Mjah ik zit met een te groot dilemma.. want aan de ene kant heb ik nu zoiets van schijt ga er dinsdag gewoon heen maak het zie wel hoever ik kom.. Maar aan de andere kant.. Als ik het dus niet haal dan is de her 27 augustus en ik heb intro tot 26 augustus.. En tijdens de intro leren werkt niet.
Ik heb ook nog een her op 14 augustus.. en misschien ook wel 1 op 17

maar daar moet ik de uitslag nog van krijgen.. Daarvoor ben ik op vakantie. en daartussen in moet ik werken en voor die her van 14 augustus leren

Dus dat betekend dat er een grote kans in zit dat ik het vak opnieuw moet volgen volgend jaar.. (misschien maak ik dan wel kans op betere cijfers want het was dit jaar ronduit kansloos qua lesgeven, en misschien dan betere docent enzo

)
Maar aan de ene kant ben ik ook een beetje bang dat mijn ouders denken dat het komt omdat ik op kamers zit ofzo dat het ineens zo slecht zou gaan dan.. En dat ik zoveel aantrek van wat mijn ouders zeggen/vinden is omdat ik al een keer gezakt ben door niks doen, en dus bang ben om hen weer teleur te stellen zeg maar.. Maarja voor de herkansing van 14 weten ze dat ik goed geleerd heb, voor de misschien herkansing van de 17e weten ze ook niet beter dan dat ik goed geleerd heb.. (wat ik voor mijn gevoel ook gedaan heb) En voor deze kan ik ze ook gewoon zeggen dat ik het wel goed geleerd heb.. Gewoon nu al beetje beginnen voor te bereiden dat ik het misschien wel niet haal ofzo

Wat een zwaar leven heb ik toch ook

En mijn soap continued ook maar niet, net nu we op het hoogtepunt waren.. Wat een cliffhanger