Als je nou eens gewoon fucking hard gaat leren ipv hier lekker nutteloos rond te gaan hangen, dan ga je het gewoon halen en kun je met een gerust hart weer lekker stats hunten als je je tentamen gehad hebt...quote:Op zondag 8 juni 2008 19:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mjah ik zit met een te groot dilemma.. want aan de ene kant heb ik nu zoiets van schijt ga er dinsdag gewoon heen maak het zie wel hoever ik kom.. Maar aan de andere kant.. Als ik het dus niet haal dan is de her 27 augustus en ik heb intro tot 26 augustus.. En tijdens de intro leren werkt niet.
Ik heb ook nog een her op 14 augustus.. en misschien ook wel 1 op 17maar daar moet ik de uitslag nog van krijgen.. Daarvoor ben ik op vakantie. en daartussen in moet ik werken en voor die her van 14 augustus leren
Dus dat betekend dat er een grote kans in zit dat ik het vak opnieuw moet volgen volgend jaar.. (misschien maak ik dan wel kans op betere cijfers want het was dit jaar ronduit kansloos qua lesgeven, en misschien dan betere docent enzo
)
Maar aan de ene kant ben ik ook een beetje bang dat mijn ouders denken dat het komt omdat ik op kamers zit ofzo dat het ineens zo slecht zou gaan dan.. En dat ik zoveel aantrek van wat mijn ouders zeggen/vinden is omdat ik al een keer gezakt ben door niks doen, en dus bang ben om hen weer teleur te stellen zeg maar.. Maarja voor de herkansing van 14 weten ze dat ik goed geleerd heb, voor de misschien herkansing van de 17e weten ze ook niet beter dan dat ik goed geleerd heb.. (wat ik voor mijn gevoel ook gedaan heb) En voor deze kan ik ze ook gewoon zeggen dat ik het wel goed geleerd heb.. Gewoon nu al beetje beginnen voor te bereiden dat ik het misschien wel niet haal ofzo
Wat een zwaar leven heb ik toch ookEn mijn soap continued ook maar niet, net nu we op het hoogtepunt waren.. Wat een cliffhanger
Precies, zo'n typisch zeikwijf dat constant roept dat het zo slecht ging en ze vast een drie heeft, en dan vervolgens een acht halenquote:Op zondag 8 juni 2008 20:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Yashi gaat 't gewoon halen joh, dat hele drama eromheen moet je niet op letten.
En dat dan al-tijdquote:Op zondag 8 juni 2008 20:28 schreef Mikkie het volgende:
Precies, zo'n typisch zeikwijf dat constant roept dat het zo slecht ging en ze vast een drie heeft, en dan vervolgens een acht halen.
Nee dat ben ik dus echt nietquote:Op zondag 8 juni 2008 20:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Precies, zo'n typisch zeikwijf dat constant roept dat het zo slecht ging en ze vast een drie heeft, en dan vervolgens een acht halen.
Inderdaad. Of van die mensjes die dan een 9,4 hebben en gaan zeiken dat ze een hoger punt willen omdat de leraar iets fout had geteld wat goed moest zijn omdat .....quote:Op zondag 8 juni 2008 20:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Waterreus met z'n rauwe stemquote:Op zondag 8 juni 2008 20:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die trivia in de voetbal-voorbeschouwing, leuk
.
Leo Beenhakker, moeilijke naam ja.quote:Op zondag 8 juni 2008 20:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die trivia in de voetbal-voorbeschouwing, leuk
.
En dan zit je daar met je 5,4... heel frustrerend inderdaadquote:Op zondag 8 juni 2008 20:32 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Inderdaad. Of van die mensjes die dan een 9,4 hebben en gaan zeiken dat ze een hoger punt willen omdat de leraar iets fout had geteld wat goed moest zijn omdat .....
quote:Op zondag 8 juni 2008 20:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En dan zit je daar met je 3,4... heel frustrerend inderdaad
BIj het stadion onder andere.quote:Op zondag 8 juni 2008 20:36 schreef GasTurbine het volgende:
Ik praat nu vanaf mijn nieuwe huis!
Begroet mij als nieuwe Nijmegenaar! Hoezéé!
Waar kan ik een NEC-shirtje halen?
Waar woont dat nieuwe huisquote:Op zondag 8 juni 2008 20:36 schreef GasTurbine het volgende:
Ik praat nu vanaf mijn nieuwe huis!
Begroet mij als nieuwe Nijmegenaar! Hoezéé!
Waar kan ik een NEC-shirtje halen?
Bloemerstraat. Ongeveer centrum van Nijmegen.quote:Op zondag 8 juni 2008 20:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Waar woont dat nieuwe huis?
In de Goffert.
Ja. Vorig jaar ging ie er zo loeihard vanaf in Canada.quote:Op zondag 8 juni 2008 20:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Kubika winnaar tof!
Was het dit circuit waar hij toen zo ongelofelijk crashte Mikkie? Bedoelde Mol dat
Yay!quote:
Toen ik dat zag dacht ik echt dat ie dood wasquote:Op zondag 8 juni 2008 20:42 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja. Vorig jaar ging ie er zo loeihard vanaf in Canada.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |