Ze neukt nu vast inderdaad een ander, kun je niks meer aan doen.
Als je nu geforceerd gaat doen, verlies je alleen maar sneller. (wat op zich goed is, maar kennelijk niet je doel)quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:33 schreef thomasch het volgende:
Ik denk dat ze al iemand anders gevonden heeft waar ze zich tot aangetrokken voelt.quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:33 schreef thomasch het volgende:
[..]
Stockholm syndroomquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:33 schreef thomasch het volgende:
[..]
Nee er waren nooit signalen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:49 schreef tslh het volgende:
Waren er niet al signalen waarvan je ongerust werd? Het klinkt inderdaad alsof ze iemand anders heeft leren kennen: dat is namelijk het moment waarop ze zich opeens realiseert dat het niet meer 'spannend' bij jou is. En na een tijdje is het ook niet meer 'spannend' bij die nieuwe persoon trouwens, maar daar heb je nu niets aan natuurlijk.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:34 schreef thomasch het volgende:
[..]
ze heeft het nu een paar weken. En er is geen ander. Anders kan ze dat gewoon zeggen. Dat zou het misschien wel makkelijker maken voor mij.
Tuurlijkquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:53 schreef thomasch het volgende:
[..]
Nee er waren nooit signalen.
Daarbij kan ik jullie garanderen dat er geen ander is. Zoals ik al zei: dan had ze het wel verteld, omdat we allebei weten dat zoiets wel eens kan gebeuren en dat hou je niet tegen. Dus die optie kunnen we wegvinken
Hoe is dat nou? Zo dom en naïef zijn?quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:53 schreef thomasch het volgende:
[..]
Daarbij kan ik jullie garanderen dat er geen ander is. Zoals ik al zei: dan had ze het wel verteld, omdat we allebei weten dat zoiets wel eens kan gebeuren en dat hou je niet tegen. Dus die optie kunnen we wegvinken
Das niet goe hoor, ze zou bij jouw moeten zijn en praten!quote:.......dus ze is even een weekje weg. ..
ze leent zeker weleens geld van je?quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:53 schreef thomasch het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |