Mjah het is nu beetje kleinschalige meet.. alhoewel vorige keer waren er 9? man en nu 6 dus..quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:11 schreef LastRequest het volgende:
Nee deze keer nog niet
Maar maak foto's dan! Dan wordt het aantrekkelijker voor de volgende keer
Paste niet meer in de vorige topicquote:Lekker voor swarma, topic is vol!
centraal station ofwat? Anders weten we toch niet welke febo je bedoeld!!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:21 schreef GasTurbine het volgende:
Kunnen jullie mij misschien meer vertellen over station nijmegen? Ik snap dat station gewoon niet. Waar zit de febo?
En jij woont in Nijmegen?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:26 schreef LastRequest het volgende:
Ik kom heul nooit bij de febo dus ik heb sowieso geen idee
beetje jammer ditquote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
Eigenlijk hadden we in UVT moeten openen.. dan had hij ons niet kunnen vinden..
quote:
Nijmegenaar.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 04:18 schreef swarmahoer het volgende:
is gas turbine nijmegenaar of gewoon een voorbijganger
nijmegenaar.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 04:18 schreef swarmahoer het volgende:
is gas turbine nijmegenaar of gewoon een voorbijganger
druk dan op escapequote:Op zaterdag 7 juni 2008 15:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
* PietjePuk007 blockt de ava van GasTurbine, damn wat irritant![]()
zijn vorige was mooier, maar deze irriteert meer en is dus ook wel leukquote:Op zaterdag 7 juni 2008 15:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
* PietjePuk007 blockt de ava van GasTurbine, damn wat irritant![]()
Dat ook! Maar ook heb ik mezelf voorgenomen dit ene weekend echt niks te doen behalve school en boodschappen.. en de boodschappen zijn al gedaan haha.quote:
a) ik zeg dat tegen veul mensenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 15:52 schreef swarmahoer het volgende:
waarom wordt ik nu weer geassocieerd met rukken onder de douche![]()
swine is aan t werk dalijk hoorde ik en hij had een filmpje van die kutkrakers die protesterend door zn straat kwamen lopen met 4 me busjes erachternog iets van mee gekregen yasha?
Ken ik jou?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:16 schreef FlashingLights het volgende:
Zo Paaskonijn dit is het moment dat wij dit topic kunnen gaan kapen.
Hihihihih.
Ik neem aan dat ze daar nu niet meer zijn toch?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:25 schreef Dupje het volgende:
Heeeeeeeeeeeeeel misschien loop ik vanavond nog even langs Camelot, ga miss even met vriendje naar Dollars.
Ohquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:36 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze daar nu niet meer zijn toch?
Jeweetz meisje. Ik hossel al jaren, plus ik zie er uit als een 15 jarig allochtoontjequote:
Wel dus...quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:14 schreef LastRequest het volgende:
Ooh nou in dat geval, ik was diegene die even tussen de gordijnen door gluurde of jullie geen enge fokkers waren
Ach, geen fiets, geen zin. Vriendin van me uit utrecht belde me ook al op, gelukkig woonde ze niet daar. Maar dat werken wil niet echt opschieten merk ik zo aan je postaantal...?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:20 schreef LastRequest het volgende:
Nee ik had mezelf beloofd dit weekend opgesloten te blijven en aan m'n portfolio te werken... Nog één weekje bikkelen en dan heb ik zomervakantie en vrije tijd
Alleen nu zit ik te zenuwen om die brand in Utrecht.. Ik ga nu dat artikel en de topic erover maar afsluiten haha en weer verder aan het werk
Waarom jij niet eigenlijk?
Je staat er al een stukje boven hoorquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:28 schreef LastRequest het volgende:
Ik sta nu gelijk met Yasha qua meeste posts in dit topic
Wat een eer en wat een accomplishment (ik weet serieus het NL woord even niet)
Yash het spijt me, nu sta ik er 1 boven je
Dit is een unieke kans voor me hahaha...
Hoezo zit je in de zenuwen?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:20 schreef LastRequest het volgende:
Nee ik had mezelf beloofd dit weekend opgesloten te blijven en aan m'n portfolio te werken... Nog één weekje bikkelen en dan heb ik zomervakantie en vrije tijd
Alleen nu zit ik te zenuwen om die brand in Utrecht.. Ik ga nu dat artikel en de topic erover maar afsluiten haha en weer verder aan het werk
Waarom jij niet eigenlijk?
Op de middelbare school had ik twee goede vrienden, laatste tijd ga ik er wel weer een beetje mee om maar heb geen telefoonnummers ofzo... en die wonen op de Oude Gracht. Kan ook degenen die iets zouden weten niet bereiken enzo.. D'r is natuurlijk helemaal niks aan de hand, ze wonen vast helemaal aan de andere kant van de gracht, maar tochquote:
Dat gebeurde mijn geniale fipo-sepo-tripo reeks met posts wel, en bij jou verdullekes nietquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
of zouden deze geniale posts verwijderd worden
Jij bent ook van de oude stempel.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 01:05 schreef GasTurbine het volgende:
Naast de Van Haren.
Dat is precies de grap, want die zitten er ook niet meerquote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:29 schreef LastRequest het volgende:
Ik weet de van Haren niet te zitten, laat staan de Noorman
Ik ben blij dat je het goed formuleertquote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:35 schreef LastRequest het volgende:
Ben ik toch niet helemaal hopelooshaha
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je het goed formuleert
Klopt ja... maar de camelot is op de grote markt, weet je die te vinden?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:46 schreef LastRequest het volgende:
Ik meen het wel hoor, ik weet nog net waar VB is, maar Camelot![]()
Sterre weet ik sinds vorige week, Samson ook..
Jammer dat ik hier geen intro ofzo gelopen heb haha, dan leer je dat toch allemaal wat beter.
Dat ligt daar toch naast de waag, bij dat paadje dat richting het kruidentuintje gaat?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:49 schreef LastRequest het volgende:
Haha nog net
Zondag zat ik daar zelfs voor het eerst even op een terras
Marktzigt of Marktzicht ofzoiets?
Dat wilden we eigenlijk wel doenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:03 schreef LastRequest het volgende:
Geen idee hoor kan best!
Ik hoorde net ineens allemaal geschreeuw en ge'pssst' buiten m'n raam, dacht even wtf ze staan toch niet hier
Maar het waren stoere gangsterjongens die met elkaar hengden
Damn... meets zonder mij duren wel heel kort zegquote:
Ja je had best nog even langs kunnen komen als je er nu al was.quote:Op zondag 8 juni 2008 00:08 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Damn... meets zonder mij duren wel heel kort zeg
Zegt degene die de eerste twee meets gemist heeftquote:Op zondag 8 juni 2008 00:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar het was wel gezellig![]()
De diehards rule.. ofzo
* camera vast klaarlegtquote:Op zondag 8 juni 2008 00:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik schijn dronken gevoerd te worden dus swarma en ik nemen een slaapzak mee en dan gaan we op het waalstrand slapen
Vind je het heel gek als ik me nu afvraag ik welk topic ik zitquote:Op zondag 8 juni 2008 00:16 schreef HostiMeister het volgende:
Ik stel gewoon een orgie voor, een hele grote dronken orgie
Grapjasquote:Op zondag 8 juni 2008 00:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Vind je het heel gek als ik me nu afvraag ik welk topic ik zit
Ach een bbq cq dronken orgie klinkt altijd goedquote:
Ff een rekenssommetje voor Yashaaquote:
Ik ook niet, fucking kater...quote:Op zondag 8 juni 2008 00:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik was vandaag de hele dag al niet zo scherp
Das topgeheimquote:Op zondag 8 juni 2008 00:38 schreef LastRequest het volgende:
Ja en nu is het weer dood![]()
Praten praten! Vertel! Waar hebben jullie over gepraat?
Wat hebben jullie over ons gezegd?
Oo meetgesprekken zijn altijd zo leuk haha...
Slaap lekkerquote:Op zondag 8 juni 2008 00:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga maar eens mijn bed in anders had het vroeg thuis zijn nog geen nut
Ja ik was er al bang voor aangezien swarma weet waar ik woonquote:Op zondag 8 juni 2008 00:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
We hebben nog ff in dubio gestaan je op te halen![]()
. Maar dan zou je nooit meer posten en bang voor ons zijn en zo, dus plan maar niet uitgevoerd
.
Verder waren moblo & friend met de bromfiets, dus die waren alcoholloos. Het eten was prima, het scherm bij van buren waar je 't voetbal op kan zien matig
.
Doodsoorzaak, interne bloedingen...quote:Op zondag 8 juni 2008 00:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jah ik ben er al 2 keer levend van teruggekomen dus zo eng zijn we niet
Alhoewel ik de volgende meet waarschijnlijk niet overleef
Maar trusten iig
Haha nouja het is gewoon een normale trui en zo'n moooooie loungebroek van america today, ik hou van die dingen.. bij ons loopt het hele gezin erinquote:Op zondag 8 juni 2008 00:47 schreef HostiMeister het volgende:
Chillkleren![]()
Bij mij is dat een gigantische gele polo vol met gaten en een kapotte linnen broek
Daar zou ik nog niet dood in gevonden willen worden, maar het zit zoooo lekker...
Als jij sext zoals jij bowlt is dit een goede voorspellingquote:
quote:Op zondag 8 juni 2008 00:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Doodsoorzaak, interne bloedingen...
quote:Op zondag 8 juni 2008 00:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als jij sext zoals jij bowlt is dit een goede voorspelling
[..]
daar sluit ik me bij aanquote:Op zondag 8 juni 2008 00:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben ook thuis, was erg leuk
.
Wat een drukte hier in 't topic tijdens de meet.
auquote:Op zondag 8 juni 2008 00:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als jij sext zoals jij bowlt is dit een goede voorspelling
[..]
Ik ben ook weer wakker dus ik ga ook weer aan de slagquote:Op zondag 8 juni 2008 11:13 schreef LastRequest het volgende:
Goiemorgen, ik ben weer aan de slag.
Ik ben echt niet gewend op zondag hier te zijn, wat een herrie maakt die kerk!
Luchtbuks enzoquote:Op zondag 8 juni 2008 12:20 schreef swarmahoer het volgende:
wat een herrie maken die kut buur kinderen
Laatst met me dronken harses nog op straatlantarens geschoten...quote:
volgends mij welquote:Op zondag 8 juni 2008 12:43 schreef w00h00 het volgende:
Is Meijhorst eigenlijk zo'n probleemwijk bij jullie?
Hmm daar heb ik naast gewoond (Dukenburg) en ik vond het altijd wel meevallen, maar ja ik was ook nog maar kleinquote:Op zondag 8 juni 2008 12:43 schreef w00h00 het volgende:
Is Meijhorst eigenlijk zo'n probleemwijk bij jullie?
Ik ben ook zo iemand. Trek ik me baggy broek aan, hang ik mijn blauwe bandana uit mijn rechter broekzak, zonne bril op en ik ben er helemaal klaar voorquote:Op zondag 8 juni 2008 12:50 schreef swarmahoer het volgende:
lopen van die gangs rondstond laatst noge en stuk over in de krant aldenhof enzo kutbuurten
Daarom, ik ben echt straight up gangsta.quote:Op zondag 8 juni 2008 13:06 schreef LastRequest het volgende:
Ja jij was toch gister ook aan het hosselen hier op de hoek?
quote:Op zondag 8 juni 2008 13:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Daarom, ik ben echt straight up gangsta.
Een nieuwe soapquote:Op zondag 8 juni 2008 14:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo van "Ik mis jou oook.. denk alleen maar aan je ieder uur ieder minuut van de dag.. Die baby had onze baby moeten zijn"
Daar had je niet echt sherlock-capaciteiten voor nodigquote:Op zondag 8 juni 2008 14:42 schreef LastRequest het volgende:
Ja ik werd toegevoegd door iemand maar gelukkig ben ik een soortement Sherlock en had ik vrij snel door wie het wasEn toen zag ik jou ook staan en dacht ik omg die moet ook nu meteen bij mn vriendjes!
Ga nou niet lullig lopen doen!quote:Op zondag 8 juni 2008 14:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Daar had je niet echt sherlock-capaciteiten voor nodig.
quote:
?quote:Op zondag 8 juni 2008 14:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Totdat je morgen hoort dat 't uit is.
Hij neemt 't bericht serieus, zij komt erachter, crisisquote:Op zondag 8 juni 2008 14:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
?
Hij is vast z'n internetverbinding aan 't reparerenquote:
Beter spaar je het op voor swarma of mikkie tijdens dupjes feestquote:Op zondag 8 juni 2008 14:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik hebteruggestuurd.. Maar had natuurlijkmoeten sturen..
Alleen als het een geile neuqseks date is
Joh, anders ik welquote:Op zondag 8 juni 2008 15:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nou jah de sex met mijn ex was wel
Maar net alsof het serieus is
Aplaus vind ik zo'n leuk en vrolijk liedjequote:Op zondag 8 juni 2008 15:08 schreef LastRequest het volgende:
Hij is een hosselaar, je weet zelf.
Echt waar he ik word actief van die cd van de jeugd v tegenwoordig, ik vind em echt geniaal.. maar dan kan ik dus heel actief m'n presentatieplan schrijven
Als Aibmi hier nog komt; heb jij niet toevallig ooit een handleiding moeten schrijven voor een applicatie? Ik moet dat nu doen maar heb geen idee wat ze verwachten...
Anti climaxquote:Op zondag 8 juni 2008 15:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Datvindjeleukhea
ow en update ik krijg net terug:
leuk om weer contact met je te hebben...
Like whatevermaar het is niet meer zo'n soap als gehoopt
Mjah ik zo vertel maar es wie je echt bentquote:
Dan heeft ie toch echt pech.. Want als ik 1 ding van deze jongen heb geleerd is dat hij echt dus NIET het ideale vriendje voor mij isquote:Op zondag 8 juni 2008 15:16 schreef LastRequest het volgende:
Ik vind het niet echt op een grapje lijken Yasha, volgens mij is ie gewoon een beetje wanhopig en wil ie jou weer terug
Deze donkere jongen, Bertje vs Yayo en Wopwopwop vind ik het leukst
2 rondjes van coctail volgende keer (ja zonder k)quote:Op zondag 8 juni 2008 15:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Beetje jammer dat je niet op de meet was maar wel gaat stappen
Zeg dan gewoon dat je geen zin hebt ipv een flauwe kutsmoes
Lijkt ook zo op elkaarquote:Op zondag 8 juni 2008 15:35 schreef LastRequest het volgende:
Jamaarjamaar je zei eerst Rhenen!
[Tennis] Het Grote Roland Garros 2008 Topic #17: De Finalequote:Op zondag 8 juni 2008 15:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Gaat hem niet worden voor Federer maarja dat stond bij voorbaat al vast
Uhm bij Ouwehands geloof ik jaquote:Op zondag 8 juni 2008 15:44 schreef LastRequest het volgende:
Werkt ie dan wel in de dierentuin in Rhenen?
Ik wil ook tv kijken
Hahaquote:Op zondag 8 juni 2008 18:24 schreef J-heronimus het volgende:
Mijn anonimiteit wordt ook steeds minder hier![]()
Kan je eindelijk een keer ook komenquote:Op zondag 8 juni 2008 18:24 schreef J-heronimus het volgende:
Mijn anonimiteit wordt ook steeds minder hier![]()
Dat vraagt om een anekdotequote:Op zondag 8 juni 2008 18:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
MobloJe hebt gelijk over die ene mevrouw S
Als je nou eens gewoon fucking hard gaat leren ipv hier lekker nutteloos rond te gaan hangen, dan ga je het gewoon halen en kun je met een gerust hart weer lekker stats hunten als je je tentamen gehad hebt...quote:Op zondag 8 juni 2008 19:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mjah ik zit met een te groot dilemma.. want aan de ene kant heb ik nu zoiets van schijt ga er dinsdag gewoon heen maak het zie wel hoever ik kom.. Maar aan de andere kant.. Als ik het dus niet haal dan is de her 27 augustus en ik heb intro tot 26 augustus.. En tijdens de intro leren werkt niet.
Ik heb ook nog een her op 14 augustus.. en misschien ook wel 1 op 17maar daar moet ik de uitslag nog van krijgen.. Daarvoor ben ik op vakantie. en daartussen in moet ik werken en voor die her van 14 augustus leren
Dus dat betekend dat er een grote kans in zit dat ik het vak opnieuw moet volgen volgend jaar.. (misschien maak ik dan wel kans op betere cijfers want het was dit jaar ronduit kansloos qua lesgeven, en misschien dan betere docent enzo
)
Maar aan de ene kant ben ik ook een beetje bang dat mijn ouders denken dat het komt omdat ik op kamers zit ofzo dat het ineens zo slecht zou gaan dan.. En dat ik zoveel aantrek van wat mijn ouders zeggen/vinden is omdat ik al een keer gezakt ben door niks doen, en dus bang ben om hen weer teleur te stellen zeg maar.. Maarja voor de herkansing van 14 weten ze dat ik goed geleerd heb, voor de misschien herkansing van de 17e weten ze ook niet beter dan dat ik goed geleerd heb.. (wat ik voor mijn gevoel ook gedaan heb) En voor deze kan ik ze ook gewoon zeggen dat ik het wel goed geleerd heb.. Gewoon nu al beetje beginnen voor te bereiden dat ik het misschien wel niet haal ofzo
Wat een zwaar leven heb ik toch ookEn mijn soap continued ook maar niet, net nu we op het hoogtepunt waren.. Wat een cliffhanger
Precies, zo'n typisch zeikwijf dat constant roept dat het zo slecht ging en ze vast een drie heeft, en dan vervolgens een acht halenquote:Op zondag 8 juni 2008 20:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Yashi gaat 't gewoon halen joh, dat hele drama eromheen moet je niet op letten.
En dat dan al-tijdquote:Op zondag 8 juni 2008 20:28 schreef Mikkie het volgende:
Precies, zo'n typisch zeikwijf dat constant roept dat het zo slecht ging en ze vast een drie heeft, en dan vervolgens een acht halen.
Nee dat ben ik dus echt nietquote:Op zondag 8 juni 2008 20:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Precies, zo'n typisch zeikwijf dat constant roept dat het zo slecht ging en ze vast een drie heeft, en dan vervolgens een acht halen.
Inderdaad. Of van die mensjes die dan een 9,4 hebben en gaan zeiken dat ze een hoger punt willen omdat de leraar iets fout had geteld wat goed moest zijn omdat .....quote:Op zondag 8 juni 2008 20:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Waterreus met z'n rauwe stemquote:Op zondag 8 juni 2008 20:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die trivia in de voetbal-voorbeschouwing, leuk
.
Leo Beenhakker, moeilijke naam ja.quote:Op zondag 8 juni 2008 20:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die trivia in de voetbal-voorbeschouwing, leuk
.
En dan zit je daar met je 5,4... heel frustrerend inderdaadquote:Op zondag 8 juni 2008 20:32 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Inderdaad. Of van die mensjes die dan een 9,4 hebben en gaan zeiken dat ze een hoger punt willen omdat de leraar iets fout had geteld wat goed moest zijn omdat .....
quote:Op zondag 8 juni 2008 20:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En dan zit je daar met je 3,4... heel frustrerend inderdaad
BIj het stadion onder andere.quote:Op zondag 8 juni 2008 20:36 schreef GasTurbine het volgende:
Ik praat nu vanaf mijn nieuwe huis!
Begroet mij als nieuwe Nijmegenaar! Hoezéé!
Waar kan ik een NEC-shirtje halen?
Waar woont dat nieuwe huisquote:Op zondag 8 juni 2008 20:36 schreef GasTurbine het volgende:
Ik praat nu vanaf mijn nieuwe huis!
Begroet mij als nieuwe Nijmegenaar! Hoezéé!
Waar kan ik een NEC-shirtje halen?
Bloemerstraat. Ongeveer centrum van Nijmegen.quote:Op zondag 8 juni 2008 20:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Waar woont dat nieuwe huis?
In de Goffert.
Ja. Vorig jaar ging ie er zo loeihard vanaf in Canada.quote:Op zondag 8 juni 2008 20:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Kubika winnaar tof!
Was het dit circuit waar hij toen zo ongelofelijk crashte Mikkie? Bedoelde Mol dat
Yay!quote:
Toen ik dat zag dacht ik echt dat ie dood wasquote:Op zondag 8 juni 2008 20:42 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja. Vorig jaar ging ie er zo loeihard vanaf in Canada.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |