Ik moet wel wat hebben van het bedrijf waar ik voor ik werk he... = gratis....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
Mja ik geloof er wel in.quote:
Idd, tranen lopen uit mijn ogen van de fusking pijn man...quote:Op maandag 9 juni 2008 11:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja met die zonnebril komt me bekend voor. behoorlijk kut is dat
quote:Op maandag 9 juni 2008 11:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik moet wel wat hebben van het bedrijf waar ik voor ik werk he... = gratis....Ohja, da's waar ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WL. Om de een of andere reden heb ik ook zo'n gevoel dat we deze poule gaan overleven
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
wheheh des wel fein beginnequote:Op maandag 9 juni 2008 11:16 schreef Sgele het volgende:
De eerste training van Italie ging er ook prettig aan toe
[ afbeelding ]
nee heb nog geen headset, vond de sets die ik zag nog even te duur. moet toch ook nog een muis en toetsenbord bestellen. heb een week niet aan mn ps3 gezeten , bezig met ene paar nieuwe spellen op de pcquote:Op maandag 9 juni 2008 11:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Idd, tranen lopen uit mijn ogen van de fusking pijn man...
Maarja...
Even wat anders, heb je nu trouwens al een headset voor je PS3?
mja zo wil iedereen wel voetballer wordenquote:Op maandag 9 juni 2008 11:16 schreef Sgele het volgende:
[ afbeelding ]
ja het oranje gevoel begint te komen heh ?":Pquote:Op maandag 9 juni 2008 11:16 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ohja, da's waar ook![]()
WL. Om de een of andere reden heb ik ook zo'n gevoel dat we deze poule gaan overleven
Inderdaad gewoon orange!quote:Op maandag 9 juni 2008 11:19 schreef draculettetje het volgende:
ik ben ook voorstander van de kleur oranje
Dan ga ik weer in de file staanquote:Op maandag 9 juni 2008 10:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz stapt naar buiten, en gaat weer ruim 3 uur in de trein zitten
ben jij half italiaans ofzo ?quote:Op maandag 9 juni 2008 11:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad gewoon orange!
De rest is gewoon raar, het moet gewoon orange zijn!
En toch gaan we met 2-1 verliezen vanavond
Moet hij echt draadloos zijn dan? Ik lig ook gewoon met een draadje op mijn bed hoor....quote:Op maandag 9 juni 2008 11:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee heb nog geen headset, vond de sets die ik zag nog even te duur. moet toch ook nog een muis en toetsenbord bestellen. heb een week niet aan mn ps3 gezeten , bezig met ene paar nieuwe spellen op de pc![]()
dus ik zoek nog vrolijk even verder totdat ik een goedkopere tegenkom
En opeens heb je het.... je wordt voetballerquote:Op maandag 9 juni 2008 11:16 schreef Sgele het volgende:
[ afbeelding ]
hahahahahahaquote:
Cabaret!quote:
ja hij moet draadloos zijn. ik zit nl in de woonkamer, en dan met een draad, das gewoon anno 1980quote:Op maandag 9 juni 2008 11:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Moet hij echt draadloos zijn dan? Ik lig ook gewoon met een draadje op mijn bed hoor....
Ooit komt er wel een goede draadloze, maar dat zien we dan wel
p.s heeft beller nou al een werkende headset?
F*ck youquote:Op maandag 9 juni 2008 11:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Moet hij echt draadloos zijn dan? Ik lig ook gewoon met een draadje op mijn bed hoor....
Ooit komt er wel een goede draadloze, maar dat zien we dan wel
p.s heeft beller nou al een werkende headset?
ik neem aan dat dat een nee is?quote:
Correctquote:
welja, de kop is er al bijna afquote:Op maandag 9 juni 2008 11:31 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
net maar even de mail gedaan hier
zit hier met de Three Stooges de rest is ziek zwak en afwezig en toch iemand moet het doen
och ja de dag is zo weer voorbij zullen we maar denken *0*
vaffanculo di cazzo!quote:Op maandag 9 juni 2008 11:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad gewoon orange!
De rest is gewoon raar, het moet gewoon orange zijn!
En toch gaan we met 2-1 verliezen vanavond
Ik gok dat zijn moeder er iets mee te maken heeftquote:
Nee die doet er niet aan mee dit keerquote:Op maandag 9 juni 2008 11:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik gok dat zijn moeder er iets mee te maken heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |