Ken ik jou?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:16 schreef FlashingLights het volgende:
Zo Paaskonijn dit is het moment dat wij dit topic kunnen gaan kapen.
Hihihihih.
Ik neem aan dat ze daar nu niet meer zijn toch?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:25 schreef Dupje het volgende:
Heeeeeeeeeeeeeel misschien loop ik vanavond nog even langs Camelot, ga miss even met vriendje naar Dollars.
Ohquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:36 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze daar nu niet meer zijn toch?
Jeweetz meisje. Ik hossel al jaren, plus ik zie er uit als een 15 jarig allochtoontjequote:
Wel dus...quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:14 schreef LastRequest het volgende:
Ooh nou in dat geval, ik was diegene die even tussen de gordijnen door gluurde of jullie geen enge fokkers waren
Ach, geen fiets, geen zin. Vriendin van me uit utrecht belde me ook al op, gelukkig woonde ze niet daar. Maar dat werken wil niet echt opschieten merk ik zo aan je postaantal...?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:20 schreef LastRequest het volgende:
Nee ik had mezelf beloofd dit weekend opgesloten te blijven en aan m'n portfolio te werken... Nog één weekje bikkelen en dan heb ik zomervakantie en vrije tijd
Alleen nu zit ik te zenuwen om die brand in Utrecht.. Ik ga nu dat artikel en de topic erover maar afsluiten haha en weer verder aan het werk
Waarom jij niet eigenlijk?
Je staat er al een stukje boven hoorquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:28 schreef LastRequest het volgende:
Ik sta nu gelijk met Yasha qua meeste posts in dit topic
Wat een eer en wat een accomplishment (ik weet serieus het NL woord even niet)
Yash het spijt me, nu sta ik er 1 boven je
Dit is een unieke kans voor me hahaha...
Hoezo zit je in de zenuwen?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:20 schreef LastRequest het volgende:
Nee ik had mezelf beloofd dit weekend opgesloten te blijven en aan m'n portfolio te werken... Nog één weekje bikkelen en dan heb ik zomervakantie en vrije tijd
Alleen nu zit ik te zenuwen om die brand in Utrecht.. Ik ga nu dat artikel en de topic erover maar afsluiten haha en weer verder aan het werk
Waarom jij niet eigenlijk?
Op de middelbare school had ik twee goede vrienden, laatste tijd ga ik er wel weer een beetje mee om maar heb geen telefoonnummers ofzo... en die wonen op de Oude Gracht. Kan ook degenen die iets zouden weten niet bereiken enzo.. D'r is natuurlijk helemaal niks aan de hand, ze wonen vast helemaal aan de andere kant van de gracht, maar tochquote:
Dat gebeurde mijn geniale fipo-sepo-tripo reeks met posts wel, en bij jou verdullekes nietquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
of zouden deze geniale posts verwijderd worden
Jij bent ook van de oude stempel.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 01:05 schreef GasTurbine het volgende:
Naast de Van Haren.
Dat is precies de grap, want die zitten er ook niet meerquote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:29 schreef LastRequest het volgende:
Ik weet de van Haren niet te zitten, laat staan de Noorman
Ik ben blij dat je het goed formuleertquote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:35 schreef LastRequest het volgende:
Ben ik toch niet helemaal hopelooshaha
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je het goed formuleert
Klopt ja... maar de camelot is op de grote markt, weet je die te vinden?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:46 schreef LastRequest het volgende:
Ik meen het wel hoor, ik weet nog net waar VB is, maar Camelot![]()
Sterre weet ik sinds vorige week, Samson ook..
Jammer dat ik hier geen intro ofzo gelopen heb haha, dan leer je dat toch allemaal wat beter.
Dat ligt daar toch naast de waag, bij dat paadje dat richting het kruidentuintje gaat?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:49 schreef LastRequest het volgende:
Haha nog net
Zondag zat ik daar zelfs voor het eerst even op een terras
Marktzigt of Marktzicht ofzoiets?
Dat wilden we eigenlijk wel doenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:03 schreef LastRequest het volgende:
Geen idee hoor kan best!
Ik hoorde net ineens allemaal geschreeuw en ge'pssst' buiten m'n raam, dacht even wtf ze staan toch niet hier
Maar het waren stoere gangsterjongens die met elkaar hengden
Damn... meets zonder mij duren wel heel kort zegquote:
Ja je had best nog even langs kunnen komen als je er nu al was.quote:Op zondag 8 juni 2008 00:08 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Damn... meets zonder mij duren wel heel kort zeg
Zegt degene die de eerste twee meets gemist heeftquote:Op zondag 8 juni 2008 00:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar het was wel gezellig![]()
De diehards rule.. ofzo
* camera vast klaarlegtquote:Op zondag 8 juni 2008 00:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik schijn dronken gevoerd te worden dus swarma en ik nemen een slaapzak mee en dan gaan we op het waalstrand slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |