ja het oranje gevoel begint te komen heh ?":Pquote:Op maandag 9 juni 2008 11:16 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ohja, da's waar ook![]()
WL. Om de een of andere reden heb ik ook zo'n gevoel dat we deze poule gaan overleven
Inderdaad gewoon orange!quote:Op maandag 9 juni 2008 11:19 schreef draculettetje het volgende:
ik ben ook voorstander van de kleur oranje
Dan ga ik weer in de file staanquote:Op maandag 9 juni 2008 10:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz stapt naar buiten, en gaat weer ruim 3 uur in de trein zitten
ben jij half italiaans ofzo ?quote:Op maandag 9 juni 2008 11:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad gewoon orange!
De rest is gewoon raar, het moet gewoon orange zijn!
En toch gaan we met 2-1 verliezen vanavond
Moet hij echt draadloos zijn dan? Ik lig ook gewoon met een draadje op mijn bed hoor....quote:Op maandag 9 juni 2008 11:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee heb nog geen headset, vond de sets die ik zag nog even te duur. moet toch ook nog een muis en toetsenbord bestellen. heb een week niet aan mn ps3 gezeten , bezig met ene paar nieuwe spellen op de pc![]()
dus ik zoek nog vrolijk even verder totdat ik een goedkopere tegenkom
En opeens heb je het.... je wordt voetballerquote:Op maandag 9 juni 2008 11:16 schreef Sgele het volgende:
De eerste training van Italie ging er ook prettig aan toe
[ afbeelding ]
hahahahahahaquote:
Cabaret!quote:
ja hij moet draadloos zijn. ik zit nl in de woonkamer, en dan met een draad, das gewoon anno 1980quote:Op maandag 9 juni 2008 11:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Moet hij echt draadloos zijn dan? Ik lig ook gewoon met een draadje op mijn bed hoor....
Ooit komt er wel een goede draadloze, maar dat zien we dan wel
p.s heeft beller nou al een werkende headset?
F*ck youquote:Op maandag 9 juni 2008 11:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Moet hij echt draadloos zijn dan? Ik lig ook gewoon met een draadje op mijn bed hoor....
Ooit komt er wel een goede draadloze, maar dat zien we dan wel
p.s heeft beller nou al een werkende headset?
ik neem aan dat dat een nee is?quote:
Correctquote:
welja, de kop is er al bijna afquote:Op maandag 9 juni 2008 11:31 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
net maar even de mail gedaan hier
zit hier met de Three Stooges de rest is ziek zwak en afwezig en toch iemand moet het doen
och ja de dag is zo weer voorbij zullen we maar denken *0*
vaffanculo di cazzo!quote:Op maandag 9 juni 2008 11:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad gewoon orange!
De rest is gewoon raar, het moet gewoon orange zijn!
En toch gaan we met 2-1 verliezen vanavond
Ik gok dat zijn moeder er iets mee te maken heeftquote:
Nee die doet er niet aan mee dit keerquote:Op maandag 9 juni 2008 11:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik gok dat zijn moeder er iets mee te maken heeft
quote:
Geeneens? Ongekendquote:Op maandag 9 juni 2008 11:38 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nee die doet er niet aan mee dit keer
(rot op stomme lul)
De normale vertaling in het engels is Fuck off you assholequote:Op maandag 9 juni 2008 11:40 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
vaffanculo di cazzo!
vertaling: laat je in je reet nemen van die lul ?
klopt niet helemaal he ....
stelletje amateurs
BOEM!quote:
Om hem maar even af te makenquote:
hahhahahaquote:Op maandag 9 juni 2008 11:40 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
vaffanculo di cazzo!
vertaling: laat je in je reet nemen van die lul ?
klopt niet helemaal he ....
stelletje amateurs
Ik zat er op te wachtenquote:Op maandag 9 juni 2008 11:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Om hem maar even af te maken
[ afbeelding ]
Aaaaightquote:
Zoals het hoort hequote:
Regeld dan ff een utms / hspda verbinding voor je flaptop dan kan je ook gewoon mee doenquote:Op maandag 9 juni 2008 11:46 schreef WhiteLightning het volgende:
ik mis veel plaatjes die juliie posten
oh en gelijk een laptop dan, want die heb ik nog nietquote:Op maandag 9 juni 2008 11:52 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Regeld dan ff een utms / hspda verbinding voor je flaptop dan kan je ook gewoon mee doen
BOEM! Boulahrouz erin, Toni mag noppen gaan happenquote:
ziet er toch neit verkeerd uit zo heh ?quote:Op maandag 9 juni 2008 11:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
BOEM! Boulahrouz erin, Toni mag noppen gaan happen![]()
Hey Lyndaquote:
Boulah!!quote:Op maandag 9 juni 2008 11:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
BOEM! Boulahrouz erin, Toni mag noppen gaan happen![]()
Alleen Mathijsen... beeutje jammerquote:Op maandag 9 juni 2008 11:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ziet er toch neit verkeerd uit zo heh ?
Heuh!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |