Suczeven!quote:Op maandag 9 juni 2008 10:01 schreef Bellerophon het volgende:
Tot straks maar weer, ik ben even vergaderen
veel plezierquote:Op maandag 9 juni 2008 10:01 schreef Bellerophon het volgende:
Tot straks maar weer, ik ben even vergaderen
IK WIL BIER!quote:Op maandag 9 juni 2008 10:02 schreef Sgele het volgende:
[..]
Suczeven!![]()
![]()
god wat een flauwte weer op de maandagochtend
quote:
nou vooruit dan maar doe er maar 3quote:
Was lekker! Ook heerlijk weer gehad enzo, prima te doen!quote:Op maandag 9 juni 2008 08:44 schreef draculettetje het volgende:
mogguh!
Hey droxz hoe was de vakantie?
PMen mag altijd natuurlijkquote:Op maandag 9 juni 2008 10:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Was lekker! Ook heerlijk weer gehad enzo, prima te doen!
(ik kan hier helaas niet alles posten omdat er bepaalde mensen mij nogal volgen hier)
* Dr.Droxz stapt naar buiten, en gaat weer ruim 3 uur in de trein zittenquote:Op maandag 9 juni 2008 08:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
BitchGa maar weer vakantie vieren
en van volgen houden wij niet vanquote:Op maandag 9 juni 2008 10:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
(ik kan hier helaas niet alles posten omdat er bepaalde mensen mij nogal volgen hier)
Je wordt gevolgd?? ooeeeh spannend ;')quote:Op maandag 9 juni 2008 10:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zoals hierboven, lekker hoor!.. heb nu alleen echt, maar dan ook ECHT geen zin meer hahahahaquote:Op maandag 9 juni 2008 08:52 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dude... ik had al geen zin meer... maar nu![]()
welkom terug!
Goeievakantie gehad?
En goedemorgen voor de rest ook natuurlijk![]()
Ga ik verder even niet op in als je het niet erg vind... ga het niet erger maken als dat het al isquote:Op maandag 9 juni 2008 10:13 schreef tripack het volgende:
[..]
PMen mag altijd natuurlijken wie volgt je dan?
ah Stalkersquote:Op maandag 9 juni 2008 10:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Neuh...quote:
Hehehequote:
Heel goed, dan hoor je er weer helemaal bijquote:Op maandag 9 juni 2008 10:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zoals hierboven, lekker hoor!.. heb nu alleen echt, maar dan ook ECHT geen zin meer hahahaha
tis de politie die je volgquote:
nee the one and onlyquote:
quote:
Was dat maar zo, dan zou ik ook beroemd worden *YO Conjo*quote:Op maandag 9 juni 2008 10:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee the one and only
[ afbeelding ].
eej cono
Hij belde Patrick nog op...en zei dat het vieesss wasquote:Op maandag 9 juni 2008 10:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee the one and only
[ afbeelding ].
eej cono
Dracu 4 president!quote:
whahahaquote:Op maandag 9 juni 2008 10:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Was dat maar zo, dan zou ik ook beroemd worden *YO Conjo*
jah man echt vervelend belt de hele tijd dat mijn auto vies is... maar heb geen tijd om em te wassenquote:Op maandag 9 juni 2008 10:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hij belde Patrick nog op...en zei dat het vieesss was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |