quote:
quote:Kijk dat zijn berichten
Ja heb ook een goed weekend gehad hoor Volgende week krijg ik al de sleutel van mijn huisje
Mijn dank is grootquote:Op maandag 9 juni 2008 09:30 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ok ok zal er niets meer over zeggen...
Dat is denk ik helaas iets te vroeg, maar mijn vriendin had meteen een goed idee voor een housewarming... BBQ in de tuin, iedereen langs laten komen. Hebben we dat meteen gehad.quote:Op maandag 9 juni 2008 09:31 schreef Sgele het volgende:
[..]![]()
Spannend
Dus als het meezit, kunnen we de EK finale bij jou komen kijken?
start menu / programmas / accesoires / paintquote:Op maandag 9 juni 2008 09:35 schreef Bellerophon het volgende:
@WL, Toni eruit... waar kan ik tekenen?
om met de woorden van Sgele te spreken... daar ging me waterquote:Op maandag 9 juni 2008 09:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
start menu / programmas / accesoires / paint
Bwahahaquote:Op maandag 9 juni 2008 09:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
lol toch nog een beetje vrolijkheid in de ochtendquote:Op maandag 9 juni 2008 09:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
En die van Bellerquote:Op maandag 9 juni 2008 09:41 schreef tripack het volgende:
[..]
om met de woorden van Sgele te spreken... daar ging me water
Aaaightquote:
Ik moest lachen om buurhondquote:Op maandag 9 juni 2008 09:48 schreef draculettetje het volgende:
zo was ik ook weer
net met ronja uit geweest kwamen de buren tegen dus ze heeft weer lekker kunnen ravotten met de buurhond!
Foh sho! BOEM!quote:
tuurlijk, tis wel maandag, maja ben erg gehyped voor vanavondquote:Op maandag 9 juni 2008 09:43 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
lol toch nog een beetje vrolijkheid in de ochtend
De hond van de buren?quote:
Weten we dat ook weer, bedankt voor je inzetquote:Op maandag 9 juni 2008 09:52 schreef 907 het volgende:
Moguh
Vrijdag ben ik pas weer op m`n werk, dus 'zie' jullie dan pas weer![]()
quote:Op maandag 9 juni 2008 09:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Weten we dat ook weer, bedankt voor je inzet
Dat zeker jaquote:Op maandag 9 juni 2008 09:54 schreef draculettetje het volgende:
tis idd al erg lekker weer buiten
wordt een heerlijk bij kom dagje vandaag!
da's idd minderquote:Op maandag 9 juni 2008 09:57 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat zeker jaBeetje jammer dat ik zo weer mag gaan vergaderen
succes!quote:Op maandag 9 juni 2008 10:01 schreef Bellerophon het volgende:
Tot straks maar weer, ik ben even vergaderen
Suczeven!quote:Op maandag 9 juni 2008 10:01 schreef Bellerophon het volgende:
veel plezierquote:Op maandag 9 juni 2008 10:01 schreef Bellerophon het volgende:
IK WIL BIER!quote:Op maandag 9 juni 2008 10:02 schreef Sgele het volgende:
[..]
Suczeven!![]()
![]()
god wat een flauwte weer op de maandagochtend
quote:
nou vooruit dan maar doe er maar 3quote:
Was lekker! Ook heerlijk weer gehad enzo, prima te doen!quote:Op maandag 9 juni 2008 08:44 schreef draculettetje het volgende:
mogguh!
Hey droxz hoe was de vakantie?
PMen mag altijd natuurlijkquote:Op maandag 9 juni 2008 10:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Was lekker! Ook heerlijk weer gehad enzo, prima te doen!
(ik kan hier helaas niet alles posten omdat er bepaalde mensen mij nogal volgen hier)
* Dr.Droxz stapt naar buiten, en gaat weer ruim 3 uur in de trein zittenquote:Op maandag 9 juni 2008 08:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
BitchGa maar weer vakantie vieren
en van volgen houden wij niet vanquote:Op maandag 9 juni 2008 10:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
(ik kan hier helaas niet alles posten omdat er bepaalde mensen mij nogal volgen hier)
Je wordt gevolgd?? ooeeeh spannend ;')quote:Op maandag 9 juni 2008 10:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zoals hierboven, lekker hoor!.. heb nu alleen echt, maar dan ook ECHT geen zin meer hahahahaquote:Op maandag 9 juni 2008 08:52 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dude... ik had al geen zin meer... maar nu![]()
welkom terug!
Goeievakantie gehad?
En goedemorgen voor de rest ook natuurlijk![]()
Ga ik verder even niet op in als je het niet erg vind... ga het niet erger maken als dat het al isquote:Op maandag 9 juni 2008 10:13 schreef tripack het volgende:
[..]
PMen mag altijd natuurlijken wie volgt je dan?
ah Stalkersquote:Op maandag 9 juni 2008 10:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Neuh...quote:
Hehehequote:
Heel goed, dan hoor je er weer helemaal bijquote:Op maandag 9 juni 2008 10:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zoals hierboven, lekker hoor!.. heb nu alleen echt, maar dan ook ECHT geen zin meer hahahaha
tis de politie die je volgquote:
nee the one and onlyquote:
quote:
Was dat maar zo, dan zou ik ook beroemd worden *YO Conjo*quote:Op maandag 9 juni 2008 10:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee the one and only
[ afbeelding ].
eej cono
Hij belde Patrick nog op...en zei dat het vieesss wasquote:Op maandag 9 juni 2008 10:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee the one and only
[ afbeelding ].
eej cono
Dracu 4 president!quote:
whahahaquote:Op maandag 9 juni 2008 10:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Was dat maar zo, dan zou ik ook beroemd worden *YO Conjo*
jah man echt vervelend belt de hele tijd dat mijn auto vies is... maar heb geen tijd om em te wassenquote:Op maandag 9 juni 2008 10:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hij belde Patrick nog op...en zei dat het vieesss was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
hij dacht vast al, ik neem dat meisje gewoon even mee en ik ga neukenquote:Op maandag 9 juni 2008 10:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hij belde Patrick nog op...en zei dat het vieesss was
quote:Op maandag 9 juni 2008 10:24 schreef tripack het volgende:
[..]
jah man echt vervelend belt de hele tijd dat mijn auto vies is... maar heb geen tijd om em te wassen
Ja hoor...daar ging m'n waterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
Ik zie geen afbeeldingquote:
meer dan genoeg zekerquote:Op maandag 9 juni 2008 10:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
Damn, 6 werkdagen vrij geweest... kom je terug... alle vaste krachten op vakantie...en kut collega is er niet...
Niemand heeft zo een beetje mail gedaan, en calls gedaan/gelopen...
lekker terug komen danquote:Op maandag 9 juni 2008 10:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
Damn, 6 werkdagen vrij geweest... kom je terug... alle vaste krachten op vakantie...en kut collega is er niet...
Kan je meteen aan de slag dus...lekker begin zo na een vakantiequote:Op maandag 9 juni 2008 10:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
Eerhm...volgens mij nietquote:Op maandag 9 juni 2008 10:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
Is het trouwens goed als je al 8 dagen pijn in je hoofd hebt... en ook nog op de zelfde plaatst?
Inderdaad...quote:
neujquote:Op maandag 9 juni 2008 10:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
Is het trouwens goed als je al 8 dagen pijn in je hoofd hebt... en ook nog op de zelfde plaatst?
* Dr.Droxz gaat opzoek naar pijnstillers.... moet niet moeilijk zijn om te vinden hierquote:
dat klopt!quote:Op maandag 9 juni 2008 10:48 schreef draculettetje het volgende:
[..]
neuj
weet niet of je nog veel paracetemol gebruikt
ken meer mensen die daar na langdurig gebruik hoofdpijn van krijgen
Das behoorlijk klote dan! maja relaxed heh, je bent immers pas weer net begonnenquote:Op maandag 9 juni 2008 10:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
Hele week al 2 per dag hahahaquote:Op maandag 9 juni 2008 10:48 schreef draculettetje het volgende:
[..]
neuj
weet niet of je nog veel paracetemol gebruikt
ken meer mensen die daar na langdurig gebruik hoofdpijn van krijgen
Hier het zelfde.... ik zit hier gewoon nu met mijn zonnebril op... stuk minder lastquote:Op maandag 9 juni 2008 10:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat klopt!
ik heb ook een tijd gehad , dat ik van paracetamol alleen maar meer koppijn kreeg. (tja heb af en toe last van migraine , dus wat wil je) , maar toen ik daar maar wat minder van ging nemen , ging het alleen maar beter na verloop van tijd
Dude... zoek Aleve opquote:Op maandag 9 juni 2008 10:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hele week al 2 per dag hahaha
Ga even kijken of ze hier nog wat anders lekkers hebben liggen...
ja met die zonnebril komt me bekend voor. behoorlijk kut is datquote:Op maandag 9 juni 2008 10:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hier het zelfde.... ik zit hier gewoon nu met mijn zonnebril op... stuk minder last
De kenker, die nieuwe NL elftal shirts zijn best aan de prijzige kant trouwensquote:
ik vind hem niet eens mooi! Homo Blauw vind ik het.quote:Op maandag 9 juni 2008 11:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
De kenker, die nieuwe NL elftal shirts zijn best aan de prijzige kant trouwens
beetje 60 euro dokken voor een shirtje
Die shirts van vorig EK waren wel heul heul mooiquote:Op maandag 9 juni 2008 11:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik vind hem niet eens mooi! Homo Blauw vind ik het.
nee geef mij maar de shirts van vanavond! gewoon oranje
ja die wel jaquote:Op maandag 9 juni 2008 11:02 schreef Sgele het volgende:
[..]
Die shirts van vorig EK waren wel heul heul mooi
die Blauwe zien er inderdaad niet uit nee![]()
Oranje..het hoort gewoon Oranje te zijn (of die uitshirts van vorig EK met die rood wit blauwe baan er doorheen was ook goed gevonden).quote:Op maandag 9 juni 2008 11:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja die wel ja![]()
ik ben een voorstander voor oranje shirts ieder geval, misschien is dat bijgelovig ofzo
zo heb net een megawelp gehaald bij de ahquote:Op maandag 9 juni 2008 11:06 schreef Sgele het volgende:
[..]
Oranje..het hoort gewoon Oranje te zijn (of die uitshirts van vorig EK met die rood wit blauwe baan er doorheen was ook goed gevonden).
Volgens mij spelen we zowiezo alle poulewedstrijden in 't Oranje
Whehehe! Pics or it didn't happenquote:Op maandag 9 juni 2008 11:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zo heb net een megawelp gehaald bij de ahde enalaatste alweer
heb nog weinig plek op de monitor![]()
quote:Nu het uur u nadert, vullen de Italiaanse kranten zich met beschouwingen over het Nederlands elftal, de tegenstander van Italië maandagavond om 20.45 uur in Bern. VI.nl pikte er een paar opvallende paragrafen uit.
La Stampa vindt dat er van een traditionele botsing van stijlen geen sprake meer is. 'Dat was vroeger het geval. Nu is het gewoon een confrontatie, en daarmee basta. Op het niveau waarop het EK zich afspeelt, is het één tegen één. Het wordt een duel van hard werken. Het Italië van Pirlo tegen het Holland van Sneijder. En op doel staan de besten van allemaal: Buffon en Van der Sar, die begonnen is zich te onderscheiden op avonden die tellen. In Bern begint iedereen op nul. Voetbal is een mysterie zonder happy end.'
La Repubblica ziet het wegvallen van Arjen Robben niet als een probleem voor Marco van Basten. 'Hij heeft alternatieven te over. Van de 25-jarige Van der Vaart, de 24-jarige Sneijder tot de 22-jarige Afellay, de minst gelauwerde, maar misschien wel dapperste van dit groepje dankzij zijn dodelijke dribbels. Kuijt vult dit trio fantasie aan. Hij is minder jong, maar betrouwbaarder. Hij heeft dat bewezen bij Liverpool.'
Volgens La Gazzetta dello Sport lijdt Oranje nu eens niet aan sterrengedrag en arrogantie. Toch schuilt er nog altijd gevaar. 'Deze jochies zijn rustig en beheerst buiten het veld. Maar het lukt hen niet om op het gras te spelen zonder hakjes of vedette-achtige acties. In Holland geloven weinigen in de mogelijkheid de wereldkampioen te verslaan met deze fragiele en elegante krekels.'
whehehequote:
Ik moet wel wat hebben van het bedrijf waar ik voor ik werk he... = gratis....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
Mja ik geloof er wel in.quote:
Idd, tranen lopen uit mijn ogen van de fusking pijn man...quote:Op maandag 9 juni 2008 11:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja met die zonnebril komt me bekend voor. behoorlijk kut is dat
quote:Op maandag 9 juni 2008 11:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik moet wel wat hebben van het bedrijf waar ik voor ik werk he... = gratis....Ohja, da's waar ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WL. Om de een of andere reden heb ik ook zo'n gevoel dat we deze poule gaan overleven
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
wheheh des wel fein beginnequote:Op maandag 9 juni 2008 11:16 schreef Sgele het volgende:
De eerste training van Italie ging er ook prettig aan toe
[ afbeelding ]
nee heb nog geen headset, vond de sets die ik zag nog even te duur. moet toch ook nog een muis en toetsenbord bestellen. heb een week niet aan mn ps3 gezeten , bezig met ene paar nieuwe spellen op de pcquote:Op maandag 9 juni 2008 11:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Idd, tranen lopen uit mijn ogen van de fusking pijn man...
Maarja...
Even wat anders, heb je nu trouwens al een headset voor je PS3?
mja zo wil iedereen wel voetballer wordenquote:Op maandag 9 juni 2008 11:16 schreef Sgele het volgende:
[ afbeelding ]
ja het oranje gevoel begint te komen heh ?":Pquote:Op maandag 9 juni 2008 11:16 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ohja, da's waar ook![]()
WL. Om de een of andere reden heb ik ook zo'n gevoel dat we deze poule gaan overleven
Inderdaad gewoon orange!quote:Op maandag 9 juni 2008 11:19 schreef draculettetje het volgende:
ik ben ook voorstander van de kleur oranje
Dan ga ik weer in de file staanquote:Op maandag 9 juni 2008 10:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz stapt naar buiten, en gaat weer ruim 3 uur in de trein zitten
ben jij half italiaans ofzo ?quote:Op maandag 9 juni 2008 11:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad gewoon orange!
De rest is gewoon raar, het moet gewoon orange zijn!
En toch gaan we met 2-1 verliezen vanavond
Moet hij echt draadloos zijn dan? Ik lig ook gewoon met een draadje op mijn bed hoor....quote:Op maandag 9 juni 2008 11:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee heb nog geen headset, vond de sets die ik zag nog even te duur. moet toch ook nog een muis en toetsenbord bestellen. heb een week niet aan mn ps3 gezeten , bezig met ene paar nieuwe spellen op de pc![]()
dus ik zoek nog vrolijk even verder totdat ik een goedkopere tegenkom
En opeens heb je het.... je wordt voetballerquote:Op maandag 9 juni 2008 11:16 schreef Sgele het volgende:
[ afbeelding ]
hahahahahahaquote:
Cabaret!quote:
ja hij moet draadloos zijn. ik zit nl in de woonkamer, en dan met een draad, das gewoon anno 1980quote:Op maandag 9 juni 2008 11:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Moet hij echt draadloos zijn dan? Ik lig ook gewoon met een draadje op mijn bed hoor....
Ooit komt er wel een goede draadloze, maar dat zien we dan wel
p.s heeft beller nou al een werkende headset?
F*ck youquote:Op maandag 9 juni 2008 11:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Moet hij echt draadloos zijn dan? Ik lig ook gewoon met een draadje op mijn bed hoor....
Ooit komt er wel een goede draadloze, maar dat zien we dan wel
p.s heeft beller nou al een werkende headset?
ik neem aan dat dat een nee is?quote:
Correctquote:
welja, de kop is er al bijna afquote:Op maandag 9 juni 2008 11:31 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
net maar even de mail gedaan hier
zit hier met de Three Stooges de rest is ziek zwak en afwezig en toch iemand moet het doen
och ja de dag is zo weer voorbij zullen we maar denken *0*
vaffanculo di cazzo!quote:Op maandag 9 juni 2008 11:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad gewoon orange!
De rest is gewoon raar, het moet gewoon orange zijn!
En toch gaan we met 2-1 verliezen vanavond
Ik gok dat zijn moeder er iets mee te maken heeftquote:
Nee die doet er niet aan mee dit keerquote:Op maandag 9 juni 2008 11:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik gok dat zijn moeder er iets mee te maken heeft
quote:
Geeneens? Ongekendquote:Op maandag 9 juni 2008 11:38 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nee die doet er niet aan mee dit keer
(rot op stomme lul)
De normale vertaling in het engels is Fuck off you assholequote:Op maandag 9 juni 2008 11:40 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
vaffanculo di cazzo!
vertaling: laat je in je reet nemen van die lul ?
klopt niet helemaal he ....
stelletje amateurs
BOEM!quote:
Om hem maar even af te makenquote:
hahhahahaquote:Op maandag 9 juni 2008 11:40 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
vaffanculo di cazzo!
vertaling: laat je in je reet nemen van die lul ?
klopt niet helemaal he ....
stelletje amateurs
Ik zat er op te wachtenquote:Op maandag 9 juni 2008 11:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Om hem maar even af te maken
[ afbeelding ]
Aaaaightquote:
Zoals het hoort hequote:
Regeld dan ff een utms / hspda verbinding voor je flaptop dan kan je ook gewoon mee doenquote:Op maandag 9 juni 2008 11:46 schreef WhiteLightning het volgende:
ik mis veel plaatjes die juliie posten
oh en gelijk een laptop dan, want die heb ik nog nietquote:Op maandag 9 juni 2008 11:52 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Regeld dan ff een utms / hspda verbinding voor je flaptop dan kan je ook gewoon mee doen
BOEM! Boulahrouz erin, Toni mag noppen gaan happenquote:
ziet er toch neit verkeerd uit zo heh ?quote:Op maandag 9 juni 2008 11:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
BOEM! Boulahrouz erin, Toni mag noppen gaan happen![]()
Hey Lyndaquote:
Boulah!!quote:Op maandag 9 juni 2008 11:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
BOEM! Boulahrouz erin, Toni mag noppen gaan happen![]()
Alleen Mathijsen... beeutje jammerquote:Op maandag 9 juni 2008 11:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ziet er toch neit verkeerd uit zo heh ?
Heuh!quote:
14 juni? Que?quote:Op maandag 9 juni 2008 12:01 schreef lynda het volgende:
At die het gevraagd hebben:
het gaat weerIs donderdag erg zwaar maar wel mooi geweest..
Goede dag afsluiting gehad met oom/tante en nichtje/neefjes.. Vrijdag weer ff in het normale ritme gekomen eindelijk!!
Gister verbrand.. Leuk zo'n rode rug en schouders
Voor de liefhebbers.. 14 juni feestje
quote:Op maandag 9 juni 2008 12:01 schreef lynda het volgende:
At die het gevraagd hebben:
het gaat weerIs donderdag erg zwaar maar wel mooi geweest..
Goede dag afsluiting gehad met oom/tante en nichtje/neefjes.. Vrijdag weer ff in het normale ritme gekomen eindelijk!!
Gister verbrand.. Leuk zo'n rode rug en schouders
Voor de liefhebbers.. 14 juni feestje
Dat zijn de verjaardagen! Gewoon vieren dat je al 5 maanden 22 bentquote:Op maandag 9 juni 2008 12:07 schreef lynda het volgende:
ZaterdagIkke 5 maanden 22, vriendin die 21 wordt.. Vieren het samen
Had op me verjaardag zelf totaal geen tijd met me 60/70 urige werkweek door stage
Dan vier ik morgen dat ik al bijna een jaar 23 ben!! Wacht eens even...quote:Op maandag 9 juni 2008 12:08 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat zijn de verjaardagen! Gewoon vieren dat je al 5 maanden 22 bent![]()
quote:
tieten - nopequote:
quote:Op maandag 9 juni 2008 12:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
tieten - nope
doos - nope
-----------------
nope
Hey ik had er geen tijd voor ja.. Ik eis nog heel veel cadeautjesquote:Op maandag 9 juni 2008 12:08 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat zijn de verjaardagen! Gewoon vieren dat je al 5 maanden 22 bent![]()
*proest*quote:Op maandag 9 juni 2008 12:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dan vier ik morgen dat ik al bijna een jaar 23 ben!! Wacht eens even...
quote:Op maandag 9 juni 2008 12:08 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
laat dr b-h bandje op dr rug schieten AUW (evul me)
Nee duurt nog even hoor, september pasquote:Op maandag 9 juni 2008 12:15 schreef Sgele het volgende:
[..]
*proest*
haha, dan ben je snel jarig dus?
Lijkt me wel een leuke middag/avond voor een aantal mensen hierquote:Op maandag 9 juni 2008 12:15 schreef lynda het volgende:
[..]
Hey ik had er geen tijd voor ja.. Ik eis nog heel veel cadeautjes
Maaruh mocht er iemand willen komen pm/hyve maar ff![]()
Is iig zaterdag vanaf 16.00 tot .... uur
a.s zaterdag?quote:
oh dat kan er ook nog wel bijquote:Op maandag 9 juni 2008 12:19 schreef lynda het volgende:
[..]
![]()
* lynda geeft dr muggenbult aan Fubar.. ZO!!!!!
Ding is 10 cm groot.. Leuk zo'n allergie
Ah..ik een maand laterquote:Op maandag 9 juni 2008 12:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee duurt nog even hoor, september pas
Iets minder dan 2 maanden hierquote:
ik een maand eerderquote:Op maandag 9 juni 2008 12:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee duurt nog even hoor, september pas
We volgen elkaar prima op zoquote:
Ben bang dat ik a.s. zaterdag niet kanquote:
Ja zeg dat welquote:
Dan neem je je vriendin maar gewoon meequote:Op maandag 9 juni 2008 12:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ben bang dat ik a.s. zaterdag niet kan
Gast, ik zit in Roden dit weekendquote:Op maandag 9 juni 2008 12:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dan neem je je vriendin maar gewoon mee
wast lekker?quote:Op maandag 9 juni 2008 12:44 schreef WhiteLightning het volgende:
zo mn eten is weer naar binnengeschoven. alvast een bodem voor vanmiddag
Da's een knap eindje fietsenquote:
Tip 1- Maak je school af, dan kan je tenminste fatsoenlijke zinnen fabricerenquote:Op maandag 9 juni 2008 12:43 schreef geinporem het volgende:
beeehhh, zit op school en heb te weinig motivatie om te beginne
Fietsen? Tsss dat is voor mietjes, echte mannen hebben een auto! ...Ofzo...quote:
zolang je maar weet wat ik bedoelquote:Op maandag 9 juni 2008 12:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Tip 1- Maak je school af, dan kan je tenminste fatsoenlijke zinnen fabriceren
je hoef het niet zo nauw te nemen hoor, dat doet beller zn moeder alquote:
quote:Op maandag 9 juni 2008 12:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Fietsen? Tsss dat is voor mietjes, echte mannen hebben een auto! ...Ofzo...
Sodeju zegquote:Op maandag 9 juni 2008 12:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je hoef het niet zo nauw te nemen hoor, dat doet beller zn moeder al
Ik ook niet hoorquote:
Strak jongen!quote:Op maandag 9 juni 2008 12:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je hoef het niet zo nauw te nemen hoor, dat doet beller zn moeder al
For real, donders... jij bent slimquote:Op maandag 9 juni 2008 12:53 schreef Sgele het volgende:
[..]da's net zover als met de fiets waarschijnlijk
Ik heb niet voor niks 9 jaar op de kleuterschool gezetenquote:Op maandag 9 juni 2008 12:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
For real, donders... jij bent slim
*moet... lach.... inhouden*quote:
licht eraan hoe oud je bentquote:
BOEM!quote:Op maandag 9 juni 2008 12:55 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik heb niet voor niks 9 jaar op de kleuterschool gezeten
dan ben je vast klasgenoot op de kleuterschool geweest van sgelequote:Op maandag 9 juni 2008 12:58 schreef geinporem het volgende:
[..]
geheid dak er gezeik mee krijg, maar ben 19
quote:Op maandag 9 juni 2008 12:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan ben je vast klasgenoot op de kleuterschool geweest van sgele
Inderdaad jaquote:Op maandag 9 juni 2008 12:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
She stole my linequote:
l33t speak... LIEK OMG!!quote:
Haten = Verlaten... je weet tochquote:Op maandag 9 juni 2008 13:03 schreef lynda het volgende:
[..]
AlS juh MaAr N!eT z0 G44t sGryVuH VinT k Ut B3sT
ofzo..
mooiquote:Op maandag 9 juni 2008 13:03 schreef lynda het volgende:
[..]
ofzo..
quote:Op maandag 9 juni 2008 12:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
I knowquote:
zal ik je is helpe dan?quote:Op maandag 9 juni 2008 13:04 schreef Sgele het volgende:
[..]![]()
![]()
19... de tering.. .ik weet niet eens meer hoe het is om 19 te zijn
Jeweetsch ouwequote:Op maandag 9 juni 2008 13:03 schreef lynda het volgende:
[..]
ofzo..
Nou nee dank uquote:
In ieder geval niet zo...quote:Op maandag 9 juni 2008 13:04 schreef Sgele het volgende:
[..]![]()
![]()
Rolflollercopter!!!!EInz!111!!!!!quote:Op maandag 9 juni 2008 13:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
In ieder geval niet zo...
Bejaard duo met fiets en rolstoel van A30 geplukt
quote:Op maandag 9 juni 2008 13:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
In ieder geval niet zo...
Bejaard duo met fiets en rolstoel van A30 geplukt
Fo sho!!quote:
Ja dat is behoorlijk zuurquote:Op maandag 9 juni 2008 13:08 schreef Sgele het volgende:
[..]
Rolflollercopter!!!!EInz!111!!!!!
En wat doet de politie...die brengt ze terug naar huis..kunnen ze helemaal overnieuw beginnen
gewoon zo!quote:Op maandag 9 juni 2008 13:04 schreef Sgele het volgende:
[..]![]()
![]()
sorry sgele, echt representatief is het niet heh ?quote:Op maandag 9 juni 2008 13:11 schreef Sgele het volgende:
Fijn...en bedankt WL... daar gaat m'n eetlust
For fucks sake!quote:
Understatementquote:Op maandag 9 juni 2008 13:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
sorry sgele, echt representatief is het niet heh ?
hahaquote:
Dat wat hij zegt!quote:
quote:Hoe is het eigenlijk met de jouwe? Neukt die verlopen, stinkende, aan heroine verslaafde stoephoer nog steeds elke zwerver voor een euro?
Haha heb ik hier ook heeeul heeeeul heeeeul vaakquote:Op maandag 9 juni 2008 13:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hahamn collegas, hey wl , waarom lach je zo ? mwoah binnenpretje
Ja dat heb ik hier dus ook regelmatigquote:Op maandag 9 juni 2008 13:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hahamn collegas, hey wl , waarom lach je zo ? mwoah binnenpretje
whahahhaquote:Op maandag 9 juni 2008 13:16 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat wat hij zegt!
Er wordt op de FP iemand z'n moeder beledigd
[..]
Dat riekt een beetje naar frustratiequote:Op maandag 9 juni 2008 13:16 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat wat hij zegt!
[..]
Wasn't mequote:Op maandag 9 juni 2008 13:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat riekt een beetje naar frustratie
Ik zou je ook niet durven verdenkenquote:
En ik de hele tijd al afvragen waar dat "komt wel goed..." zinnetje vandaan kwamquote:
ik ben een n00b, ik weet dat nl nietquote:Op maandag 9 juni 2008 13:23 schreef Sgele het volgende:
[..]
En ik de hele tijd al afvragen waar dat "komt wel goed..." zinnetje vandaan kwam
hahahahahahaquote:Op maandag 9 juni 2008 13:16 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat wat hij zegt!
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
quote:Op maandag 9 juni 2008 13:26 schreef draculettetje het volgende:
[..]
lekker dank kan ik wel gebruiken na dat knutselen
quote:Op maandag 9 juni 2008 13:26 schreef draculettetje het volgende:
[..]
lekker dank kan ik wel gebruiken na dat knutselen
Eet u smakelijkquote:
lui varken! kan je niet alle profielen klikken ?>quote:Op maandag 9 juni 2008 13:32 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
knutselen ??
o en ik ben eigenlijk best wel nieuwschierig met wat voor lijken ik te maken heb hier
so speak up hoe oud is iedere één?
ja ja ik trap wel af .... (anders krijg je dat gezeik weer)
* _F.U.B.A.R_ is 29 ergens ver in dec word een echte oude man 30
27quote:Op maandag 9 juni 2008 13:32 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
knutselen ??
o en ik ben eigenlijk best wel nieuwschierig met wat voor lijken ik te maken heb hier
hier hetzelfdequote:Op maandag 9 juni 2008 13:32 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
knutselen ??
zit me af tevragen wat ik heb gegetenquote:Op maandag 9 juni 2008 13:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
lui varken! kan je niet alle profielen klikken ?>maar ehm ik ben 32
WL ouder!quote:
ik ben ook die man op de foto hier bovenquote:
quote:Op maandag 9 juni 2008 13:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ben ook die man op de foto hier boven
quote:
damn WL wist niet dat je zo'n ouwe wasquote:Op maandag 9 juni 2008 13:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
lui varken! kan je niet alle profielen klikken ?>maar ehm ik ben 32
het waren zeker de schoenen die de clue weggaven ?quote:
quote:Op maandag 9 juni 2008 13:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahahahahaHuh wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
Vond het al erg genoeg dat jullie mij laatst eerst ouder schatten dan dat ik daadwerkelijk wasquote:
idd, ik wou je al pappa noemenquote:Op maandag 9 juni 2008 13:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Vond het al erg genoeg dat jullie mij laatst eerst ouder schatten dan dat ik daadwerkelijk was
Bwahahahaquote:
Je bent ook zo'n volwassen knul hequote:Op maandag 9 juni 2008 13:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Vond het al erg genoeg dat jullie mij laatst eerst ouder schatten dan dat ik daadwerkelijk was
och zo erg is het nu ook weer nietquote:
Ja ontzettend...quote:
laat ons je eens helpenquote:Op maandag 9 juni 2008 13:49 schreef lynda het volgende:
* lynda heeft foto's van Tripack gevonden![]()
Leuk dat internet
Zo en nu een half uur in de supermarkt ronddwalen om uit te zoeken wat ik vanavond wil eten..
Stalker...quote:Op maandag 9 juni 2008 13:49 schreef lynda het volgende:
Leuk dat internet
Zo en nu een half uur in de supermarkt ronddwalen om uit te zoeken wat ik vanavond wil eten..
hahahaquote:Op maandag 9 juni 2008 13:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja ontzettend...![]()
Einzzwei!!2111#@!ER .... Ow wacht...
In september 24...quote:
was zeker moeilijk zoekenquote:Op maandag 9 juni 2008 13:49 schreef lynda het volgende:
Leuk dat internet
Nozemquote:Op maandag 9 juni 2008 13:53 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
In september 24...
Wat zeg je?!? 24!!!!! BOEM!
Wat voel ik me trouwens ineens jong
Whehequote:Op maandag 9 juni 2008 13:51 schreef lynda het volgende:
@ beller.. FU
@ Fubar.. Genoeg, ik wil gewoon wat makkelijks hebben
* lynda gaat naar de super
shop zequote:Op maandag 9 juni 2008 13:51 schreef lynda het volgende:
@ beller.. FU
Uitkijken met oversteken he!quote:Op maandag 9 juni 2008 13:51 schreef lynda het volgende:
@ beller.. FU
daar kan je van alles van maken natuurlijkquote:
quote:Op maandag 9 juni 2008 13:56 schreef Sgele het volgende:
[..]
daar kan je van alles van maken natuurlijk
Had je anders verwacht dan?quote:
quote:
ppssttt.... niet doorvertellen hequote:
Whahahaquote:Op maandag 9 juni 2008 13:56 schreef Sgele het volgende:
[..]
daar kan je van alles van maken natuurlijk
Inderdaad, je moet gewoon je naam aanpassen hoor:quote:
Ik zou niet durvenquote:Op maandag 9 juni 2008 14:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ppssttt.... niet doorvertellen he![]()
Je moet toch wat als je niets te doen hebt op je werk he
*proest*quote:Op maandag 9 juni 2008 14:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad, je moet gewoon je naam aanpassen hoor:
papa-beller
opa-beller
Bellerpapaquote:Op maandag 9 juni 2008 14:12 schreef draculettetje het volgende:
nou heb ik ineens barbapapa voor me
[ afbeelding ]
Wat een f*ck serie was dat toch... ongekend...quote:Op maandag 9 juni 2008 14:12 schreef draculettetje het volgende:
nou heb ik ineens barbapapa voor me
[ afbeelding ]
heb het wel veel gezien geloof ikquote:Op maandag 9 juni 2008 14:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wat een f*ck serie was dat toch... ongekend...
Ja ik ook... En toch, de series van toen waren beter dan de series van nu. Of is dat omdat het gewoon pure nostalgie is?quote:Op maandag 9 juni 2008 14:14 schreef draculettetje het volgende:
[..]
heb het wel veel gezien geloof ik
ouwe lul!quote:Op maandag 9 juni 2008 14:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja ik ook... En toch, de series van toen waren beter dan de series van nu. Of is dat omdat het gewoon pure nostalgie is?
Ik denk nostalgie ja. Zou het niet anders kunnen verklarenquote:Op maandag 9 juni 2008 14:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja ik ook... En toch, de series van toen waren beter dan de series van nu. Of is dat omdat het gewoon pure nostalgie is?
nee ik vind het ook!quote:Op maandag 9 juni 2008 14:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
De knikkermaffia's rukken opquote:Op maandag 9 juni 2008 14:18 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nee ik vind het ook!
het buiten spelen vond ik ook veeeel leuker
knikkeren is ook heel anders geworden als ik mn nichtje en neefje moet geloven
Ja dat moet gewoon, bedoel... Wicky de Viking...quote:Op maandag 9 juni 2008 14:17 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik denk nostalgie ja. Zou het niet anders kunnen verklaren
Airwolfquote:Op maandag 9 juni 2008 14:18 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
nu komt er echt een hoop bagger op tv
en helemaal als ik het vergelijk met vroegah
met Nightrider en het prachtige A-Team en Alf enz enz
Je moeder! Die houdt pas van een...quote:
idd, in mijn tijd was het nog "Hardcore" met stalen knikkersquote:Op maandag 9 juni 2008 14:18 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nee ik vind het ook!
het buiten spelen vond ik ook veeeel leuker
knikkeren is ook heel anders geworden als ik mn nichtje en neefje moet geloven
Gast! Als ik die titel lees dan speelt dat deuntje zich meteen af in mijn hoofdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |